Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 06. feb, 2016 15:31

Xenne skrev:
Aarde skrev:Jeg ville aldrig hente en spiller baseret på én mirakelsæson med et Leicester-hold, der generelt har overpræsteret helt vanvittigt på samtlige parametre.

Der hersker stadig stor usikkerhed omkring Mahrez' reelle niveau. Jeg ville ikke turde satse på, at han bare kan køre videre i samme rille, efter at være blevet hevet ud af den stime, han er inde i med Leicester i denne sæson. Der er simpelthen alt for stor usikkerhed forbundet med sådan en transfer. Især når man samtidig tænker på, hvor dyr han formentlig kommer til at være.

Så jeg ville ikke hente Mahrez. Præcis som jeg heller ikke ville hente Jamie Vardy, Robert Huth eller Claudio Ranieri for den sags skyld.
Det kan du have ret i, men jeg syntes nu også Mahrez var rigtig god sidste sæson.

Vi har dog hentet Lallana, Lovren, Moreno, Allen som eksempler på ovenstående scenarie, ikke desto mindre har jeg mere tro til Mahrez.
Folk var jo også ved at gå i spåner over vi ikke hentede Teixiera, en spiller som over halvedelen aldrig har set spille, men har spillet en god sæson på det mest suveræne hold i Ukraine.

Mahrez, er i mine øjne klart en spiller man burde gå efter fremfor Teixiera.
Faktisk er han også den eneste, jeg kunne være interesseret i
Billede

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 06. feb, 2016 19:24

Jay Riley tweeter at han har hørt Liverpool vil forsøge at hente Granit Xhaka til sommer.
Det er selvfølgelig bare meget meget løse rygter.
Han er dog en af dem der ikke bare poster BS, så der kan godt være noget om snakken

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » lørdag, 06. feb, 2016 19:26

Hvem skal ind: nye ejere der vil bruge et par mia på et nyt hold.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 06. feb, 2016 19:39

Emmy skrev:Hvem skal ind: nye ejere der vil bruge et par mia på et nyt hold.
Vi kan også hyre Leicester ' s scouting team.

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » søndag, 07. feb, 2016 00:11

Vil sige at jeg syntes ikke at FSG har svigtet de managere som de har haft ved ikke at punge ud når det var tid.

Mangel på kvalitet i de spillere vi har hentet ind og grunden til at vi ikke har hentet fra øverste hylde skyldes efter min mening ikke vores ejere (måske på et dybere plan), men vores manager (Rodgers) og så også det faktum at vi ikke er en del af toppen mere. Altså er der bare mere attraktive steder at spille henne i Premier League, London har fx en stor tiltrækning. BR var selv ude og sige at de gik efter A. Sanchez, men endte med Balotelli.

Jeg er optimistisk omkring fremtiden. For jeg ser Klopp som en mand der er bedre til at spotte talenter end Rodgers var, men også en mand som er mere kynisk når de ikke levere, hvor jeg syntes BR hang for længe i visse spillere. Jeg vil også lige tilføje at jeg føler et af vores problemer har været, at vi har hentet for mange spillere, så dem vi har haft ikke har kunne udvikle sig nok.
Billede
"YNWA"

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Indlæg af AJ » søndag, 07. feb, 2016 01:16

@ Aarde

Hvis Mahrez så viser sig at være the real deal, og leverer på samme niveau i næste sæson, så er han vel bare endnu dyrere, og så får vi ham aldrig. Nogle gange må man også tage chancen. Selvfølgelig betinget af hvor dyr han allerede er nu. Jeg mener ikke, at vi nødvendigvis skal gå efter Mahrez, men hvis vi ville, så kan det være problematisk at se tiden an for længe.

Bortset fra det, så kan det nok bedre betale sig at foretage sine indkøb i andre ligaer. Spillere fra andre ligaer tilpasser sig tilsyneladende hverken dårligere eller bedre end PL-spillere.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » søndag, 07. feb, 2016 06:06

TobyLfc skrev:
Vil sige at jeg syntes ikke at FSG har svigtet de managere som de har haft ved ikke at punge ud når det var tid.

Mangel på kvalitet i de spillere vi har hentet ind og grunden til at vi ikke har hentet fra øverste hylde skyldes efter min mening ikke vores ejere (måske på et dybere plan), men vores manager (Rodgers) og så også det faktum at vi ikke er en del af toppen mere. Altså er der bare mere attraktive steder at spille henne i Premier League, London har fx en stor tiltrækning. BR var selv ude og sige at de gik efter A. Sanchez, men endte med Balotelli.

Jeg er optimistisk omkring fremtiden. For jeg ser Klopp som en mand der er bedre til at spotte talenter end Rodgers var, men også en mand som er mere kynisk når de ikke levere, hvor jeg syntes BR hang for længe i visse spillere. Jeg vil også lige tilføje at jeg føler et af vores problemer har været, at vi har hentet for mange spillere, så dem vi har haft ikke har kunne udvikle sig nok.
Klopps mangel på kynisme er en af de ting der foreløbig har skuffet mig mest. Vi ser den ene elendige præstation efter den anden helt uden konsekvenser. Selvom vi har en flok unge spillere der gør det fremragende når de spiller så får de ingen chancer i PL. Så det er jeg absolut ikke enig i.
Og BR har bestemt købt spillere ind med hovedet under armen men det mener jeg er ligeså meget den idiotiske komites skyld og dermed FSG.
Medmindre der ligger en helt klar investeringsplan klar i skuffen hvad angår spillerindkøb til sommer så er det direkte tåbeligt at vi ikke har forstærket forsvaret og midtbanen her i januar. Vi er i dyb krise, fansene skrider og vores nye Messias har ingen forskel gjort overhovedet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 07. feb, 2016 10:32

Emmy skrev:
TobyLfc skrev:

Klopps mangel på kynisme er en af de ting der foreløbig har skuffet mig mest. Vi ser den ene elendige præstation efter den anden helt uden konsekvenser. Selvom vi har en flok unge spillere der gør det fremragende når de spiller så får de ingen chancer i PL. Så det er jeg absolut ikke enig i.
Og BR har bestemt købt spillere ind med hovedet under armen men det mener jeg er ligeså meget den idiotiske komites skyld og dermed FSG.
Medmindre der ligger en helt klar investeringsplan klar i skuffen hvad angår spillerindkøb til sommer så er det direkte tåbeligt at vi ikke har forstærket forsvaret og midtbanen her i januar. Vi er i dyb krise, fansene skrider og vores nye Messias har ingen forskel gjort overhovedet.
Er din Messias hån ikke lidt overdrevet? Det er vel lidt utopi, at forvente en mand (ikke et orakel) kan få kynisme frem i en flok spejderdrenge på så kort tid. Personligt forventer jeg ikke det store, før Klopp har fået købt nogle spillere, vænnet sig til England og haft en pre-season. Jeg tror der bliver skiftet en god sjat spillere ud til sommer og det med rette. Jeg håber og tror også Klopp er bedre end BR til, at kommunikere ud til transferkomiteen hvad det er han har brug for.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 07. feb, 2016 11:05

Vores problemer på transfermarkedet stikker langt dybere end managerens mangler i forhold til at identificere de rette spillere. Nuvel, Rodgers valg af Ashley Williams, Fabio Borini, Joe Allen, Ricky Lambert, Christian Benteke m.fl viser et billede af en manager, der famler gevaldigt og slet ikke er i trit med virkeligheden, hvis man ønsker at spille en dynamisk og offensivt teknisk betonet spillestil. Her er transferkomiteens valg af Coutinho, Sturridge og Firmino mere forståeligt. Men også kun til en hvis grad. For også her har vi set nogle meget mærkelige valg. Hvordan kan en shotstopper i Simon Mignolet skulle løse vores problemer på indlæg og dødbolde i Rodgers første sæson? Og hvordan kan Mario Balotelli være et alternativ til en spillertype som Alexis Sanchez?

Jeg synes, at vi er tilbage ved diskussionen, har vi det rette sportslige setup? Har vi fodboldkyndige folk i ejerkredsen og ledelsen, der kan udpege en stærk arbejdsgruppe til at håndtere transfer? Og kan denne arbejdsgruppe udforme det rette netværk af kompetente scouts og analytikere?

Som jeg ser det, har vi mangler i samtlige tre led i ovenstående kæde. Vores ejere mangler basal indsigt i sporten, hvorfor de ikke har de bedste forudsætninger i forhold til rekruttering og sammensætning af en komite. Hvis vores chefscout og senioranalytiker ikke er deres opgave voksen, kommer vi til at lide under, at folkene i marken, herunder vores scouts, formentlig heller ikke er kompetente, eller i hvert fald har de forkerte fokusområder.

Vi mangler i den grad en person, der kan indtage sportsdirektørens rolle og udforme en spillestil, der forbindes med Liverpool. Som det ser ud nu, har vi ret beset handlet ind til 4-5 forskellige spilkoncepter siden Rafa Benitez forlod trænerposten. Det er ikke opskriften på stabilitet og langsigtede resultater.

Victor1605
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Victor1605 » søndag, 07. feb, 2016 12:37

Hvis vi kan hive Steve Mandanda (Marseille), Joël Matip (Schalke), Ever Banega (Sevilla) og Ezequiel Lavezzi (PSG) ind på en fri til sommer, så er jeg mere end tilfreds :)
Senest rettet af Victor1605 mandag, 08. feb, 2016 16:45, rettet i alt 1 gang.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » søndag, 07. feb, 2016 13:35

Svært at sætte realistiske navne på pga. vi ikke ved hvor i tabellen vi ender og hvor mange penge vi reelt har. Synes vi skal smide kassen for en klassekeeper, Holding midtbane som kan diktere spillet og en top angriber. Synes ikke vi skal købe mere fyld - det skal være direkte start 11 spillere, som også kan gå i start 11 på CL klubberne, ellers henter vi dem aldrig.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » mandag, 08. feb, 2016 11:11

Victor1605 skrev:Hvis vi kan hive Steve Mandanda (Marseille), Joël Matip (Schalke), Ever Banega (Valencia) og Ezequiel Lavezzi (PSG) ind på en fri til sommer, så er jeg mere end tilfreds :)
Løber Banegas kontrakt ud til sommer? Sign!

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Indlæg af Repsej » mandag, 08. feb, 2016 11:33

Victor1605 skrev:Hvis vi kan hive Steve Mandanda (Marseille), Joël Matip (Schalke), Ever Banega (Valencia) og Ezequiel Lavezzi (PSG) ind på en fri til sommer, så er jeg mere end tilfreds :)
Det ser ud til at Lavezzi også skal en tur til Kina :shock:
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lave ... sk-skifte/
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 08. feb, 2016 13:05

Repsej skrev:
Det ser ud til at Lavezzi også skal en tur til Kina :shock:
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lave ... sk-skifte/
De er sgu heller ikke nærige med pengene de kinesere.
Har eftersigende budt 700m kr. for Hulk. Han bliver altså 30 til sommer.
Det mest vanvittige er nok, at Zenit har afvist.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Indlæg af AJ » mandag, 08. feb, 2016 15:15

Mads T. skrev:
Løber Banegas kontrakt ud til sommer? Sign!
Han spiller i Sevilla, men ja, han har udløb til sommer.

Besvar