Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 17. jul, 2014 23:50

JudgeStudge skrev:Liverpool transfer hit-list now includes Arturo Vidal, Paul Pogba and Marco Reus

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... zg.twitter

Dejligt vi bliver rygtet til de store spillere nu. Så må vi bare håbe det også er muligt for os, at få hentet et par stykker af dem ind. Jeg krydser fingre. :)

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 17. jul, 2014 23:52

Samtidig er jeg ikke utilfreds med at vi er gået væk fra Bony, som jeg ikke har den store fidus til.

Derudover bringer Barrett et overblik over, hvad hans kilder fortæller.
- Davies & Lovren er ikke dårlige spillere - Origi er et godt talent til fremtiden & Remy er et glimrende supplement til Lambert/Sturridge, da jeg anser Borini som kant, hvis han skulle fortsætte for os - Selvom Rodgers kører ham på alle de 3 forreste.

Derudover skulle der gerne komme et "stort" navn - og så er bredden styrket, samtidig med at start 11'eren forhåbentligt kan spille på samme niveau.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » fredag, 18. jul, 2014 01:39

Køber vi Lovren, Remy og Davies, samtidigt med at vi (fra bold.dk-sjargonen) 'gafler' Reus, så selvantænder jeg af excitement. Jeg vil medgive at Lambert, Lallana, Lovren, Remy og Davies ikke skriger weltklasse, men det er sgu stadig nogle af ligaens stærkeste folk på deres positioner, hvis man tager City, Scum, Arsenal og Chelsea ud af ligningen. Jeg kan godt lide tanken om at vi tager solide spillere og lader dem løfte bredden på vores hold - og i Davies', Lovrens, Lallanas og Reus' tilfælde løfter start-11'eren. Skulle man være et rigtig utaknemmeligt svin, så røg Reina og Mignolet afsted, mens Begovic og en reservemålmand blev hentet. Er tryg ved Jones som 3.valg.

Et vindue med Reus, Lovren, Remy, Davies, Can, Lambert, Markovic, Lallana og evt Begovic ind med Borini og Suso også tilbage, og Suarez, Aspas, Alberto, Assaidi, Agger/Skrtel/Touré, Reina og evt Mignolet ud, med Moses og Cissokho væk også, ville imo være et kæmpe massivt løft af truppen, uden vi har lavet en Spurs og udskiftet hele start-11'eren på vejen.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 18. jul, 2014 07:43

Jeg synes Rodgers vurderer situationen rigtigt, når han først og fremmest påpeger at vores trup var for smal. Det problem adresserer han. Dernæst læser jeg hans udtalelse som om at man også vil have en virkelig topspiller. Er Remy det egentlig.? Værdsætter ham højt.
Og så er det fornuftigt at vi måske har plads i budgettet til vinter hvis den rigtige spiller ikke er mulig at hyre
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 18. jul, 2014 08:49

Badooo skrev:Køber vi Lovren, Remy og Davies, samtidigt med at vi (fra bold.dk-sjargonen) 'gafler' Reus, så selvantænder jeg af excitement. Jeg vil medgive at Lambert, Lallana, Lovren, Remy og Davies ikke skriger weltklasse, men det er sgu stadig nogle af ligaens stærkeste folk på deres positioner, hvis man tager City, Scum, Arsenal og Chelsea ud af ligningen. Jeg kan godt lide tanken om at vi tager solide spillere og lader dem løfte bredden på vores hold - og i Davies', Lovrens, Lallanas og Reus' tilfælde løfter start-11'eren. Skulle man være et rigtig utaknemmeligt svin, så røg Reina og Mignolet afsted, mens Begovic og en reservemålmand blev hentet. Er tryg ved Jones som 3.valg.

Et vindue med Reus, Lovren, Remy, Davies, Can, Lambert, Markovic, Lallana og evt Begovic ind med Borini og Suso også tilbage, og Suarez, Aspas, Alberto, Assaidi, Agger/Skrtel/Touré, Reina og evt Mignolet ud, med Moses og Cissokho væk også, ville imo være et kæmpe massivt løft af truppen, uden vi har lavet en Spurs og udskiftet hele start-11'eren på vejen.
Det er jeg helt enig i det er et super vindue så. Eneste spørgsmålstegn er Davies svaret på problemerne på venstre back .
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Miskat

Indlæg af Miskat » fredag, 18. jul, 2014 09:45

Jesper skrev:Dernæst læser jeg hans udtalelse som om at man også vil have en virkelig topspiller. Er Remy det egentlig.?
Nej.

Chris-LFC

Indlæg af Chris-LFC » fredag, 18. jul, 2014 10:52

Jesper skrev: Dernæst læser jeg hans udtalelse som om at man også vil have en virkelig topspiller. Er Remy det egentlig.? Værdsætter ham højt.
Nej, jeg tror Remy bliver købt ind som reserve til Sturridge. Rygterne går på, at Remy har en 8M £ frikøbsklausul når det kommer til top-4 klubber. Derudover skulle Sunderland angiveligt være villige til at betale 8M£ for Borini (hvor vi dog kræver 12M£), så det kan meget vel ske, at Remy kommer som Borini's afløser i en handel der går nogenlunde op (uden at vide noget om løn osv. selvfølgelig).

Selvom jeg også rater Remy højt, efter at han det seneste 1,5 år har vist sig som en stabil målscorer i PL, så tror jeg som sagt ikke, at han bliver købt som "topspilleren". Her tror jeg at man går efter en kantspiller fra øverste hylde, til trods for at jeg har svært ved at forestille mig hvem det skulle være. Griezmann kunne være en mulighed her, til trods for at han ikke endnu er oppe på verdensklasse niveau. 16 ligamål sidste sæson og angiveligt en frikøbsklausul på 24M£ gør ham dog meget interessant.

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 18. jul, 2014 11:14

Chris-LFC skrev:
Jesper skrev: Dernæst læser jeg hans udtalelse som om at man også vil have en virkelig topspiller. Er Remy det egentlig.? Værdsætter ham højt.
Nej, jeg tror Remy bliver købt ind som reserve til Sturridge. Rygterne går på, at Remy har en 8M £ frikøbsklausul når det kommer til top-4 klubber. Derudover skulle Sunderland angiveligt være villige til at betale 8M£ for Borini (hvor vi dog kræver 12M£), så det kan meget vel ske, at Remy kommer som Borini's afløser i en handel der går nogenlunde op (uden at vide noget om løn osv. selvfølgelig).

Selvom jeg også rater Remy højt, efter at han det seneste 1,5 år har vist sig som en stabil målscorer i PL, så tror jeg som sagt ikke, at han bliver købt som "topspilleren". Her tror jeg at man går efter en kantspiller fra øverste hylde, til trods for at jeg har svært ved at forestille mig hvem det skulle være. Griezmann kunne være en mulighed her, til trods for at han ikke endnu er oppe på verdensklasse niveau. 16 ligamål sidste sæson og angiveligt en frikøbsklausul på 24M£ gør ham dog meget interessant.
Har hørt det samme. Og jeg ville da umiddelbart mene det er ville være en super deal at lave Remy ind Borini ud, 2-4 mio i overskud...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 18. jul, 2014 11:45

Miskat skrev:
Jesper skrev:Dernæst læser jeg hans udtalelse som om at man også vil have en virkelig topspiller. Er Remy det egentlig.?
Nej.
Jeg må indrømme, at jeg synes, Remy bliver undervurderet - både på forum og på Twitter. Jeg tror faktisk, at han kunne være en udmærket spiller at få ind. Dermed ikke sagt, at han er verdensklasse, men jeg synes, at han ville være en rigtig god angriber at have i truppen.

Udmærket fart, god afslutter og god teknik. Hvis han fik mulighed for at spille med bedre spillere, end han har været vant til og kan holde sig skadesfri, så tror jeg godt, at han som reserveangriber kunne bidrage med en 10-15 mål i denne sæson (Chl, Cups osv inkluderet), og det ville jeg alt andet lige være svært tilfreds med.
Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 18. jul, 2014 12:07

AndreasN skrev:
Miskat skrev:
Nej.
Jeg må indrømme, at jeg synes, Remy bliver undervurderet - både på forum og på Twitter. Jeg tror faktisk, at han kunne være en udmærket spiller at få ind. Dermed ikke sagt, at han er verdensklasse, men jeg synes, at han ville være en rigtig god angriber at have i truppen.

Udmærket fart, god afslutter og god teknik. Hvis han fik mulighed for at spille med bedre spillere, end han har været vant til og kan holde sig skadesfri, så tror jeg godt, at han som reserveangriber kunne bidrage med en 10-15 mål i denne sæson (Chl, Cups osv inkluderet), og det ville jeg alt andet lige være svært tilfreds med.
Præcis, bedre medspillere og samtidig ville det jo være en betydelig opgradering for Borini imo...Ikke med det sagt at Remy skal være starter....
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 18. jul, 2014 13:10

Ricardo Rodriguez kontrakt udløber i sommeren 2016, det er da nu de skal sælge ham, medmindre de forlænger.

http://www.transfermarkt.co.uk/ricardo- ... eler/86784

Jeg vil meget hellere have ham end Moreno, håber også alt denne jagt på en venstreback ender ud i vi snupper Rodriguez :)
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 18. jul, 2014 14:24

Xenne skrev:Ricardo Rodriguez kontrakt udløber i sommeren 2016, det er da nu de skal sælge ham, medmindre de forlænger.

http://www.transfermarkt.co.uk/ricardo- ... eler/86784

Jeg vil meget hellere have ham end Moreno, håber også alt denne jagt på en venstreback ender ud i vi snupper Rodriguez :)
Shhh :shhh: Ellers opdater Tottenham og Arsenal det bare.

Men ellers enig. Ricardo Rodrquez virker lige netop til det er ham vi mangler på venstre backen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 18. jul, 2014 16:19

Ideen om at hente Pogba eller Vidal som det store navn i dette vindue kunne faktisk vise sig at være endog rigtig god. Udover deres åbenlyse kvaliteter er de vant til en midtbanedynamik meget lig vores, ligesom de begge kunne give os det ekstra fysik til at spille mere kompakt og kontrolleret i større kampe og i CL. Det vil givet også gavne den defensive del af vores spil, uden at vi nødvendigvis behøver at købe en ny, dyr centerback.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Doessing

Indlæg af Doessing » fredag, 18. jul, 2014 18:32

Nogen der ved om der stadig bliver snakket om Jay Rodriguez? Eller er den helt kold igen?

Synes han kunne passe godt ind i Rodgers system og han scorer masser af mål.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 18. jul, 2014 18:35

Remy som supplement, til Studge, sammen med Lambert - ville være ganske fint.

Besvar