Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvad med Firmino fra Hoffenheim. Er det rygte helt dødt. Synes han ser rigtig spændende ud og kan spille alle de offensive pladser og på toppen.
Mener jeg så et rygte i går om, at Arsenal var efter ham nu.
Mener jeg så et rygte i går om, at Arsenal var efter ham nu.
Remy var eftersigende tiltænkt nr 7.
Jeg må godt nok ærligt erkende at jeg havde regnet med andre navne end Lambert og Remy i henholdsvis 9 og 7.
Måske det er held i uheld for os at han ikke bestod. Gå nu forfanden all in på Reus. Tilbyd ham en kæmpe løn han ikke kan sige nej til.
Jeg må godt nok ærligt erkende at jeg havde regnet med andre navne end Lambert og Remy i henholdsvis 9 og 7.
Måske det er held i uheld for os at han ikke bestod. Gå nu forfanden all in på Reus. Tilbyd ham en kæmpe løn han ikke kan sige nej til.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Puha jeg har en Bony og Bertrand frygt nu!
LFC-Aaby skrev: Gå nu forfanden all in på Reus. Tilbyd ham en kæmpe løn han ikke kan sige nej til.
http://metro.co.uk/2014/07/27/jay-rodri ... t-4812111/
Så starter Jay Rodriquez rygterne igen - Ville glædeligt se ham i klubben, men prisen skal være fair, eftersom han er skadet - men vi ville kunne give ham tid til at komme sig 100%, med Lambert, Sturridge & Borini i klubben pt.
Så starter Jay Rodriquez rygterne igen - Ville glædeligt se ham i klubben, men prisen skal være fair, eftersom han er skadet - men vi ville kunne give ham tid til at komme sig 100%, med Lambert, Sturridge & Borini i klubben pt.
Lige lidt fra Give me sport om vores transferstrategi : http://www.givemesport.com/489527-liver ... utoplay=on
Hvad med Jovetic eller El Sharaway ?
Begge kan følges lige nu på tv3 sport 1
Edit: Jovetic har lige scoret

Eller Lukaku.jacob-vig skrev:Hvad med Jovetic eller El Sharaway ?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Re: Sv: Hvem skal ind?
Det her er ikke en kritik af din viderebringelse af artiklen, men udelukkende af artiklen selv. Men kors i skuret, hvor fatter den skribent dog bare ikke en halv centimeter af, hvad der skal til for at samle en god trup til et fodboldhold med ambitioner og fire turneringer at deltage i. Han benytter sig af så latterligt forsimplet tænkning, at det gør helt ondt at læse.rnh skrev:Lige lidt fra Give me sport om vores transferstrategi : http://www.givemesport.com/489527-liver ... utoplay=on
- TomViolence
- Alder: 36
I mine øjne behøver vi kun en spiller til i dette transfervindue og det er en venstreback. Angrebet og midtbanen er godt dækket ind, vi skifter sandsynligvis Lovren ud med Agger, og det er svært at tro på, at Enrique kan holde en hel sæson, når man kigger på hans skadeshistorik. Det kunne være rart med Moreno.
Jeg ville allerede nu begynde at kigge efter en langtidserstatning for Johnson på højrebanken. Han er god, men hans niveau daler, som årene går, og nogen gange spiller han decideret dårligt.
Når det nu er sagt, så håber jeg, at Flanno får rigelig med spilletid i den kommende sæson. Jeg har en svaghed for knægten!
Jeg ville allerede nu begynde at kigge efter en langtidserstatning for Johnson på højrebanken. Han er god, men hans niveau daler, som årene går, og nogen gange spiller han decideret dårligt.
Når det nu er sagt, så håber jeg, at Flanno får rigelig med spilletid i den kommende sæson. Jeg har en svaghed for knægten!
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Det er umiddelbart en omgang af det værste fuldemands-vrøvleri jeg nogensinde har læst omskrevet som en "artikel".rnh skrev:Lige lidt fra Give me sport om vores transferstrategi : http://www.givemesport.com/489527-liver ... utoplay=on
Hold dig til sites som Liverpool Echo og This Is Anfield. Der får man intelligente, saglige vurderinger af tingene.
Så fik vi endelig Lovren.
Håber vi køber Moreno, en ny angriber og evt Shaqiri så er jeg tilfreds med dette transfervindue!
Håber vi køber Moreno, en ny angriber og evt Shaqiri så er jeg tilfreds med dette transfervindue!
he
Sam Ramm @SamRamm
BREAKING: Liverpool are now set to put in a bid for Southampton's St Mary's Stadium. #LFC
Footy Humour @FootyHumour
After agreeing a deal for Dejan Lovren, Brendan Rodgers will now turn his attentions to Southampton tea lady Betty Smith.

Sam Ramm @SamRamm
BREAKING: Liverpool are now set to put in a bid for Southampton's St Mary's Stadium. #LFC
After agreeing a deal for Dejan Lovren, Brendan Rodgers will now turn his attentions to Southampton tea lady Betty Smith.
Vi skal vel også have hvide striber næste sæsonMcHelmer skrev:he![]()
Sam Ramm @SamRamm

Tror ikke man skal lægge for meget i alt det numreri. Fik vi Reus så skulle han jo nok ha nr 11, og så var det vel ligegyldigt om Remy fik 7 fx.LFC-Aaby skrev:Remy var eftersigende tiltænkt nr 7.
Jeg er personligt pisse ligeglad med om vores angriber har nummer 88 og 99 eller 7 og 9.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.