Som du selv siger, nok et drømmescenarie, stor Lucas fan, men ville være godt med William Carvalho til defensiv midtbane og Kovacevic, men hvis der også skal en klasseangriber ind så er det endnu mere drømmescenarieElTorro skrev:Jamen jeg er såmænd fuldstændig enig i, at der mangler en klasseangriber mere. Jeg har bare svært ved at se, hvem det i udgangspunktet skal være. Bacca ryger formentlig til Milan og Lacazette er, desværre, da jeg ligeledes er Lyonmand, et urealistisk target, som jeg ser det. Det ville være alt for fedt med en spiller som Fekir, der er en teknisk dygtigere spiller med en glimrende forståelse for sine medspillere. Jeg må indrømme, at jeg ikke ville have noget imod, at vi hentede Adriano eller Konoplyanka på en fri transfer, da de stadig er spillere, der kan tilføre kvaliteter til vores nuværende trup. Det kræver dog, at vi får sendt et par spillere væk først (Borini, Lambert, Balotelli)... Jeg så nu personligt gerne, at vi fortsat gik efter at få midtbanen forstærket, eftersom vi stadig mangler noget mere slagkraftighed netop dér. Henderson, Milner og Can er alle glimrende spillere, om end sidstnævnte fortsat mangler at vise mere på dette niveau, men de er i mine øjne ikke kampafgørende nok som spillertyper. I et "silly season"-perspektiv ville Kovacic og Carvalho som erstatninger for Lucas, Allen Alberto og Gerrard være et drømmescenarieHendo skrev:Nej, som du selv siger. Han kan spille der og han kommer nok også til det i perioder i Liverpool. Men uanset dette mangler der altså stadig en klasseangriber. Sturridge og alle hans skader (vist nogetmed at han misser vist et par måneder af starten af den nye sæson) og med EL på programmet også. Der skal hentes en højreback og ser ud til at Clyne bliver præsenteret snart også mangler der mest en klasseangriber mere.ElTorro skrev:Er det fuldstædig utænkeligt, at Firmino delvist er blevet købt til også at skulle spille på toppen? Han er hyper fleksibel og har ofte indgået i et tomandsangreb med Volland i en slags falsk nier; en position, han i øvrigt også spiller for Brasilien.Niels K skrev:Der er vel andre muligheder derude ? Hvad med:
Yarmolenko eller Pedro, selvom de måske ikke er deciderede angribere
Luiz Adriano eller Chicharito
Af de mere svært opnåelige, er der så nogle af disse, der har fundet en ny klub eller sagt, at de bliver, hvor de er:
Aguero
Falcao
Cavani
Lacazette
Higuain
Benzema

Og du siger at du også er Lyon-fan udover Liverpool, så vil nødigt fornærme dig