Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Larry Dillman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » onsdag, 03. jun, 2015 15:01

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:@texy

Forskellen er at vi får Milner og Ings. De får ikke Bale og Varane. Der er forskel på drøm og virkelighed ;)

Men vi skal sigte højere. Vietto eller Bacca kunne være give os mere farlighed i front.
Det har du nok ret i, men så ender de med Cavani og Hummels, hvilket stadig er på et helt andet niveau.
Ja, eller falcao og di maria :o

Milner og Ings er fine tilføjelser a la Kuyt, Ray Houghton og i den dur....måske ikke finesse i højsædet, men drønhamrende hårdt arbejde - de vil give noget af det vi manglede i de sidste 7 kampes kortslutning!
Når det så bliver suppleret med Kovacic, Clyne og Ze Striker, er jeg sgu fint tilfreds.....eventuelt tilsat en transferfri kant som Ayew eller Konoplyanka, når Sterling nok er tabt (hvis han bliver, og vi dermed ikke får kanaliseret hans betragtelige overgangssum over i vores transferbudget, kan jeg også leve med en 'gratis' striker som Luiz Adriano......eller en 'billig' Tevez? :headbang: )

Vores presspil ville jo blive sublimt med Allen/Milner/Hendo/Lallana/Ings/Tevez på banen samtidig med Sturridge, Coutinho, Ibe, Markovic, Origi, Can og Lucas på bænk + tribune :D
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. jun, 2015 15:19

Ifølge rygtebørsen på den norske har vi lagt et bud på £15.2 M. for Kovacic. Den norske citerer La Gazzetta delle Sport. Er det en valid kilde?

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 03. jun, 2015 15:58

Larry Dillman skrev:
texy skrev:

Forskellen er at vi får Milner og Ings. De får ikke Bale og Varane. Der er forskel på drøm og virkelighed ;)

Men vi skal sigte højere. Vietto eller Bacca kunne være give os mere farlighed i front.
Det har du nok ret i, men så ender de med Cavani og Hummels, hvilket stadig er på et helt andet niveau.
Jeg må da blankt erkende, at jeg gerne så de to skifte til os.
Kloppite

texy

Indlæg af texy » onsdag, 03. jun, 2015 16:01

Larry Dillman skrev:
Vores presspil ville jo blive sublimt med Allen/Milner/Hendo/Lallana/Ings/Tevez på banen samtidig med Sturridge, Coutinho, Ibe, Markovic, Origi, Can og Lucas på bænk + tribune :D
Ja, vi ville presse fint. Desværre ville vi ikke kunne holde fast i bolden længe nok selv til at blive farlige, da vi selv ville være sårbare overfor modpres.

Jeg forestiller mig ikke mange mål med de seks i startelveren, selvom Tevez pynter.
Kloppite

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 03. jun, 2015 16:21

texy skrev:
Larry Dillman skrev:
Ja, vi ville presse fint. Desværre ville vi ikke kunne holde fast i bolden længe nok selv til at blive farlige, da vi selv ville være sårbare overfor modpres.

Jeg forestiller mig ikke mange mål med de seks i startelveren, selvom Tevez pynter.

Tevez ville være rart, men gider han England igen. Synes at have læst et sted, at han vil hjem til Argentina efter Juve.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 04. jun, 2015 00:04

Johnny Football skrev:http://www.bold.dk/nyt/lyon-boss-liverp ... -lacazette

Jeg er med på at rygter og røgslør florerer uhæmmet i sommermånederne, men det her tyder ihf på at vi får meget svært ved at hente Lacazette. Hvis han overhovedet er/var et af BR's emner.
Når han ikke vil, så var vi naturligvis aldrig interesserede.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 04. jun, 2015 00:11

Alonso skrev:

Jeg er med på at rygter og røgslør florerer uhæmmet i sommermånederne, men det her tyder ihf på at vi får meget svært ved at hente Lacazette. Hvis han overhovedet er/var et af BR's emner.
Der er vel ikke nogen der for alvor har troet på at han skulle spille for os næste sæson, men havde han stået og banket på døren havde vi nok ikke sagt nej, transfermål eller ej.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » torsdag, 04. jun, 2015 00:26

bblauritzen skrev:
Alonso skrev:

