Jeg tænkte på Texy.. Hvad ville du sige til, at vi købte Michu?texy skrev:Jeg bliver ved med at nævne dette navn, da jeg ikke synes, at det kan foreslås nok . på trods af hans alder.Badooo skrev:Eriksen?
Sinclair?
Turan?
Ayew?
Konyoplanka?
Er der andre realistiske alternativer? Gad godt Belhanda ikke var blevet solgt til Kiev.
Michu. Michu Michu Michu...
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: Hvem skal ind?
StevenCarragher skrev:Jeg tænkte på Texy.. Hvad ville du sige til, at vi købte Michu?texy skrev:Jeg bliver ved med at nævne dette navn, da jeg ikke synes, at det kan foreslås nok . på trods af hans alder.Badooo skrev:Eriksen?
Sinclair?
Turan?
Ayew?
Konyoplanka?
Er der andre realistiske alternativer? Gad godt Belhanda ikke var blevet solgt til Kiev.
Michu. Michu Michu Michu...

Kloppite
hva me Lamela!!
han virker som en der godt passer til pasning spil og har den magisk touch og en rimelig godt målnæsen - 33 kamp 15 mål 5 ast. og er 21 år
ved godt han er en af dyrt spiller men heller 35 for ham end 30 for willian
han virker som en der godt passer til pasning spil og har den magisk touch og en rimelig godt målnæsen - 33 kamp 15 mål 5 ast. og er 21 år
ved godt han er en af dyrt spiller men heller 35 for ham end 30 for willian
Senest rettet af **YNWA** tirsdag, 20. aug, 2013 20:39, rettet i alt 1 gang.
Er der et link til Konoplyanka ham gad jeg VIRKELIG godt have til klubben!
Tror han ville indgå perfekt i det system Brendan ønsker! Og er efter min mening ca. på niveau med Willian.
+ Ham tager Tottenham nok forhåbentlig ikke, men man ved aldrig

Tror han ville indgå perfekt i det system Brendan ønsker! Og er efter min mening ca. på niveau med Willian.

Enig!!! Få Michu. Vi kan også godt bruge en der er god med låget. Så må Coutinho spille kant og trække ind i banen. Michu bag Sturridge ville være guld.texy skrev:StevenCarragher skrev:Jeg tænkte på Texy.. Hvad ville du sige til, at vi købte Michu?texy skrev:Jeg bliver ved med at nævne dette navn, da jeg ikke synes, at det kan foreslås nok . på trods af hans alder.Badooo skrev:Eriksen?
Sinclair?
Turan?
Ayew?
Konyoplanka?
Michu. Michu Michu Michu...![]()
![]()
![]()
![]()
Hellere en god trekant end en ond cirkel
LFC-Aaby skrev:Enig!!! Få Michu. Vi kan også godt bruge en der er god med låget. Så må Coutinho spille kant og trække ind i banen. Michu bag Sturridge ville være guld.texy skrev:StevenCarragher skrev:Jeg tænkte på Texy.. Hvad ville du sige til, at vi købte Michu?texy skrev:Jeg bliver ved med at nævne dette navn, da jeg ikke synes, at det kan foreslås nok . på trods af hans alder.Badooo skrev:Eriksen?
Sinclair?
Turan?
Ayew?
Konyoplanka?
![]()
![]()
![]()
jeg tvivler på ML vil af me hans guldfugl
I forhold til idéen bag det fejlslagne Mkhitaryan-indkøb, hvor man ville have en spiller, der bidrog med mål, så passer Michu i hvert fald fantastisk. Og han er en arbejdshest med god teknik, fysik samt godt pasningsspil. What's not to like? Pris og alder.LFC-Aaby skrev:Enig!!! Få Michu. Vi kan også godt bruge en der er god med låget. Så må Coutinho spille kant og trække ind i banen. Michu bag Sturridge ville være guld.texy skrev:StevenCarragher skrev:Jeg tænkte på Texy.. Hvad ville du sige til, at vi købte Michu?texy skrev:Jeg bliver ved med at nævne dette navn, da jeg ikke synes, at det kan foreslås nok . på trods af hans alder.Badooo skrev:Eriksen?
Sinclair?
Turan?
Ayew?
Konyoplanka?
![]()
![]()
![]()
Mit forslag: Byd £12m og lad Swansea melde fornærmet ud om et "derisory offer" på en spiller der mindst er £20m værd (den slags er meget populært i øjeblikket). Og byd så £21-22m og luk aftalen. Han skal helt sikkert have mindre i løn edn Willian.
Der er selvfølgelig den forhindring, at Rodgers muligvis har en aftale, der forhindrer ham i, at hente Swansea-spillerei endnu en sæson. Hvis jeg ikke husker galt, så kunne han kun hente Allen på grund af, at han havde kendskab til en eller anden klausul?
Kloppite
-
Har lidt svært ved at se hvem vi kan lokke til, som virkelig vil kunne gøre en forskel, i forhold til hvad vi har i forvejen. Der en masser af talenter vi kan hente, men dem har vi selv et par af i forvejen, så måske man skal hente med lidt rutine. I dømme verden ville jeg gerne have Ezequiel Lavezzi, men det sker ikke. Frygter desværre at vi ender med at gå i panik, og ender med at købe en spiller for dyrt¨.
Hvis milan kommer i cl tror jeg chr eriksen havner der.
Nøj hvor er jeg blank pt mht gode emner liverpool bør hente.
Rygte tak.
Måske prince i milan hvis han vil.
Nøj hvor er jeg blank pt mht gode emner liverpool bør hente.
Rygte tak.
Måske prince i milan hvis han vil.
Senest rettet af Kelly tirsdag, 20. aug, 2013 21:26, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Hente da Antoine Griezmann han har lige lavet et kanon mål for real sociedad.
Senest rettet af TK Randers tirsdag, 20. aug, 2013 21:33, rettet i alt 1 gang.
Er han landsholdsspiller.TK Randers skrev:Hente da Antoine Griezmann han har lige lavet et kanon mål som real sociedad.
Alexis i barcalona kunne være spændende.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Nej kun U-21 landsholdsspiller for Frankrig. Og ja Alexis kunne være kanon, men tro desværre ikke han er til salg.Kelly skrev:Er han landsholdsspiller.TK Randers skrev:Hente da Antoine Griezmann han har lige lavet et kanon mål som real sociedad.
Alexis i barcalona kunne være spændende.
Prøver igen...

Link her aner ikke noget om siden: http://www.ftbpro.com/posts/joel.amorim ... onoplyanka
Må indrømme jeg heller ikke kender til spilleren, men lyder spændende.
Må indrømme jeg heller ikke kender til spilleren, men lyder spændende.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Kender ham ikke men han ser unægtelig spændende ud.Simonmv skrev:Prøver igen...
+ Ham tager Tottenham nok forhåbentlig ikke, men man ved aldrig![]()