Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Når diverse skriver Shako, er det Sakho i mener. En forsvarer der hedder Shako lyder ikke lovende, lige så vel som da jeg engang kendte en amatør målmand som medspillerne kaldte Droppy, det er ikke en selvtillids booster af de større.
Verden er smask fuld af hyklere....
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ll-5789362
Vi meldes tæt på Sakho. Hvor er Spurs henne? Underligt de foretrækker en rumæner, når vi nu byder på en anden til samme position
Vi meldes tæt på Sakho. Hvor er Spurs henne? Underligt de foretrækker en rumæner, når vi nu byder på en anden til samme position

Badooo siger, hvad han mener!
-
PLEASE LAD OS SIGNE EN FORSVAR... De her skader er helt galt...
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.
Mon ikke Sakho eller en anden midterforsvar kommer ind en af de næste dage!
Hent ham for fande*, imorgen middag bør han være præsenteret, er ved at flå øjen-æblerne ud pt. De sejler, og vores bedste forsvarer er ude(Toure)Badooo skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ll-5789362
Verden er smask fuld af hyklere....
Sakho kommer nok til at koste det dobbelte nu. Alle ved vi desperat mangler en forsvarsspiller. Det samme gælder vel egentlig en kant. Elendigt at gå af med alle spillere inden vi har hentet nye!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Vi skal bare have noget kvalitet ind og det kan kun gå for langsomt.. 50 mil pund
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Carra kan vel holde fri fra Sky på søndag, han skal på banen igenWormie skrev:Vi skal bare have noget kvalitet ind og det kan kun gå for langsomt.. 50 mil pund

- Men, håber at se Sakho med vores trøje i løbet af få dage!
Mon vi også kan få Neil Mellor tilbage til de sidste ti-tyve minutterLFC_20 skrev:Carra kan vel holde fri fra Sky på søndag, han skal på banen igenWormie skrev:Vi skal bare have noget kvalitet ind og det kan kun gå for langsomt.. 50 mil pund![]()
- Men, håber at se Sakho med vores trøje i løbet af få dage!

Sakho giver enormt god mening lige nu med alle vores skader.
Men efter aftenens kamp sidder jeg egentlig og ønsker mig en klog spiller, som Eriksen. Han kan være med til at diktere tempoet i spillet, så det går hurtigt, når det skal gå hurtigt, men også så det går langsomt, når det skal gå langsomt. Ved eksempelvis 2-0 i aften mod Notts County kunne vi godt have brugt en spiller, der trak tempoet lidt ud af kampen uden at overlade kontrollen til modstanderne. Og der var Eriksen den første jeg kom i tanke om.
Men efter aftenens kamp sidder jeg egentlig og ønsker mig en klog spiller, som Eriksen. Han kan være med til at diktere tempoet i spillet, så det går hurtigt, når det skal gå hurtigt, men også så det går langsomt, når det skal gå langsomt. Ved eksempelvis 2-0 i aften mod Notts County kunne vi godt have brugt en spiller, der trak tempoet lidt ud af kampen uden at overlade kontrollen til modstanderne. Og der var Eriksen den første jeg kom i tanke om.
Kloppite
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Frankrig har haft en landsholdmålmand, som hed Dominique Dropsy: http://en.wikipedia.org/wiki/Dominique_DropsyThommo skrev:Når diverse skriver Shako, er det Sakho i mener. En forsvarer der hedder Shako lyder ikke lovende, lige så vel som da jeg engang kendte en amatør målmand som medspillerne kaldte Droppy, det er ikke en selvtillids booster af de større.
Vi SMADRER det PIShold !
Og i HSV hedder andenmålmanden Jaroslav Drobny.
Der var også Jakup Droppa, men kan ikke huske, hvor han har spillet. Herfølge måske?
Der var også Jakup Droppa, men kan ikke huske, hvor han har spillet. Herfølge måske?
- Kristoffer
Hvis ikke snart der bliver gjort noget ved alle de ord som Rodgers gang på gang fyrer af, har jeg svært ved at tage ham seriøst. En spiller som Sakho - der gerne vil væk og spille, til rygtede 8 mill pund - burde virkelig være indenfor rækkevidde! Få nu lukket de handler så vi kan komme videre. Det virker som om vi hænger os i mindre detaljer (småpenge), hvilket vi på ingen måde har råd til på nuværende tidspunkt. Det kan ikke komme som er chok for Rodgers at vi mangler både kvalitet og bredde med alle de spillere vi har solgt.
Walk the talk Rodgers!
Walk the talk Rodgers!
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
Nu er det jo ikke Rodgers der sidder med pengene. Jeg tror han har masser af spillere han gerne så i klubben, men det er altså ikke ham der bestemmer om de kommer...Kristoffer skrev:Hvis ikke snart der bliver gjort noget ved alle de ord som Rodgers gang på gang fyrer af, har jeg svært ved at tage ham seriøst. En spiller som Sakho - der gerne vil væk og spille, til rygtede 8 mill pund - burde virkelig være indenfor rækkevidde! Få nu lukket de handler så vi kan komme videre. Det virker som om vi hænger os i mindre detaljer (småpenge), hvilket vi på ingen måde har råd til på nuværende tidspunkt. Det kan ikke komme som er chok for Rodgers at vi mangler både kvalitet og bredde med alle de spillere vi har solgt.
Walk the talk Rodgers!
En vestre kant, og 2 forsvarsspillere.Kristoffer skrev:Hvis ikke snart der bliver gjort noget ved alle de ord som Rodgers gang på gang fyrer af, har jeg svært ved at tage ham seriøst. En spiller som Sakho - der gerne vil væk og spille, til rygtede 8 mill pund - burde virkelig være indenfor rækkevidde! Få nu lukket de handler så vi kan komme videre. Det virker som om vi hænger os i mindre detaljer (småpenge), hvilket vi på ingen måde har råd til på nuværende tidspunkt. Det kan ikke komme som er chok for Rodgers at vi mangler både kvalitet og bredde med alle de spillere vi har solgt.
Walk the talk Rodgers!
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.