Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 20. maj, 2014 09:55

Hekkem skrev:
JudgeStudge skrev:Lovren, Milner og Can - Det er kvali-varer, vi er linket med lige nu - I like, I like.
Alle tre ligger under den kvali-vare jeg forbinder med den klasse der skal til for at tage de sidste skridt opad.
Jeg er ikke helt enig. De ligger på samme hylde som Coutinho og Sturridge, og det er da gået ok, ikk'? De løftede vores spil 1-2 niveauer. Måske Rodgers kan udvikle Can, som han udviklede Hendo og Sterling.

Vi kan ikke konkurrere om spillere fra øverste hylde, da vi ikke har samme økonomiske muskel som Chelsea og Man C. Men dermed ikke sagt, at vi ikke skal forsøge, for vi kan tilbyde CL bold, og vi har da også fået en stor stak TV-penge.

Men af dem vi er blevet linket til, hvem har så været fra øverste hylde?

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 20. maj, 2014 12:35

Hr. Drejer skrev:
Hekkem skrev:
JudgeStudge skrev:Lovren, Milner og Can - Det er kvali-varer, vi er linket med lige nu - I like, I like.
Alle tre ligger under den kvali-vare jeg forbinder med den klasse der skal til for at tage de sidste skridt opad.
Jeg er ikke helt enig. De ligger på samme hylde som Coutinho og Sturridge, og det er da gået ok, ikk'? De løftede vores spil 1-2 niveauer. Måske Rodgers kan udvikle Can, som han udviklede Hendo og Sterling.

Vi kan ikke konkurrere om spillere fra øverste hylde, da vi ikke har samme økonomiske muskel som Chelsea og Man C. Men dermed ikke sagt, at vi ikke skal forsøge, for vi kan tilbyde CL bold, og vi har da også fået en stor stak TV-penge.

Men af dem vi er blevet linket til, hvem har så været fra øverste hylde?
Det lyder da godt, hvis Rodgers kan udvilke Can, men det c(k)an vi ikke vide. Og hvis Rodgers kan, så kan vi om 2 sæsoner se en god spiller :)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 20. maj, 2014 13:06

Du kan da heller ikke vide om Reus eller Barkley ville slå igennem i LFC. Det er jo efterhånden kun de navne, man hører jer nævne og i så fald, tror jeg, I godt kan forberede jer på at blive skuffede over transfervinduet her til sommer.

Lovren er derimod mit eneste gode bud på en stærk gardering/forstærkning til forsvaret (Glem nu Hummels og tænk lidt realistisk).

Milner er en type efter Rodgers filosofi, der kan dække flere positioner og som arbejder stenhårdt når han spiller. Hans indhop mod os, viste også hvordan han kunne vende en kamp, indtil Coutinho heldigvis lukkede opgøret.

Can er et stort talent, der ligeledes passer i Rodgers filosofi omkring diversitet og ydermere åbenbart også tiltænkt en plads hos Bayern Munchen, hvis de i følge rygterne, kan forhindre ham i at bliver solgt til udlandet.

Jeg savner lidt selvrealisering og realisme herinde - Lidt forståelse for, at vi ikke kan kaste om os med penge, hverken på transfers eller deres dertilhørende lønninger og da især ikke, hvis vi skal forstærkes på flere pladser, hvilket vi øjensynligt skal.
Senest rettet af JudgeArdaStudge tirsdag, 20. maj, 2014 13:15, rettet i alt 4 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 20. maj, 2014 13:09

JudgeStudge skrev:Du kan da heller ikke vide om Reus eller Barkley ville slå igennem i LFC. Det er jo efterhånden kun de navne, man hører jer nævne og i så fald, tror jeg, I godt kan forberede jer på at blive skuffede over transfervinduet her til sommer.
Har jeg da skrevet det?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » tirsdag, 20. maj, 2014 13:29

JudgeStudge skrev:Du kan da heller ikke vide om Reus eller Barkley ville slå igennem i LFC. Det er jo efterhånden kun de navne, man hører jer nævne og i så fald, tror jeg, I godt kan forberede jer på at blive skuffede over transfervinduet her til sommer.

Lovren er derimod mit eneste gode bud på en stærk gardering/forstærkning til forsvaret (Glem nu Hummels og tænk lidt realistisk).

Milner er en type efter Rodgers filosofi, der kan dække flere positioner og som arbejder stenhårdt når han spiller. Hans indhop mod os, viste også hvordan han kunne vende en kamp, indtil Coutinho heldigvis lukkede opgøret.

Can er et stort talent, der ligeledes passer i Rodgers filosofi omkring diversitet og ydermere åbenbart også tiltænkt en plads hos Bayern Munchen, hvis de i følge rygterne, kan forhindre ham i at bliver solgt til udlandet.

Jeg savner lidt selvrealisering og realisme herinde - Lidt forståelse for, at vi ikke kan kaste om os med penge, hverken på transfers eller deres dertilhørende lønninger.
Nu er det vist at sætte det meget på spidsen, at sige at folk kun nævner Reus og Barkley. Spillere som Moreno, Shaqiri, Alexis og Lallana er også blevet nævnt en del gange. Men jeg tror du har ret i, at vi nok kommer til at blive skuffede. Men man kan ikke andet end at sætte forventningerne højt, når Rodgers siger at man vil hente spillere der kan gå direkte ind i startopstillingen. Af de tre der nævnes, er det kun Milner der umiddelbart ligner en væsentlig forstærkning. Med Rodgers udtalelser tror jeg mange håber på spillere fra øverste klasse som Alexis og hvis ikke helt deroppe, så et niveau under som spillere i Shaqiri-klassen.

Jeg skal indrømme at jeg ikke kender noget til Can udover jeg har undersøgt hans statistik og tjekket et par youtube-videoer, hvor han fremstår som en ret alsidig fodboldspiller med stor energi, men kantet og stor i sine bevægelser. Men vil han overhovedet være i nærheden af at kunne træde direkte ind i vores startopstilling?

Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 52

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Stephan C » tirsdag, 20. maj, 2014 23:00

Det lyder sgu komisk, men spændene.. Send Kolo "i byen" for at overtale lillebroderen...

http://www.bt.dk/fodbold/toure-exit-cit ... oedselsdag

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 20. maj, 2014 23:02

Stephan C skrev:Det lyder sgu komisk, men spændene.. Send Kolo "i byen" for at overtale lillebroderen...

http://www.bt.dk/fodbold/toure-exit-cit ... oedselsdag
Ja tak.

Jack Rodwell til den defensive kunne også være spændende.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 21. maj, 2014 23:39

Jeg bliver mere og mere enig med mig selv om, at jeg synes, at det vil være ganske acceptabelt, hvis vi kun henter én offensivt orienteret spiller af høj kvalitet i sommerens transfervindue. Her tænker jeg på en af de spillere, der allerede er nævnt 100 gange herinde (Lallana, Griezmann, Alexis Sanchez, Lavezzi, m.fl.).

Grunden til, at jeg synes det vil være dækkende med en enkelt, er af to årsager. For det første synes jeg, at det er vigtigt, at vi også lægger stor fokus på transferemner til den anden ende af banen. Og offensive spillere er ekstra dyre. For det andet, så frygter jeg, at vi ender med at smide eksisterende guld på gaden. I mine øjne har vi allerede to unge spillere, som jeg gerne ser blive integreret i truppen og på holdet.

Suso er den ene. Det er bestemt for tidligt at udråbe ham til noget som helst, men der er altså tale om en spiller med bedre offensive stats i La Liga i denne sæson end Arda Turan og Iniesta. Og han er kun 20 år. Han er hos Almeria blevet brugt på begge kanter, på den offensive midt og som hængende angriber. Læg dertil, at han på Spaniens ungdomslandshold er blevet brugt som 8er (hans rolle blev beskrevet som Alonso-rollen, men jeg ville mene at Xavi’s måde at spille pladsen på er mere rammende). Jeg hørte en ”ekspert” sige, at Sterling var blevet brugt centralt for at udvikle hans måde at tænke fodbold på og øge hans taktiske forståelse. Noget tyder på, at det har virket. Suso har haft samme mulighed for at høste dyrebar erfaring fra forskellige pladser, hvilket burde kunne blive brugbart i forhold til at lære at tage de rigtige løb, slå de rigtige afleveringer og agere køligere i forskellige pressituationer. Jeg håber, at vi beholder ham.

Den anden er Jordon Ibe. Han er stadig meget ung og kan reelt sagtens blive udlejet i endnu en sæson, men Sterlings succes gør mig måske lidt utålmodig i forhold til en spiller, som jeg anser for mindst at have et lige så stort talent. Jeg er med andre ord på linje med denne vurdering af Ibe. http://metro.co.uk/2014/05/20/why-liver ... n-4733688/

Med Suso tror jeg, at vi kan få en intelligent spiller, der kan åbne kompakte forsvar, når de etablerede spillere er ude. Med Ibe tror jeg, at vi kan få en backup-spiller, der ikke kan stoppes på omstillinger, da hans fart overgår selv Sterling. Og jeg tror, at begge kan ende som bærende spillere på vores hold i mange år fremadrettet.

Sturridge, Suarez, Sterling, Coutinho, Henderson, xxxx, Suso og Ibe vil så være min kerne af spillere til de forreste 3-4 pladser. Dermed også sagt, at jeg tror, at vi i flere kampe kun får brug for tre af dem, da jeg forventer, at der hentes en dygtig midtbanespiller, der skal spille mange kampe og være med til at skabe større balance imellem angreb og forsvar. Samtidig også sagt, at jeg ikke bare ønsker at se Suso og Ibe varme bænken. Jeg mener, at de skal bruges af og til. Ikke kun i cup-kampe sammen med reservespillere imod hold fra den tredjebedste række, men af og til en ad gangen sammen de etablerede spiller, så de bliver testet og udviklet sammen med førsteholdet. Kriteriet er naturligvis, at de skal bidrage, når de spiller. Men det er jeg allerede fuldt ud overbevist om, at Suso kan. Med Ibe er jeg lidt mere forbeholdende. Han er måske for ung. Men han ser så usandsynligt god ud i venskabskampene, og så er han så djævelsk hurtig.

I vores nuværende situation (nummer 2 i ligaen og tilbage i CL), så er det let at forfalde til det, som virker mere sikkert, nemlig at handle stort i håbet om større succes. Men vi må ikke glemme vores økonomiske situation. Og endnu vigtigere, må vi ikke glemme, hvad der var med til at gøre os til titelaspiranter i denne sæson. Det var en dygtig manager, en stærk holdånd, og så var det også unge sultne spillere, der greb deres chance, når de fik den. Sterling blev en superstjerne i denne sæson. Coutinho viste, at han ikke kun indeholdte flair og teknik, men også mandshjerte og arbejdsmoral. Og Flannagan trådte ud af mørket og demonstrerede, hvor langt man kan komme på indstilling og passion. For mig vil det være fremragende hvis vi kan fortsætte med at supplere få GODE indkøb med den slags sultne diamanter.

Det er sådan jeg har det lige nu. Om tre dage er jeg sikkert tilbage med en liste på 7 offensive spillere, som jeg synes, at vi skal købe. Sådan påvirker agurketiden mig. Men jeg vil håbe, at Rodgers denne gang virkelig holder fast i udtalelserne om kvalitet frem for kvantitet. Kvantiteten skal vi helst selv udvikle.
Kloppite

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 22. maj, 2014 00:27

Overskriften lover mere end artiklen kan holde. Hele vejen igennem sidder man og venter på at skribenten forklarer hvorfor Ibe er den mest lovende spiller fra Liverpools akademi i en generation, men svaret udebliver. Jeg er skuffet.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 22. maj, 2014 00:43

texy skrev:Jeg bliver mere og mere enig med mig selv om, at jeg synes, at det vil være ganske acceptabelt, hvis vi kun henter én offensivt orienteret spiller af høj kvalitet i sommerens transfervindue. Her tænker jeg på en af de spillere, der allerede er nævnt 100 gange herinde (Lallana, Griezmann, Alexis Sanchez, Lavezzi, m.fl.).

Grunden til, at jeg synes det vil være dækkende med en enkelt, er af to årsager. For det første synes jeg, at det er vigtigt, at vi også lægger stor fokus på transferemner til den anden ende af banen. Og offensive spillere er ekstra dyre. For det andet, så frygter jeg, at vi ender med at smide eksisterende guld på gaden. I mine øjne har vi allerede to unge spillere, som jeg gerne ser blive integreret i truppen og på holdet.

Suso er den ene. Det er bestemt for tidligt at udråbe ham til noget som helst, men der er altså tale om en spiller med bedre offensive stats i La Liga i denne sæson end Arda Turan og Iniesta. Og han er kun 20 år. Han er hos Almeria blevet brugt på begge kanter, på den offensive midt og som hængende angriber. Læg dertil, at han på Spaniens ungdomslandshold er blevet brugt som 8er (hans rolle blev beskrevet som Alonso-rollen, men jeg ville mene at Xavi’s måde at spille pladsen på er mere rammende). Jeg hørte en ”ekspert” sige, at Sterling var blevet brugt centralt for at udvikle hans måde at tænke fodbold på og øge hans taktiske forståelse. Noget tyder på, at det har virket. Suso har haft samme mulighed for at høste dyrebar erfaring fra forskellige pladser, hvilket burde kunne blive brugbart i forhold til at lære at tage de rigtige løb, slå de rigtige afleveringer og agere køligere i forskellige pressituationer. Jeg håber, at vi beholder ham.

Den anden er Jordon Ibe. Han er stadig meget ung og kan reelt sagtens blive udlejet i endnu en sæson, men Sterlings succes gør mig måske lidt utålmodig i forhold til en spiller, som jeg anser for mindst at have et lige så stort talent. Jeg er med andre ord på linje med denne vurdering af Ibe. http://metro.co.uk/2014/05/20/why-liver ... n-4733688/

Med Suso tror jeg, at vi kan få en intelligent spiller, der kan åbne kompakte forsvar, når de etablerede spillere er ude. Med Ibe tror jeg, at vi kan få en backup-spiller, der ikke kan stoppes på omstillinger, da hans fart overgår selv Sterling. Og jeg tror, at begge kan ende som bærende spillere på vores hold i mange år fremadrettet.

Sturridge, Suarez, Sterling, Coutinho, Henderson, xxxx, Suso og Ibe vil så være min kerne af spillere til de forreste 3-4 pladser. Dermed også sagt, at jeg tror, at vi i flere kampe kun får brug for tre af dem, da jeg forventer, at der hentes en dygtig midtbanespiller, der skal spille mange kampe og være med til at skabe større balance imellem angreb og forsvar. Samtidig også sagt, at jeg ikke bare ønsker at se Suso og Ibe varme bænken. Jeg mener, at de skal bruges af og til. Ikke kun i cup-kampe sammen med reservespillere imod hold fra den tredjebedste række, men af og til en ad gangen sammen de etablerede spiller, så de bliver testet og udviklet sammen med førsteholdet. Kriteriet er naturligvis, at de skal bidrage, når de spiller. Men det er jeg allerede fuldt ud overbevist om, at Suso kan. Med Ibe er jeg lidt mere forbeholdende. Han er måske for ung. Men han ser så usandsynligt god ud i venskabskampene, og så er han så djævelsk hurtig.

I vores nuværende situation (nummer 2 i ligaen og tilbage i CL), så er det let at forfalde til det, som virker mere sikkert, nemlig at handle stort i håbet om større succes. Men vi må ikke glemme vores økonomiske situation. Og endnu vigtigere, må vi ikke glemme, hvad der var med til at gøre os til titelaspiranter i denne sæson. Det var en dygtig manager, en stærk holdånd, og så var det også unge sultne spillere, der greb deres chance, når de fik den. Sterling blev en superstjerne i denne sæson. Coutinho viste, at han ikke kun indeholdte flair og teknik, men også mandshjerte og arbejdsmoral. Og Flannagan trådte ud af mørket og demonstrerede, hvor langt man kan komme på indstilling og passion. For mig vil det være fremragende hvis vi kan fortsætte med at supplere få GODE indkøb med den slags sultne diamanter.

Det er sådan jeg har det lige nu. Om tre dage er jeg sikkert tilbage med en liste på 7 offensive spillere, som jeg synes, at vi skal købe. Sådan påvirker agurketiden mig. Men jeg vil håbe, at Rodgers denne gang virkelig holder fast i udtalelserne om kvalitet frem for kvantitet. Kvantiteten skal vi helst selv udvikle.
Et rigtig fornuftigt indlæg. Med Sosu og (ny mand) + Borini og evt også Ibe, så er der imø allerede 4 nye spillere til offensiven, der er bedre end dem vi har nu (altså ud over SASAS + Cou. Hendo regner jeg ikke med som en af de offensive.
Den nye skal så bare være målfarlig og meget gerne en, der er farlig fra distancen. Det har vi stort set ikke haft siden Gerrard var det. (det er han desværre ikke mere) Der er selvfølgelig Suarez, men han skal jo ikke rende rundt nede i midtercirklen.

Derudover skal der forstærkes på midten. Allen, Hendo, Gerrard og Lucas er hvad vi har og jeg syntes ikke lige umiddelbart, der er nogen af dem, der er lejet ud, der virker som nogen, der potentielt kan gå ind og forstærke truppen på de pladser. (der er også Alberto, men det er simpelthen alt for lidt jeg har set til ham, til at jeg kan vurdere, om han har potentialet?) Og hvis Lucas evt. bliver solgt, så skal vi i hvert fald have minimum to. Emre Can, må imø meget gerne blive den ene, fordi han kan det Gerrard kan, men samtidigt er han så ung, at han vil stille sig tilfreds med at stå bag Gerrard i køen. Og så kan han spille flere pladser. Og så ved jeg ikke hvad den anden type skal være. Personligt vil jeg gerne have en rigtig god klassisk defensiv ind, men jeg ved ikke om det er en type spiller Rodgers overhovedet er interesseret 9? Jeg ved heller ikke om Coady eller Rossiter kan tilbyde noget?

Forsvaret - Ja, der skal ske noget. Der er ingen tvivl om at der skal min. en back ind. Cissokho ryger, så han skal erstattes. Om det er en højre eller venstre back der er førsteprioritet, ved jeg ikke. Enrique og Flanno til den venstre, er jeg egentlig ok tilfreds med. Johnson skal helt sikkert have konkurrence - om det så er Flanno, der skal være konkurrencen, eller en ny mand, ved jeg ikke.

Det centrale forsvar. Der er der vist ikke den store tvivl om, at der kommer til at ske et eller andet, hvis man følger rygtebørsen. Jeg syntes egentlig ikke umiddelbart der er nogen grund til det, med Illori ind i folden. Så imø kræver det at der er nogen der bliver solgt.

Målmand. Ja! Der skal helt sikkert en ind, der kan true Mignolet meget mere. Mignolet har reddet vores røv mange gange, men han har fanme også sat ild i den mange gange, pga. hans svage evner til at komme ud i feltet. Valdes ville imø være en drømmesigning. Ellers har jeg ikke rigtig nogen bud.

Så alt i alt.

1 offensiv
2 midt
2-3 forsvar
1 målmand.

