han forlænget li før Agger så det tror jeg ik!!ElTorro skrev:- Haha, ja. Helt enig. Det ville virkelig være en drøm for mit vedkommende.Henrik skrev:Alonsos kontrakt med Real Madrid udløber næste sommer. Der må vi sgu hoppe med i løbet og få ham tilbage. Han er sgu verdensklasse!![]()
Jeg mener, at jeg læste, at Juventus var interesserede i at hente ham ind ved kontraktudløb. Det håber jeg vitterligt ikke sker. Han skal tilbage til os og slutte.
Forresten... Ved I om Skrtl har kontraktudløb om et år??
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvorfor mon vi ikke har hentet en midtbanespiller en ekstra midtbanespiller ind, efter Shelvey røg til SwanseaHenrik skrev:Alonsos kontrakt med Real Madrid udløber næste sommer. Der må vi sgu hoppe med i løbet og få ham tilbage. Han er sgu verdensklasse!

A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Det har du da ret i, ja.. My bad. Han har kontraktudløb i 2016 jf. transfermarkt.xX__YNWA__Xx skrev:han forlænget li før Agger så det tror jeg ik!!ElTorro skrev:- Haha, ja. Helt enig. Det ville virkelig være en drøm for mit vedkommende.Henrik skrev:Alonsos kontrakt med Real Madrid udløber næste sommer. Der må vi sgu hoppe med i løbet og få ham tilbage. Han er sgu verdensklasse!![]()
Jeg mener, at jeg læste, at Juventus var interesserede i at hente ham ind ved kontraktudløb. Det håber jeg vitterligt ikke sker. Han skal tilbage til os og slutte.
Forresten... Ved I om Skrtl har kontraktudløb om et år??
Der var en, der ratede Fabian Delph i løbet af transfervinduet. Nu hvor jeg har set ham i kampene mod de store hold for Villa, må jeg indrømme, at jeg også er blevet lidt interesseret. Samtidig havde jeg egentlig forventet en forstærkning til midtbanen og helst et alternativ til Lucas, hvor vi er sårbare i tilfælde af en skade. Er der andre der ser potentialet?
Off topic: Er der overhovedet nogle af vores mange nyindkøbte centerforsvarere, der ville kunne gå op og spille en fornuftig holding midfielder? Agger har vist gjort det en enkelt gang eller to uden det helt fungerede, og Kolo gjorde vikarierede vist også en gang i mellem på positionen tilbage i Arsenaltiden, men hvad med Sakho eller Ilori? Skrtel og Kelly synes jeg virker helt udelukket.
Ps. Agbonlahor har også momentvis gjort det fornuftigt. Måske man skulle holde lidt øje ift. en erstatning for Suárez, der vel risikerer at ryge til en udenlandsk klub næste sommer, selvom vi selvfølgelig snakker to forskellige niveauer umiddelbart.
Off topic: Er der overhovedet nogle af vores mange nyindkøbte centerforsvarere, der ville kunne gå op og spille en fornuftig holding midfielder? Agger har vist gjort det en enkelt gang eller to uden det helt fungerede, og Kolo gjorde vikarierede vist også en gang i mellem på positionen tilbage i Arsenaltiden, men hvad med Sakho eller Ilori? Skrtel og Kelly synes jeg virker helt udelukket.
Ps. Agbonlahor har også momentvis gjort det fornuftigt. Måske man skulle holde lidt øje ift. en erstatning for Suárez, der vel risikerer at ryge til en udenlandsk klub næste sommer, selvom vi selvfølgelig snakker to forskellige niveauer umiddelbart.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Jeg tror, uden at vide det, at enten Allen, Gerrard eller for den sags skyld Henderson ville blive sat til at vikariere i tilfælde af en skadet Lucas. Delph har gjort det ganske glimrende de første kampe, men jeg tror ikke, det er ham, vi skal forsøge at hente ind som eventuel back-up. Kan godt lide ham som spiller, men jeg mindes, at han generelt spiller en tak længere fremme på banen, hvor han kan bruge sin hurtighed til at nå feltet.JTN skrev:Der var en, der ratede Fabian Delph i løbet af transfervinduet. Nu hvor jeg har set ham i kampene mod de store hold for Villa, må jeg indrømme, at jeg også er blevet lidt interesseret. Samtidig havde jeg egentlig forventet en forstærkning til midtbanen og helst et alternativ til Lucas, hvor vi er sårbare i tilfælde af en skade. Er der andre der ser potentialet?
Personligt så jeg gerne, at vi hente/sikrede Hughes til vinter, om end han bliver lejet ud til Derby sæsonen ud. Han er i mine øjne en spiller med et potentiale, der siger spar to, og som endvidere kan dække flere positioner på den centrale midtbane.
Jeg mindes i hvert fald ikke en engelsk midtbanespiller siden Wilshere, der har haft et lignende potentiale, så ham så jeg meget gerne, at vi hentede ind, særligt med Gerrard alder i betragtning.

Gerrard vil være oplagt i min bog.
Jeg ved godt at en del ikke er enige da flere vurdere at han ikke vil varetage de defensive pligter godt nok.
Det er en plads han kan spille og det er den plads han pt. spiller på landsholdet.
Jeg ved godt at en del ikke er enige da flere vurdere at han ikke vil varetage de defensive pligter godt nok.
Det er en plads han kan spille og det er den plads han pt. spiller på landsholdet.
-
- Alder: 37
Agbonlahor er mega fed og god, men han er lige så meget Villa-mand, som Gerrard er Liverpool. Han har vist afvist flere store klubber af den grund. Og respekt for det.JTN skrev:Ps. Agbonlahor har også momentvis gjort det fornuftigt. Måske man skulle holde lidt øje ift. en erstatning for Suárez, der vel risikerer at ryge til en udenlandsk klub næste sommer, selvom vi selvfølgelig snakker to forskellige niveauer umiddelbart.
Stuart downing
De ofte man ser spiller gode i en midter klub og de så ikke fungere i en større klub
De ofte man ser spiller gode i en midter klub og de så ikke fungere i en større klub
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Sidder og ærgrer mig over at vi ikke gik efter Konoplyanka .. Han ser sgu skarp ud!
http://www.bold.dk/nyt/Honda-Milan-er-kun-en-mulighed
Honda har (måske) ikke skrevet under med Milan endnu.
Synes folk, at det er en spiller, vi skal forsøge at hente "gratis" til januar?
Honda har (måske) ikke skrevet under med Milan endnu.
Synes folk, at det er en spiller, vi skal forsøge at hente "gratis" til januar?
Enig. Går efter ham til januar.lfcman skrev:Sidder og ærgrer mig over at vi ikke gik efter Konoplyanka .. Han ser sgu skarp ud!
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Faldt lige over den her artikel: http://onside.dk/premier-league/avis-li ... til-januar
- Jeg håber satme, at det kommer til at ske!
Kilden er "den engelske gratisavis Metro". Virker ikke særlig troværdigt imo.ElTorro skrev:Faldt lige over den her artikel: http://onside.dk/premier-league/avis-li ... til-januar
Kan han overhovedet tåle at spille hvis der er kraftigt solskin? VM i Brasilien må da være helt udelukket for hans vedkommende?
Har i set ham spille ?. Er han defensiv midtphl skrev:Kilden er "den engelske gratisavis Metro". Virker ikke særlig troværdigt imo.ElTorro skrev:Faldt lige over den her artikel: http://onside.dk/premier-league/avis-li ... til-januar
Kan han overhovedet tåle at spille hvis der er kraftigt solskin? VM i Brasilien må da være helt udelukket for hans vedkommende?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg har set ham spille et par kampe både for Derby og for U-landsholdet. Det vil være synd at kalde ham for en defensiv midt, om end jeg ikke er tvivl om, han skal spille den position. Han har både fart og styrke og besidder derudover en god spilforståelse. Men jeg tror snarere, han ville være et godt supplement og eventuelt alternativ til Gerrard på den længere bane. En pasningstærk og dynamisk spiller, der derudover foretager nogle fine returløb.Kelly skrev:Har i set ham spille ?. Er han defensiv midtphl skrev:Kilden er "den engelske gratisavis Metro". Virker ikke særlig troværdigt imo.ElTorro skrev:Faldt lige over den her artikel: http://onside.dk/premier-league/avis-li ... til-januar