Jeg er nu enig i at det ville være et fint i indkøb som 3. el 4. valg. Men lige nu har vi i den grad 3 angribere, som vi skal af med (og det er der jo ikke garanti for sker) plus en 4. , der er kronisk skadet. Så virker det besynderligt at vi skal gå efter Ings. Vi har brug for at bruge de relativt få midler vi har på få, men gode spillere. Vi skal ikke have mere fyld. Og Ings er ikke på det niveau vi forhåbentlig vil op på (jeg tvivler nogle gange). Overhovedet.TobyLfc skrev:Hvorfor? Manden har scoret flere mål end nogen af vores spillere, endda på et Burnley hold som er lort. Jeg står inde for Ings, men håber sandelig (og forventer) at vi henter en top angriber.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Til £4.5m er det vel et ok køb. Selvom jeg er bange for han bliver den nye Borini. Vi har efterhånden købt en del angribere som scorede ok i deres tidligere klubber, men ikke har kunnet her..TobyLfc skrev:Hvorfor? Manden har scoret flere mål end nogen af vores spillere, endda på et Burnley hold som er lort. Jeg står inde for Ings, men håber sandelig (og forventer) at vi henter en top angriber.
Ings er lige præcis fyld. Så kan vi sgu lige så godt beholde Lambert som 3-4 valg, hvis vi absolut vil have sådan en type. Vi har ikke brug for flere breddespillere. Vi har brug for 2-3 store profiler, der kan øge vores topniveau. Ellers kører de store hold fra os.Jesper skrev:Jeg er nu enig i at det ville være et fint i indkøb som 3. el 4. valg. Men lige nu har vi i den grad 3 angribere, som vi skal af med (og det er der jo ikke garanti for sker) plus en 4. , der er kronisk skadet. Så virker det besynderligt at vi skal gå efter Ings. Vi har brug for at bruge de relativt få midler vi har på få, men gode spillere. Vi skal ikke have mere fyld. Og Ings er ikke på det niveau vi forhåbentlig vil op på (jeg tvivler nogle gange). Overhovedet.TobyLfc skrev:Hvorfor? Manden har scoret flere mål end nogen af vores spillere, endda på et Burnley hold som er lort. Jeg står inde for Ings, men håber sandelig (og forventer) at vi henter en top angriber.
Synes, uden af fornærme nogen, at han minder en smule om Michael Owen.. Virker som om han er forholdsvis god til at tæmme bolden, få afsluttet. Han kæmper en del mere end Balotelli og Lambert gør. Og så har han på ca. 2.000 PRL minutter lavet 10 mål. balotelli har til sammenligning lavet 1 mål på 900 minutter.
Tror ikke det ville være så dumt at give Ings en chance, i hvert faldet ikke til den pris.
Set ud fra hans alder kan han vel næsten ikke blive mindre værd end han er nu.? Når han skifter fra en lille klub forlanger han vel heller ikke den voldsomme hyre. Så som 3. Valg virker det vel meget fornuftigt.. Hvis han er vores "store" angriber signing i dette vindue vil jeg selvfølgelig blive meget skuffet..
Tror ikke det ville være så dumt at give Ings en chance, i hvert faldet ikke til den pris.
Set ud fra hans alder kan han vel næsten ikke blive mindre værd end han er nu.? Når han skifter fra en lille klub forlanger han vel heller ikke den voldsomme hyre. Så som 3. Valg virker det vel meget fornuftigt.. Hvis han er vores "store" angriber signing i dette vindue vil jeg selvfølgelig blive meget skuffet..
YNWA..!
Hvem skal ind?
Ings er en god investering først og fremmest. Og så tror jeg faktisk han kan vise sig at være ganske brugbar. Talentet er stort, han kan score mål og lave assists og arbejdsindsatsen kan der ikke sættes en finger på.
Senest rettet af Emmy mandag, 11. maj, 2015 22:15, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg synes det er en no-brainer, at vi skal hente Ings til de beløb der bliver nævnt. Selvfølgelig er det ikke en top-signing, men det betyder da ikke, at man skal lade gode handler gå ens næse forbi. Jeg ser ham som en perfekt erstatning for Lambert og Borini, som vi formentlig sælger til det tredobbelte af hvad vi giver for Ings. Synes egentlig han minder meget om Harry Kane og han kan gå hen og blomstre, på et hold der spiller bedre fodbold end Burnley. 10 scoringer i denne sæson for bundholdet. De mål kunne vi godt have brugt.
Jeg synes også, det er en fik signing - såfremt vi investerer i et nyt førstevalg. Jeg kan læse mig til på Twitter, at man mener, klubben har en angriber på niveau med Sturridge i kikkerten. Jeg ville være tilfreds, hvis rækkefølgen næste sæson ser således ud: Ny, Sturridge, Ings/Origi. Jeg er i hvert fald spændt på at se, hvem vi bliver linket med i løbet af sommeren. Jeg håber bare ikke, det bliver Benteke.
Liverpool Football Klopp
Af hvad jeg har fået søgt lidt på, så er der flere der skriver at der vil komme et bud på Alexandre Lacazette.. Men den handel tror jeg desværre ikke er særlig realistisk. Selvom det ville være en lækker transfer. Synes han minder meget om Sturridge i statur og boldomgang.AndreasN skrev:Jeg synes også, det er en fik signing - såfremt vi investerer i et nyt førstevalg. Jeg kan læse mig til på Twitter, at man mener, klubben har en angriber på niveau med Sturridge i kikkerten. Jeg ville være tilfreds, hvis rækkefølgen næste sæson ser således ud: Ny, Sturridge, Ings/Origi. Jeg er i hvert fald spændt på at se, hvem vi bliver linket med i løbet af sommeren. Jeg håber bare ikke, det bliver Benteke.
YNWA..!
AndreasN skrev:Jeg synes også, det er en fik signing - såfremt vi investerer i et nyt førstevalg. Jeg kan læse mig til på Twitter, at man mener, klubben har en angriber på niveau med Sturridge i kikkerten. Jeg ville være tilfreds, hvis rækkefølgen næste sæson ser således ud: Ny, Sturridge, Ings/Origi. Jeg er i hvert fald spændt på at se, hvem vi bliver linket med i løbet af sommeren. Jeg håber bare ikke, det bliver Benteke.
Hvorfor ikke Benteke
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Åh, alle dem, som forsøger at forsvare købet af endnu en middelmådig spiller.... Nej, det bliver ikke ham, der tager os i top 4.
Så Ings skal være en ny Borini? En angriber, som vi ikke stoler på er god nok til at starte hver eneste kamp (eller i det hele taget), men som kan komme ind, når vi er allermest desperate. Jeg køber den ikke.
Jeg er ikke nogen Danny Ings-ekspert, men jeg har aldrig set ham spille en kamp, hvor jeg tænkte "ham skal vi have". Han har ikke været bedre, end Borini var i den sæson, han var lejet ud til Sunderland. Og mener heller ikke, at Ings passer perfekt ind eller lignende.
Men han er da stadig ok ung (fylder 23 snart), så man kan da håbe, at der er tale om en Rafa-signing, hvor han bliver solgt videre med lidt profit om et år. Mere tør jeg ikke tro på, hvis rygtet passer.
Håber, jeg tager fejl.
Jeg er ikke nogen Danny Ings-ekspert, men jeg har aldrig set ham spille en kamp, hvor jeg tænkte "ham skal vi have". Han har ikke været bedre, end Borini var i den sæson, han var lejet ud til Sunderland. Og mener heller ikke, at Ings passer perfekt ind eller lignende.
Men han er da stadig ok ung (fylder 23 snart), så man kan da håbe, at der er tale om en Rafa-signing, hvor han bliver solgt videre med lidt profit om et år. Mere tør jeg ikke tro på, hvis rygtet passer.
Håber, jeg tager fejl.
Alene det faktum, at der ikke har været mere kamp om ham, betyder for mig, at dette er en håbløs signing.
Eller nåårh nej - var det vist ikke også lidt snak om, at Moyes ville forsøge at lokke ham til Spanien? Jesus kristus, hvor bliver dette en lang sommer.
Eller nåårh nej - var det vist ikke også lidt snak om, at Moyes ville forsøge at lokke ham til Spanien? Jesus kristus, hvor bliver dette en lang sommer.
Vil nu være godt tilfreds med Ings. Ser ham ikke som en der skal ind hvis vi er desperate som der bliver nævnt. Jeg er ikke ekspert på Ings, men mit indtryk er at han er meget mere bevægelig og hurtigere end Lambert samt har en bedre første berøring end Borini.
Nej det tror jeg sgu heller ikke der er nogen der tror han gør. Men han er en bedre backup end de spillere vi er på vej til at sælge og han er billigere end dem vi sælger. Jeg kan på ingen måde se nogen negative sider ved denne handel.Aggerdoo skrev:Åh, alle dem, som forsøger at forsvare købet af endnu en middelmådig spiller.... Nej, det bliver ikke ham, der tager os i top 4.
Og så udelukker et køb af Ings jo på ingen måde købet af en ny top angriber, men der skal mere bredde ind, hvis det er tanken at 3 angribere forlader klubben til sommer.
Forestiller mig det klassiske Liverpool-scenario.
Vi får hentet Ings på en fri transfer (hvilket i realiteten koster ca. £3,5m). Samtidig lykkes det os at sælge Borini til £6-7m, hvorefter vi igennem 2 måneder stålsat tror på, at den lille håndfuld tjente £ kombineret med den transfersum, som vi forestiller os være til rådighed, vil være nok til, at vi får købt et stort angrebsnavn.
Et stykke inde i august melder vores transfer-resignation sig, hvilket får os til at bygge Balotelli op til et eller andet igen. Og ved sæsonstart vil vi mene, at vores angreb bestående af Balotelli, Ings og Origi sagtens kan være med i top-kampen, og når vi så får Sturridge tilbage, så vil vi have et sandt festfyrværkeri af "fire power" oppe foran.
Vi får hentet Ings på en fri transfer (hvilket i realiteten koster ca. £3,5m). Samtidig lykkes det os at sælge Borini til £6-7m, hvorefter vi igennem 2 måneder stålsat tror på, at den lille håndfuld tjente £ kombineret med den transfersum, som vi forestiller os være til rådighed, vil være nok til, at vi får købt et stort angrebsnavn.
Et stykke inde i august melder vores transfer-resignation sig, hvilket får os til at bygge Balotelli op til et eller andet igen. Og ved sæsonstart vil vi mene, at vores angreb bestående af Balotelli, Ings og Origi sagtens kan være med i top-kampen, og når vi så får Sturridge tilbage, så vil vi have et sandt festfyrværkeri af "fire power" oppe foran.
Kloppite