Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » fredag, 01. aug, 2014 11:06

Kelly skrev:http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... strebacks/

2 nye spanske backs. Og resten af budgettet til en angriber. Ja tak.
Gerne Balotelli :headbang:
Reus eller Lavezzi ville da også være fint i min optik selv om de ikke er fuldblods angribere, men jeg tror det ender med Bony. Han er nu heller ikke værst... Han havde da en udmærket første sæson i PRL på et middelmådigt hold.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » fredag, 01. aug, 2014 11:16

I artiklen står der to venstrebacks, men der er vel en til begge sider?

Og så bare smid boksen for en klasse angriber - tak.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 01. aug, 2014 11:31

richs skrev:

I artiklen står der to venstrebacks, men der er vel en til begge sider?

Og så bare smid boksen for en klasse angriber - tak.
Ja det er en til venstre og en til højre side. Det er så godt med disse forstærkninger. Og præcis smid så resten af boksen efter en klasseangriber.

Så er det vel kun målmandsposten der mangler lidt på. Men hvis Reina bliver så er det løst :)

Jeg håber i øvrigt at Coates får en god sæson og spiller sig til nogen kampe. Han ser bedre ud syntes jeg end tidligere.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » fredag, 01. aug, 2014 11:32

2 spanske venstre backs? Så skulle vi da også være dækket ind på den plads, når vi har Enrique iforvejen. Så har vi 3 spanske spillere at vælge imellem på den position. Så hedder idealopstillingen i bagkæden Johnson/Flannagan - Skertl - Lovren/Sakho/Agger - Moreno/Enrique/tredie spanier! Der er nok at vælge imellem. Og så har vi Kelly og flere andre som ekstra backup.
Forhåbentlig vil det lykkes for BR at få gjort spillerne opmærksomme på at de ikke kan forvente at spille hele tiden. Der findes ikke noget værre for en trup, end utilfredse spillere som spreder dårlig stemning.

Og lad os så få købt en klasse angriber og SÅ er vi klar til at blive nummer 6. Og ja, Gerrard har nu, på bedste "Egland kan vinde VM"-stil, jinxet vores sæson, med sine udmeldinger om at vi kan vinde PL og vi kommer til at spille med helt i toppen igen osv. Det bliver Chelsea, United og City, der kommer til at spille om mesterskabet. Og det er så dumt at gå ud med sådanne meldinger, efter min mening i hvert fald.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 01. aug, 2014 11:41

Det er sjovt så lidt tiltro, der er til vores hold i år, når man kigger på de spillere, der var marginaler fra at spille os til et mesterskab sidste år.

Hvad havde før sidste sæson troet, at Flanagan, Skrtel, Johnson, Henderson, Gerrard (som flere mente var tæt på at være færdig) og Mignolet skulle være en del af et hold, der næsten blev mestre? Imø. er truppen forstærket i forhold til sidste sæson, omend Suarez er et stort tab. Især hvis vi får Moreno ind.

Hvis man ved indgangen til sidste sæson havde en tro på, at vi ville komme i top 4, så må man da være ualmindelig positiv i forhold til den kommende sæson.

Jeg føler mig ret sikker på, at vi vil spille os i top 4.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 01. aug, 2014 13:17

Harvey skrev:2 spanske venstre backs?
Nu lader det til, at Peter Schultz måske har kløjst lidt i artiklens overskriift . Nede i teksten skriver han, at:
Peter Schultz skrev: Samtidig håber man på at kunne leje Javier Manquillo, der spiller i højre forsvarsside for Atlético Madrid, med en fremtidig købsoption på den unge spanier.
Iflg. Wikipedia, er Javier Manquillo også som højre back: http://en.wikipedia.org/wiki/Javier_Manquillo

Noget helt andet er, at han også (ligesom Moreno - 1,71 m.) er lavere end 1,80 meter (1,75). Nu siger højden jo ikke alt om en spillers hovedstødsstyrke, men man kunne da godt side og blive lidt bange for en opstilling mod Stoke eller West Ham med to spanske "splejse" på hver sin back. På den anden side, så kan en spiller jo være 2,25 høj, men hvis man som Enrique en gang imellem (eller Johnson) står 1½ - 2 meter fra den modspiller, man skal dække, så hjælper højden ikke en hujende fis.

Overskriften er så efterfølgende også blevet rettet til: "Liverpool tæt på TO spanske backs"
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 01. aug, 2014 13:44

@ Cynwal.

Gode gamle Carlos mod Koller ;)

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 01. aug, 2014 14:07

Ifølge den norske rygtebørs, er Man U tæt på at sikre sig Hummels, og Dortmund ønsker Illori på lån. Hvis det passer, så tror jeg chancen for at vi kan sikre os Reus, daler betydeligt. Men chancen har vel hele tiden været minimal.

http://liverpool.no/rykter/Uke-311.aspx

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » fredag, 01. aug, 2014 14:30

AndreasN skrev:Det er sjovt så lidt tiltro, der er til vores hold i år, når man kigger på de spillere, der var marginaler fra at spille os til et mesterskab sidste år.

Hvad havde før sidste sæson troet, at Flanagan, Skrtel, Johnson, Henderson, Gerrard (som flere mente var tæt på at være færdig) og Mignolet skulle være en del af et hold, der næsten blev mestre? Imø. er truppen forstærket i forhold til sidste sæson, omend Suarez er et stort tab. Især hvis vi får Moreno ind.

Hvis man ved indgangen til sidste sæson havde en tro på, at vi ville komme i top 4, så må man da være ualmindelig positiv i forhold til den kommende sæson.

Vores angreb er svækket i forhold til sidste sæson. Suarez er væk. Mere er der ikke at sige til det.
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » fredag, 01. aug, 2014 15:16

Aarhus skrev:

@ Cynwal.

Gode gamle Carlos mod Koller ;)
Netop - Vil hellere have spillere med ekstraordinær springkraft + placeringsevne frem for 2.25 høje skideskure ;)
....men får alligevel lidt klamme håndflader ved tanken, da den sidste del af ligningen er inertien/kraften modspilleren kommer flyvende med, hvor - qua gode gamle Newton - kraften/inertien jo er afhængig af massen!

Kigger vi en sæson eller to frem, kan det dog være vi skal være forberedte på en omskrivning af Einsteins mest berømte formel, hvor den muligvis vil blive omskrevet til:

Energien er lig med massen ganget med Raheem Sterlings hastighed i anden potens ;)
Senest rettet af Cynwal fredag, 01. aug, 2014 15:19, rettet i alt 1 gang.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 01. aug, 2014 15:18

I sådanne tilfælde kan vi kun håbe på, at dommeren vælger at dømme frispark til de "smås" fordel ;)

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 01. aug, 2014 15:19

kongrasmus skrev:
AndreasN skrev:Det er sjovt så lidt tiltro, der er til vores hold i år, når man kigger på de spillere, der var marginaler fra at spille os til et mesterskab sidste år.

Vores angreb er svækket i forhold til sidste sæson. Suarez er væk. Mere er der ikke at sige til det.
Vores angreb er muligvis svækket, men holdet er klart bedre. Jeg ved godt, hvad jeg foretrækker. Heldigt at angrebet selv uden Suarez er verdensklasse.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » fredag, 01. aug, 2014 15:21

Aarhus skrev:I sådanne tilfælde kan vi kun håbe på, at dommeren vælger at dømme frispark til de "smås" fordel ;)
Vi har i hvertfald selv oplevet mange tåbelige frisparkskendelser imod Carroll, Crouch og så specielt gode gamle Emile Ivanhoe Heskey :shock:
Vi SMADRER det PIShold !

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 01. aug, 2014 15:24

AndreasN skrev:
kongrasmus skrev:

Vores angreb er muligvis svækket, men holdet er klart bedre. Jeg ved godt, hvad jeg foretrækker. Heldigt at angrebet selv uden Suarez er verdensklasse.
Vores angrebet er svækket, men vi har beholdt den spiller der skaffede os flest point med hans mål, og vi har beholdt den vigtigste. Brendan Rodgers. Synes det er vildt at inden transfervinduet overhovedet er slut, så er det bare dommedags forudsigelser i stride strømme. Alle ville være svækket af Suarez afgang, men lad os nu se hvem vi får ind. Holdet er helt klart stærkere i år end det var sidste år, et stærkere forsvar var det vi skulle have og det er jeg sikker på vi har når vinduet lukker i. Samtidig har vi helt sikkert et angreb der kan lave mål.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » fredag, 01. aug, 2014 19:41

Sidste år havde vi SÅ få offensive spillere til den sidste trediedel af banen.
Suarez, Sturridge, Sterling, Coutinho.

Moses, aspas og Alberto anser jeg ikke for værende reelle muligheder.

Nu har vi Sturridge, Lambert, Sterling, Markovic, Lallana, Coutinho. Altså 50% flere muligheder! og så regner jeg ikke Borrini og en evt transfer med. Potentielt 75% flere spillere.

Sidste år var vi latterligt sårbare mod skader. På de centrale 3 pladser havde vi kun Gerrard, Henderson, Allen, Lucas. Lucas var endda en del skadet.
Nu har vi Gerrard, Allen, Henderson, Lucas og Can. Igen 20% flere muligheder.

Får vi de 2 backs så er vi måske fri for at benytte 3. Valg på vores backs. Vi kan desuden vælge mellem 6 centerbacks og dermed sælge 2 (eller udleje).

Vi er samlet set meget stærkere som hold, men har mistet en del af vores x-factor. Suarez scorede ikke kun mål, han gav også de andre selvtillid fordi man havde en tyrkertro på at han nok skulle score hvis ikke andre gjorde. Her må vi satse på at de unge kan udvikle sig endnu mere (Coutinho, Sterling, Markovic).

De 2 backs og en god angriber (eller beholde Borrini) vil for mig være et samlet godkendt transfervindue og jeg er spændt på næste sæson.

PS. Vi har også en Ibe jeg er spændt på hvad kan tilbyde samt en Christoffer Peterson.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar