Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 28. aug, 2013 09:04

Kristoffer skrev:Hvis ikke snart der bliver gjort noget ved alle de ord som Rodgers gang på gang fyrer af, har jeg svært ved at tage ham seriøst. En spiller som Sakho - der gerne vil væk og spille, til rygtede 8 mill pund - burde virkelig være indenfor rækkevidde! Få nu lukket de handler så vi kan komme videre. Det virker som om vi hænger os i mindre detaljer (småpenge), hvilket vi på ingen måde har råd til på nuværende tidspunkt. Det kan ikke komme som er chok for Rodgers at vi mangler både kvalitet og bredde med alle de spillere vi har solgt.

Walk the talk Rodgers!
Det er jo i sidste ende ikke Rodgers der bestemmer om en spiller bliver købt.

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » onsdag, 28. aug, 2013 09:07

Jan Hagen ‏@PortuBall13m

Chelsea are really, really close to sign Porto winger Christian Atsu! The two teams have been negotiating the last couple of days. [O Jogo]

Det kan da KUN være en joke, for ellers giver det da ingen mening.

Hvad skal Chelsea med endnu en midtbanespiller når de har 13 i forvejen?

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 28. aug, 2013 09:16

ThunderZtorm skrev:
Kristoffer skrev:Hvis ikke snart der bliver gjort noget ved alle de ord som Rodgers gang på gang fyrer af, har jeg svært ved at tage ham seriøst. En spiller som Sakho - der gerne vil væk og spille, til rygtede 8 mill pund - burde virkelig være indenfor rækkevidde! Få nu lukket de handler så vi kan komme videre. Det virker som om vi hænger os i mindre detaljer (småpenge), hvilket vi på ingen måde har råd til på nuværende tidspunkt. Det kan ikke komme som er chok for Rodgers at vi mangler både kvalitet og bredde med alle de spillere vi har solgt.

Walk the talk Rodgers!

Næ men det er ham der har snakket om "big signings" og "we have the money".

Gary

Indlæg af Gary » onsdag, 28. aug, 2013 09:29

Oomph242 skrev:
ThunderZtorm skrev:

Walk the talk Rodgers!

Han er nok blevet misforstået. Han må have ment: We have the money because we've decided not to spend it on new players...
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » onsdag, 28. aug, 2013 10:25

Oomph242 skrev:
ThunderZtorm skrev:

Walk the talk Rodgers!

Hvis ikke pengene er der eller vores ejere ikke vil finansiere flere indkøb, skal Rodgers holde munden lukket. Det hjælper ikke noget at "love" os fans det ene og det andet. Så må han tage den med Henry og Werner på direktionsgangen. Desuden har det jo set ud til at pengene er der. De sidder desværre bare fast med sekundlim på vores pengetræ. Derudover mener jeg det er decideret uintelligent at lade spillere som Downing og Assaidi gå uden at have en erstatning klar. Bevares, de passede ikke ind (eller hvad der ellers var galt), men det ændrer stadig ikke på det faktum at vi er to spillere færre i truppen.

Sakho har været tilgængelig i 3 måneder nu og derfor irriterer det mig grænseløst at vi først nu er i "advanced talks" - hvad det så end betyder. En anden ting er at hele verden nu ved det og vi formentligt derfor mister endnu et target til en mere attraktiv klub. Amatør agtigt! Jeg tror vi ventede på Papa - og derefter mistede interessen, men derfor burde vi stadig have andre kort på hånden. For mig virker vi som en meget tung maskine hvor alt først skal cleares med et udvalg, en top ledelse osv. og mens det sker, henter andre de spillere vi var efter.

Vi står nu tilbage med måske den tyndeste trup i 10 år og med et par ekstra skader til vores vigtigste spillere, ligner vi mere og mere et hold udenfor top 6-7.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 28. aug, 2013 13:11

pommelfeen skrev:Jan Hagen ‏@PortuBall13m

Chelsea are really, really close to sign Porto winger Christian Atsu! The two teams have been negotiating the last couple of days. [O Jogo]

En anden type kantspiller end dem de har?

