Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hendo
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hendo » søndag, 28. jun, 2015 14:41

ElTorro skrev:
Hendo skrev:
ElTorro skrev:
Niels K skrev:Der er vel andre muligheder derude ? Hvad med:

Yarmolenko eller Pedro, selvom de måske ikke er deciderede angribere
Luiz Adriano eller Chicharito

Af de mere svært opnåelige, er der så nogle af disse, der har fundet en ny klub eller sagt, at de bliver, hvor de er:

Aguero
Falcao
Cavani
Lacazette
Higuain
Benzema
Er det fuldstædig utænkeligt, at Firmino delvist er blevet købt til også at skulle spille på toppen? Han er hyper fleksibel og har ofte indgået i et tomandsangreb med Volland i en slags falsk nier; en position, han i øvrigt også spiller for Brasilien.
Nej, som du selv siger. Han kan spille der og han kommer nok også til det i perioder i Liverpool. Men uanset dette mangler der altså stadig en klasseangriber. Sturridge og alle hans skader (vist nogetmed at han misser vist et par måneder af starten af den nye sæson) og med EL på programmet også. Der skal hentes en højreback og ser ud til at Clyne bliver præsenteret snart også mangler der mest en klasseangriber mere.
Jamen jeg er såmænd fuldstændig enig i, at der mangler en klasseangriber mere. Jeg har bare svært ved at se, hvem det i udgangspunktet skal være. Bacca ryger formentlig til Milan og Lacazette er, desværre, da jeg ligeledes er Lyonmand, et urealistisk target, som jeg ser det. Det ville være alt for fedt med en spiller som Fekir, der er en teknisk dygtigere spiller med en glimrende forståelse for sine medspillere. Jeg må indrømme, at jeg ikke ville have noget imod, at vi hentede Adriano eller Konoplyanka på en fri transfer, da de stadig er spillere, der kan tilføre kvaliteter til vores nuværende trup. Det kræver dog, at vi får sendt et par spillere væk først (Borini, Lambert, Balotelli)... Jeg så nu personligt gerne, at vi fortsat gik efter at få midtbanen forstærket, eftersom vi stadig mangler noget mere slagkraftighed netop dér. Henderson, Milner og Can er alle glimrende spillere, om end sidstnævnte fortsat mangler at vise mere på dette niveau, men de er i mine øjne ikke kampafgørende nok som spillertyper. I et "silly season"-perspektiv ville Kovacic og Carvalho som erstatninger for Lucas, Allen Alberto og Gerrard være et drømmescenarie :D
Som du selv siger, nok et drømmescenarie, stor Lucas fan, men ville være godt med William Carvalho til defensiv midtbane og Kovacevic, men hvis der også skal en klasseangriber ind så er det endnu mere drømmescenarie ;) Mener det er skidt hvis der ikke kommer en ordentlig angriber ind. Husk at EL fylder en del i kampprogrammet og Sturridge er desværre ikke til at vide hvor klar han bliver og hvor længe. Syntes det er til grin hvis dette ikke garderes ind. Særligt når pengene er der. Som du også siger Aspas, Borini ud og mon ikke der er 95% sandsynlighed for at Balotelli sælges? Og Sterling sælges. Og et par spillere mere. Konoplyanka bliver nok ret dyr i løn og sign-on fee når han er uden kontrakt men det ville bestemt også være en overvejelse værd. Måske i en Urkainsk pakkeløsning med Yarmolenko? Spillere fra de egne har sommetider lidt svært ved at falde til så kunne være fornuftigt at hente to måske? Begge er klasse og med Rodgers offensive tilgang og "flydende" stil er det bedre at have for mange end for få til de offensive pladser. Begge kunne dække flere pladser. Og husk: Sterling sælges. Synes Henderson, Milner og Can er kampafgørende nok for de pladser og roller de spiller. Dem længere fremme skal nok blive kampafgørende med de tre til at hjælpe dem. Adriano kunne også være en "billig" men god løsning til en trup der er for smal på nr. 9 pladsen.

Og du siger at du også er Lyon-fan udover Liverpool, så vil nødigt fornærme dig ;) mht. Lacazette, men ser du ham virkelig som værende en spiller der er omkring 40 mio. pund værd? Det er deromkring han rygtes til at blive solgt? Har som sagt kun set Lyon et par gange, så indrømmer gerne at det er ret spinkelt grundlag, men var meget mere imponeret af Fekir, så ham rigtigt gerne i Liverpool, men Lacazette, hmm, han scorer mange mål, men på en eller anden måde ikke helt overbevist om at han er så mange penge værd. Han lignede en spiller der skulle sættes op og ikke rigtigt kunne så meget selv. Muligt han bare ikke havde sine bedste kampe der. Selvom han er en anden type end Djibril Cissé, der også scorede bunker af mål i Frankrig, så lidt bekymret for at forventningerne kunne blive større end antallet af mål i PL. Det sagt, og ved det lyder luksus om en af Europas mest eftertragtede spillere: Hellere ham end så mange andre ;)
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 28. jun, 2015 14:54

@Hendo

Har du set Lacazette spiller? :)

Lacazette er mere værd end Sterling er imo. Jeg ville ikke blive ked af det hvis vi smed alle Sterling pengene og lidt til efter lacazette
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Hendo
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Indlæg af Hendo » søndag, 28. jun, 2015 15:00

thefugle skrev:@Hendo

Har du set Lacazette spiller? :)

Lacazette er mere værd end Sterling er imo. Jeg ville ikke blive ked af det hvis vi smed alle Sterling pengene og lidt til efter lacazette
Har som nævnt kun set ham spille et par gange. Og indrømmer som nævnt også at det er et spinkelt grundlag og at han formentligt ikke havde sine bedste kampe der ;) Og at han skal være velkommen ;) Det kan også være fordi Fekir bare var så meget mere imponerende i de kampe? Og bare skeptisk til en pris på omkring 40 mio. pund for en spiller fra den franske liga med succes i en klub osv. Hvis han har vist et niveau og potentiale som Sterling (på en anden plads, men stadig) så er det dog nok desværre tvivlsomt (udover prisen) om han kommer til Liverpool.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 28. jun, 2015 22:27

Sælg Sterling og smid,boksen efter Carvani.

Jeg tror liverpool får svært ved en finde en topangriber .

Bacca er væk.
Benteke er i overpris .

Hvem er realistisk

Lambert og Borini til villa for Benteke. God ide.
http://touch.liverpool.no/rykter/Ryktebrsen-uke-27.aspx
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 29. jun, 2015 11:07

http://www1.skysports.com/transfer-centre/

Liverpool have made a £10.6million bid for Real Madrid midfielder Asier Illarramendi, according to reports in the Daily Star.

Rafa Benitez is willing to let the midfielder leave the Bernabeu and he’d be open to helping his former club out.

Fornuftig pris imø, men nogle som kan fortælle om hans styrker og svagheder?
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » mandag, 29. jun, 2015 11:30

DAGGER! skrev:http://www1.skysports.com/transfer-centre/

Liverpool have made a £10.6million bid for Real Madrid midfielder Asier Illarramendi, according to reports in the Daily Star.

Rafa Benitez is willing to let the midfielder leave the Bernabeu and he’d be open to helping his former club out.

Jo tak, jeg ville osse gerne høre lidt om ham med det lange efternavn.

De fleste stedet, er folk ikke særligt imponeret over ham.

Er det en ny "Borini", eller måske en ny "Coutinho" ? :)

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 29. jun, 2015 11:47

Jensen skrev:

Mon ikke han er langt bedre end Allen. Jeg synes det kunne være et ok køb, defensivt til midtbanen.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 29. jun, 2015 11:50

Hvis han hentes, så er Kovacic vel efterhånden helt ude af billedet?
Kloppite

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » mandag, 29. jun, 2015 12:02

Oomph242 skrev:
Jensen skrev:

Mon ikke han er langt bedre end Allen. Jeg synes det kunne være et ok køb, defensivt til midtbanen.
Hvis han er købt ind som erstatning for Allen, så er det et glimrende indkøb, men hvis det forhindrer os i at købe en rigtig oprydder senere hen, er jeg mere skeptisk.

De har lavet et skriv om ham ovre på This is anfield: http://www.thisisanfield.com/2015/06/as ... ed-summer/
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
DAGGER!

Indlæg af DAGGER! » mandag, 29. jun, 2015 12:20

texy skrev:

Hvis han hentes, så er Kovacic vel efterhånden helt ude af billedet?

Jo garenteret, mit bud/tanke: der også været rygter på at Kovacic pris er helt oppe på de 26-30 mio pund. Så Illarramendi er en billigere og måske bedre løsning pt :) Og en afløser til Joe Allen der ikke åbner kravene til top 4, og giver ikke ordentlig styrke til den forbandende midtbane i Liverpool.....

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » mandag, 29. jun, 2015 12:23

texy skrev:Hvis han hentes, så er Kovacic vel efterhånden helt ude af billedet?
Har set flere på Twitter melde, at Livepool aldrig har været interesseret i Kovacic. Det kunne måske være ren medie-spin.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. jun, 2015 13:11

Måske Rodgers har planer om en 3-7 opstilling, i erkendelse af at han ikke kan finde en angriber til de helt rigtige penge.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 29. jun, 2015 14:31

Hr. Drejer skrev:Måske Rodgers har planer om en 3-7 opstilling, i erkendelse af at han ikke kan finde en angriber til de helt rigtige penge.

Stjerneangribere koster fra 250 mill og opefter .
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DAGGER!

Indlæg af DAGGER! » mandag, 29. jun, 2015 14:49

Higuain til de store 46£ mio fra Napoli, som de vil have. (!)
http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... y#comments ( Fra i går)
Men her er da tale om en - Top - Angriber. Med mål i støvlerne og gode løb i dybden, bevæger sig godt og har gjort det glimrende i Napoli som også har Insigne, Hamsik, Mertens og Callejon der har fodret Higuain i sidste sæson.

Lækkerier, hvis den kan komme på plads selvom CL ikke er tilgængelig.
- Hvilken styrke og evne foran mål Higuain har udover at have Daniel Sturridge(Skadet til september), Balotelli(Joker rollen på holdet)
-SÅ der er garenti for en starts plads fra August af i verdens hårdeste liga, og kampe i de forskellige cups.
MEN, det medvirker nok også et salg af Sterling på de 50 af store, og et salg af Borini og Lambert som kommer til at blive til overs.

Haekle

Indlæg af Haekle » mandag, 29. jun, 2015 15:12

JTN skrev:
Oomph242 skrev:
Jensen skrev:

Hvis han er købt ind som erstatning for Allen, så er det et glimrende indkøb, men hvis det forhindrer os i at købe en rigtig oprydder senere hen, er jeg mere skeptisk.

De har lavet et skriv om ham ovre på This is anfield: http://www.thisisanfield.com/2015/06/as ... ed-summer/

Ud fra det link synes jeg, at han virker ret interessant. Især hvis prisen ikke er for høj, hvilket selvøflgelig giver sig selv.

Besvar