Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Haekle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Haekle » søndag, 16. aug, 2015 10:45

Tony Barretts bud på hvem der er komitéspillere, og hvem der er Rodgersspillere.

http://www.plbold.dk/nyhed/liverpool-si ... sferkomite

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » søndag, 16. aug, 2015 10:48

Dieks skrev:Ville ikke være en helt skidt signing, hvis prisen er på de £ 15 mill. Han virker som Defensiv midt, med gode tacklinger, godt presspil, god til at dække bolden af indtil han kan lave en fremadrettet aflevering.

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -deal.html

Syntes han minder om Alonso.. Som kom fra Real Sociedad - Liverpool - Real Madrid
Illarramendi Som kom fra Real Sociedad - Real Madrid - Liverpool (måske)
Men i en alder af 25 år skal han altså kunne gå ind på holdet fra første dag. Ellers giver det ikke mening.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 16. aug, 2015 10:58

Alonso skrev:
Dieks skrev:Ville ikke være en helt skidt signing, hvis prisen er på de £ 15 mill. Han virker som Defensiv midt, med gode tacklinger, godt presspil, god til at dække bolden af indtil han kan lave en fremadrettet aflevering.

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -deal.html

Syntes han minder om Alonso.. Som kom fra Real Sociedad - Liverpool - Real Madrid
Illarramendi Som kom fra Real Sociedad - Real Madrid - Liverpool (måske)
Men i en alder af 25 år skal han altså kunne gå ind på holdet fra første dag. Ellers giver det ikke mening.
Enig men stadig skal han have en chance for at falde til i truppen. Og formen skal nok have et tjek også. Men ja jeg syntes også han er bedre en Allen og Can.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Dieks
Alder: 38

Indlæg af Dieks » søndag, 16. aug, 2015 11:13

Alonso skrev:
Men jeg tror også at han vil være i stand til at slå Allen på den plads. Og det tyder mere og mere på at Lucas er på vej videre.. At have Illarramendi, Allen og Can til den deffensive midt er vel eller ikke for meget.? Specielt ikke når der er 3-4 turneringer og eventuelle skader at tage højde for.

Selvom Can gjorde det godt på den plads, og jeg gerne ser ham fortsætte der, kan han jo også risikere at ryge ned på HB hvis Clyne skulle gå hen og blive skadet.?

Så til den pris syntes jeg det ville være fornuftigt at forsøge sig med Illarramendi.
YNWA..!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 16. aug, 2015 11:24

Men er Illaramendi virkelig god nok til vores start 11'er?

Jeg er udmærket klar over, at man falmer, når medspillerne centralt hedder Alonso, Modric og Kroos. Men jeg synes vitterligt ikke Illaramendi har gjort sig bemærket i de 10+ kampe jeg har set ham spille. Endvidere forekommer han mig ikke specielt dygtig i de defensive facetter af spillet, hvilket lidt er det vi står og mangler, skulle vi vælge at sælge Lucas.

STMO

Indlæg af STMO » søndag, 16. aug, 2015 11:24

Illarramendi i stedet for Lucas? Det er en no-brainer!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 16. aug, 2015 11:28

Dieks skrev:
Alonso skrev:
Men jeg tror også at han vil være i stand til at slå Allen på den plads. Og det tyder mere og mere på at Lucas er på vej videre.. At have Illarramendi, Allen og Can til den deffensive midt er vel eller ikke for meget.? Specielt ikke når der er 3-4 turneringer og eventuelle skader at tage højde for.

Selvom Can gjorde det godt på den plads, og jeg gerne ser ham fortsætte der, kan han jo også risikere at ryge ned på HB hvis Clyne skulle gå hen og blive skadet.?

Så til den pris syntes jeg det ville være fornuftigt at forsøge sig med Illarramendi.
Can kan også spille venstre back
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » søndag, 16. aug, 2015 12:19

Der er stadigvæk snak om Mateo Kovacic, som LFC ikke vil byde 21.3 mio pund og Milan er også bejler til et køb af ham. Evt med ham Illarimendi til de lidt mindre penge, eftersigende: 15 mio pund. Til at erstatte Lucas og måske Allen på sigt. Emre Can er jo kun 21 år og kan have svingende præstationer, så Rodgers vil nok have en GOD backup til den 6'er position.
Men er Kovacic og/eller Illarimendi klar til at tage springet til PL? Er lidt varm på ham Kovacic, som vil give noget ekstra ala. Gerrard i hans unge dage. :director:

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... vacic.html - " Liverpool are chasing after a move for Inter Milan midfielder Mateo Kovacic.
Despite the fact that the entirety of Inter decided to give up on playing football last season, Kovacic enjoyed a particularly good season.
Having already had some interest in bringing Kovacic to Anfield, bidding £17.7 million in an attempt to sign him, Brendan Rodgers is keen to go back in for the midfield man he wants.
However, according to Gazetta dello Sport, he will have to offer a staggering £21.3 million."
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 16. aug, 2015 13:39

Thommo skrev:
Oomph242 skrev:
Man kan undre sig over, at en spiller med Allen's niveau stadig er i Liverpool og får så mange kampe som han gør. Jeg ville også langt heller beholde Lukas end Allen.
Han hedder Lucas, og har været i LFC i en lang periode(8 år!). Jeg fatter ikke man ikke kan stave LFC spilleres navn efter 1-2 år i truppen, ordblinde undtaget. Fornemmer ikke du, Oomph, er ordblind.

Når det så er sagt, vil jeg også hellere have Lucas end Allen i truppen. Men har tiltro til at Brendan gør hvad der er bedst for klubben.

Og efter at have disset lidt bliver jeg paranoid, så beklager eventuelle stave fejl osv.
Lukas Evangeliet forkynder hermed, at Lucas staves med "c"

Den Sorte SKole
Vi SMADRER det PIShold !

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 16. aug, 2015 13:43

Cynwal skrev:
Thommo skrev:
Oomph242 skrev:
Man kan undre sig over, at en spiller med Allen's niveau stadig er i Liverpool og får så mange kampe som han gør. Jeg ville også langt heller beholde Lukas end Allen.
Han hedder Lucas, og har været i LFC i en lang periode(8 år!). Jeg fatter ikke man ikke kan stave LFC spilleres navn efter 1-2 år i truppen, ordblinde undtaget. Fornemmer ikke du, Oomph, er ordblind.

Når det så er sagt, vil jeg også hellere have Lucas end Allen i truppen. Men har tiltro til at Brendan gør hvad der er bedst for klubben.

Og efter at have disset lidt bliver jeg paranoid, så beklager eventuelle stave fejl osv.

Den Sorte SKole
Hallo jeg har ærbødigt undskyldt for, jeg ikke fik rettet på min autocorrect. Mister Luke.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 16. aug, 2015 14:15

Oomph242 skrev:
Cynwal skrev:
Thommo skrev:
Oomph242 skrev:

Den Sorte SKole
Hallo jeg har ærbødigt undskyldt for, jeg ikke fik rettet på min autocorrect. Mister Luke.
...og din erkendelse af fejlen og undskyldningen for denne, er noteret i Lektorens lille sorte bog, som et tegn på fremtidig forbedring.
Vi SMADRER det PIShold !

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » søndag, 16. aug, 2015 18:47

Cynwal skrev:
Thommo skrev:
Oomph242 skrev:

Den Sorte SKole
Hvor mange store bogstaver er der i Skole?

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » søndag, 16. aug, 2015 18:59

Der er 2
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Rosales

Indlæg af Rosales » mandag, 17. aug, 2015 11:24

Hvor er Can-hypen blevet af? For mig er han sikker starter på DM. Jeg synes faktisk vi er rigtig godt besat på de centrale pladser og vi kan faktisk stille med en tonser midtbane for første gang længe.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » mandag, 17. aug, 2015 14:30

Går du ind på RAWK's forum får du masser af hype omkring Can.

Besvar