Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » torsdag, 13. nov, 2014 21:47

Liverpool are preparing a £30m move for Porto striker Jackson Martinez, 28. (Daily Express) Heldigvis kun et rygte. Men endnu en middel spiller til overpris.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 13. nov, 2014 21:50

Martin E skrev:Liverpool are preparing a £30m move for Porto striker Jackson Martinez, 28. (Daily Express) Heldigvis kun et rygte. Men endnu en middel spiller til overpris.

Stadig et kæmpe skridt fremad i kvalitet, i forhold til sommerens indkøb..

ElTorro

Indlæg af ElTorro » fredag, 14. nov, 2014 11:33

Oomph242 skrev:
Martin E skrev:Liverpool are preparing a £30m move for Porto striker Jackson Martinez, 28. (Daily Express) Heldigvis kun et rygte. Men endnu en middel spiller til overpris.

Stadig et kæmpe skridt fremad i kvalitet, i forhold til sommerens indkøb..
Ja, det tænkte jeg egentlig også lige... På den anden side tror jeg faktisk ikke, at Martinez, som jeg ellers synes er en fin spiller, er løsningen på vores nuværende problemer. I de kampe jeg har set med ham, synes jeg, han ser meget centreret og knap så mobil ud, om end han i det mindste ved, hvor målet står... Jeg så personligt hellere, vi forsøgte at finde en mere dynamisk spiller, hvis vi endelig skal købe til angrebet. Jeg kunne utrolig godt tænkte mig en bedre central midtbanespiller, der kan spille begge veje. Det er ikke lette at få fat i, men jeg synes, det er det, vi mangler mest på nuværende tidspunkt.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » fredag, 14. nov, 2014 13:43

Der skrives flere steder at Origi vil skifte allerede her til Vinter, han bestemmer vel ikke helt - men det lægger da et større pres på Lille.

Først var det LFC der ville have ham før tid, nu vil han måske også selv.

Spændende om end det sikkert ikke er løsningen på vores angrebs problemer på kort bane, men så kan foråret bruges på tilpasning.

Martinez er en spændende spiller der har en god scorings rate. Om prisen er okay kommer jo an på så meget. - bliver han en succes er 300 ok, blive han endnu et flop er 100 for meget. Men det er før vist sig, at LFC ikke er skræmt over store beløb for mere ukendte spillere. Store beløb på etablerede stjerner er der imod noget andet.

http://www.bold.dk/nyt/origi-vil-fremsk ... ool-skifte

Brugeravatar
nikand
Alder: 46

Indlæg af nikand » fredag, 14. nov, 2014 16:59

texy skrev:
nikand skrev:Valdes, Reus og andet spændende er blevet endnu sværere at få fat i end i sommers pga vores dårlige sæson. Det er øv.
Ja, det er de nok. Men så må vi bare se at komme i gang med at vinde, så vi ligger højere end Man Utd, Arsenal og Spurs inden Nytår. Det ville være et godt tidspunkt at vende vores krise her efter landsholdspausen. Og mon ikke Sturridge's tilbagevenden kan være med til at give et par af de andre lidt mere tro på tingene?
Ja sejre, metal og penge kan skabe mirakler på transferfronten. Sikke et læs der allerede er på Daniel Sturridge!
We need a new Fowler...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 14. nov, 2014 18:33

nikand skrev:
texy skrev:
nikand skrev:Valdes, Reus og andet spændende er blevet endnu sværere at få fat i end i sommers pga vores dårlige sæson. Det er øv.
Ja, det er de nok. Men så må vi bare se at komme i gang med at vinde, så vi ligger højere end Man Utd, Arsenal og Spurs inden Nytår. Det ville være et godt tidspunkt at vende vores krise her efter landsholdspausen. Og mon ikke Sturridge's tilbagevenden kan være med til at give et par af de andre lidt mere tro på tingene?
Ja sejre, metal og penge kan skabe mirakler på transferfronten. Sikke et læs der allerede er på Daniel Sturridge!

Mon hans krop kan klare, at være den angriber modstanderne primært fokusere på. Jeg tror desværre, han hurtigt ryger ud men endnu en skade...

Brugeravatar
Ponzac
Geografisk sted: Danmark
Alder: 37

Indlæg af Ponzac » lørdag, 15. nov, 2014 00:33

Nej hvor kunne jeg godt tænke mig at vi købte Kasper Schmeichel. Hans kommunikation med holdkammeraterne er lige det vi mangler!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » lørdag, 15. nov, 2014 11:27

http://www.liverpool.no/rykter/Sunderla ... orini.aspx

Hvis de køber Origi fri til januar og henter Andre Schurrle er jeg tilfreds. De kunne overvej en ny målmand også.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 15. nov, 2014 14:22

Kelly skrev:http://www.liverpool.no/rykter/Sunderla ... orini.aspx

Hvis de køber Origi fri til januar og henter Andre Schurrle er jeg tilfreds. De kunne overvej en ny målmand også.
Der er mange rygter på twitter fra folk der ved noget omkring klubben, at pengekassen er relativt tom så tror ikke vi skal regne med signings som Schurrle, Mata osv. Vi skal nok skrue vores forventninger lidt ned.

Desuden ville jeg påstå at hvis, og det er et meget stor HVIS, vi overhovedet havde mulighed for at hente Origi til Januar, så ville ham og en målmand gøre det for mig. Jeg mener ikke at vi mangler spillere decideret lige pt, men mere mangler at få lortet organiseret og få det til at kører.

Men Origi og en målmand så ville jeg være nogenlunde tilfreds taget i betragtning hvor mange penge vi allerede har brugt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 15. nov, 2014 14:47

thefugle skrev:
Kelly skrev:http://www.liverpool.no/rykter/Sunderla ... orini.aspx

Der er mange rygter på twitter fra folk der ved noget omkring klubben, at pengekassen er relativt tom så tror ikke vi skal regne med signings som Schurrle, Mata osv. Vi skal nok skrue vores forventninger lidt ned.

Desuden ville jeg påstå at hvis, og det er et meget stor HVIS, vi overhovedet havde mulighed for at hente Origi til Januar, så ville ham og en målmand gøre det for mig. Jeg mener ikke at vi mangler spillere decideret lige pt, men mere mangler at få lortet organiseret og få det til at kører.

Men Origi og en målmand så ville jeg være nogenlunde tilfreds taget i betragtning hvor mange penge vi allerede har brugt.
Ja kassen blev vel lænset i sommers på grusomste vis. Jeg tror ikke på indkøb i januar.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 15. nov, 2014 14:55

Sidste januar brugte vi mig bekendt ingen penge og netspend skulle være 28 mio. £ i sommers.

Det bør efterlade mulighed for at handle her til januar, og det mener jeg, at der er brug for, hvis vi skal op i niveau, inden sæsonen slutter, og da vi ikke kan regne så meget med Sturridge i år - desværre.

Begovic eller Schmeichel
Martin Montoya på en free
Cabaye
Reus eller Schürrle
Origi hjem

Sælges:

Jones, Johnson, Coates, Lucas, Alberto, Assaidi, Aspas, Borini

Så skal vi have Sturridge klar, og Sterling helt på dupperne.

Midtbanen med Stevie, Hendo og Lallana skal virkelig også mange procent op i gear, da alle har spillet langt under det niveau, vi har set utallige gange, at de kan spille på.

Vi skal have meget mere bevægelse for boldholderen oppe foran, og de skal være bedre til at koordinere det første pres, da der spilles for let udenom dem.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Indlæg af Emmy » lørdag, 15. nov, 2014 16:07

Jeg tror til gengæld der er masser af penge at bruge af hvis de rette spillere kan købes. Det er en spændende liste Niels K har lavet her men jeg kan ikke se behovet for endnu en højreback.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 15. nov, 2014 16:49

Niels K skrev: Begovic eller Schmeichel
Cabaye
Reus eller Schürrle
Origi hjem
alligevel også NOGET af en offensiv liste... Reus nægter jeg simpelthen at tro på, mon ikke også Schürrle ud har lidt at gøre med den rygtede interesse fra Chelsea til Reus (£153.000 i ugeløn skulle de være villige til.. plus kontinuerlig ChL og seriøse mesterskabskandidater hvert år.... hvad er det helt præcist vi kan trumfe dem med ?)

