Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 17. jul, 2016 11:24

texy skrev:Nu ved jeg personligt overhovedet ikke, hvorfor vi har været så interesseret i Zielinski, men jeg finder det lidt paradoksalt, at vi åbenbart "mister" ham til AC Milan, som heller ikke er i Europa.

Ligeledes er den helt sublime Kanté skiftet til Chelsea, som heller ikke skal spille europæisk.

Der er i dag en artikel i Echo, hvor Klopp udtaler, at han ikke kan signe de spillere, som vi fans ønsker. Og han angiver manglen på europæisk fodbold som en af de faktorer, der spiller ind.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-11621529

Kanté repræsenterer vel en af de spillere, som fald ind under "fan-ønske" kategorien. Jeg tror reelt (til min store forbløffelse) ikke, at vi overhovedet har vist interesse for ham. Men selvom man ikke har europæisk fodbold, kan man åbenbart godt hente den slags spillere.

Zielinski-handlen undrer mig langt mere. Jeg tror virkelig, at det er en spiller, som Klopp utroligt gerne ville have. Og så ender han åbenbart i Milan (med mindre dagens udmelding om, at vi opgiver handlen er ren forhandlingstaktik).

Jeg kan kun komme frem til en konklusion. Og det er, at vi ikke er villige til at gå langt nok økonomisk. Om det er godt eller skidt, at vi nu er så stædige i vores vurderinger, vil jeg ikke gøre mig klog på. Det kan da sagtens være, at det gavner os i længden, således at vi ikke konstant kommer til at betale overpris.

Men det ærgrer mig, hvis Klopp er gået glip af en ønske-spiller. Og det ærgrer mig også, at vi ikke har været efter Kanté.
Jeg havde også gerne set Kante i klubben, han kunne have styrket vores centrale midtbane markant.

Jeg forstår dog ikke sammenligningen til Chelsea. Det er første gang i 13 år de ikke skal spille Champions League. Til sammenligning har vi kun kvalificeret os én gang indenfor de seneste syv år. I nyere tid peger det således i retning mod et enkeltstående tilfælde for Chelsea, hvor det mere er reglen end undtagelsen, at vi misser kvalifikationen. Og mon ikke mange topspillere gør sig disse tanker omkring Liverpool? Skal man tro Gerrard's egne ord, var dette en tungtvejende grund til vi missede Willian og Sanchez. De troede ikke på projektet.

Du rammer til gengæld hovedet på sømmet, når du påpeger ejernes villighed til at betale de høje lønninger. Kante får efter sigende 150.000£ i ugen. Det virker utænkeligt, at vi skulle være villige til at tilbyde en lignende lønpakke, da det ville matche vores bedst betalte spillers løn.

Disse spekulationer kan selvfølgelig også være ligemeget, da Klopp og komiteen ikke har udset sig Kante som et transfermål. Jeg ser ofte, at der drages paralleller til Klopps tid i Dortmund, når journalister og diverse fans skal vurdere vores ageren på transfermarkedet. Og jeg håber da også, at vi på sigt kan hente relativt ukendte spillere, der i løbet af kort tid udvikler sig til den næste Hummels, Gündogan, Reus, Lewandowski, Aubemayang etc. Men man skal ikke glemme, at det Michael Zorc har en stor andel i disse handler, hvorfor det er svært at vurdere, hvor stor en andel af Dortmunds succes på transfermarkedet skal tilskrives Klopp.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 17. jul, 2016 16:59

Syntes vi skal købe Will Griggs.. Kun fordi jeg tror The Kop vil elske hans sang :-)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » søndag, 17. jul, 2016 19:59

Bellamy_fever skrev:Syntes vi skal købe Will Griggs.. Kun fordi jeg tror The Kop vil elske hans sang :-)
Bænkevarmer har vi nok af, eller sågar angriber i den her Liverpool trup. INGS, Origi, Sturridge, Mane og Firmino kan spille Center forward... Will griggs er næppe god nok til PL, hvis han ikke kan komme på Nordirlands første hold i én kamp under EM.
You'r Never Walk Alone. ///

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 17. jul, 2016 23:04

Kan ikke lige linke. Men vi har, ifølge pålidelige journalister, budt på Wijnaldum. Suk. Pris forventes efter sigende at blive mellem 15 og 20 mio. pund.