Prioriteret vil jeg nok sige sådan her:
1.midt
1.back
1 offensiv
1.målmand
1 midt
1.back
1.centerforsvarer

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 22. maj, 2014 07:35

@ texy, godt indlæg

Synes dog det alligevel kræver en kommentar fra djævlens advokat, for hvad nu hvis Suso ikke viser sig at holde niveau når alt kommer til alt i PL og CL? Så står vi rent breddemæssigt til at mangle noget kvailitet. På den anden side er han måske et lige så sikkert kort som en spiller fra den ukrainske liga. Jeg blev bare aldrig helt overbevidst om hans evner sidst han havde den røde trøje på kroppen, men der var han selvfølgelig også ret ung. Hvis vi skal operere med dit udsagn om at vi skal kun bruge en top offensiv spiller, så så jeg heller at det var en rendyrket angriber. Jeg mener, at det er for lidt at kun at have to i truppen, når man som oftest spiller med to på toppen. I mange kampe set over en lang sæson, så vil den ene enten være skadet, have karantæne eller opleve en formnedgang. Så kan vi putte Borini ind, men hvad skal vi så skyde med fra bænken? Og er Borini god nok til eksempelvis en serie med 5 kampe i streg i marts måned, hvor det hele bliver afgjort? Jeg mere end tvivler. Altså man skal jo tage udgangspunkt i, at vi er et CL-hold og vi er den nuværende toer og så nytter det ikke noget, at vi står en hel del svagere stillet i bredden på en så vigtig position.

Skal vi se på de defensive positioner, ja så mangler i mine øjne temmeligt meget, hvis vi skal løfte Rodgers ambitioner om at også at adressere de defensive problmer i lighed med, hvad han gjorde efter sin første sæson vedr. de offensive udfordringer. Sat på spidsen, så ser jeg ikke en eneste af 5 bagerste som værende gode nok til at rykke en plads op i ligahierakiet og set i forhold til top internationalt niveau. Det er ikke ensbetydende med at de alle skal skiftes, men jeg savner i den grad at der bliver knivskarp konkurrence på alle 5 positioner og så må bedste mand vinde positionen.

Den måske aller vigtigste position at få en reel forstærkning på, er Gerrars 6er plads. Og hvorfor så det? JO, manden bliver ikke yngre og jeg frygter seriøst for hvor mange kampe han kan holde til i næste sæson og man må uanset om man vil det eller ej, også indstille sig på at på et eller andet tidspunkt, så vil han naturligt falde i niveau - simpelthen pga alder. Og så nytter det ikke noget, at vi ikke har en spiller i truppen, der langsomt kan blive spillet ind på holdet. Hvis Gerrard skulle få skader, motivationsproblemer og simpel reduktion i kvalitet grundet alder, så skal afløseren stå klar med det samme. Lucas er ikke den person og vi har ikke andre i truppen, der kan spille som et defensivt anker.
Det behøver langt fra at være en defensiv playmaker, for den rolle kan fordeles ud på andre, men måske helleere en klassisk oprydder al la Makalele.

Uanset hvad, så forventer jeg ikke at der sker en papand før efter VM, for selv om tabloidpressen har mega travlt og eks. har solgt det meste af Europas fodboldlager til United, så er der jo reelt ikke sket en prut og det kommer der nok heller ikke til.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 22. maj, 2014 07:54

Lallana og Barkley ville være klasse til midtbanen. Barkley bliver nok umulig at skrive med.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 22. maj, 2014 08:05

Kelly skrev:Lallana og Barkley ville være klasse til midtbanen. Barkley bliver nok umulig at skrive med.

Det kunne da godt tænkes Gerrard kunne få banket lidt fornuft ind i hovedet på ham hen over de næste par uger ;)

Jeg læste i øvrigt osse en kommentar fra Fowler, der sagde noget i retningen af "Det ville være for dumt af Barkley, ikke at skifte til Liverpool"

Hvis han gerne vil blive i sin by, men samtidigt spille Champions League?

Man har vel lov til at drømme ;)
Senest rettet af Jensen torsdag, 22. maj, 2014 16:04, rettet i alt 1 gang.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 22. maj, 2014 08:48

Taget i betragtning, hvad han med al sandsynlighed kommer til at koste (+£40m), så er jeg bestemt ikke glad ved tanken om Ross Barkley. Men det er heldigvis heller ikke aktuelt.

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » torsdag, 22. maj, 2014 09:00

Liverpool are considering bidding for Barcelona's World Cup-winning striker Pedro, 26, with the Spanish club willing to sell.
Full story: Daily Mirror
Ville være et fantastisk køb.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Besvar