Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 13. aug, 2015 03:05

Oomph242 skrev:
Man kan undre sig over, at en spiller med Allen's niveau stadig er i Liverpool og får så mange kampe som han gør. Jeg ville også langt heller beholde Lukas end Allen.
Han hedder Lucas, og har været i LFC i en lang periode(8 år!). Jeg fatter ikke man ikke kan stave LFC spilleres navn efter 1-2 år i truppen, ordblinde undtaget. Fornemmer ikke du, Oomph, er ordblind.

Når det så er sagt, vil jeg også hellere have Lucas end Allen i truppen. Men har tiltro til at Brendan gør hvad der er bedst for klubben.

Og efter at have disset lidt bliver jeg paranoid, så beklager eventuelle stave fejl osv.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 13. aug, 2015 06:47

Thommo skrev:
Oomph242 skrev:
Man kan undre sig over, at en spiller med Allen's niveau stadig er i Liverpool og får så mange kampe som han gør. Jeg ville også langt heller beholde Lukas end Allen.
Han hedder Lucas, og har været i LFC i en lang periode(8 år!). Jeg fatter ikke man ikke kan stave LFC spilleres navn efter 1-2 år i truppen, ordblinde undtaget. Fornemmer ikke du, Oomph, er ordblind.

Når det så er sagt, vil jeg også hellere have Lucas end Allen i truppen. Men har tiltro til at Brendan gør hvad der er bedst for klubben.

Og efter at have disset lidt bliver jeg paranoid, så beklager eventuelle stave fejl osv.
Hehe den kan vel smutte i farten. Især med autocorrect.

Brugeravatar
Captain Fantastic
Indlæg: 50
Tilmeldt: lørdag, 21. dec, 2013 21:16
Geografisk sted: Nørrebronx

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Captain Fantastic » torsdag, 13. aug, 2015 07:45

Thommo skrev:
Oomph242 skrev:
Man kan undre sig over, at en spiller med Allen's niveau stadig er i Liverpool og får så mange kampe som han gør. Jeg ville også langt heller beholde Lukas end Allen.
Han hedder Lucas, og har været i LFC i en lang periode(8 år!). Jeg fatter ikke man ikke kan stave LFC spilleres navn efter 1-2 år i truppen, ordblinde undtaget. Fornemmer ikke du, Oomph, er ordblind.

Når det så er sagt, vil jeg også hellere have Lucas end Allen i truppen. Men har tiltro til at Brendan gør hvad der er bedst for klubben.

Og efter at have disset lidt bliver jeg paranoid, så beklager eventuelle stave fejl osv.

Jamen så lad os da disse lidt: Det er sat'me god humor at lave stavefejl i "stave fejl" :-)

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 14. aug, 2015 10:40

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... er-9854861
F
Artiklen handler om at der endelig er ryddet op i beslutningsprocesserne i og omkring transfers, men det jeg bed mest mærke i, det var de spillere, som ikke er Rodgers ønskespillere. ..og måske også derfor de starter på bænken. Det insinueres der i hvert fald.

Ren volapyk at man op til nu i så vigtige spørgsmål omkring truppen ikke har haft rene linjer.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 14. aug, 2015 18:42

Synes ikke rigtig, han begrunder det med noget? Det virker som om, klubben har lært af sine fejltagelser fordi? Vi ved jo endnu ikke, om de nye spillere bliver en succes - eller om de passer godt ind. Sidste sæson argumenterede folk også for, at Lambert og Balotelli kunne passe ind. I år er vi nogle, der tvivler på en spiller som Benteke på den lange bane. Hvad hvis han falder igennem og ikke matcher spilkonceptet? Havde klubben så alligevel ikke lært noget. Jeg fatter ikke, at man så hurtigt kan konkludere noget - virker forhastet.

Og så ville det i øvrigt være en kæmpe fejl at lade Rodgers styre, hvem der kommer ind. Så vidt vides er spillere som Joe Allen, Fabio Borini, Lallana og Lovren deciderede Rodgers-køb. Allen har aldrig været sit prisskilt på 15 mio. pund værd, Borini og Lovren taler for sig selv, mens Lallana stadig er et stort spørgsmålstegn i forhold til prisen.

Til gengæld har påståede kommitee-indkøb som Coutinho og Sturridge været en succes.

Men jeg mener så også, at en af Rodgers' største svagheder er hans evner på transfermarkedet. Den mand skal imø have en sportsdirektør over sig.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 14. aug, 2015 20:40

Alonso skrev:Synes ikke rigtig, han begrunder det med noget? Det virker som om, klubben har lært af sine fejltagelser fordi? Vi ved jo endnu ikke, om de nye spillere bliver en succes - eller om de passer godt ind. Sidste sæson argumenterede folk også for, at Lambert og Balotelli kunne passe ind. I år er vi nogle, der tvivler på en spiller som Benteke på den lange bane. Hvad hvis han falder igennem og ikke matcher spilkonceptet? Havde klubben så alligevel ikke lært noget. Jeg fatter ikke, at man så hurtigt kan konkludere noget - virker forhastet.

Og så ville det i øvrigt være en kæmpe fejl at lade Rodgers styre, hvem der kommer ind. Så vidt vides er spillere som Joe Allen, Fabio Borini, Lallana og Lovren deciderede Rodgers-køb. Allen har aldrig været sit prisskilt på 15 mio. pund værd, Borini og Lovren taler for sig selv, mens Lallana stadig er et stort spørgsmålstegn i forhold til prisen.

Til gengæld har påståede kommitee-indkøb som Coutinho og Sturridge været en succes.

Men jeg mener så også, at en af Rodgers' største svagheder er hans evner på transfermarkedet. Den mand skal imø have en sportsdirektør over sig.
Liverpool Echo er hysterisk ukritisk i sin tilgang til det meste omkring Liverpool. Jeg er enig i dit indlæg - ud over at du måske insinuerer, at transferkomiteen er vejen frem.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » lørdag, 15. aug, 2015 09:49

Ashley Cole er blevet fritstillet hos Roma. Kunne han blive en løsning på venstre back i én sæson? Tænker mest på de kampe hvor vi skal spille mere afventede, hvor han har en stor rutine i forhold til Gomez og Moreno.
Så kan Gomez bruges i midten og højreback og Moreno kan spille kampene som mod eks. Bournemouth hvor man vel kan forvente der ikke kommer et stort tryk defensivt.

Har ikke set Cole spille i Roma og har såvidt jeg lige kan se kun spillet 11 kampe for dem, hvilket selvfølgelig vækker bekymring i forhold til niveau, medmindre noget andet har været skyld i det.
Han ender nok i MLS

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 15. aug, 2015 23:13

Belloni skrev:Ashley Cole er blevet fritstillet hos Roma. Kunne han blive en løsning på venstre back i én sæson? Tænker mest på de kampe hvor vi skal spille mere afventede, hvor han har en stor rutine i forhold til Gomez og Moreno.
Så kan Gomez bruges i midten og højreback og Moreno kan spille kampene som mod eks. Bournemouth hvor man vel kan forvente der ikke kommer et stort tryk defensivt.

Har ikke set Cole spille i Roma og har såvidt jeg lige kan se kun spillet 11 kampe for dem, hvilket selvfølgelig vækker bekymring i forhold til niveau, medmindre noget andet har været skyld i det.
Han ender nok i MLS

Det gik knap så godt sidste gang vi hentede en gammel Chelsea-mand ved navn Cole..

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 15. aug, 2015 23:17

Jeg tror sgu det er et par år for sent, desværre. Da han var 30 havde jeg gladeligt set ham i klubben i 2-3 sæsoner, da vi i så utroligt mange år har savnet en pålidelig VB. Men udfra hvad jeg har hørt, er han blevet mildest talt elendig i sin tid i Roma.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 16. aug, 2015 01:40

Belloni skrev:Ashley Cole er blevet fritstillet hos Roma. Kunne han blive en løsning på venstre back i én sæson? Tænker mest på de kampe hvor vi skal spille mere afventede, hvor han har en stor rutine i forhold til Gomez og Moreno.
Så kan Gomez bruges i midten og højreback og Moreno kan spille kampene som mod eks. Bournemouth hvor man vel kan forvente der ikke kommer et stort tryk defensivt.

Har ikke set Cole spille i Roma og har såvidt jeg lige kan se kun spillet 11 kampe for dem, hvilket selvfølgelig vækker bekymring i forhold til niveau, medmindre noget andet har været skyld i det.
Han ender nok i MLS
NEJ!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Rosales
Indlæg: 273
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rosales » søndag, 16. aug, 2015 06:56

Alonso skrev:
Til gengæld har påståede kommitee-indkøb som Coutinho og Sturridge været en succes.

Men jeg mener så også, at en af Rodgers' største svagheder er hans evner på transfermarkedet. Den mand skal imø have en sportsdirektør over sig.

Jeg er næsten 90% sikker på at Balo også var et kommitee-indkøb. Hans stats er jo forrygende.

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 16. aug, 2015 08:07

Rosales skrev:
Alonso skrev:
Til gengæld har påståede kommitee-indkøb som Coutinho og Sturridge været en succes.

Men jeg mener så også, at en af Rodgers' største svagheder er hans evner på transfermarkedet. Den mand skal imø have en sportsdirektør over sig.

Jeg er næsten 90% sikker på at Balo også var et kommitee-indkøb. Hans stats er jo forrygende.

Hverken kommiteens eller BR's indkøb har vel været imponerende, i forhold vi vil i top 4.
Som jeg husker det, var Coutinho og Sturridge spillere Kenny og Comolli arbejdede på, der blev skrinlagt af BR og genoptaget af komitten. Så de kan vel ikke helt tilskrives komiteen.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 16. aug, 2015 08:42

Oomph242 skrev:
Rosales skrev:
Alonso skrev:
Til gengæld har påståede kommitee-indkøb som Coutinho og Sturridge været en succes.

Men jeg mener så også, at en af Rodgers' største svagheder er hans evner på transfermarkedet. Den mand skal imø have en sportsdirektør over sig.

Jeg er næsten 90% sikker på at Balo også var et kommitee-indkøb. Hans stats er jo forrygende.

Hverken kommiteens eller BR's indkøb har vel været imponerende, i forhold vi vil i top 4.
Som jeg husker det, var Coutinho og Sturridge spillere Kenny og Comolli arbejdede på, der blev skrinlagt af BR og genoptaget af komitten. Så de kan vel ikke helt tilskrives komiteen.

Hvad med asier byder de på ham?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » søndag, 16. aug, 2015 09:13

Ville ikke være en helt skidt signing, hvis prisen er på de £ 15 mill. Han virker som Defensiv midt, med gode tacklinger, godt presspil, god til at dække bolden af indtil han kan lave en fremadrettet aflevering.

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -deal.html

Syntes han minder om Alonso.. Som kom fra Real Sociedad - Liverpool - Real Madrid
Illarramendi Som kom fra Real Sociedad - Real Madrid - Liverpool (måske)
YNWA..!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 16. aug, 2015 09:36

Dieks skrev:Ville ikke være en helt skidt signing, hvis prisen er på de £ 15 mill. Han virker som Defensiv midt, med gode tacklinger, godt presspil, god til at dække bolden af indtil han kan lave en fremadrettet aflevering.

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -deal.html

Syntes han minder om Alonso.. Som kom fra Real Sociedad - Liverpool - Real Madrid
Illarramendi Som kom fra Real Sociedad - Real Madrid - Liverpool (måske)
Det ville være godt. Det byder også Lucas rejser så tror jeg .
Kommer de af med Enrique, Borini og Balotelli, tror jeg godt der kunne komme en mere.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar