Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » onsdag, 27. jan, 2016 10:28

CVLiverpool skrev:Hvem er Xhaka? Hvad kan han? Bild skriver at Klopp har snakket med hans agent om at hente ham til sommer.
Xhaka er lidt den her hybrid imellem en CM og en CDM, altså en spiller der kan beskytte forsvaret og den dybdeliggende playmaker, hvilket naturligvis er lige præcis det der gør ham MEGET interessant for Liverpool. Personligt så jeg ham som udelukkende en CM, men han er tilsyneladende blevet rigtig dygtig til at forsvare. Rent forsvarsmæssigt er han måske på niveau med Lucas allerede, men han er langt dygtigere som playmaker og en bedre sammenligning vil måske være Xabi Alonso. Pirlo kan diskuteres, men umiddelbart er Xhaka bedre defensivt uden at han skal sammenlignes med Matic. Han er utroligt god op bolden, slår utroligt gode afleveringer både kort og langt, og han er rigtig dygtig til at læse spillet, især offensivt. Jeg vil ikke rigtigt sammenligne ham med Can, fordi Can efter min mening virker både stærkere og mere bevægelig og med bedre drive end Xhaka, der selvfølgelig har et langt højere niveau end Can ligenu. Generelt er Can ganske simpelt en bedre atlet, en af Xhakas svagheder er at han er lidt langsom uden at være et fysisk bæst.

Hvilket selvfølgelig gør ham til en oplagt partner til Hendo, fordi han bidrager med så utroligt meget mere end Lucas offensivt, uden at være væsenligt dårligere defensivt. Det vil måske give os langt mere frihed til at spille den 4-2-3-1 som Klopp ofte har gjort tidligere, også I en lidt mere defensiv opstilling kan han sagtens indgå sammen med både Lucas og Hendo, men for den sags skyld også Can og Milner, i en 4-3-3 som han har gjort meget i LFC.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 27. jan, 2016 11:49

sjampen skrev:
CVLiverpool skrev:Hvem er Xhaka? Hvad kan han? Bild skriver at Klopp har snakket med hans agent om at hente ham til sommer.
Xhaka er lidt den her hybrid imellem en CM og en CDM, altså en spiller der kan beskytte forsvaret og den dybdeliggende playmaker, hvilket naturligvis er lige præcis det der gør ham MEGET interessant for Liverpool. Personligt så jeg ham som udelukkende en CM, men han er tilsyneladende blevet rigtig dygtig til at forsvare. Rent forsvarsmæssigt er han måske på niveau med Lucas allerede, men han er langt dygtigere som playmaker og en bedre sammenligning vil måske være Xabi Alonso. Pirlo kan diskuteres, men umiddelbart er Xhaka bedre defensivt uden at han skal sammenlignes med Matic. Han er utroligt god op bolden, slår utroligt gode afleveringer både kort og langt, og han er rigtig dygtig til at læse spillet, især offensivt. Jeg vil ikke rigtigt sammenligne ham med Can, fordi Can efter min mening virker både stærkere og mere bevægelig og med bedre drive end Xhaka, der selvfølgelig har et langt højere niveau end Can ligenu. Generelt er Can ganske simpelt en bedre atlet, en af Xhakas svagheder er at han er lidt langsom uden at være et fysisk bæst.

Hvilket selvfølgelig gør ham til en oplagt partner til Hendo, fordi han bidrager med så utroligt meget mere end Lucas offensivt, uden at være væsenligt dårligere defensivt. Det vil måske give os langt mere frihed til at spille den 4-2-3-1 som Klopp ofte har gjort tidligere, også I en lidt mere defensiv opstilling kan han sagtens indgå sammen med både Lucas og Hendo, men for den sags skyld også Can og Milner, i en 4-3-3 som han har gjort meget i LFC.
I en idealopstilling er der 1 maks 2 af de 4 spillere du nævner med. Skal vi med helt frem er det ikke med spillere som Lucas, Can, Hendo og Milner i en startopstilling.
"We're not racist, we only hate the mancs"

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » onsdag, 27. jan, 2016 13:09

