Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » lørdag, 31. aug, 2013 22:50

Xenne skrev:
Kara skrev:ville bare sige ben arfa scorede et drømme mål idag. jeg ville helt klart fortrække ham over moses.
Ben Arfa er RW hvor Moses mere er LW, jeg formoder at Aspas skal dække vores RW og ved at Moses spiller LW kan Coutinho spille COM.
Ville man kunne smide Coutinho ud på venstre side, Suarez i midten og Ben Arfa i højre side?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Kara

Indlæg af Kara » lørdag, 31. aug, 2013 22:55

Badooo skrev:
Xenne skrev:
Kara skrev:ville bare sige ben arfa scorede et drømme mål idag. jeg ville helt klart fortrække ham over moses.
Ben Arfa er RW hvor Moses mere er LW, jeg formoder at Aspas skal dække vores RW og ved at Moses spiller LW kan Coutinho spille COM.
Ville man kunne smide Coutinho ud på venstre side, Suarez i midten og Ben Arfa i højre side?
jeg havde mere forstillet mig noget flydende siden da de alle er spillere med lidt teknisk klasse

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 31. aug, 2013 22:59

Kara skrev:
Badooo skrev:
Xenne skrev:
jeg havde mere forstillet mig noget flydende siden da de alle er spillere med lidt teknisk klasse
Nogenlunde det samme her, men hvis vi nu endelig skal dele dem op i højre, venstre og midt...
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » lørdag, 31. aug, 2013 23:02

Badooo skrev:
Xenne skrev:
Jeg er ret sikker på at Rodgers prøver på at få holdet til at fungere bedst muligt, og det gør han ved at gå efter spillere der hver især har specifikke positioner.

Dvs. en Moses som er vant til LW, Coutinho spiller bedst på CAM.

Vi har allerede massere af spillere der kan spille RW, derfor har vi ikke brug for en spiller som Ben Arfa, selvom det var drøn godt mål han lavede idag ;)

Brugeravatar
Kara

Indlæg af Kara » lørdag, 31. aug, 2013 23:08

så stemningen herinde er altså "pro moses"? personligt håber jeg vi har alternativer

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » lørdag, 31. aug, 2013 23:39

Jensen skrev:
Badooo skrev:
Xenne skrev:
Jeg er ret sikker på at Rodgers prøver på at få holdet til at fungere bedst muligt, og det gør han ved at gå efter spillere der hver især har specifikke positioner.

Vi har allerede massere af spillere der kan spille RW, derfor har vi ikke brug for en spiller som Ben Arfa, selvom det var drøn godt mål han lavede idag ;)
Du har ret i at vi har folk til RW. Desværre syntes jeg ikke de har nok kval til at kunne gå ind og dække pladsen. Derfor mener jeg ligesom andre, at pt. er der et hul der skal udfyldes. Især efter downing forlod os. Inden vi solgte downing talte man også RW som kommende signing.. Og det kunne f.eks. være Ben Arfa. Jeg er ikke i tvivl om, at vi har mange talenter til den plads, men lige nu handler det om at vinde og være stabile.
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 01. sep, 2013 08:01

Guardian melder blandt andre at et sæson langt lån der koster os 1 mill pund er på plads. Vi får åbenbar ikke ret til at købe ham næste år såvidt jeg forstår, så hvis Chelsea ikke vil sælge er det bare sur røv.
Tænker vi måske kunne hente Yarmolenko i januar. Er det ikke der hans kontrakt udløber? Siden vi ikke får den aftale lavet med Chelsea.
Kan ikke linke fra mobilen så ingen link. Sorry...

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » søndag, 01. sep, 2013 09:06

Tror i moses bliver med købsoption
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Victor1605
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Victor1605 » søndag, 01. sep, 2013 09:50

Har BR ikke været ude og sige at han ikke aner hvem Yarmolenko er :dontknow:

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 01. sep, 2013 09:55

Billy Liddell ‏@Liddellpool 8t
#Rumour Moses has already undergone his medical on Merseyside and will be in the crowd at Anfield for Sunday’s PL clash against MU

https://twitter.com/Liddellpool

Der er nok ikke noget i netop dette, men det ligner at Moses bliver LFC spiller inden deadline! - Hvilket jeg vil være okay tilfreds med.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 01. sep, 2013 10:02

Kelly skrev:Tror i moses bliver med købsoption
Det tror jeg helt sikkert. Vi er jo ikke en udviklingsklub, så alt andet ville være win/win for Chelsea. Jeg har ikke før hørt om, at vi lejer uden købsoption. Det høre til i Championship. :)

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 01. sep, 2013 10:08

OBI-WAN skrev:
Det tror jeg helt sikkert. Vi er jo ikke en udviklingsklub, så alt andet ville være win/win for Chelsea. Jeg har ikke før hørt om, at vi lejer uden købsoption. Det høre til i Championship. :)

Midterklubber i PL, udvikler nu også ofte for topklubberne. Om vi vil erkende det eller ej, har de sidste 4 sæsoner vel vist vi er en midterklub.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » søndag, 01. sep, 2013 10:10

Jensen skrev:
Badooo skrev:
Xenne skrev:

Mig bekendt, så fungerer Suarez bedst centralt. Dermed vil Coutinho blive rykket ud på sin næstbedste position, som er udgangspunktet på venstrekanten.

Så i min optik, så burde man have kigget efter en RW og ikke en LW, hvis man ville forsøge at få holdet til at fungere bedst muligt.

Suarez kan naturligvis også spille med udgangspunkt på kanten, selvom det ikke er hans bedste position. Men når han gjorde det i Ajax (og også den ene gang det blev prøvet i LFC), så har det også været i venstre side.

Jeg kan stadig ikke helt forstå interessen i Moses. Og hvis han kommer uden en købsoption, så fatter jeg det overhovedet ikke.
Kloppite

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 01. sep, 2013 10:20

Oomph242 skrev:
OBI-WAN skrev:

Midterklubber i PL, udvikler nu også ofte for topklubberne. Om vi vil erkende det eller ej, har de sidste 4 sæsoner vel vist vi er en midterklub.
Uenig. Midterklubber er aldrig med i kampen om europæiske pladser. Sub-top er en mere korrekt betegnelse for Liverpool.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » søndag, 01. sep, 2013 10:21

AJ skrev:...... er vel også spillet mere ind nu. Det samme er Kagawa og Van Persie.
I min optik så van Persie ud til at være spillet rimelig godt ind på pladsen allerede i 2012/13 sæsonen :shock:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar