Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 28. okt, 2014 06:45

Song ville være klasse. Og en angriber med klasse.
Senest rettet af Kelly tirsdag, 28. okt, 2014 07:24, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 28. okt, 2014 07:11

Kelly skrev:Seng ville være klasse.
Ja. Jeg kan sq også tage en time mere.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » tirsdag, 28. okt, 2014 07:24

Hvor realistisk tror i at det vil være for os at hente Petr Cech til Liverpool.
Hvis vi forestiller os at vi gik all in på at hente ham til Januar eller sommer på en scala fra 1-10 ????

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 28. okt, 2014 07:24

Hr. Drejer skrev:
Kelly skrev:Seng ville være klasse.
Ja. Jeg kan sq også tage en time mere.

Ha ha. Drejer. Ditto.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 28. okt, 2014 10:57

rnh skrev:Hvor realistisk tror i at det vil være for os at hente Petr Cech til Liverpool.
Hvis vi forestiller os at vi gik all in på at hente ham til Januar eller sommer på en scala fra 1-10 ????
0
"We're not racist, we only hate the mancs"

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 28. okt, 2014 11:16

Emmy skrev:
rnh skrev:Hvor realistisk tror i at det vil være for os at hente Petr Cech til Liverpool.
0
5... har han ikke kontraktudløb til sommer?

Hvis han virkelig vil til Liverpool, hvorfor skulle Chelsea så stå i vejen? Manden har været der i hvad?
10 år. lidt respekt bør de da vise.

Og Mourinho har jo sagt at han ikke vil stå i vejen for et spiller skifte hvis prisen er den rigtige. Det var
derfor han tillod Mata at drage til Man Utd selvom de er direkte konkurrenter.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 28. okt, 2014 13:00

Mourinho lod Mata gå fordi han ikke passede ind i hans planer med holdet. At han så siger, at han ikke har noget imod at lade spillere skifte internt i ligaen er jo bare spind fra hans side, for han kunne aldrig finde på at forstærke en konkurrent. Og at kunne få £ 38 mio. for en reservespiller er også rimelig god forretning de har lavet.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 28. okt, 2014 13:30

pommelfeen skrev:
Emmy skrev:
0
5... har han ikke kontraktudløb til sommer?

Hvis han virkelig vil til Liverpool, hvorfor skulle Chelsea så stå i vejen? Manden har været der i hvad?
10 år. lidt respekt bør de da vise.

Og Mourinho har jo sagt at han ikke vil stå i vejen for et spiller skifte hvis prisen er den rigtige. Det var
derfor han tillod Mata at drage til Man Utd selvom de er direkte konkurrenter.
Drøft det gerne men det sker ikke.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » tirsdag, 28. okt, 2014 14:18

AllanShore skrev:Mourinho lod Mata gå fordi han ikke passede ind i hans planer med holdet. At han så siger, at han ikke har noget imod at lade spillere skifte internt i ligaen er jo bare spind fra hans side, for han kunne aldrig finde på at forstærke en konkurrent. Og at kunne få £ 38 mio. for en reservespiller er også rimelig god forretning de har lavet.
Han forstærkede en konkurrent (jer), fordi Mata ikke passede ind i hans planer. Men han vil ikke lade Liverpool få Cech, der tydeligvis heller ikke er en del af hans planer, fordi han ikke vil forstærke en konkurrent. Er det ikke lidt selvmodsigende? Den første påstand modbeviser da i hvert fald den anden.

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » tirsdag, 28. okt, 2014 14:20

Aarde skrev:
AllanShore skrev:Mourinho lod Mata gå fordi han ikke passede ind i hans planer med holdet. At han så siger, at han ikke har noget imod at lade spillere skifte internt i ligaen er jo bare spind fra hans side, for han kunne aldrig finde på at forstærke en konkurrent. Og at kunne få £ 38 mio. for en reservespiller er også rimelig god forretning de har lavet.
Han forstærkede en konkurrent (jer), fordi Mata ikke passede ind i hans planer. Men han vil ikke lade Liverpool få Cech, der tydeligvis heller ikke er en del af hans planer, fordi han ikke vil forstærke en konkurrent. Er det ikke lidt selvmodsigende? Den første påstand modbeviser da i hvert fald den anden.
Mourinho har da, så vidt jeg er orienteret, aldrig sagt, at Cech ikke var/er en del af hans planer? Jeg tror nu, at Mourinho er ganske tilfreds med at have Cech som backup - om Cech er tilfreds med den rolle er nok noget mere tvivlsomt.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 28. okt, 2014 15:17

Redmaniac skrev:
Aarde skrev:
Mourinho har da, så vidt jeg er orienteret, aldrig sagt, at Cech ikke var/er en del af hans planer? Jeg tror nu, at Mourinho er ganske tilfreds med at have Cech som backup - om Cech er tilfreds med den rolle er nok noget mere tvivlsomt.
Cech tror jeg ikke gider skifte til LFC. Forlængelse i Chelsea eller et par år i Real Madrid/PSG/Barca.
Hvis han vælger et mindre hold, at spille for tror jeg det vil blive Atlético Madrid eller Juve.

L4

Indlæg af L4 » tirsdag, 28. okt, 2014 15:37

Oomph242 skrev:
Redmaniac skrev:
Aarde skrev:
Cech tror jeg ikke gider skifte til LFC. Forlængelse i Chelsea eller et par år i Real Madrid/PSG/Barca.
Hvis han vælger et mindre hold, at spille for tror jeg det vil blive Atlético Madrid eller Juve.
...det kunne os blive Schalke 04/Malmø FF/ Fiorientina hvis ikke at han finder Celtic/ Panathinaikos/ Galatasaray eller måske Porto/ Ajax / Spartak Prag eller andre klubber attraktive. Toirino/ Valencia og Santos er også gode muligheder ligesom Boca Juniors og MLS.

jonasc21
Alder: 31

Indlæg af jonasc21 » tirsdag, 28. okt, 2014 16:06

Jeg kunne faktisk godt forestille mig at Cech tager til PSG. Han er stadig en verdensklasse keeper og hvorfor ikke tage til PSG som spiller i CL og giver overdrevne lønninger. Derudover skulle de vidst ikke være helt tilfredse med Sirigu.

Men det er selvfølgelig blot en mulighed af mange..

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 29. okt, 2014 09:20

For et par sider siden, diskuterede vi om Lacazette kunne være en mulighed. Jeg er blevet mere vild med idéen. Jeg kender ikke det store til ham, så det er ikke ud fra min viden om ham, at jeg synes det er en god idé. Men det jeg har set, virker han som en spiller der vil passer os. Han har scoret 8 mål i Le Championat (2. plads), og lavet 4 assists (delt 1. plads). Dernæst er der mulighed for at Borini og Suso forlader os til januar/skrive under for en anden klub. Der skal hentes en erstatning, og her vil Lacazette gøre gavn.

Men hvis vi kan få Reus... :mrgreen:

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 29. okt, 2014 09:46

Aarde skrev:
Det er måske også dårligt formuleret. United havde i forvejen 2-3 spillere til netop den position Mata spiller, og det var derfor slet ikke presserende at få endnu en 10'er ind på holdet. Liverpool har i den grad brug for en ordentlig målmand, og det vil man få i Cech.
Fan af Manchester United

Besvar