Der er vel ikke nogen der for alvor har troet på at han skulle spille for os næste sæson, men havde han stået og banket på døren havde vi nok ikke sagt nej, transfermål eller ej.
Det er klart. Men jeg håber, du forstod mit forsøg på at være morsom.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 04. jun, 2015 10:33

Larry Dillman skrev:
texy skrev:

Milner og Ings er fine tilføjelser a la Kuyt, Ray Houghton og i den dur....måske ikke finesse i højsædet, men drønhamrende hårdt arbejde - de vil give noget af det vi manglede i de sidste 7 kampes kortslutning!
Når det så bliver suppleret med Kovacic, Clyne og Ze Striker, er jeg sgu fint tilfreds.....eventuelt tilsat en transferfri kant som Ayew eller Konoplyanka, når Sterling nok er tabt (hvis han bliver, og vi dermed ikke får kanaliseret hans betragtelige overgangssum over i vores transferbudget, kan jeg også leve med en 'gratis' striker som Luiz Adriano......eller en 'billig' Tevez? :headbang: )

Jeg er helt på linje med dig, Larry

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » torsdag, 04. jun, 2015 12:53

texy skrev:
Larry Dillman skrev:

Ud fra konteksten er det vist ret synligt (eller det burde det måske have været), at det er et presspil-prioriteret scenarie.....som minimum Coutinho og Sturridge vil selvfølgelig være i den foretrukne start-11'er!
:hello1:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

L4

Indlæg af L4 » torsdag, 04. jun, 2015 14:52

Ind: alle der er transferfrie (åbenbart)

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 04. jun, 2015 15:25

Hvorfor skulle en spiller, der har fået mere eller mindre fast spilletid hos et top 2 hold ikke kunne gøre sig gældende hos et hold, der slås for bare at komme i top 4? Om jeg forstår, hvordan man kan være utilfreds med at signe Milner.
Liverpool Football Klopp

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 04. jun, 2015 15:38

AndreasN skrev:Hvorfor skulle en spiller, der har fået mere eller mindre fast spilletid hos et top 2 hold ikke kunne gøre sig gældende hos et hold, der slås for bare at komme i top 4? Om jeg forstår, hvordan man kan være utilfreds med at signe Milner.
Jeg synes også Milner er fin nok. Vi skal kæmpe om 5 pladsen og det har han kvalitet + til.
Jeg tror han bliver det største navn, vi får i dette vindue.

Rosales

Indlæg af Rosales » torsdag, 04. jun, 2015 15:47

Som altid et velformuleret indlæg fra Dillman, som jeg er enig i.

Hvordan er Kovavics personlighed? Her tænker jeg især på det der presspil. Vores offensive spillere skal jo ha' noget Hobro'sk og fanden-i-voldskhed. Det sker med Ings og Milner, men hva med Kovavic?

texy

Indlæg af texy » torsdag, 04. jun, 2015 22:48

Selvom der ganske givet er et sign-on fee involveret i transferfrie handler, så virker det som om, at vi kommer lidt længere på den måde. Et eller andet sted, så kunne jeg godt tænke mig, at vi kunne lokke Alves, som den næste. Han er et stort navn, selvom han er 32 år nu.

Dernæst skal vi så bare have lokket Tevez ud af Juventus, som lige har købt Dybala.

Så ville vi have tilført holdet noget klasse og erfaring. De tre ville i mine øjne styrke os meget på kort sigt. Milner, Tevez og Alves vil måske ikke være langtidsholdbare for os, men vi vil heller ikke have brugt voldsomme summer på dem. Og det vil give os lidt tid til at udvikle vores unge som Can/Rossiter, Sinclair/Origi og Flanno/Wisdom på de samme pladser.

Og hvis vi så skulle fuldende vinduet, så sælger vi Sterling og bruger hele beløbet på Reus, som overbevises af de nye navne på blokken kombineret med at truppen allerede har to tyske ansigter i form af Yessil og Can.

Milner, Alves, Tevez og Reus. For mig et temmelig optimalt vindue. Det vil koste på lønningssiden. Men vi siger samtidig med sikkerhed farvel til Gerrard og Johnson. Samtidig ville jeg håbe, at vi kunne få solgt Sterling, Allen, Balotelli, Borini, Lambert, Alberto, Ilori og Coates. Aspas er vidst solgt. Mon ikke budgettet kunne holde?

Svært at prøve at holde sine drømme realistiske...
Kloppite

Besvar