Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » mandag, 11. jan, 2016 02:08

AndreasN skrev:Götze og Sané vil være fantastisk, men jeg har ualmindelig svært ved at se det ske. Der vil uden tvivl være bedre klubber, der også vil have dem, og det er yderst tvivlsomt, hvad vi har at tilbyde næste sæson udover verdens sejeste manager.

Subotic er for dårlig, og Pato vil være et ligeså håbløst indkøb som Benteke.
Vil langt hellere spille med Pato end Benteke. Er rygterne omkring ham egentlig gået i stå, eller kører de stadig?
Senest rettet af Sivi mandag, 11. jan, 2016 08:46, rettet i alt 1 gang.
Justice for the 96! <3

Bojangles
Alder: 47

Indlæg af Bojangles » mandag, 11. jan, 2016 07:14

Jeg tror vi skal passe lidt på med hvem vi ønsker væk. Under alle omstændigheder, så vil lønnen hos os altid ende med at værre større end hos de mindre PL klubber og være rigtig høj hvis det er de absolut bedste vi henter der. Derfor ser jeg f.eks stadig Allen blive i klubben. Han er en rigtig gos squadspiller, der ikke lader til at brokke sig over ikke at spille hver gang og reelt går ind og gør det rigtig godt hver gang han får chancen. Bevares, han er ikke den Xavi som Brendan lovede os, men mindre kan også gøre det. Hvis vi vil have top-kvalitet på bænken, så skal vi op og betale lønninger, der er højere end de højeste lønninger vi betaler nu - og det er vel at mærke kun til spillere der ikke er tiltænkt en startplads.
De bedste vil simpelthen ikke sidde på bænken uden at være sikker på at de ikke kan blive betalt bedre andetsteds samt have større mulighed for at være med i toppen og spille med om medaljer hos os end et andetsted.

Vi har ikke de økonomiske muskler og vi kan ikke tilbyde de sportslige mål pt. Så måske er det ikke de gode bænkspillere, der ikke får top løn, vi skal tænke mest over at skille os af med.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 12. jan, 2016 10:44

Vi skulle kigge på at låne Steven Caulker resten af sæsonen, efter at hans lån med Southampton åbenbart er blevet annulleret.

Jeg synes det ville være en fin deal. Han taler sproget og kender ligaen og så husker jeg ham som en ret habil forsvarsspiller. Han har dog ikke spillet mere end et par kampe for Southampton, som åbenbart ikke har kunne bruge ham.

Han vil, så vidt jeg kan læse mig frem til, kunne bruges i alle turneringer vi er med i.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 32

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 12. jan, 2016 11:13

Jeg ved godt, at det bare er i 6 måneder, og vi desperat har brug for en midterforsvar yderligere - ydermere er jeg godt klar over, at vi ikke kunne få Matip eller Subotic her til vinter... Men det er fandme underligt at vende snudes mod Caulker. En mand der er rykket ned med de sidste to klubber, han har sluttet sæsonen i, ikke kan komme på holdet hos et svagt spillede Southampton-hold og vis sidste optræden endte i et 6-1 nederlag.

Bevares, Lovren er ved at være tilbage, mens Sakho forventes at spille i morgen, så han bliver 3. valg til Skrtel er tilbage, hvorefter han bliver 4. valg, men jeg synes altså stadig, det er besynderligt. En vaskeægte Rodgers-transfer.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 12. jan, 2016 14:03

Nå, nu er den officiel, og han er med i truppen i morgen.

Jeg er mere end skeptisk, men han kan da trods alt heade til en bold og skal kun være her i seks måneder, så herre gud. Forhåbentligt kan han hjælpe med at forsvare dødbolde om ikke andet.

Velkommen til.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 29

Indlæg af Sivi » tirsdag, 12. jan, 2016 14:11

Velkommen til Caulker, den havde jeg ikke set komme.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 12. jan, 2016 14:23

Synes umiddelbart det er okay med Caulker. Han er englænder, han har PL-erfaring, er vant til vejret og tempoet, kan sproget og han er en billig løsning - og han er kun 4/5 valg under alle omstændigheder.

Så vidt jeg ved spillede han en ganske fin sæson i Cardiff, men jeg ved faktisk ikke hvordan han har leveret i QPR og So'ton.
Senest rettet af ThunderZtorm tirsdag, 12. jan, 2016 14:24, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Indlæg af Thommo » tirsdag, 12. jan, 2016 14:23

AndreasN skrev: En vaskeægte Rodgers-transfer.
Et vaskeægte Klopp køb, mener du vel. 100%(2 af 2) har været.....Skal vi kalde dem tvivlsomme.
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » tirsdag, 12. jan, 2016 14:32

Det er fint han kender PL.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Indlæg af Emmy » tirsdag, 12. jan, 2016 14:50

Sivi skrev:Velkommen til Caulker, den havde jeg ikke set komme.
Ren panik handel
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 12. jan, 2016 15:11

Vores situation taget i betragtning, så synes jeg egentlig det er en meget fin aftale. Caulker har et ok niveau og er jo kan hentet som backup, mens vores primære forsvarsspillere er skadet. Til det, mener jeg han er fin. Han burde, idet han er engelsk og kender Premier League, kunne bidrage med det samme.

Grujic-handlen er på ingen måde tvivlsom. Det er fin business, at hente et stort talent til små penge. Bliver han ikke en succes, vil tabet være minimalt, hvis der overhovedet er noget. Vi mangler stadig spillere der går direkte ind på holdet, men det skal jo ikke afholde os fra at hente talenter.

I øvrigt tror jeg der er nogen der bliver slemt skuffet, hvis de forventer store signings i januar. Intet har peget på, at det skulle blive aktuelt.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 12. jan, 2016 15:22

Emmy skrev:
Sivi skrev:Velkommen til Caulker, den havde jeg ikke set komme.
Ren panik handel

Er det ikke kun, et 6 måneders lejemål?

Hvis, er det vel ok. Et dyrt udueligt panik køb til forsvaret, ville være endnu værre. Jeg håber mere på folk ind, med mål i støvlerne her i januar.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 12. jan, 2016 15:23

Omvendt for lige at stoppe mig selv lidt, så er Caulker først lige blevet 24. Det er altså stadig ret ungt for en midterforsvar - især når man kigger på specielt Cahill og Smallings udvikling. De er nu Englands to bedste stoppere, men går man bare 2-3 år tilbage, så ville man nok grine, hvis man påstod, at de ville blive det.

Selvom man ikke på det grundlag - overhovedet - kan konkludere, at Caulker gennemgår samme udvikling, så skal man måske bare betragte de seks måneder som en prøveperiode. Han skal nok få kampe til at bevise sig, og hvorom alting er, så har vi ham mere eller mindre gratis de næste seks måneder.

Desværre betyder det også, at man ikke har den store fidus til Ilori. Endnu i hvert fald.
Liverpool Football Klopp

jonasc21
Alder: 31

Indlæg af jonasc21 » tirsdag, 12. jan, 2016 15:54

Jeg kan overhoved ikke forstå dem der klager over Caulker-transferen.
Vi får en mand ind som kender PL og er stærk på dødbolde (hvor vi ikke ligefrem har været overbevisende). Desuden er han ung og skulle han spille godt har vi måske vores sommersigning til CB pladsen.
I tilfælde af han skulle være dårligere, end det vi allerede har. Så er Caulker kun en lejeaftale gældende frem til sæsonafslutningen. Dette er da langt bedre end vi går ud og panikkøber og smider en masse millioner.
Jeg synes selv det er en ganske udmærket beslutning klubben har taget og håber Caulker kan slå igennem!
Velkommen til Steven!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Indlæg af Thommo » tirsdag, 12. jan, 2016 16:04

Mads T. skrev: Grujic-handlen er på ingen måde tvivlsom. Det er fin business, at hente et stort talent til små penge. Bliver han ikke en succes, vil tabet være minimalt, hvis der overhovedet er noget. Vi mangler stadig spillere der går direkte ind på holdet, men det skal jo ikke afholde os fra at hente talenter.
.
Det samme kan siges om BR´s handler, pånær Markovic som var noget dyr. Alt hvad BR gjorde fremlægges negativt, Klopp har handlet(og nu lejet) identisk, så er det pludseligt fin business. Jovist har vi fået MANGE flere skader, men ellers ser jeg ikke den store forskel til da Brendan var manager. Hverken køb/leje, eller resultaterne.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar