Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 02. jul, 2016 16:59

Jeg synes også, at vi har et godt udvalg af midtbanespillere til den centrale midt.

Can ser ud til at skulle tage sig af 6eren, og den kan Allen, Lucas og Stewart også spille.

Henderson, Milner og Grujic kan spille 8eren, og den kan faktisk også spilles af Coutinho og Lallana.

Der skal virkelig en sand klassespiller ind, før vi skal sælge spillere som Allen og Lucas, der begge altid viser et meget højt bundniveau.
Selvom det godt kan være, at de ikke altid rammer deres absolutte topniveau, så ligger de altid en god indsats for dagen. Jeg bliver mere og mere glad for Allen, så jeg ser egentlig helst, at det var Lucas, der blev solgt, hvis vi skal af med en af midtbanefolkene (sammen med Stewart).

Ellers er jeg egentlig ret godt tilfreds med vores trup nu, da vi fik en hurtig kant, og da Benteke viste sig at være Pl's bedste spiller fra bænken sidste sæson, og det er altså også super vigtigt, at have denne mulighed i kampene. Sakho er forhåbentlig snart med i truppen igen.

Jeg ved ikke hvor længe, der må købes og sælges spillere, men pre season må vise, hvad der skal ske med:

Balotelli
Markovic
Alberto
Ibe
Wisdom
Ilori
Lucas
Stewart
Bogdan
Allan
Caños
Chirivella
Ojo

Bliver nogle af dem vigtige spillere til 1. holdstruppen, skal nogle lejes ud, eller skal de fleste sælges ?

Godt skriv om spillere, der skal slå til og hvordan:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-11557800?

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » søndag, 03. jul, 2016 13:51

Argh.

Jeg bliver vanvittig hvis vi sælger Lucas uden at have en erstatning. Ingen af de spillere vi har nu eller har købt er defensive midt. Vi har ikke brug for flere box-to-box eller offensive midt medmindre det er en virkelig god spiller. Så hellere beholde det vi har og udvikle det.
Can er ikke defensiv midt.
Allen er ikke defensiv midt.

Så som vores hold er lige nu er denne plads by far den vigtigste at få løst, for lige nu har vi kun Lucas. Finder vi en ny, så synes jeg stadig vi skal beholde Lucas for at have et alternativ.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 04. jul, 2016 08:55

Jeg tror bare ikke, at det er Klopp's hensigt at spille med en Mascherano type som defensiv midt. Jeg er sikker på, at Can er udset til at være den defensive af de 2, der ser ud til at skulle udgøre den centrale del af midten.

I Klopp's system er alle jo forsvarende, når vi ikke har bolden, og de 2 yderangribere hjælper backerne, og den offensive midt kommer med de 2 centrale hjem og forsvarer, når vi da ikke er lykkes med at fange bolden umiddelbart efter boldtab.

Jeg synes, at Can spillede solidt som den dybest liggende midtbanespiller, og han blive vel kun bedre.
Den slags def midt kan Allen vel også spille og mon ikke også Grujic kan ?

Henter vi en skraldemand ind til en startplads, så er der vel 6 mand, som alle drømmer om en startplads + de unge om den anden centrale plads...?

ilusio

Indlæg af ilusio » mandag, 04. jul, 2016 09:48

Henderson
Millner
Can
Grujic
Allen
NY 6'er

Jeg er ret sikker på at Allen bliver solgt til sommer. Selvom han har spillet sig op både hos os og til EM.
Jeg læste lige at vi har sat en pris på ham til £14 mio.

Mit bedste gæt er at i næste sæson vil Milner, Can, Henderson og en ny 6'er være dem som skal slås om de 2 pladser på den centrale midt. (4-2-3-1)
Grujic kender jeg simpelt hen ikke så kan ikke sige hvor han passer ind.

Jeg synes dog vi sidste år så at vi stillede op i en "4-3-3" opstilling med 3 centrale midt hvoraf en blev hængende. Det ser jeg faktisk meget hellere end at vi spiller med rene wings.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 04. jul, 2016 14:02

Jeg så hellere vi solgte Hendo og beholder Allen. Kigger man på de spillere vi har pt så er det en plads hvor der er plads til forbedring.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » mandag, 04. jul, 2016 14:51

LFC skal vidst til at overveje at hente spillere med homegrownbstatus. Vi har hentet Matip, Karius og Mane uden denne status. Grujic er under 21 og tæller derfor ikke ift. Registering af spillerne. Er lidt i tvivl hvor galt det står det.
We need a new Fowler...

ilusio

Indlæg af ilusio » mandag, 04. jul, 2016 14:57

nikand skrev:LFC skal vidst til at overveje at hente spillere med homegrownbstatus. Vi har hentet Matip, Karius og Mane uden denne status. Grujic er under 21 og tæller derfor ikke ift. Registering af spillerne. Er lidt i tvivl hvor galt det står det.
Clyne, Smith, Flanagan, Gomez, Henderson, Milner, Lallana, Ibe, Sturridge, Ings, Ojo.

Af dem er der vel 5 som er homegrown by club + nation.
Så vi er vel ok på plads? Plejer det ikke at være 4/8 som kravet er? Vi har lige nu 5/11.

Men vi skal selvfølgelig ikke sælge sturridge, Hendersopn, Ibe og smide Ojo på låneophold. Så bliver det lige pludselig svært.

Sir Bob Three Times

Indlæg af Sir Bob Three Times » mandag, 04. jul, 2016 22:25

Er det mig der er helt forkert på den eller bliver Everton kædet sammen med bedre spillere end os ? :shock:

Ifølge echo de to sidste dage. Witzel, Mata og nu også Pelle.

piotr zielinski...

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » tirsdag, 05. jul, 2016 06:18

Sir Bob Three Times skrev:Er det mig der er helt forkert på den eller bliver Everton kædet sammen med bedre spillere end os ? :shock:

Ifølge echo de to sidste dage. Witzel, Mata og nu også Pelle.

piotr zielinski...
Det er da muligt. Men vi leder jo ikke ligefrem efter Mata eller Pelle typer. Vi har allerede spillere, der kan det samme som Mata (og Coutinho er i mine øjne bedre), og hvis vi ønskede et stort tungt hangarskib i angrebet, så var vi nok ikke villige til at sælge Benteke.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 05. jul, 2016 14:56

En dag uden rygter!!??? Kom nu, Silly Season[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 05. jul, 2016 15:18

Jesper skrev:En dag uden rygter!!??? Kom nu, Silly Season[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Så var der lidt Silly Season!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 05. jul, 2016 15:35

YNWA! skrev:
Jesper skrev:En dag uden rygter!!??? Kom nu, Silly Season[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Så var der lidt Silly Season!
Takker! Ruben Neves kunne være sjovt,men jeg har ærligt talt svært ved at se behovet her og nu. På sigt ville det være genialt

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 05. jul, 2016 15:40

Problemet med Neves er bare at manden bliver ikke billigere end han er nu. Tror han går en rigtig stor fremtid i møde.

Men hvad er planen på midtbanen? Skal Can være 6'eren? Synes ikke han er god nok i det defensive endnu til at udfylde rollen. Og hvis jeg husker rigtigt så er Neves en 6'ertype med fokus på defensiven.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 05. jul, 2016 15:46

YNWA! skrev:Problemet med Neves er bare at manden bliver ikke billigere end han er nu. Tror han går en rigtig stor fremtid i møde.

Men hvad er planen på midtbanen? Skal Can være 6'eren? Synes ikke han er god nok i det defensive endnu til at udfylde rollen. Og hvis jeg husker rigtigt så er Neves en 6'ertype med fokus på defensiven.
Det er naturligvis derfor, at man er nødt til at tænke langsigtet, hvilket gør at et køb giver mening.
Hvis vi spiller 4-2-3-1, så er der 3/4 mand til at spille angriber. Der er 4-5 kvalitetsspillere til de offensive pladser og ved siden af Can, er der enormt mange spillere, som konkurrerer om pladsen. Vores anfører er måske den mest udsatte lige pt

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 05. jul, 2016 16:05

Emmy skrev:Jeg så hellere vi solgte Hendo og beholder Allen. Kigger man på de spillere vi har pt så er det en plads hvor der er plads til forbedring.

Basere du dette udfra det sidste halve sæson, eller dette EM? Javel Allen er god solid midtbanespiller, men slet ikke en top-4 mand overhovedet. Hans rygter om 14 mio pund, så skal Allen bare videre - hvis - der kommer et bud.
Hvilket kan give penge til Rúben Neves, men er han dygtig nok til PL bold i hans unge alder af 19 år?

....Ærgeligt at Bayern M fik fingrene i Renato Sanches, som er en virkelig spændende midtbanespiller - sand klassespiller i svøb. Han har taget EM med storm i en alder af 18 år, super imponerende btw.
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar