Nu får ter Stegen meget opmærksomhed, men der løber rigtig mange gode målmænd rundt i Bundesligaen der kunne passe ind rent aldersprofilmæssigt. Både Bernd Leno og Ralf Fährmann har haft suverænt gode sæsoner, men både Leverkusen og Schalke har selvfølgelig kvalificeret sig til CL. Derudover skulle både Ulreich fra Stuttgart og Zieler fra Hannover have haft gode sæsoner, på trods af at de har spiller for mindre gode hold.Sivi skrev:Synes ikke rigtigt at der er nogle der ønsker en ny keeper. Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig en ny målmand, som i hvert fald kan presse Mignolet en smule, fx Begovic, som der var meget snak om sidste sommer.
Kigger man på lidt ældre målmænd, dermed underforstået sagt at man ikke komplet har opgivet Mignolet endnu, er der selvfølgelig Valdes på en fri transfer. Derudover kunne man kigge på Handanovic i Inter, der kun skal spille EL eller i Real Madrid hvor det måske ville være muligt at hente den af Lopez/Casillas de helst vil undvære, begge alternativer selvfølgelig mindre sandsynlige end Valdes, men vi har jo også selv Reina på vej tilbage fra lån, hvorfor han måske kunne indgå i en løsning.
Når nu der er snak om både Krul, Vorm og Begovic, kunne man passende tilføje David Marshall fra Cardiff til samtalen, efter hans flotte sæson og deres nedrykning. Uden at jeg har set ham i andet end CL og EL så har Jasper Cillessen fra Ajax også set god ud, og han rater da også højt hos Whoscored.