Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 31. jul, 2013 22:06

Er vi ved at købe Bale?
"We're not racist, we only hate the mancs"

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » onsdag, 31. jul, 2013 22:09

Emmy skrev:Er vi ved at købe Bale?
Ja! Ligesom Arsenal er ved at købe Suarez ;)

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 31. jul, 2013 22:13

Hvis Bale er så vigtig at han skal diskuteres på et Liverpool forum, hvorfor laves det så ikke en tråd? Så slipper vi for diskutionen herinden som absolut intet har med Bale at gøre.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Niels HK

Indlæg af Niels HK » onsdag, 31. jul, 2013 22:16

StevenCarragher skrev:
Surf skrev:
StevenCarragher skrev:Du kan godt have ret i, at det ikke er fair - men jeg brugte det bare som argument, at jeg ikke har tænkt over at Bale er en diver - nærmest synes jeg, at han den seneste sæson har fået gule kort, der ikke har været rimelige - derfor linkede jeg også til en af situationerne, hvor de fleste nok vil give mig ret.
Arh. Du skriver direkte, at det er noget andet, når folk kaster sig i feltet! Det handlede ikke om, at du ikke havde tænkt over, at Bale var en diver. Men lad os lade den ligge, det er det samme trommerum efterhånden.
Ja, lad os lade den ligge. Men for lige at slå fast, så synes jeg der er forskel på om man falder i feltet eller om man falder ude ved fløjen, hvor intentionen er at passe på sig selv i et hurtigt angreb, hvor der kommer en og vil lave en hård tackling.
Det er på ingen måde i orden at dive. Hårdere straffe til svinestreger og karantæne for ikke at dømme dem, når dommeren helt tydeligt har set forseelsen vil være helt i orden

Weissmuller
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 45

Indlæg af Weissmuller » onsdag, 31. jul, 2013 22:24

StevenCarragher skrev:
Weissmuller skrev:Hvis man er bange for bentøjet,,så burde man vel ikke smide sig og glide hen af græsset?
Så burde han jo bare stoppe op, eller hoppe helt vildt op i luften, eller måske lade være med at lave de udfordringer. Købe ikke den med at han frygter for skader. Stort set alle spillere diver, men skal ikke kunne sige om Suarez eller Bale er værst. Suarez syntes jeg har lagt det lidt på hylden. Men han får så heller ikke halvdelen af de frispark han skulle have, fordi han fik skabt sig det ry som diver.
Tja, der er forskellige måder at tackle det på - men lige i Bales tilfælde, der faktisk har relativt nemt ved at pådrage sig skader, så kan jeg tildels godt forstå det.

Det værste er det sidste du siger, som tydeligt er gået ud over Suarez i år, hvor tvivlen ikke kommer ham til gode - det samme med Bale, der har fået gule kort.
Ja, det er muligt at han har nemt ved at få skader, men hvis man prøver at undgå en hård tackling, så burde man ikke smide sig og kurer hen ad græsset. I det første klip med Bale, hvor han kommer til,at se lidt skidt ud, der syntes jeg at det ser ud som om at det er tackleren der skåner Bale. Hvis han havde kørt tacklingen igennem, så var Bale blevet flæsket under alle omstændigheder. Derfor køber jeg ikke den med at smide sig for at beskytte sig. Så skulle manden gøre noget andet.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 31. jul, 2013 23:03

Skal Bale til LFC ellers kan det med fordel diskuteres andetsteds, til glæde for andre.
We need a new Fowler...

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » onsdag, 31. jul, 2013 23:34

Mads T. skrev:Bale filmer ikke, han springer bare for livet som han selv siger.

:laughin: :laughin: :laughin:
Det bedste ville være at lave ovenstående video om til en gif med lyd.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 34

Indlæg af zalcos » torsdag, 01. aug, 2013 00:20

Bale og diving?