Selvom nogle herinde ikke er meget for teorien, så vil jeg stadig holde fast i at en trup har brug for forskellige spillertyper, så man kan blande kortene fra kamp til kamp.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 28. aug, 2013 14:40

Hent nu forsvarsspilleren i PSG, Moses og hvad siger i til Eriksen ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 28. aug, 2013 15:23

Kelly skrev:Hent nu forsvarsspilleren i PSG og Eriksen ?.
Fixed :D
Kloppite

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 28. aug, 2013 16:00

Alonso skrev:
pommelfeen skrev:Jan Hagen ‏@PortuBall13m

En anden type kantspiller end dem de har?

Selvom nogle herinde ikke er meget for teorien, så vil jeg stadig holde fast i at en trup har brug for forskellige spillertyper, så man kan blande kortene fra kamp til kamp.
Han bliver dog nok lejet ud.

Det er alligevel lidt af et privilegium at have som rigmandsklub. Lukaku, De Bruyne, Courtois, Atsu og Piazon har vel kostet CFC over £35 mio., og de har tilsammen spillet noget, der ligner 15 kampe for CFC uden nødvendigvis at starte på banen i de kampe. Dertil kommer så Marin og Moses, som jeg umiddelbart betragter som flops, men om det er CFC, der ønsker at leje dem ud, fordi de stadig tror, at de kan udvikle sig til brugbare spillere for CFC, eller om det er en lejeaftale ligesom med Assaidi, hvor der ikke rigtig har været interesserede købere, skal jeg ikke kunne sige.

LFC har haft det problem med en spiller som Coates, at man ikke havde råd til at leje ham ud, da truppen ikke var bred nok, og at man ikke havde råd til at give ham chancen ofte, fordi man mente, at han var for uerfaren og urutineret. Nu kan manglende spilletid i to på hinanden følgende sæsoner og en alvorlig knæskade betyde, at Coates vil stå med utrolig få kampe siden skiftet fra Uruguay og være gået fuldstændig i stå udviklingsmæssigt.

Normalt beskylder man jo rigmandsklubberne for ikke at have blik for talenterne og have manglende tålmodighed, men med CFC' strategi er spørgsmålet om tålmodighed tildels gjort overflødigt, da man bare lejer talenterne ud til og på den måde investere spilletid i dem uden, at det går ud over de sportslige resultater. Og det gør det svært for en klub som LFC at indhente de rigere klubber, da noget af det, LFC kan lokke med, er fast spilletid til unge talenter. At skrive med CFC forhindrer ikke en ung spiller i at få fast spilletid, da man så bare bliver lejet ud til middelgode eller subtopklubber i Tyskland, Spanien, England eller Holland.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 28. aug, 2013 16:01

Hvad med Modric fra Real madrid, han må være sat ned på andet holdet nu når özil bliver og bale kommer...
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » onsdag, 28. aug, 2013 16:17

Wormie skrev:Hvad med Modric fra Real madrid, han må være sat ned på andet holdet nu når özil bliver og bale kommer...
Jeg synes du sigter alt alt for højt. Hvis Modric kommer tilbage til UK, så er det hos United eller Chelsea.

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » onsdag, 28. aug, 2013 18:23

StevenCarragher skrev:
Wormie skrev:Hvad med Modric fra Real madrid, han må være sat ned på andet holdet nu når özil bliver og bale kommer...
Jeg synes du sigter alt alt for højt. Hvis Modric kommer tilbage til UK, så er det hos United eller Chelsea.
ja isco er oz li kommet og han er måske tredje valg nu så muligheden er der men tror bare han vil ta et år mere eller to for at kæmper om pladsen!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 28. aug, 2013 18:46

Vi skulle vidst være ekstremt tæt på at hente ham her

http://www.youtube.com/watch?v=g8408anrfx8

kender ham ikke men youtube får ham til at se rigtig godt ud.

http://www.skybet.com/football/transfer ... ANSFERCHAT

2/5 nu på vi henter ham hvilket må sige at være lavt odds
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 28. aug, 2013 18:49

Ham og Sakho. Så ville jeg være nogenlunde tilfreds med redningen af et utroligt tamt vindue.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 28. aug, 2013 18:52

Skybet den eneste kilde?

Besvar