Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kara » tirsdag, 15. jul, 2014 17:28

Bayerns direktør sagde at Shaqiri var en vigtigt spiller til fremtiden, og nu har shaqiri været ude med et svar på twitter. Ikke at jeg er så sikker på vi signer ham efter Markovic, men da stadig lidt spændende.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 15. jul, 2014 20:10

Lacazette kan i øvrigt ses på 3sport1
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 15. jul, 2014 20:24

Jesper skrev:Lacazette kan i øvrigt ses på 3sport1
Nice. Tanx Jesper.

Chris-LFC
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 07. nov, 2013 16:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Chris-LFC » tirsdag, 15. jul, 2014 20:49

Kara skrev:Bayerns direktør sagde at Shaqiri var en vigtigt spiller til fremtiden, og nu har shaqiri været ude med et svar på twitter. Ikke at jeg er så sikker på vi signer ham efter Markovic, men da stadig lidt spændende.
Kan godt forestille mig, at man går efter endnu en kantspiller - afhængig af hvor man ser Adam Lallana spille selvfølgelig. Ser man ham som offensiv/central midt har man kun 2 deciderede kantspillere i truppen i Sterling/Markovic (og Ibe, som jeg forventer bliver udlånt), og derudover en masse der kan vikariere på kanten uden at det er deres stærkeste position såsom Coutinho/Borini/Suso/Sturridge. Ser man Lallana som en kantspiller er det svært at forestille sig, at man går ud og spenderer på Shaqiri.

Jeg er dog stor fan af Shaqiri, og jeg håber virkelig at man går efter ham, da jeg synes han passer perfekt til spillestilen i Liverpool.

Derudover håber jeg på angriber med fart i benene til at konkurrere med Sturridge. Remy kunne være et bud på dette - angiveligt til 8M £ iflg. nedenstående tweets.





EDIT: Kan se, at jeg har fået kopieret det samme tweet ind to gange. Det andet tweet jeg ville have sat ind, var blot et, der siger, at vi har været i kontakt med Remy's repræsentanter iflg. The Times.


Undskyld hvis der går en smule for meget FM i den, men hvis man ender med noget der ligner nedenstående som trup efter vinduet, ville jeg bestemt ikke være utilfreds:

------------------------Mignolet/Jones
Johnson/Flanagan – Lovren/Skrtel – Agger/Sakho – Moreno/Enrique
----------------------Gerrard/Can
---------------Hendo/Allen – Lallana/Coutinho
Shaqiri/Suso - Sturridge/Remy/Lambert – Markovic/Sterling

Det er selvfølgelig ikke en perfekt trup, og man kan diskutere, om man måske skulle finde en opgradering til Johnson, en bedre 2. målmand end Jones, en mere erfaren backup til Gerrard og om det er realistisk at Lovren kommer til, uden at en af Agger/Skrtel bliver solgt. Men synes ellers truppen ser fornuftig ud.

Kriller8
Indlæg: 215
Tilmeldt: lørdag, 24. dec, 2011 13:30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller8 » tirsdag, 15. jul, 2014 21:23

Ked af at lyde som en forkælet møgunge, men jeg bliver voldsomt skuffet hvis vi ikke henter en klassespiller i dette vindue. Vi har solgt den bedste angriber i verden, til den 3. højeste pris nogensinde, en pris spm gjorde at Arsenal kunne forstærke sig med Sanchez da Barca skulle bruge pengene. Samtidig ser vi Chelsea købe Costa og Fabregas. Scum bliver linket til store spillere og mon ikke en enkelt eller to tager chancen og smutter dertil, uagtet er de forstærket på bænken. City brænder sikkert også en del £ af på et tidspunkt.

Summa summarum er at vi alvorligt svækket i jagten på top4 - IMO - vi bliver nødt til at smide boksen efter en klassespiller. Jeg får sikkert "hug" for at sige det, men jeg bliver skuffet hvis vi ikke henter en spiller til +30mill £. De spillere som vi har hentet indtil videre er ikke nogen der vil forstærke sidste sæsons start 11er, desværre.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 15. jul, 2014 21:36

Kriller8 skrev:Ked af at lyde som en forkælet møgunge, men jeg bliver voldsomt skuffet hvis vi ikke henter en klassespiller i dette vindue. Vi har solgt den bedste angriber i verden, til den 3. højeste pris nogensinde, en pris spm gjorde at Arsenal kunne forstærke sig med Sanchez da Barca skulle bruge pengene. Samtidig ser vi Chelsea købe Costa og Fabregas. Scum bliver linket til store spillere og mon ikke en enkelt eller to tager chancen og smutter dertil, uagtet er de forstærket på bænken. City brænder sikkert også en del £ af på et tidspunkt.

Summa summarum er at vi alvorligt svækket i jagten på top4 - IMO - vi bliver nødt til at smide boksen efter en klassespiller. Jeg får sikkert "hug" for at sige det, men jeg bliver skuffet hvis vi ikke henter en spiller til +30mill £. De spillere som vi har hentet indtil videre er ikke nogen der vil forstærke sidste sæsons start 11er, desværre.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... tinct.html
Du bliver måske skuffet....
Synes nu vi allerede har hentet klasse, men forstår da godt hvad du mener
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr Skov
Indlæg: 65
Tilmeldt: tirsdag, 11. sep, 2012 13:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr Skov » tirsdag, 15. jul, 2014 21:37

Lidt en gentagelse af tidligere tweets om Reus, men igen interessant hvad han selv sagde da han vandt Player of the year sidst:

"“We’ll see. Every player only has one career and wants to get the best out of it. You have to decide what’s best for you. At the end of your career, you want to be able to say that you’ve won many titles”

Så er spørgsmålet bare om han ser Liverpool som et sted hvor han selv tror, at han kan vinde mange titler.