Schürrle ville jeg elske at få til klubben... men er det ikke også lidt utopi at tro... ud over os selv, er der vel ingen andre der mener det ikke er et ret stort skridt tilbage for ham. uden at ane hvad han tjener, gætter jeg på en hel del, kan/vil vi matche det ? for vi kan jo ikke ligefrem logge med mere sportslig succes, andet end spilletid.. mon det er nok ?

Origi hjem er jeg så lidt modstander af, det bør ikke være op til en 19 årig at redde Liverpools røv.. han skal have lov at udvikle sig så han også er noget værd som 28-29 årrig og ikke er blevet slidt i smadr, mentalt og fysisk. Desuden tror jeg folk vil blive skuffet over resultatet når han kommer, han vil være lige så ustabil som Sterling er for tiden, JEG ville nødig have hans pres på mine skuldre.

Ellers en liste jeg er enig i, men den er vel ikke bare tiltænkt Januar vinduet ?? :shock:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 15. nov, 2014 17:02

Bellamy_fever skrev:
Niels K skrev: Begovic eller Schmeichel
Cabaye
Reus eller Schürrle
Origi hjem
alligevel også NOGET af en offensiv liste... Reus nægter jeg simpelthen at tro på, mon ikke også Schürrle ud har lidt at gøre med den rygtede interesse fra Chelsea til Reus (£153.000 i ugeløn skulle de være villige til.. plus kontinuerlig ChL og seriøse mesterskabskandidater hvert år.... hvad er det helt præcist vi kan trumfe dem med ?)

Schürrle ville jeg elske at få til klubben... men er det ikke også lidt utopi at tro... ud over os selv, er der vel ingen andre der mener det ikke er et ret stort skridt tilbage for ham. uden at ane hvad han tjener, gætter jeg på en hel del, kan/vil vi matche det ? for vi kan jo ikke ligefrem logge med mere sportslig succes, andet end spilletid.. mon det er nok ?

Origi hjem er jeg så lidt modstander af, det bør ikke være op til en 19 årig at redde Liverpools røv.. han skal have lov at udvikle sig så han også er noget værd som 28-29 årrig og ikke er blevet slidt i smadr, mentalt og fysisk. Desuden tror jeg folk vil blive skuffet over resultatet når han kommer, han vil være lige så ustabil som Sterling er for tiden, JEG ville nødig have hans pres på mine skuldre.

Ellers en liste jeg er enig i, men den er vel ikke bare tiltænkt Januar vinduet ?? :shock:
Jo, den er da tiltænkt januar, da vi ikke kan vente på, at holdet finder melodien. Jeg mener, at vi skal have kvalitet tilført nu her.
Jeg ønsker Reus, men hvis Chelsea napper ham, så kunne vejen være banet for Schürrle, som ikke bare kan vælge frit på alle hylder, og hvis han har fået smag for PL, så tror jeg, at han er klar over Liverpool's omgfang som klub.

Montoya er tænkt i stedet for Johnson, som oppebærer en kæmpe løn, og som snart forlader os alligevel.

Origi skal ikke være frelser, for Sturridge er snart klar, Balotelli bevæger sig forhåbentligt fremad i niveau og forståelse for vores spillestil og sine medspillere, men Origi arbejder hårdt, og det har vi brug for oppe foran.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 37

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 15. nov, 2014 18:21

Niels K skrev:Sidste januar brugte vi mig bekendt ingen penge og netspend skulle være 28 mio. £ i sommers.

Det bør efterlade mulighed for at handle her til januar, og det mener jeg, at der er brug for, hvis vi skal op i niveau, inden sæsonen slutter, og da vi ikke kan regne så meget med Sturridge i år - desværre.

Begovic eller Schmeichel
Cabaye
Reus eller Schürrle
Origi hjem
Hvordan pokker vil du bære dig ad med at få Montoya på fri transfer, når han har kontrakt til sommeren 2018?

Hvis du kan hive dén hjem, så tror jeg sgu du går en stor fremtid i møde.

http://www.transfermarkt.co.uk/martin-m ... eler/68645

Besvar