hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » fredag, 03. jun, 2016 18:40

Synes jeg læste for måneder siden at Coutinho kun fik 70.000 pund ugt. Og hvis andre spillere hiver det dobbelte kunne vi måske give manden tilsvarende løn, som vil passe til klubbens måske bedste spiller.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11372
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » søndag, 05. jun, 2016 11:59

Så har Barca endnu engang startet uterlige tilnærmelser via udtalelser fra en (lidt endnu) Barca spiller:

http://www.skysports.com/football/news/ ... dani-alves
(Philippe Coutinho should Consider Liverpool exit says Dani Alves)

Efter min bedste overbevisning skal Dani Alves bare lukke ringmusklen og blande sig HELT udenom!
....og det gælder for i øvrigt også alle andre Barca spillere. Mage til usmagelig og respektløs/arrogant tilnærmelses-taktik skal man godt nok lede længe efter. :evil:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » søndag, 05. jun, 2016 13:22

Cynwal skrev:Så har Barca endnu engang startet uterlige tilnærmelser via udtalelser fra en (lidt endnu) Barca spiller:

http://www.skysports.com/football/news/ ... dani-alves
(Philippe Coutinho should Consider Liverpool exit says Dani Alves)

Efter min bedste overbevisning skal Dani Alves bare lukke ringmusklen og blande sig HELT udenom!
....og det gælder for i øvrigt også alle andre Barca spillere. Mage til usmagelig og respektløs/arrogant tilnærmelses-taktik skal man godt nok lede længe efter. :evil:

Er det ikke, en meget normal adfærd i transferspillet? Synes da også, Gerrard gennem tiden har været ude med en lignede rive eller to.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11372
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » søndag, 05. jun, 2016 14:12

Oomph242 skrev:
Cynwal skrev:Så har Barca endnu engang startet uterlige tilnærmelser via udtalelser fra en (lidt endnu) Barca spiller:

http://www.skysports.com/football/news/ ... dani-alves
(Philippe Coutinho should Consider Liverpool exit says Dani Alves)

Efter min bedste overbevisning skal Dani Alves bare lukke ringmusklen og blande sig HELT udenom!
....og det gælder for i øvrigt også alle andre Barca spillere. Mage til usmagelig og respektløs/arrogant tilnærmelses-taktik skal man godt nok lede længe efter. :evil:

Er det ikke, en meget normal adfærd i transferspillet? Synes da også, Gerrard gennem tiden har været ude med en lignede rive eller to.
Jeg har ikke hæftet mig ved at Capt. Fantastic har gjort sådan også. Uanset hvad, så synes jeg det er disrespekt overfor både den klub og den spiller det går ud over.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » søndag, 05. jun, 2016 20:09

Cynwal skrev:
Oomph242 skrev:
Cynwal skrev:Så har Barca endnu engang startet uterlige tilnærmelser via udtalelser fra en (lidt endnu) Barca spiller:

http://www.skysports.com/football/news/ ... dani-alves
(Philippe Coutinho should Consider Liverpool exit says Dani Alves)

Efter min bedste overbevisning skal Dani Alves bare lukke ringmusklen og blande sig HELT udenom!
....og det gælder for i øvrigt også alle andre Barca spillere. Mage til usmagelig og respektløs/arrogant tilnærmelses-taktik skal man godt nok lede længe efter. :evil:

Er det ikke, en meget normal adfærd i transferspillet? Synes da også, Gerrard gennem tiden har været ude med en lignede rive eller to.
Jeg har ikke hæftet mig ved at Capt. Fantastic har gjort sådan også. Uanset hvad, så synes jeg det er disrespekt overfor både den klub og den spiller det går ud over.
Gerrard beskriver tilnærmelsesmåden i sin seneste bog.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » mandag, 06. jun, 2016 09:44

Gerrard gjorde det dog ikke offentligt, men ved at ringe personligt til vores transferemne, som vi var i forhandlinger med. Deri ligger forskellen. Barcelona gør meget for at prøve at "unsettle" (i mangel på dansk ord?) de spillere de er interesseret i, så det muligvis bliver nemmere og billigere for dem at forhandle en aftale på plads.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » mandag, 06. jun, 2016 12:09

Mads T. skrev:Gerrard gjorde det dog ikke offentligt, men ved at ringe personligt til vores transferemne, som vi var i forhandlinger med. Deri ligger forskellen. Barcelona gør meget for at prøve at "unsettle" (i mangel på dansk ord?) de spillere de er interesseret i, så det muligvis bliver nemmere og billigere for dem at forhandle en aftale på plads.
Synes han beskriver at han benyttede SMS fx til Willian, som der fik at vide at Liverpool anså ham for deres store nye stjernespiller og han bare kunne ringe.

Selv Kroos fik en SMS, men der var Gerrard flov, da han godt vidste at den nykårede tyske verdensmester var umulig at hive til Liverpool.

Jeg forstår godt Barcelonas ide med at få spillerne til at skabe en hype omkring et spillerskifte. Selvom det er usympatisk, men hvis det virker så ønskede jeg at vi kunne gøre det samme. For mig er der mange værre usympatiske handlinger i fodboldens verden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » mandag, 06. jun, 2016 21:06

nikand skrev:
Mads T. skrev:Gerrard gjorde det dog ikke offentligt, men ved at ringe personligt til vores transferemne, som vi var i forhandlinger med. Deri ligger forskellen. Barcelona gør meget for at prøve at "unsettle" (i mangel på dansk ord?) de spillere de er interesseret i, så det muligvis bliver nemmere og billigere for dem at forhandle en aftale på plads.
Synes han beskriver at han benyttede SMS fx til Willian, som der fik at vide at Liverpool anså ham for deres store nye stjernespiller og han bare kunne ringe.

Selv Kroos fik en SMS, men der var Gerrard flov, da han godt vidste at den nykårede tyske verdensmester var umulig at hive til Liverpool.

Jeg forstår godt Barcelonas ide med at få spillerne til at skabe en hype omkring et spillerskifte. Selvom det er usympatisk, men hvis det virker så ønskede jeg at vi kunne gøre det samme. For mig er der mange værre usympatiske handlinger i fodboldens verden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja ok, ringe eller SMS. Forskellen var mere, at Barcelona bruger det som en strategi i medierne (det virker i hvert fald sådan). Det er selvfølgelig ikke ulovligt, men jeg synes det læner sig en anelse op af, at snakke ulovligt med en spiller, uden først at have fået tilladelser af spillerens klub.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » mandag, 06. jun, 2016 22:18

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » tirsdag, 07. jun, 2016 08:15

Mads T. skrev:
nikand skrev:
Mads T. skrev:Gerrard gjorde det dog ikke offentligt, men ved at ringe personligt til vores transferemne, som vi var i forhandlinger med. Deri ligger forskellen. Barcelona gør meget for at prøve at "unsettle" (i mangel på dansk ord?) de spillere de er interesseret i, så det muligvis bliver nemmere og billigere for dem at forhandle en aftale på plads.
Synes han beskriver at han benyttede SMS fx til Willian, som der fik at vide at Liverpool anså ham for deres store nye stjernespiller og han bare kunne ringe.

Selv Kroos fik en SMS, men der var Gerrard flov, da han godt vidste at den nykårede tyske verdensmester var umulig at hive til Liverpool.

Jeg forstår godt Barcelonas ide med at få spillerne til at skabe en hype omkring et spillerskifte. Selvom det er usympatisk, men hvis det virker så ønskede jeg at vi kunne gøre det samme. For mig er der mange værre usympatiske handlinger i fodboldens verden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja ok, ringe eller SMS. Forskellen var mere, at Barcelona bruger det som en strategi i medierne (det virker i hvert fald sådan). Det er selvfølgelig ikke ulovligt, men jeg synes det læner sig en anelse op af, at snakke ulovligt med en spiller, uden først at have fået tilladelser af spillerens klub.
Barcelona har brugt den strategi i adskillige år og den er nøje gennemtænkt.
Men den er jo ikke unik og alle andre klubber gør det samme, men ikke alle har samme gennemslagskraft.

Det er jo heller ikke alle, der hopper på krogen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 07. jun, 2016 18:48

http://www.express.co.uk/sport/football ... ain-Brazil

Coutinho til FC Barcelona, ååååhh nej... Han fortjener en startsplads og ikke en bænketjans. SÅ TROR NÆPPE PÅ DET! Ikke mindst, sillyseason vi er inde i. PSG har vidst også fået et bud afvist, så han er ikke til salg til enhver pris, måske 60 + mio pund .. kunne komme på tale? :x
You'r Never Walk Alone. ///

mortenbak
Indlæg: 3118
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: hvem skal ud

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 07. jun, 2016 22:56

DAGGER! skrev:http://www.express.co.uk/sport/football ... ain-Brazil

Coutinho til FC Barcelona, ååååhh nej... Han fortjener en startsplads og ikke en bænketjans. SÅ TROR NÆPPE PÅ DET! Ikke mindst, sillyseason vi er inde i. PSG har vidst også fået et bud afvist, så han er ikke til salg til enhver pris, måske 60 + mio pund .. kunne komme på tale? :x
Er den ikke bare fabrikeret fordi Dani Alves er citeret for at sige at Coutinho har Barca Kvalitet ? det giver jo clicks at skrive sådan noget.

Han er imo ikke Barca kvalitet endnu... alt for svingende i præstationerne. Han vil bare lande på bænken... Et par sæsoner under Klopp vil give ham kvaliteten.

Men hvis prisen er høj nok skal han da afsted... jeg mener ikke han er uerstattelig.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jensen » torsdag, 09. jun, 2016 11:53

Coutinho er i hvertfald ved at være varmet op, i Copa America !


http://www.goal.com/en/news/586/copa-am ... 24440222/-

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 09. jun, 2016 22:06

Bonus odds jeg har fundet... Joe Allen til Rodgers Celtic mandskab... 3.50 hos BETFAIR eller Rodgers første signede spiller til ODDS 9.00 :lol:
- Gaveregn over sommeren
Ser det mere realistiske med de gode rygter/andehistorier....
Gonzalo Higuain til odds 2.5 Napoli til Liverpool FC
Mario Götze til odds 2.75 Bayern til Liverpool FC
:oops:

Eksperterne på den side, må gerne ramme plet på Higuain og Götze.. De vil begge styrke Liverpool markant, dårlige bundniveau.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » torsdag, 09. jun, 2016 22:28

DAGGER! skrev:Bonus odds jeg har fundet... Joe Allen til Rodgers Celtic mandskab... 3.50 hos BETFAIR eller Rodgers første signede spiller til ODDS 9.00 :lol:
- Gaveregn over sommeren
Ser det mere realistiske med de gode rygter/andehistorier....
Gonzalo Higuain til odds 2.5 Napoli til Liverpool FC
Mario Götze til odds 2.75 Bayern til Liverpool FC
:oops:

Eksperterne på den side, må gerne ramme plet på Higuain og Götze.. De vil begge styrke Liverpool markant, dårlige bundniveau.
Tror sgu Allen ryger tilbage til Swansea, som har bekræftet deres interesse.

Besvar