Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 10. maj, 2015 10:08

RedRedRed skrev:Mirror melder om interesse i Aubameyang;

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ck-5671096

Ville han kunne levere nok mål? Nogle Bundesliga-kyndige?
Han er dygtig nok til PL og Liverpool, men i forhold til at vi akut mangler en fuldblodsangriber, en topscorer, så er han ikke hvad vi mangler. Men som yderangriber eller wing, hvad vi skal kalde det, vil han kunne gå direkte i startopstillingen og det er den type spillere vi skal have fat i. Men jeg tvivler stærkt på han er fri på markedet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » søndag, 10. maj, 2015 10:56

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg har set en håndfuld kampe med Dortmund i år, og så også en del af deres kampe i sidste sæson.

Aubemeyang er en dygtig spiller, men jeg vil ikke kalde ham en fuldblodsangriber. I sin første sæson hos Dortmund spillede han yderangriber, da Lewandowski spillede centralt. I denne sæson startede han også på kanten, men eftersom Ramos og Immobile har skuffet fælt, har han fået chancen som spydspids og gjort det ganske godt.

I Aubemayang ville vi få en lynhurtig spiller, hvis fart matcher og vel nok overgår vores egen Sterling. Endvidere har kampene centralt vist, at Aubemayang til en vis grad evner at søge de chancer, som opstår inde i feltet, uden dog at udvise decideret målnæse. Desuden er Aubemayang ganske habil teknisk.

Aubemayang's største svaghed er hans manglende spilintelligens. Evnen til at opfatte spillets gang og de frie rum som opstår, kunne være bedre. Det resulterer i spildte muligheder, når Dortmund søger at straffe deres modstandere på omstillingerne, eller i det hidsige genpres.

Er Aubemayang tiltænkt som central angriber, vil jeg ligeledes mene, at træfsikkerheden kunne være bedre. Jeg vil ikke betegne Aubemayang som en klinisk afslutter, men han vil nok være garant for en mål 10-15 mål per sæson, skulle han slå igennem i Premier League.

Er der hold i rygterne om Aubemeyang, er det rart at se, at vi forsøger at hente spillere, der passer ind i et dynamisk spilkoncept. Vi står dog i en situation, hvor vi virkelig mangler en angriber, der på en god sæson leverer 20+ mål, hvilket jeg ikke mener Aubemayang er svaret på. Dertil er han ikke klinisk nok i sine afslutninger.

Tror du ikke der hentes en central angriber også. Kunne Benteke passe ind i det. De to,sammen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 10. maj, 2015 12:06

Jeg ville blive meget skuffet, hvis vi endte med at hente Benteke. Han ville være fejlcastet til et koncept, hvor den centrale angriber skal kunne indgå i opspillet og være yderst bevægelig med såvel som uden bold. Vi bør have lært af Carroll, Balotelli og Lambert handlerne.

Skal vi have en stationær angriber, skal det være en teknisk dygtig spiller, der i langt højere grad kan suge boldene til sig og iscenesætte sine medspillere. En Giroud lignende type.

Som AJ er inde på, ville Aubemayang give mening skulle vi ende med at sælge Sterling. Jeg forestiller mig dog heller ikke, at han er tilgængelig. Vores interesse i Depay og Aubemeyang kunne godt indikere, at vi sælger en af vores kanter, da det ikke ligefrem er denne position vi står svagest på.

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » søndag, 10. maj, 2015 13:38

Nåå.. Det ligner endnu et transfervindue hvor vi ikke står først i køen, men må afvente de "store" har handlet. Ja klubmæssigt er vi store, men i transfersammenhænge er vi sgu blevet de små.

Depay røg til United.
Lacazette ryger muligvis til PSG.
Så åbner det muligheden for at Real kan hente Cavani.
Real henter også Reus.
Benzema smutter til Juventus, som sælger Pogba til United og Vidal til Chelsea.
Chelsea køber også Greizmann.
City vil også blande sig og henter derfor sikkert også en klasse spiller eller to. De snupper nok Barkley.
For så ikke at sige, at München skal have lidt af de lækre spillere fra 1. hylde, det bliver Sterling.

Så når det er handlet kan vi begynde at kigge os rundt. Her vil vi finde Benteke, Lukaku, Ings og sådan noget..

Men det ender nok med at vi køber Ings og kan stille med Ings+Borini på top.
Gerrard og Agger er Liverpool

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » søndag, 10. maj, 2015 14:33

Kongegaard skrev:Nåå.. Det ligner endnu et transfervindue hvor vi ikke står først i køen, men må afvente de "store" har handlet. Ja klubmæssigt er vi store, men i transfersammenhænge er vi sgu blevet de små.

Depay røg til United.
Real henter også Reus.
City vil også blande sig og henter derfor sikkert også en klasse spiller eller to. De snupper nok Barkley.
For så ikke at sige, at München skal have lidt af de lækre spillere fra 1. hylde, det bliver Sterling.

Så når det er handlet kan vi begynde at kigge os rundt. Her vil vi finde Benteke, Lukaku, Ings og sådan noget..

Sjovt at Depay har udtalt at cl ikke var så vigtigt pt i hans karriere, men at det var udviklingen og spilletiden der talte.

Alligevel var han mm fra at ryge til paris til en dødsyg liga. Det skriger da så galt af at det er pengene han går efter.
Og vel også en af grundende til at han valgte scum. bedre liga, men de kan tilbyde ham det samme i løn.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 10. maj, 2015 14:36

Kongegaard skrev:Nåå.. Det ligner endnu et transfervindue hvor vi ikke står først i køen, men må afvente de "store" har handlet. Ja klubmæssigt er vi store, men i transfersammenhænge er vi sgu blevet de små.

Depay røg til United.
Real henter også Reus.

Herligt "positivt" indlæg :wall: , hvoraf en transfer nærmest er gennemført, resten er end ikke i starten af forhandlingen. Ikke noget at sige til at forum er så dødt, når det er sådan en omgang gylle man skal læse, gang på gang.

Jeg har en fornemmelse af at vi henter Pedro, og så er vi jo godt igang. depay og andre i den alder bør vi simpelthen holde nallerne fra, og ved det er en gentagelse men det er ikke blevet mindre sandt, at vi åbenbart var efter depay, virker på mig som om at vi(komiteen) ikke har set fodbold denne sæson. det er et hold af æggeledere for at bruge lidt af Troels Beck citatet. Leder er man ikke som 20 årig og ny i LFC uanset hvem man er, det er min påstand.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » søndag, 10. maj, 2015 14:59

Thommo skrev:

Depay røg til United.
Real henter også Reus.

Herligt "positivt" indlæg :wall: , hvoraf en transfer nærmest er gennemført, resten er end ikke i starten af forhandlingen. Ikke noget at sige til at forum er så dødt, når det er sådan en omgang gylle man skal læse, gang på gang.

Jeg har en fornemmelse af at vi henter Pedro, og så er vi jo godt igang. depay og andre i den alder bør vi simpelthen holde nallerne fra, og ved det er en gentagelse men det er ikke blevet mindre sandt, at vi åbenbart var efter depay, virker på mig som om at vi(komiteen) ikke har set fodbold denne sæson. det er et hold af æggeledere for at bruge lidt af Troels Beck citatet. Leder er man ikke som 20 årig og ny i LFC uanset hvem man er, det er min påstand.
Du kan kalde det gylde, men det er sgu desværre sådan det plejer at være for os på transfermarkedet. Hvornår har vi sidst vundet kampen om en af de virkelig sjove spillere? Costa fravalgte os. Sanchez fravalgte os. Willian fravalgte os. Shaqiri fra valgte os. Mkhitaryan fravalgte os. Sneijder fravalgte os. Og senest har Depay fravalgt os.. Altså, det kan sgu godt være det kaldes gylde, og det er jeg faktisk enig i! For et er fandeme noget lort at de spillere vi gerne vil have fravælger os. Er det lønnen vi ikke kan give? Er det klubbens ambitioner? Er det fordi vi ikke spiller med lige så store økonomiske muskler som de andre?

BTW Pedro er ikke øverste hylde mate
Gerrard og Agger er Liverpool

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » søndag, 10. maj, 2015 15:38

http://metro.co.uk/2015/05/09/liverpool ... r-5188848/

Hvad med Montya er han bedre end Johnson.
Mener faktisk han er bedre defensivt men tvivler offensivt. Jeg har set han et par gange live. Der var jeg imponeret han gjorde det virkelig godt. Men det er nogen hårde spillere at konkurrere med i Barcelona.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 10. maj, 2015 15:59

pommelfeen skrev:

Depay røg til United.
Real henter også Reus.

Sjovt at Depay har udtalt at cl ikke var så vigtigt pt i hans karriere, men at det var udviklingen og spilletiden der talte.

Alligevel var han mm fra at ryge til paris til en dødsyg liga. Det skriger da så galt af at det er pengene han går efter.
Og vel også en af grundende til at han valgte scum. bedre liga, men de kan tilbyde ham det samme i løn.
Mon ikke han mest endte i United grundet Van Gaal. Deres ambitioner, nyhistorik og CL deltagelse har selvfølgelig nok også været medvirkende.

Vilj

Indlæg af Vilj » søndag, 10. maj, 2015 19:49

Kongegaard skrev:
Thommo skrev:

Depay røg til United.
Real henter også Reus.

Du kan kalde det gylde, men det er sgu desværre sådan det plejer at være for os på transfermarkedet. Hvornår har vi sidst vundet kampen om en af de virkelig sjove spillere? Costa fravalgte os. Sanchez fravalgte os. Willian fravalgte os. Shaqiri fra valgte os. Mkhitaryan fravalgte os. Sneijder fravalgte os. Og senest har Depay fravalgt os.. Altså, det kan sgu godt være det kaldes gylde, og det er jeg faktisk enig i! For et er fandeme noget lort at de spillere vi gerne vil have fravælger os. Er det lønnen vi ikke kan give? Er det klubbens ambitioner? Er det fordi vi ikke spiller med lige så store økonomiske muskler som de andre?

BTW Pedro er ikke øverste hylde mate
De store spillere vil fortsætte med at fravælge LFC så længe BR er træner. Årsagen er først og fremmest BR. De dygtige spillere med vindermentalitet gider ikke spille under en træner som ikke har nogle titler på CVet og som ikke udstråler vindermentalitet. Vi bliver ikke et storhold igen som kan tiltrække store spillere før vi får en træner med vindermentalitet, trofæer på CVet og som helst ikke kommer fra Storbritannien, da en spansk, fransk eller tysk træner kan tiltrække spillere fra hjemlandet som er bedre end de britiske.

Brugeravatar
Topcat
Geografisk sted: København

Indlæg af Topcat » søndag, 10. maj, 2015 20:25

Er der nogle som kan fortælle lidt om Pedro fra Barcelona? Jeg tror virkelig han kunne være et godt køb. Men har egentlig ikke meget at have det i?? Måske nogle af her kender bedre til ham.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 10. maj, 2015 20:32

Topcat skrev:Er der nogle som kan fortælle lidt om Pedro fra Barcelona? Jeg tror virkelig han kunne være et godt køb. Men har egentlig ikke meget at have det i?? Måske nogle af her kender bedre til ham.
Det kan jeg godt. I stiksætninger: Han er hurtig, god med begge ben, generelt en spiller der scorer meget pr spilleminut. Ikke en spiller der afdribler to-tre mand, men lever mere på farten og at indgå i kombinationer. Virkelig dygtig til genpres og generelt et afsindigt stort løbepensum. 27 år og er i sin bedste alder. Jeg ville betegne ham som værende en markant forstærkning.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Topcat
Geografisk sted: København

Indlæg af Topcat » søndag, 10. maj, 2015 20:38

Tak lyder spændende, hvis man kunne lokke ham til.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » søndag, 10. maj, 2015 20:46

Største minus ved Pedro er vel, at han er udpræget kantangriber og ikke rigtig har den store fleksibilitet. Hvordan ser I andre på det? Kan han for eksempel spille alene på top eller i et tomands-angreb?

Aubameyang har jeg tidligere talt for i det radioprogram, som jeg engang lavede. Han er slet ikke nok målscorer, men den fart kan jo gøre ondt på alle forsvar. Men bliver næppe en spiller, der scorer oftere end hver anden kamp, hvilket i øvrigt også ville være mere end godkendt.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » søndag, 10. maj, 2015 20:50

Jeg tror også, mange værdsætter fleksibiliteten ved London. Der flyer enormt mange fly til og fra London hele tiden, så det er nemt at få familie, venner, kærester og koner til og fra.

Besvar