Jeg tillader mig at gå on-topic igen. Jeg ved ikke om det har været postet før, da jeg ikke gider navigere flere siders off-topic tilbage for at tjekke :)

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... jo-5387071

Jeg synes det er fint vi får en mand ind på den plads! En offensiv back fra Benficas førstehold burde være noget vi kan bruge!
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 01. aug, 2013 00:35

Skal man læse noget ind i følgende udtalelser?
‘I told the club that our biggest signing could be Steven Gerrard as his influence is still at a very high level,’ said Rodgers. ‘He had a terrific season last year. The early stages were difficult for him, coming to terms with how I worked and coming back from the European Championships.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ds-newsxml
"Defensively, I think we’ll be fine,” Rodgers said.

“Kolo has been terrific since he came in here. He may be 32 years of age but he’s super fit and in great condition.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ne-5373203

Jeg mener også, at klicheen om at man har kig på spillere, men at man kun køber, hvis prisen er rigtig, er blevet ytret fornylig.

Og Gerrard taler godt nok også om 'marquee signings', men Suarez kan stadig blive det største køb denne sommer.
“If we get the couple of marquee signings we need and keep Luis that will give me confidence that we can compete. Keeping Luis could be our best signing of the summer.”
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... E0.twitter

Er det et røgslør for at give indtrykket af, at LFC altså ikke er desperate efter at forstærke sig i kampen om at nå fjerdeladsen og dermed holde på profilerne, eller har de mange udtalelser inden for relativt få dage til hensigt at nedtone forventningerne hos fans, da klubben er ved at indstille sig på ikke at begive sig ud i store køb?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 01. aug, 2013 05:28

Det kunne vel ligne, at.der er tale om helgarderinger fra BRs side... han har tidligere udtalt sig om store signings. Dén udtalelse kan han nu slippe væk fra ved at sige, at Suarez' fortsatte tilstedeværelse var det største der kunne ske.

Kom nu for helvede... vis lidt liv ift signings der kan bringe os frem, fremfor hurtige signings til bredden. Jeg troede sgu at vi for en gangs skyld ville overstå vores vindue hurtigt. Det blev så kun til 3 breddesignings og en udskiftning på målmandsposten, og så tilbage i den langsomme, seje rygtemølle, som vi vel efterhånden kender. Men det kan selvfølgeligt tænkes, at det pludseligt går så stærkt som dengang med Meireles. Den var det vist de færreste der nåede at opfatte. Jeg krydser fingre, men er efterhånden ved at affinde mig med, at vi er et sub-tophold, der ikke længere tør gå efter det, derfor er handlingslammede fra at.tage kampen op overhovedet, og derfor er dømt til at sakke bagud ift konkurrenterne. For satan, hvor er det til at blive deprimeret af.

Mht. Melgjsjrksjdt whatver han nu hedder, så synes jeg det er tankevækkende at Mirror beskriver ham som de gør... stærk offensiv på kanten, INTET værd defensivt. Havde vi ikke en aftale med Cissokho? Sagde Valencias præsident ikke at han ville ryge afsted til os?
Badooo siger, hvad han mener!

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » torsdag, 01. aug, 2013 07:41

StevenCarragher skrev:
Mads T. skrev:Jeg forsvarer på ingen måde Suarez. Det kan man ikke. Det jeg ikke forstår er, at en Liverpool fan på et Liverpoolforum forsvarer Bale og samtidig rakker ned på Suarez. Begge har en historik med massere dives.
Jeg rakker ikke ned på Suarez, jeg siger bare, at vi ikke kan snakke om Bale filmer, når det er ovenstående situation imod Aston Villa, der ligesom er springpunktet i Bales dives - og som en anden nævner, kan han godt forstå han gør det, når der kommer en stormende på den måde.

Jeg synes Suarez diver langt mere, og derfor bør vi ikke sætte Bale op imod det samme.

Selvom man er Liverpoolfan kan man vel godt være objektiv, eller hvad?
Det er jo altid lidt svært at være helt objektiv, når det er en spiller man har et "tæt" forhold til, der er involveret. Jeg er ikke i tvivl om, at begge spillere diver, men der er en ret stor (IMO) forskel på, hvordan det ser ud, når de diver. Men vi kan da prøve. Det er jo i hvert falde to forskellige spillestile vi har med at gøre. Det gør det lidt svært at sammenligne, men lad s da også prøve det:

Suarez dribler tæt på kroppen af modstanderen og falder ofte let på meget let kontakt. Ofte er der kontakt, men bare ikke kontakt nok til at dømme frispark - det ved alle - også Suarez - og derfor er det ofte også dives. Mange af dem - ikke alle - ligger på kanten, hvor man kan overveje at dømme noget, hvis man er krakilsk med fodbold-reglerne, hvorfor det ofte er svært at give et gult kort for det, da det oftest ikke er 100% rene dives.

Bale dribler ikke - han sparker en bold langt og løber hurtigt, når han skal forbi en spiller. Derfor er de potentielle kontakter, han har, noget voldsommere, da begge spillere vil have mere fart på. Det betyder også, at når Bale hopper og drejer sig rundt i luften for "at beskytte sig selv" ser det overdrevent ud, når han f.eks. kaster sig 50 cm før han bliver "ramt" eller bare hopper over en tackling og faker det brækkede ben i luften.
Derfor ligner det ofte et 100% dive, når Bale mistimer sit "beskyttelses"-hop, hvorfor Bale obv. får flere gule kort for det.

Fakta er også, at i sidste sæson havde Bale/Suarez vel ca. det samme ry mht. diving. Alligevel fik Bale 4 gange så mange kort for det. Fejlskøn eller ej, det er en ret stor forskel. 4 gange så mange kort på samme periode med ca. samme ry. Det er vel så objektivt som det kan blive

Pollpot

Indlæg af Pollpot » torsdag, 01. aug, 2013 08:04

Fribytter skrev:Skal man læse noget ind i følgende udtalelser?
‘I told the club that our biggest signing could be Steven Gerrard as his influence is still at a very high level,’ said Rodgers. ‘He had a terrific season last year. The early stages were difficult for him, coming to terms with how I worked and coming back from the European Championships.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ds-newsxml
"Defensively, I think we’ll be fine,” Rodgers said.

“Kolo has been terrific since he came in here. He may be 32 years of age but he’s super fit and in great condition.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ne-5373203

Jeg mener også, at klicheen om at man har kig på spillere, men at man kun køber, hvis prisen er rigtig, er blevet ytret fornylig.

Og Gerrard taler godt nok også om 'marquee signings', men Suarez kan stadig blive det største køb denne sommer.
“If we get the couple of marquee signings we need and keep Luis that will give me confidence that we can compete. Keeping Luis could be our best signing of the summer.”
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... E0.twitter

Er det et røgslør for at give indtrykket af, at LFC altså ikke er desperate efter at forstærke sig i kampen om at nå fjerdeladsen og dermed holde på profilerne, eller har de mange udtalelser inden for relativt få dage til hensigt at nedtone forventningerne hos fans, da klubben er ved at indstille sig på ikke at begive sig ud i store køb?
Det er vel for at gøre klart man ikke vil lave flere Carroll køb.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » torsdag, 01. aug, 2013 08:56

Tror i at ham Melgarejo er tænkt som back eller som kant. ???
Han får dumpe karakter som back flere steder men skulle være fantastisk på kanten.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. aug, 2013 09:06

Diego Costa? Nogen der kender ham. Han er vist brasiliansk angriber.

http://www.intereconomia.com/noticias-/ ... a-20130731

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 01. aug, 2013 09:29

Hvis det er ham fra Atl. Madrid så er han ganske målfarlig og teknisk dygtig. Men han virker til at være ret usympatisk i flere af de kampe jeg har set sidste sæson. Og har fået flere røde kort i løbet af såvidt jeg husker.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar