Det falder slet ikke på jorden. jeg syntes slet ikke om ham som spiller overhovedet. Syntes der er alt for mig ego og svans i ham. Min mening. Fin du har din mening.Aggerdoo skrev:Men dit argument med, at "der er vel en grund til, at Bayern ikke har givet ham flere chancer" falder til jorden. Og igen. Jeg har også set Shaqiri spille.......Kelly skrev:Han er flere lysår bedre.Aggerdoo skrev:I øvrigt. Så vidt jeg kan se, har Shaqiri spillet 17 kampe i Bundesligaen i denne sæson. Götze har spillet 20. Er han så heller ikke interessant?Emmy skrev:Enten skal du have pudset brillerne eller også skal du se noget mere fodbold.Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Shaqiri er kommet ind i nogen af de kampe jeg har set.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Det er sådan noget, man kan blive nødt til at slynge afsted, når man er løbet tør for gode argumenter.Badooo skrev:Svans i ham...?
Ego og svans? Jamen så er den jo færdig diskuteret!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Du gør Putin stolt...Kelly skrev:Syntes der er alt for mig ego og svans i ham.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Og Mugabe.nrg skrev:Du gør Putin stolt...Kelly skrev:Syntes der er alt for mig ego og svans i ham.
-
Kelly, Giver dig medhold i svans som argument. Sådan en har vi allerede i luis alberto
- Jeg forstår godt du ser kritisk på det i forhold til dine argumenter. Det er heldigvis 2 ting man kan forbedre.
Med den bredde bayern har er det klart han ikke spiller hver gang
- Jeg siger køb.
Køb alexis sanchez. Fuck en basse mod atletico btw.

- Jeg forstår godt du ser kritisk på det i forhold til dine argumenter. Det er heldigvis 2 ting man kan forbedre.
Med den bredde bayern har er det klart han ikke spiller hver gang

- Jeg siger køb.
Don't worry be happy. YNWA!
Jeg er mundlam. Helt og aldeles...
Badooo siger, hvad han mener!
kongrasmus skrev:Kelly, Giver dig medhold i svans som argument. Sådan en har vi allerede i luis alberto![]()
Med den bredde bayern har er det klart han ikke spiller hver gang![]()
- Jeg siger køb.
Mon ikke Juve er noget tættere på, at få den handel i hus...
Ikke for at overfalde dig bare fordi andre gør, men Shaquiri var allerede høj klasse da han spillede Basel, og er kun blevet bedre, omend han synes at være gået lidt i stå i BM, men han er dog blevet bedre.... Måske du burde søge en optikerKelly skrev:Jeg bruger ikke brillerEmmy skrev:Enten skal du have pudset brillerne eller også skal du se noget mere fodbold.Kelly skrev:Jeg tror han trænger til kampe. Der er en grund til Bayern ikke giver ham mange chancer.Jeg ser ham ikke som en forstærkning ej heller i forhold til Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.![]()
og set allerede for meget fodbold

Verden er smask fuld af hyklere....
http://sportbild.bild.de/fussball/2014/ ... sport.html
Vi er åbenbart ved at udløse Emre Cans frikøbsklausul på 12 mio. euro. Nogen, der kender det store til ham?
Jf. ovenstående link skulle den handel være så godt som 'done deal'
Vi er åbenbart ved at udløse Emre Cans frikøbsklausul på 12 mio. euro. Nogen, der kender det store til ham?
Han er bestemt en lovende spiller med et godt drive og teknisk dygtig. Men 3/3 for hele sæsonen er altså ikke imponerende tal. Dog en lovende ung box-box spiller.Aggerdoo skrev:http://sportbild.bild.de/fussball/2014/ ... sport.html
"We're not racist, we only hate the mancs"
Så vidt jeg har forstået spiller han mest DM for Leverkusen. Så på den led er 3 mål og 3 assists - som jeg går ud fra, du mener med 3/3 - da ret udmærket.Emmy skrev:Han er bestemt en lovende spiller med et godt drive og teknisk dygtig. Men 3/3 for hele sæsonen er altså ikke imponerende tal. Dog en lovende ung box-box spiller.Aggerdoo skrev:http://sportbild.bild.de/fussball/2014/ ... sport.html
En spændende artikel om en ny venstreback - Wolfsburg's Rodriguez, Sevilla's Moreno, Chelsea's Bertrand - sammenlignet med vores egen røde Cafu
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ol-7134089
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ol-7134089