Køber vi Lovren, Remy og Davies, samtidigt med at vi (fra bold.dk-sjargonen) 'gafler' Reus, så selvantænder jeg af excitement. Jeg vil medgive at Lambert, Lallana, Lovren, Remy og Davies ikke skriger weltklasse, men det er sgu stadig nogle af ligaens stærkeste folk på deres positioner, hvis man tager City, Scum, Arsenal og Chelsea ud af ligningen. Jeg kan godt lide tanken om at vi tager solide spillere og lader dem løfte bredden på vores hold - og i Davies', Lovrens, Lallanas og Reus' tilfælde løfter start-11'eren. Skulle man være et rigtig utaknemmeligt svin, så røg Reina og Mignolet afsted, mens Begovic og en reservemålmand blev hentet. Er tryg ved Jones som 3.valg.
Et vindue med Reus, Lovren, Remy, Davies, Can, Lambert, Markovic, Lallana og evt Begovic ind med Borini og Suso også tilbage, og Suarez, Aspas, Alberto, Assaidi, Agger/Skrtel/Touré, Reina og evt Mignolet ud, med Moses og Cissokho væk også, ville imo være et kæmpe massivt løft af truppen, uden vi har lavet en Spurs og udskiftet hele start-11'eren på vejen.
Badooo siger, hvad han mener!