Tror han på det diskuterede projekt, og har han sidste års spil og placering i baghovedet, så kan han i hvert fald ikke udelukke os!

....+ Ud fra ovenstående udtalelse kan vi da være helt sikre på, at han holder sig fra Scum :lol:

http://liverpool-redarmy.com/new/transf ... -attacker/

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 15. jul, 2014 21:48

Hr Skov skrev:Lidt en gentagelse af tidligere tweets om Reus, men igen interessant hvad han selv sagde da han vandt Player of the year sidst:

"“We’ll see. Every player only has one career and wants to get the best out of it. You have to decide what’s best for you. At the end of your career, you want to be able to say that you’ve won many titles”

Så er spørgsmålet bare om han ser Liverpool som et sted hvor han selv tror, at han kan vinde mange titler.

Tror han på det diskuterede projekt, og har han sidste års spil og placering i baghovedet, så kan han i hvert fald ikke udelukke os!

....+ Ud fra ovenstående udtalelse kan vi da være helt sikre på, at han holder sig fra Scum :lol:

http://liverpool-redarmy.com/new/transf ... -attacker/

Jeg tror ikke på Reus kan lokkes til. Hvis vi stadig havde haft Suarez og der yderligere var lokket en storspiller til. Kunne han måske, have været fristet.
Men på nuværende tror han ser chancen for mesterskab, større i Dortmund end i Liverpool.

Hr Skov
Indlæg: 65
Tilmeldt: tirsdag, 11. sep, 2012 13:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr Skov » tirsdag, 15. jul, 2014 21:53

Oomph242 skrev:
Hr Skov skrev:Lidt en gentagelse af tidligere tweets om Reus, men igen interessant hvad han selv sagde da han vandt Player of the year sidst:

"“We’ll see. Every player only has one career and wants to get the best out of it. You have to decide what’s best for you. At the end of your career, you want to be able to say that you’ve won many titles”

Så er spørgsmålet bare om han ser Liverpool som et sted hvor han selv tror, at han kan vinde mange titler.

Tror han på det diskuterede projekt, og har han sidste års spil og placering i baghovedet, så kan han i hvert fald ikke udelukke os!

....+ Ud fra ovenstående udtalelse kan vi da være helt sikre på, at han holder sig fra Scum :lol:

http://liverpool-redarmy.com/new/transf ... -attacker/

Jeg tror ikke på Reus kan lokkes til. Hvis vi stadig havde haft Suarez og der yderligere var lokket en storspiller til. Kunne han måske, have været fristet.
Men på nuværende tror han ser chancen for mesterskab, større i Dortmund end i Liverpool.
Jeg tror heller ikke på det. - Eller jeg TØR ikke tro på det.

Sker det, så sker det ud af den blå luft - klubben vil ikke afvises igen igen igen i år.

Men tidligere udtalelser fra Reus peger da på, at han ønsker at komme videre på et tidspunkt. 24 år, så låser han sig jo heller ikke fast på Liverpool resten af sin karriere og ser det måske som et godt sted, at videreudvikle sig inden skridtet går til, allerede stærkt-besatte på hans position, Real Madrid eller Barcelona.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 15. jul, 2014 22:12

Hr Skov skrev:Lidt en gentagelse af tidligere tweets om Reus, men igen interessant hvad han selv sagde da han vandt Player of the year sidst:

"“We’ll see. Every player only has one career and wants to get the best out of it. You have to decide what’s best for you. At the end of your career, you want to be able to say that you’ve won many titles”

Så er spørgsmålet bare om han ser Liverpool som et sted hvor han selv tror, at han kan vinde mange titler.

Tror han på det diskuterede projekt, og har han sidste års spil og placering i baghovedet, så kan han i hvert fald ikke udelukke os!

....+ Ud fra ovenstående udtalelse kan vi da være helt sikre på, at han holder sig fra Scum :lol:

http://liverpool-redarmy.com/new/transf ... -attacker/
Vi nu gerne sætte min formue på, at scum vinder et mesterskab igen før os ;)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7395
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 15. jul, 2014 22:52

Hvem er os?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » tirsdag, 15. jul, 2014 23:55

JudgeStudge skrev:Hvem er os?
Du får ét gæt :)
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » onsdag, 16. jul, 2014 09:21

Tja mon chancerne for at vinde titler i Dortmund er større? Sidste år vandt Bayern i suveræn stil og ikke noget tyder på det ændrer sig de kommende år. De køber simpelthen bare konkurrenternes bedste spillere..

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » onsdag, 16. jul, 2014 09:31

Du kan ikke skifte til en engelsk klub og være sikker på at vinde noget i løbet af 5 år.

selv en klub som chelsea er ved at være 5 år siden de har vundet PrL og de har en sukkar daddy.

Skifter du til city i dag, vinder du så premier league med sikkerhed inden for 5 år. (måske, men det kan ikke garanteres) og højest sansynligt ikke champions league.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 16. jul, 2014 09:41

Belloni skrev:Tja mon chancerne for at vinde titler i Dortmund er større? Sidste år vandt Bayern i suveræn stil og ikke noget tyder på det ændrer sig de kommende år. De køber simpelthen bare konkurrenternes bedste spillere..

Jeg tror stadig chancen er større, end med Liverpool.
De hold vi skal konkurrerer med i PL ser ud til, at opruste noget mere seriøst end os til næste sæson.

Besvar