Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Alonso » søndag, 25. maj, 2014 17:38

Balotelli er doven og derfor ikke meget værd i presspillet. Samtidig er han lige så ustabil i sine præstationer, som da han først dukkede frem på højeste niveau. Spørgsmålet er om du får Mario Balotelli på 50% eller Mario Balotelli på 100%. Personligt vil jeg altid foretrække spilleren, der stabilt leverer 80% af Balotellis topniveau kamp ud kamp ind - og derudover kommer naturligvis argumenter for den taktiske balance på holdet.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Jesper » søndag, 25. maj, 2014 18:32

Alonso skrev:Balotelli er doven og derfor ikke meget værd i presspillet. Samtidig er han lige så ustabil i sine præstationer, som da han først dukkede frem på højeste niveau. Spørgsmålet er om du får Mario Balotelli på 50% eller Mario Balotelli på 100%. Personligt vil jeg altid foretrække spilleren, der stabilt leverer 80% af Balotellis topniveau kamp ud kamp ind - og derudover kommer naturligvis argumenter for den taktiske balance på holdet.
Undtagelsen er EM 2012. Her var han virkelig, virkelig god. Jeg tror, at den rette manager kunne få det frem igen på kontinuerlig basis. Alt det "andet" der følger med er jeg ligeglad med.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Niche » søndag, 25. maj, 2014 21:26

Alonso skrev:Balotelli er doven og derfor ikke meget værd i presspillet. Samtidig er han lige så ustabil i sine præstationer, som da han først dukkede frem på højeste niveau. Spørgsmålet er om du får Mario Balotelli på 50% eller Mario Balotelli på 100%. Personligt vil jeg altid foretrække spilleren, der stabilt leverer 80% af Balotellis topniveau kamp ud kamp ind - og derudover kommer naturligvis argumenter for den taktiske balance på holdet.
Til det markerede: Det var da noget af et postulat, at sige, at han er doven, og derfor ikke passer ind. Jeg kan da nævne Sturridge, der ikke ligefrem knokler i 90 minutter, men som stadig er en ok succes, eller er du uenig i dette?

Ustabil i sine præstationer? Igen kan jeg nævne Sturridge... Og igen skal han imø ikke smides på porten af den grund.

Hvilke argumenter for den taktiske balance? Jeg kan kun se, at de fodboldmæssige kvaliteter Balo ville bibringe, ville styrke holdet som helhed, og netop give flere strenge at spille på rent taktisk!? Så det er for mig et meget mærkeligt argument for, ikke at skulle hente ham. Den manglende taktiske balance på holdet vi så i den forgangne sæson, handler i langt højere grad om forsvarskædens manglende vilje/evner til at skubbe op, når midtbanen pressede højt, samt en målmand, der er håbløs alle andre steder end på stregen, hvilket gav usikkerhedsmomenter i forsvaret.

Desuden giver han en del kolorit i en fodboldverden med (imø) for mange pæne drenge, der har gået for længe i flinkeskole. Hans særprægede opførsel er da fantastisk, og vil gøre det hele langt mere interessant at skrive om, og følge med i, såfremt han kom til klubben.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Alonso » søndag, 25. maj, 2014 22:27

Nu er det af ret stor vigtighed, at de forreste spillere presser effektivt. Hvis en spiller ikke leverer sit, så bliver det væsentligt sværere at få fat i bolden, når man har tabt den. Det gælder både arbejdsindsatsen, men så sandelig også evnen til at gøre det med omtanke. Begge steder har jeg meget lidt tiltro til Balotelli.

For at eksemplificere det med en kamp, så kig på vores sejr over Arsenal på Anfield. Her hentede vi meget ved, at vores forreste spillere gad arbejde, mens for mange af Arsenals slog op i banen. Det gjorde, at holdet ikke hang sammen og gav os meget tid og plads til at vælge den rigtige løsning.

Jeg har mere tiltro til Sturridges evne til at komme til tiden, for at nævne en ting. Meget banalt, men afgørende for kunne holde disciplinen i truppen, hvis tingene begynder at gå dårligt, at alle spillere overholder de simple regler.

Men når alt dette er sagt, så er jeg som sådan ikke decideret modstander af Balotelli. Opstiller bare mine bekymringer. Derudover tvivler jeg på at han kan hentes for 12 mio. pund. Der skal nok minimum det dobbelte til.

I øvrigt vil jeg skide på om han vil give kolorit. For mig handler det om at vinde fodboldkampe. Og gør man det tilpas meget, så skal det nok skabe nok overskrifter.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af texy » mandag, 26. maj, 2014 10:27

Jeg er ikke nødvendigvis overbevist om Loic Remy's vilje til at arbejde stenhårdt for holdet. Men hvis han kan mønstre den rigtige attitude, så synes jeg, at £8m lyder som et virkelig godt tilbud i et marked, der ellers lader til at være helt ude af proportioner.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... knapp.html
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Kelly » mandag, 26. maj, 2014 11:06

Bellamy_fever skrev:Jeg tror sku jeg ville have det ganske glimrende hvis Balotelli Kom - jeg er pjattet med ham, men det er godt nok heller ikke fordi jeg stor tuder hvis han ikke gør.

Med det sagt tror jeg simpelthen ikke på det.

Jeg vil hellere have Ezequiel Lavezzi.

Og Remy får også ja tak.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Badooo » mandag, 26. maj, 2014 13:38

Remy istedet for Aspas, og så får vi Borini tilbage. Suarez, Sturridge, Remy, Borini - tjo, det kan vel egentligt godt gå an som frontspillere. Jeg synes faktisk det lyder ganske fornuftigt.

Krydr med Sanchez/Lallana, Can, Konoplyanka og en VB, så har vi imo holdet klar (når dødvægten er solgt fra).
Badooo siger, hvad han mener!

Hr. Drejer
Indlæg: 13796
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. maj, 2014 13:34

Ifølge denne artikel kan Rakitic fås for £25 M., hvilket må siges at være et scoop med de priser der florerer på transfermarkedet denne sommer.

http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... an-Rakitic
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » tirsdag, 27. maj, 2014 13:52

Hr. Drejer skrev:Ifølge denne artikel kan Rakitic fås for £25 M., hvilket må siges at være et scoop med de priser der florerer på transfermarkedet denne sommer.

http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... an-Rakitic
En tilføjelse jeg vil krydse fingre for. Han kan vel i princippet også vikariere for Gerrard på DM. Så back-up til den plads og ellers en dygtig, offensiv midt synes jeg virker fornuftigt. Men vi vinder næppe en budkrig med Chelsea og ManU.

Brugeravatar
Ynwa-23
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 03. sep, 2011 14:32
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ynwa-23 » tirsdag, 27. maj, 2014 18:21

Shaqiri ville være en kanon signing -ville foretrække ham fremfor lallana anytime, det niveau han viste dengang han spillede i Basel var top class! plus hans pris er 10 mio imod 30 mio ( Omend det blot er rygter)

Derudover ser jeg gerne enten Sanchez eller Lukaku omend begge nok er en anelse urealistiske, dog ser jeg en mulighed i sanchez nu da Drogba er rygtet til Juventus, umiddelbart tror jeg ikke de har økonomien til begge spillere
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

STMO
Indlæg: 2345
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af STMO » tirsdag, 27. maj, 2014 18:26

Det her viser, hvorfor vi ikke skulle have solgt Big Andy. Vi har brug for en stærk indskifter til angrebet. Fint nok med Balotelli som stærk reserve flankeret af Borini. Så er den del løst.
Men hvad med Målmand-Forsvar-Midtbane (mindst tre mand til forstærkning)? Pedro ser jeg som et bud - måske Can. Er skeptisk overfor Lallana, som ikke har imponeret de gange jeg har set ham.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14398
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Emmy » tirsdag, 27. maj, 2014 18:55

Big Andy, vorherre bevares!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 27. maj, 2014 19:01

Southhamptons træner, Pochettino, er lige blevet Tottenham manager. Tvivler godt nok på at de sælger manager + deres 3-4 bedste spillere. De sælger nok Shaw. Resten bliver.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af texy » tirsdag, 27. maj, 2014 20:12

LFC-Aaby skrev:Southhamptons træner, Pochettino, er lige blevet Tottenham manager. Tvivler godt nok på at de sælger manager + deres 3-4 bedste spillere. De sælger nok Shaw. Resten bliver.
Omvendt tror jeg, at spillernes lyst til at blive nu vil være formindsket. Jeg har en fornemmelse af, at de var meget glade for Pocchettino. Og at miste ham sender i hvert fald i mine øjne et signal om lavere ambitionsniveau fra Southamptons side.
Kloppite

Brugeravatar
Ynwa-23
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 03. sep, 2011 14:32
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 32

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Ynwa-23 » tirsdag, 27. maj, 2014 21:28

Jeg kunne godt forestille mig at han tog lallana med til tottenham, det kunne lige ligne spurs at hente ham for næsen af os - ikke at jeg begræder det er meget mere til "plan b" shaqiri!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Besvar