hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Re: hvem skal ud

Indlæg af rnh » lørdag, 02. maj, 2015 21:40

Det lyder muligvis dumt i nogens øre, men helt ærligt ville det ikke være ok at sælge Sterling til sommer hvis vi bliver tilbudt 35-40 mill.

Jeg syntes faktisk at han er en smule overrated og hvis vi kan få et højt beløb for ham, kan vi med rette argumentere for et salg da vi ikke mener at hans kvalitet og hans forventninger til lønnne stemmer overens med vores.

Jeg syntes at det vil være helt forkert signal at sende til truppen at man vælger at tilbyde en 21årig spiller med 2 år tilbage af sin kontrakt 100 mil i ugen.

Hvis man forestiller sig at Ibe fortsætter sin udvikling og vi kan være så heldige at lande Depay, ja så kan Sterling risikere at ende som 3 valg til kanterne og med med 100mil i ugen er det sku et dyrt 3valg.

Jeg mener jo nok bare at vi simpelthen ikke skal betale så høj en løn til en spiller der så langt fra er færdigudviklet som spiller.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 02. maj, 2015 22:11

rnh skrev:Det lyder muligvis dumt i nogens øre, men helt ærligt ville det ikke være ok at sælge Sterling til sommer hvis vi bliver tilbudt 35-40 mill.

Jeg syntes faktisk at han er en smule overrated og hvis vi kan få et højt beløb for ham, kan vi med rette argumentere for et salg da vi ikke mener at hans kvalitet og hans forventninger til lønnne stemmer overens med vores.

Jeg syntes at det vil være helt forkert signal at sende til truppen at man vælger at tilbyde en 21årig spiller med 2 år tilbage af sin kontrakt 100 mil i ugen.

Hvis man forestiller sig at Ibe fortsætter sin udvikling og vi kan være så heldige at lande Depay, ja så kan Sterling risikere at ende som 3 valg til kanterne og med med 100mil i ugen er det sku et dyrt 3valg.

Jeg mener jo nok bare at vi simpelthen ikke skal betale så høj en løn til en spiller der så langt fra er færdigudviklet som spiller.
100 millioner om ugen? Nej så skal han ud:)
Ellers synes vi skal skal beholde ham, hvis det er muligt. Med vores formåen på transfermarkedet er det nok usandsynligt vi får af samme kvalitet som Sterling.

Dieks
Alder: 38

Indlæg af Dieks » lørdag, 02. maj, 2015 22:14

Hvis Sterling fortsætter med at spille lige så dårligt, som han har gjort i de sidste kampe. Er der så ikke stor chance for at hans markedsværdi falder meget det næste år.? Så hvis det er muligt at få Depay og komme af med Sterling for 30-50 Mill £ så er det vel en fornuftig løsning.?

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » lørdag, 02. maj, 2015 22:43

Jeg kan ikke forstå ønsket om at sælge Sterling. Overhovedet ikke. I mine øjne ligner det et manglende overblik.

Vi taler om en 20-årig knægt (20!!!), der allerede har 127 kampe for Liverpool. En 20-årig knægt, der indtil videre i denne sæson har scoret 7 mål og lavet 8 assists i PL. En 20-årig knægt, der i sidste sæson scorede 9 mål og lavede 7 assists i PL.

Sterling er et gigantisk talent, som vi langt hellere skal bruge kræfter på at få til at underskrive den vilde kontrakt, som vi har klar til ham, end vi skal bruge kræfter på at få solgt.

Jeg er med på, at Depay i øjeblikket spøger i kulissen. Og han er også et uhyre spændende talent med mange mål i støvlerne. Men vi kan ikke med sikkerhed vide, at hans målscoringsevner i Holland vil være lige så effektive i England. Vi kan heller ikke være sikre på, at Depay overhovedet vil til Liverpool. Men hvis han vil, så ser jeg ingen grund til, at han ikke skulle kunne spille på samme hold som Sterling.

Man forstærker ikke sit hold ved at sælge ud fra toppen. Det må vi snart have lært. Det er Balotelli, Borini, Aspas, Alberto, Gerrard, Johnson og eventuelt Allen, som vi i første omgang skal finde købere til. Sgu ikke Sterling. Hvis vi vil sælge et ungt talent, så er det da Markovic, der skal afsted. Jeg siger det igen. Ikke Sterling.
Kloppite

Dieks

Indlæg af Dieks » lørdag, 02. maj, 2015 23:01

Syntes det virker som om han har tankerne alle mulige andre steder end på banen. Er med på at han har 4-5 år før han burde være på toppen af sin karriere, men mit ønske om at sælge ham er nok også bare et udtryk for den frustration jeg får når jeg ser ham spille :) alt for mange ting der ikke lykkes.
YNWA..!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 02. maj, 2015 23:13

Dieks skrev:Syntes det virker som om han har tankerne alle mulige andre steder end på banen. Er med på at han har 4-5 år før han burde være på toppen af sin karriere, men mit ønske om at sælge ham er nok også bare et udtryk for den frustration jeg får når jeg ser ham spille :) alt for mange ting der ikke lykkes.
Er det ikke meget naturligt, at specielt unge spillere svinger meget niveau gennem en sæson.
Eks. Husker jeg både Ronaldo, Torres, Rooney, Gerrard og Fabregas lidt som nat og dag i deres spæde år.

Dieks

Indlæg af Dieks » lørdag, 02. maj, 2015 23:29

Oomph242 skrev:
Dieks skrev:Syntes det virker som om han har tankerne alle mulige andre steder end på banen. Er med på at han har 4-5 år før han burde være på toppen af sin karriere, men mit ønske om at sælge ham er nok også bare et udtryk for den frustration jeg får når jeg ser ham spille :) alt for mange ting der ikke lykkes.
Er det ikke meget naturligt, at specielt unge spillere svinger meget niveau gennem en sæson.
Eks. Husker jeg både Ronaldo, Torres, Rooney, Gerrard og Fabregas lidt som nat og dag i deres spæde år.
Jo helt bestemt. Men forstår ikke hvorfor man forsøger at afdrible 3 mand når det er gået galt de forrige to gange hvor man prøvede mod en mand. Så må man da vælge de simple løsninger til man får mere selvtillid og tingene begynder at lykkes igen. Det er selvfølgelig heller ikke let for ham når der er så store forventninger til ham. Samtidig har han ikke Suarez eller Sturridge at indgå i samspil med. Men det ændre stadig ikke ved at der er frustrerende at se ham have så store udfald og virke ligeglad.
YNWA..!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 02. maj, 2015 23:56

texy skrev:Jeg kan ikke forstå ønsket om at sælge Sterling. Overhovedet ikke. I mine øjne ligner det et manglende overblik..
Synes det er manglende overblik, at ville beholde ham, for nu at bruge dit sprog brug. Han får 35.000 og det virker enormt overbetalt som han har spillet i velsagtens 6-7 måneder. Hans afbrænder idag understreger det lidt, selv om det nok er søgt fra min side??? Jeg var stor fan af ham for, var det 1 eller 2 år siden, da han havde taget 5-7 kilo muller på kroppen over en periode på et par måneder. Som jeg ser det har golden boy trofæet fået ham til at tro han er ronaldo og messi i en og samme krop. Vil alt, men kommer ofte til at ligne en der spiller ene og alene for ham selv, ikke LFC.

Jeg håbede stjerner som owen, torres, Suarez(og blev disset ofte for min holdning) og nu sterling smuttede, håber det holder stik igen, men ikke for 25 mill, for vel har han kvaliteter, som han bare ikke viser pt. men det kommer vel næste sæson? Hvis han havde spillet hæderligt de sidste 6 måneder var 4. pladsen vores det er jeg helt sikker på. For sterling spiller jo uanset form, som jeg ser det.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » søndag, 03. maj, 2015 07:28

Han virker simpelthen heller ikke som en der rent faktisk har lyst til at spille i den røde trøje.
Jeg tror som sagtens at Sterling kan udvikle sig til en klasse spiller og hvis han gør det i løbet af de neste 3-4 år ja så er det vil også i orden at betale den løn der bliver nævnt, men det er det bare ikke til den spiller som han er nu.
Han virker til at ville noget andet end Liverpool og hvis vi skal udvikle på en spiller der allerede på nuværende tidspunkt har et ønske om at forlade klubben tilfordel for i hans verden noget bedere.
Er det så ikke bare bedere at indkassere så mange penge som overhodet muligt her og nu frem for at bruge en masse tid og penge på at udvikle ham yderligere stortset kun til fordel for hans eventuel kommende klub, samtidig i den periode vil vi nok betale en alt for høj løn. ( hvis han acceptere seneste kontrakt udspil)

Jeg er nok personlig af den mening at hvis vi kan få 40+mill så sælg og brug pengene på en spiller der rent faktisk gerne vil til Liverpool og hvis ikke kan han blive et år på hans nuværende kontrakt så kan vi se på tingene med hans lyst og udvikling i mente i sommeren 2016.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 03. maj, 2015 09:02

Thommo skrev:
texy skrev:Jeg kan ikke forstå ønsket om at sælge Sterling. Overhovedet ikke. I mine øjne ligner det et manglende overblik..
Synes det er manglende overblik, at ville beholde ham, for nu at bruge dit sprog brug. Han får 35.000 og det virker enormt overbetalt som han har spillet i velsagtens 6-7 måneder. Hans afbrænder idag understreger det lidt, selv om det nok er søgt fra min side??? Jeg var stor fan af ham for, var det 1 eller 2 år siden, da han havde taget 5-7 kilo muller på kroppen over en periode på et par måneder. Som jeg ser det har golden boy trofæet fået ham til at tro han er ronaldo og messi i en og samme krop. Vil alt, men kommer ofte til at ligne en der spiller ene og alene for ham selv, ikke LFC.

Jeg håbede stjerner som owen, torres, Suarez(og blev disset ofte for min holdning) og nu sterling smuttede, håber det holder stik igen, men ikke for 25 mill, for vel har han kvaliteter, som han bare ikke viser pt. men det kommer vel næste sæson? Hvis han havde spillet hæderligt de sidste 6 måneder var 4. pladsen vores det er jeg helt sikker på. For sterling spiller jo uanset form, som jeg ser det.

Hvorfor håber/håbede du på vores bedste spillere smutter?

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » tirsdag, 05. maj, 2015 07:08

Sterling er historien om, at succes avler forventninger. Jeg tror bare, man skal erkende, at især unge spillere har formdyk. Jeg er heldigvis heller ikke i tvivl om, at den sportslige ledelse godt er klar over det. Samtidig tror jeg også, at alt det her kontraktsnak har lettere ved at påvirke en ung spiller. Så meget enig med texy.

Jeg vil dog godt understrege, at jeg mener, alt har en pris - også Sterling. Jeg mener heller ikke, at han på nuværende tidspunkt er derhenne, hvor han skal være vores bedst betalte spiller, da der stadig er mange ting, der skal rettes til på hans spil (bare tag de der afslutninger tæt under mål). Derfor har Brendan Rodgers en god pointe, når han siger, at det er vigtigt at unge spillere ikke får for mange penge for tidligt, da motivationen til at udvikle og forbedre sig bliver mindre.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 05. maj, 2015 09:21

Endnu et rygte og endnu et salgsemne til sommer. 33. årige Rickie Lambert, der ikke har slået til i Liverpool FC, kan vi vidst godt blive enige om......

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ar_twitter - Skifte til Chelsea, så taber jeg ALT til ham < !! :army6: :naughty:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 05. maj, 2015 11:58

DAGGER! skrev:Endnu et rygte og endnu et salgsemne til sommer. 33. årige Rickie Lambert, der ikke har slået til i Liverpool FC, kan vi vidst godt blive enige om......

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ar_twitter - Skifte til Chelsea, så taber jeg ALT til ham < !! :army6: :naughty:
Hvorfor ? Det er klubben der selv beder ham skride .. Det gjorde vi angiveligt allerede sidste år, men han blev og kæmpede for sin plads - det ændrede så ikke det store og han er stadig uønsket .. Hvis Rickie vil til Chelsea så fred være med det fra min side , held og lykke, og god vind frem over ! Det var noget andet hvis det var Sterling, eller en anden spiller som vi rent faktisk ønskede at beholde.
- tror dog ikke det mindste på det, hvad vil de dog med ham ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

mawope

Indlæg af mawope » tirsdag, 05. maj, 2015 12:57

Mht. Sterling så tror jeg en del lige nu fokuserer meget på hans store afbrændere og lille formdyk. Men overordnet set så er han jo som skabt til det spilkoncept, vi gerne vil praktisere. Uhyre hurtig i omstillingerne og arbejder faktisk stenhårdt uden bold også. Ingen spiller spurter mere end Sterling i PL.

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Indlæg af tue69 » onsdag, 06. maj, 2015 12:28

Bellamy_fever skrev:
DAGGER! skrev:Endnu et rygte og endnu et salgsemne til sommer. 33. årige Rickie Lambert, der ikke har slået til i Liverpool FC, kan vi vidst godt blive enige om......

Hvorfor ? Det er klubben der selv beder ham skride .. Det gjorde vi angiveligt allerede sidste år, men han blev og kæmpede for sin plads - det ændrede så ikke det store og han er stadig uønsket .. Hvis Rickie vil til Chelsea så fred være med det fra min side , held og lykke, og god vind frem over ! Det var noget andet hvis det var Sterling, eller en anden spiller som vi rent faktisk ønskede at beholde.
- tror dog ikke det mindste på det, hvad vil de dog med ham ?
Enig i alle betragtninger. Det sætter heller ikke mit pis i kog. De må gerne tage Borini med også.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Besvar