Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » mandag, 02. sep, 2013 13:45

Efter vores sæsonstart, tror i så, at hvis Rodgers får mulighed for at skaffe en nøglespiller, efter hans hoved, at ejerne vil støtte op om det? - Eller tror i vi er færdige & nu skal til at følge mere med i hvad konkurrenterne får ind ? :P

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 02. sep, 2013 13:46

Selvom man til hver en tid ville forsøge at hente Özil, hvis muligheden tilbød sig, så finder jeg det stadig dybt mærkeligt, at Arsenal fokuserer på en position, hvor de i forvejen har deres største profil i Cazorla og en fornuftig back-up i Rosicky. Men igen, kan man få Özil, så gør man det vel. En verdensklasse spiller, som jeg simpelthen ikke kan forstå, at man. utd. ikke har forsøgt at få fingrene i - lige en type, de kunne bruge.
Liverpool Football Klopp

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 02. sep, 2013 13:48

AndreasN skrev:Selvom man til hver en tid ville forsøge at hente Özil, hvis muligheden tilbød sig, så finder jeg det stadig dybt mærkeligt, at Arsenal fokuserer på en position, hvor de i forvejen har deres største profil i Cazorla og en fornuftig back-up i Rosicky. Men igen, kan man få Özil, så gør man det vel. En verdensklasse spiller, som jeg simpelthen ikke kan forstå, at man. utd. ikke har forsøgt at få fingrene i - lige en type, de kunne bruge.
Nej det forstår jeg heller ikke. Men hvad sker der med Real, kan de virkelig finde på at sælge ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 02. sep, 2013 13:53

Cazorla spillede i forvejen på kanten i går, så det bliver ikke noget problem at få plads til Özil. Han overtager bare Rosickys plads - i forhold til den kamp - som Surf skriver.

Men de må sætte deres lid til, at Giroud ikke går i stykker. Nu kender jeg ikke Sanogos niveau, men ellers er det vel kun Walcott, der kan spille spidsangriber så længe Podolski er skadet. Men Walcott skal vel bruges på kanten, nu hvor Oxlade-Chamberlain også er skadet. De er lidt tynde dér, men kan de holde den til Podolski og Oxlade bliver klar, så tror jeg ikke, at de får problemer.

ElTorro

Indlæg af ElTorro » mandag, 02. sep, 2013 13:56

Er helt enig. Det er faktisk lidt mærkeligt. Derudover er det jo ligeledes en plads, hvor Wilshere måske mere eller mindre er bedste spillende. Jeg ved godt, han ofte bliver brugt centralt, men når Arteta kommer tilbage, og med Ramseys nuværende form, så ser det da lidt underligt (og vildt) ud :dontknow:
- Carzola spillede dog også en del kampe på kanten sidste år, så vidt jeg husker. Men hold dog op et hold, de kan stille, hvis de får Özil ind. Arteta, Ramsey/Wilshere, Carzola, Özil, Walcott og Giroud...

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » mandag, 02. sep, 2013 13:57

Kelly skrev:
AndreasN skrev:Selvom man til hver en tid ville forsøge at hente Özil, hvis muligheden tilbød sig, så finder jeg det stadig dybt mærkeligt, at Arsenal fokuserer på en position, hvor de i forvejen har deres største profil i Cazorla og en fornuftig back-up i Rosicky. Men igen, kan man få Özil, så gør man det vel. En verdensklasse spiller, som jeg simpelthen ikke kan forstå, at man. utd. ikke har forsøgt at få fingrene i - lige en type, de kunne bruge.
Nej det forstår jeg heller ikke. Men hvad sker der med Real, kan de virkelig finde på at sælge ham.
de har li hentet isco og har oz modric så mon ik de ka finde på det hvis der kommer den rigti bud!

sådan en som 40-50£

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 02. sep, 2013 13:59

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=38256&zone=1

Borini til lægetjek, det forstår jeg heller ikke.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Dresager
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Dresager » mandag, 02. sep, 2013 14:00

Nogen der har en fornemmelse af om Liverpool er færdige på markedet for i år, efter vores 3 signing i morges, eller om der er chancer for en offensiv profil mere? Også set i lyset af vi udlejer borini? skal Moses overtage for ham eller er han tænkt til kanten?
Senest rettet af Dresager mandag, 02. sep, 2013 14:01, rettet i alt 1 gang.
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 02. sep, 2013 14:00

For at give ham noget spileltid og lidt selvtilid.
Kan man ikke også "cancel" et leje ophold hvis det er man får brug for spilleren, det har vi da gjort før.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 02. sep, 2013 14:01

Dresager skrev:Nogen der har en fornemmelse af om Liverpool er færdige på markedet for i år, efter vores 3 signing i morges, eller om der er chancer for en offensiv profil mere?

Jeg så gerne et 5 mil bid for torres.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 02. sep, 2013 14:02

Surf skrev:
AJ skrev:Hvis Özil ryger til Arsenal, så skal Arsenal nævnes i sammenhæng med Man Utd, Man City og Chelsea, og ikke med Tottenham, Everton og Liverpool. Formidabel spiller.
Ja. Gad vide om han ikke skal tage Rosicky plads? Har kun set fragmenter at Arsenals kampe, men det er vel den offensive midtbane han skal ind og overtage?

For satan det er en stor signing, som får 4. pladsen til at rykke noget længere væk.
Tja lad os nu vente og se hvem der hænger på i toppen, jeg er ret sikker på at Mourinho får ret, det bliver meget tæt i år, det er ikke 3 hold, det er 6 hold der vil blande sig om de øverste placeringer.

Prøv at tjekke United kamp program

14-09 Man U - Crystal Palace
17-09 Man U Bayer Leverkusen
22-09 Man City - Man U
25-09 Man U - Liverpool
28-09 Man U - WBA
02-10 Shaktar - Man U
05-10 Sunderland - Man U

De er på ingen måde sikre på at være i top 4 om et par måneder hvis de ikke forstærker sig nu, i mine øjne er de vildt afhængige af Van Persie, og med deres middelmådige start skal de virkerlig præstere godt den næste måned, for det er et krav til dem at de klarer sig godt både i ligaen og CL + de skal stille et godt hold mod Liverpool også.

Og se på Tottenham de har vundet to kampe på straffespark og tabt en og skal nu klare sig uden Bale.

Og City har allerede tabt en kamp mod en oprykker.

Intet er sikkert i år, og Liverpool store plus bliver at vi ikke skal spille europæisk i år.

Op med humøret vi ligger nummer ET :D
YNWA

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 02. sep, 2013 14:08

Redtothebone skrev:
Surf skrev:
AJ skrev:Hvis Özil ryger til Arsenal, så skal Arsenal nævnes i sammenhæng med Man Utd, Man City og Chelsea, og ikke med Tottenham, Everton og Liverpool. Formidabel spiller.
Ja. Gad vide om han ikke skal tage Rosicky plads? Har kun set fragmenter at Arsenals kampe, men det er vel den offensive midtbane han skal ind og overtage?

For satan det er en stor signing, som får 4. pladsen til at rykke noget længere væk.
Tja lad os nu vente og se hvem der hænger på i toppen, jeg er ret sikker på at Mourinho får ret, det bliver meget tæt i år, det er ikke 3 hold, det er 6 hold der vil blande sig om de øverste placeringer.

Prøv at tjekke United kamp program

14-09 Man U - Crystal Palace
17-09 Man U Bayer Leverkusen
22-09 Man City - Man U
25-09 Man U - Liverpool
28-09 Man U - WBA
02-10 Shaktar - Man U
05-10 Sunderland - Man U

De er på ingen måde sikre på at være i top 4 om et par måneder hvis de ikke forstærker sig nu, i mine øjne er de vildt afhængige af Van Persie, og med deres middelmådige start skal de virkerlig præstere godt den næste måned, for det er et krav til dem at de klarer sig godt både i ligaen og CL + de skal stille et godt hold mod Liverpool også.

Og se på Tottenham de har vundet to kampe på straffespark og tabt en og skal nu klare sig uden Bale.

Og City har allerede tabt en kamp mod en oprykker.

Intet er sikkert i år, og Liverpool store plus bliver at vi ikke skal spille europæisk i år.

Op med humøret vi ligger nummer ET :D
17 Stoke City (H) 3 point
24 Aston Villa (A) 3 point
28 Capital One Cup second round
31 Manchester United (H) 3 point

SEPTEMBER

14 Swansea City (A) 1-3 point
21 Southampton (H) 3 point
25 Capital One Cup third round
28 Sunderland (A) 3 point (borini kan ikke spille for dem)

OCTOBER

5 Crystal Palace (H) 3 point
19 Newcastle United (A) 3 point (med mindere de får vendt den synkende skude)
26 West Bromwich Albion (H) 3 point (de har været rigtig dårlige i år)

NOVEMBER

2 Arsenal (A) 0
9 Fulham (H) 3 point
23 Everton (A) 0 - 3 point
30 Hull City (A) 3 point

ca. 33-34 point efter 13 kampe

gennemsnit på 2.6 point per kamp.

Hvis vi bare fokusere fuldt ud de næste 10 kampe...

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 02. sep, 2013 14:13

Jeg synes, at Cazorla er klart bedst i midten af banen, hvor Özil utvivlsomt vil spille. Det er klart, at deres offensiv bliver ualmindeligt godt forstærket, hvis/når Özil kommer, men de er yderst sårbare i defensiven. Et helt centralt problem hos dem er, at de ikke har en ordentlig defensiv midt, hvilket bliver et problem for dem i løbet af sæsonen. Deres forsvar er ikke betonsikkert, selvom Mertesacker og Koscielny har spillet sig op, og Sczeszny er langt fra en sikker keeper. Gibbs og Monreal er udmærket på venstrebacken uden at være imponerende.

De har altså valgt at betale en enorm mængde penge på en plads, hvor de ikke rigtig har brug for forstærkninger. Dermed ikke sagt, at de ikke vil få stor glæde af Özil, men han løser ikke deres mest væsentlige problemer.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 02. sep, 2013 14:14

D-DAY ER STARTET!

LiverpoolFC News ‏@LFCTransferNRS 23m
David Maddock says LFC to bid for Mata

Maddock fra Mirror

https://twitter.com/LFCTransferNRS

EDIT:
David Madddock on Mata to #LFC. pic.twitter.com/7dJusPEoiD

Brugeravatar
LarsB
Geografisk sted: Hareskoven
Alder: 54

Indlæg af LarsB » mandag, 02. sep, 2013 14:16

LFC_20 skrev:D-DAY ER STARTET!

LiverpoolFC News ‏@LFCTransferNRS 23m
David Maddock says LFC to bid for Mata

Maddock fra Mirror

https://twitter.com/LFCTransferNRS

EDIT:
David Madddock on Mata to #LFC. pic.twitter.com/7dJusPEoiD
Ja så står den sgu da lige vejret :lol:
Lad det ske.
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

Besvar