Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: Hvem skal ind?
Jeg har sådan set ikke noget i mod Papadapoulos, men syntes vi har større mangler end en midter forsvar. Syntes man skal holde på pengene, også skyde dem af på en spiller som virkelig kan forstærke os. Kunne også godt tænke mig at se Willian i en Liverpool trøje, eller måske Ángel di María fra Madrid.
Det gode ved Papa er, at han også kan fungere so backup for Lucas, da han i flere kampe for Schalke har spillet den defensive midt.TK Randers skrev:Jeg har sådan set ikke noget i mod Papadapoulos, men syntes vi har større mangler end en midter forsvar. Syntes man skal holde på pengene, også skyde dem af på en spiller som virkelig kan forstærke os. Kunne også godt tænke mig at se Willian i en Liverpool trøje, eller måske Ángel di María fra Madrid.
Kloppite
Tror vi henter 2 spillere ind endnu, måske 3.
LB - Cissochko
DC - Papa
Wing - William.
Så ville have et virkelig konkurrencedygtigt top-4 hold, med god bredde endda.
LB - Cissochko
DC - Papa
Wing - William.
Har Costa ikke lige forlænget ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Ved ikke helt hvorfor, men ham Di Maria har jeg ikke den store fidus til.TK Randers skrev:Jeg har sådan set ikke noget i mod Papadapoulos, men syntes vi har større mangler end en midter forsvar. Syntes man skal holde på pengene, også skyde dem af på en spiller som virkelig kan forstærke os. Kunne også godt tænke mig at se Willian i en Liverpool trøje, eller måske Ángel di María fra Madrid.
Hvad med eto.
Er spændt på hvem arsenal henter nu. Klass jan måske. Laudrup skal nok også passe på sin topscorer.
Er spændt på hvem arsenal henter nu. Klass jan måske. Laudrup skal nok også passe på sin topscorer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Håber på at BR henter:
Toby Alderweireld
Willian Borges da Silva
Romelu Lukaku
Toby Alderweireld
Willian Borges da Silva
Romelu Lukaku
Thailand - A Dream Come True
Jeg begynder at blive lidt bekymret for, om der kommer flere ind. Hvis Papa, Mkhitaryan og Diego Costa alle er mislykkedes, så kunne det godt være betydelige styrkelser, vi går glip af, og det ville være trist. Som det før har været diskuteret her inde, er det selvfølgelig en balance om man skal købe for at købe, eller gemme pengene. Men 1-2 ekstra signings ville altså pynte meget på vores hold imø. Håber særligt på en højrekant, specielt hvis Downing går til West Ham som der har været lidt rygter om.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Er det spillerne du tror vi henter eller håber på vi henter? så vidt jeg er orienteret har der ingen rygter været om Willian til Liverpool, selvom jeg da også godt vil have ham til klubben, så vil jeg alligevel gerne se lidt mere snak om ham i medierne før jeg vil forvente at vi henter ham. Papa og Cissokho er i mine øjne gode spillere i forhold til vores nuværende niveau, så at få dem ind vil forhåbentlig få os op i top 4.bongfong skrev:Tror vi henter 2 spillere ind endnu, måske 3.
LB - Cissochko
DC - Papa
Wing - William.
Man kan ikke være lige heldig hver gang
Cissokhos transfer skulle være gået i hårknude, da Valencia vil sælge (modsat hvad der tidligere har været fremme?...) og vi vil leje med option på køb. Jeg kunne ellers forestille mig, at Valencia havde lukket en del af hullet i pengekassen med Soldados flotte sum
Contento på vej istedet? http://footy.dk/2013/08/10/medie-liverp ... -contento/
Det lader til, at BR godt ved at vi er fint besat rent start11-mæssigt på venstre back, og at en backup ikke skal koste hele transferbeløbet. Det kan jeg sgu ret godt lide ham for.
Men vores transfervindue er efterhånden ved at blive begrænset, vil jeg sige. Fra de store, store forstærkninger jeg forventede (Mkh/Papa), er jeg efterhånden ved at frygte, at BR så småt er ved at tale sine gamle udtalelser ned, således at Aspas og Mignolet bliver vores toptransfers i dette vindue. For satan da, altså. Men det skal ikke på noget tidspunkt ende i panikkøb!!!

Contento på vej istedet? http://footy.dk/2013/08/10/medie-liverp ... -contento/
Det lader til, at BR godt ved at vi er fint besat rent start11-mæssigt på venstre back, og at en backup ikke skal koste hele transferbeløbet. Det kan jeg sgu ret godt lide ham for.
Men vores transfervindue er efterhånden ved at blive begrænset, vil jeg sige. Fra de store, store forstærkninger jeg forventede (Mkh/Papa), er jeg efterhånden ved at frygte, at BR så småt er ved at tale sine gamle udtalelser ned, således at Aspas og Mignolet bliver vores toptransfers i dette vindue. For satan da, altså. Men det skal ikke på noget tidspunkt ende i panikkøb!!!
Badooo siger, hvad han mener!
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 38
Får vi nu hevet en dygtig offensiv spiller og en dygtig defensiv spiller ind, så er jeg fint tilfreds. Vi har en del unge i begge ender, som også sagtens kunne få kampe i benene.
På center back har vi pt. ikke behov som jeg ser det, da vi lige nu har 5 spillere der, hvis man tæller Wisdom med. Vi har mere brug for venstre back og på højre kant, specielt hvis Downing smutter.
På center back har vi pt. ikke behov som jeg ser det, da vi lige nu har 5 spillere der, hvis man tæller Wisdom med. Vi har mere brug for venstre back og på højre kant, specielt hvis Downing smutter.
Uenig omkring midterforsvaret, men det har jeg vist skrevet før.
Agger: Vi ved jo, at han har niveauet, men i sidste sæson viste han det ikke. Han var godt nok fejlplaceret mange gange. Men han er selvfølgelig den jeg er mindst bekymret for.
Touré: Ham er jeg ikke overbevist om endnu. Han gjorde det okay i sidste sæson, når han kom på banen. Men over en hel sæson, ser jeg ham ikke som materiale til top 4 længere, og top 4 er jo vores mål. Men til et hold, der spiller for at blive 7'er er han god nok.
Skrtel: Svinger meget i niveau. Kan han finde 2011-12 niveauet frem, så er jeg glad, men hvis han spiller som i sidste sæson, så er han ikke en, man kan regne med.
Coates: Jeg regner ikke med ham. Det tror jeg egentlig heller ikke, at Rodgers gør.
Wisdom: Er ikke overbevist om hans niveau i midterforsvaret. På ungdomsniveau gjorde han det jo godt, men på PL-niveau er jeg indtil videre tvivlende.
Jeg ser helt klart midterforsvaret som det sted, vi er svagest.
Agger: Vi ved jo, at han har niveauet, men i sidste sæson viste han det ikke. Han var godt nok fejlplaceret mange gange. Men han er selvfølgelig den jeg er mindst bekymret for.
Touré: Ham er jeg ikke overbevist om endnu. Han gjorde det okay i sidste sæson, når han kom på banen. Men over en hel sæson, ser jeg ham ikke som materiale til top 4 længere, og top 4 er jo vores mål. Men til et hold, der spiller for at blive 7'er er han god nok.
Skrtel: Svinger meget i niveau. Kan han finde 2011-12 niveauet frem, så er jeg glad, men hvis han spiller som i sidste sæson, så er han ikke en, man kan regne med.
Coates: Jeg regner ikke med ham. Det tror jeg egentlig heller ikke, at Rodgers gør.
Wisdom: Er ikke overbevist om hans niveau i midterforsvaret. På ungdomsniveau gjorde han det jo godt, men på PL-niveau er jeg indtil videre tvivlende.
Jeg ser helt klart midterforsvaret som det sted, vi er svagest.
Tror folk stadig der kommer en stor signing? PrL begynder om en uge. Og vi burde da starte op med den optimale trup. IMO burde de vigtige signings komme så hurtigt som muligt.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Nej, det tror jeg ikke mere på. Klubben arbejder nok stadig på diverse muligheder, men derfra til at en klub vil sælger og at en spiller vil skifte er langt når vi taler om en spiller fra hylde 1.
Nææ. Jeg tror lidt vores muligheder er ved at være udtømte. Det kunne være fedt hvis Papa kom, men jeg tvivler. Måske kommer der en konkurrent til Enrique på venstre back, men jeg tror ikke det er noget Rodgers vil have for enhver pris, så det kommer an på om den rette spiller er til rådighed for det rette beløb.LFC-Aaby skrev:Tror folk stadig der kommer en stor signing? PrL begynder om en uge. Og vi burde da starte op med den optimale trup. IMO burde de vigtige signings komme så hurtigt som muligt.
Desværre. Vi har ellers brug for det. Men måske vi kan gøre noget i januar.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."