Ser vi bort fra frispark, så er og var Xabi Alonso > Pirlo.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Red or dead

Indlæg af Red or dead » onsdag, 27. jan, 2016 13:24

Ifølge Sky skulle vi have afgivet et bud på Matip, med henblik på at hente ham med det samme. De melder intet om prisen
http://www.skysports.com/transfer-centre

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » onsdag, 27. jan, 2016 13:32

Red or dead skrev:Ifølge Sky skulle vi have afgivet et bud på Matip, med henblik på at hente ham med det samme. De melder intet om prisen
Please lad det ske. Ham og Teixeira ville være lækkert.
Justice for the 96! <3

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 27. jan, 2016 13:46

Sivi skrev:
Red or dead skrev:Ifølge Sky skulle vi have afgivet et bud på Matip, med henblik på at hente ham med det samme. De melder intet om prisen
Det mener jeg er to spillere til startopstillingen
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » onsdag, 27. jan, 2016 13:50

Kelly skrev:
Sivi skrev:
Det mener jeg er to spillere til startopstillingen
Jeps, helt klart.
Så kan vi hente en målmand til sommer, samt at begynde at skifte lidt mere ud :-P
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » onsdag, 27. jan, 2016 18:53

Jeg ved ikke hvor lun jeg er ved tanken med Teixiera for sådan nogle kæmpe beløb.
Jeg er langt mere interesseret i en spiller som Mahrez, der kan give os noget på højre kanten, hvor jeg mener vi mangler kvalitet i truppen.
Billede

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 27. jan, 2016 19:09

Som så ofte, så sidder jeg bare og glæder mig til, at det åndssvage vindue lukker.

Hader at sidde og "forelske" mig i idéen om en eller anden spiller, som jeg ikke altid kender nok til, hvorefter jeg skuffes over, at han alligevel ikke kommer til LFC.

Teixeira - Jeg har "forelsket" mig i idéen om et køb af ham. I realiteten ved jeg ikke, om han er god nok.

Matip - Vores forsvar trænger til forstærkning. Og hvis vi kan lave en aftale med Matip nu, om at vi henter ham gratis til sommer, så virker det på mig som en fremragende handel.

Med Grujic allerede hentet, så kunne vi pludselig gå ind i sommerens transfervindue med kun en enkelt eller to indkøbs-opgaver. En ny angriber. Og måske en ny målmand.

Vi ville så også have rigeligt travlt med at skulle sælge ud af spillere, som vi ikke har brug for. Blandt andet Balotelli.
Kloppite

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 28. jan, 2016 17:38

Med hensyn til Matip skal du bare være helt rolig, Texy. Selvom vores forsvar er dårligt, så vil det slet ikke være verdens undergang, hvis ikke vi får ham.

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » torsdag, 28. jan, 2016 17:58

Gå efter Ryan Shawcross fra Stoke. Han er god, han er bare undervuderet

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 28. jan, 2016 18:03

bjarnereds skrev:Gå efter Ryan Shawcross fra Stoke. Han er god, han er bare undervuderet
Er Shawcross ikke bare endnu en tonser til forsvaret, uden det vilde overblik og teknik....

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 28. jan, 2016 18:32

Oomph242 skrev:
bjarnereds skrev:Gå efter Ryan Shawcross fra Stoke. Han er god, han er bare undervuderet
Er Shawcross ikke bare endnu en tonser til forsvaret, uden det vilde overblik og teknik....
Han vil være lige det vi har brug for. Men med Matip på vej ind senest til sommer så er det nok ikke aktuelt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 28. jan, 2016 19:26

Emmy skrev:
Oomph242 skrev:
Han vil være lige det vi har brug for. Men med Matip på vej ind senest til sommer så er det nok ikke aktuelt.

Ok jeg kender ikke, så meget til ham. Med mit sparsomme kendskab synes jeg bare han minder meget typemæssigt om, det vi allerede har i Skrtel, Lovren og Sakho. Tonsere uden det store overblik og teknik.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » torsdag, 28. jan, 2016 20:05

Shawcross ville være en fantastisk signing.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Besvar