Meget skeptisk. Så vil jeg lige så gerne beholde Allen - og nej, de er ikke samme typer, men whatever.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 17. jul, 2016 23:34

Og vi er ved at signe Augsburgs Ragnar Klavan for omkring 4 mio. pund.

Ja, øh, ham fra Estland, I ved nok. Lyder.... Interessant.
Senest rettet af Aggerdoo søndag, 17. jul, 2016 23:49, rettet i alt 1 gang.

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 17. jul, 2016 23:44

Wijnaldum, hmmm. Han er ingen holding midfielder. Nå men vi kunne ikke få Zielinski eller Dahoud, så må vi jo nøjes.

Han er en af PL's mest ustabile spiller. Han spiller godt, når holdet spiller godt. Men måske kan Klopp udvikle ham til en stabil spiller.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 18. jul, 2016 07:37

Hr. Drejer skrev:Wijnaldum, hmmm. Han er ingen holding midfielder. Nå men vi kunne ikke få Zielinski eller Dahoud, så må vi jo nøjes.

Han er en af PL's mest ustabile spiller. Han spiller godt, når holdet spiller godt. Men måske kan Klopp udvikle ham til en stabil spiller.

Jeg troede han var på vej til tottenham eller everton?.

http://www.plbold.dk/nyhed/trovaerdige- ... naeste-uge
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 18. jul, 2016 08:28

Aggerdoo skrev:Og vi er ved at signe Augsburgs Ragnar Klavan for omkring 4 mio. pund.

Ja, øh, ham fra Estland, I ved nok. Lyder.... Interessant.
Ja det er dybt underligt at vi køber en venstrebenet, erfaren midtstopper fra Bundesligaen, efter at Klopp har været ude og sige at vi grundet Gomez skade, måtte hente en ny forsvarsspiller til venstre CB, og at han ikke kiggede ungt, men erfarent og kiggede mod Bundeligaen...

Personligt havde jeg hellere set at vi bare hev Kolo tilbage som 4. valget og en lidt kreativ erstatning for Gomez og Sakhos skade, men jeg forstår nu også godt hvis Klopp vil have en venstrebenet stopper der har spillet den VCB hvor vi mangler styrke. Desuden har jeg lidt mere tiltro til en spiller der de sidste 4 sæsoner har spillet 30+ (tilsyneladende gode efter hvad jeg kan læse mig til) kampe i Bundesligaen, end jeg har til Tiago Ilori og Lloyd Jones, eller for den sags skyld Lucas i forsvaret. 4m er måske lige i overkanten, men i en verden hvor vi gør Sadio Mané til den dyreste spiller i klubbens historie og sælger Ibe for 15m + videresalgs- og tilbagekøbsklausuler, så er det vidst til at overleve for en dybdespiller.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » mandag, 18. jul, 2016 08:37

http://www.thisisanfield.com/2016/07/li ... le-united/

Her er et link til rygtet. Jeg siger go. Hellere ham end Zielinski. 11 mål i 38 PrL kampe. Hollandsk landsholdsspiller. Var god i PSV. Klopp vil tilsyneladende ikke spille med en decideret holding midfielder.

XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » mandag, 18. jul, 2016 08:48

Kender intet til Ragnar Klavan må jeg indrømme.
Men det bliver et kæmpe ja tak til Wijnaldum :dance:
Ja han har måske ikke haft den aller bedste sæson i Newcastle, men han har trods alt været en af deres bedste spillere! Jeg tror virkelig han vil passe perfekt ind i den måde Klopp vil spille fodbold på, og jeg kunne sagtens se ham blive en kæmpe gevinst for os! Så en del kampe med ham da han spillede i PSV, hvor han jo var anføre ! Jeg var dybt imponeret over ham dengang! Måske han bare ikke passede ind på et dårligt Newcastle hold !?
Jeg håber så meget den her handel går i hus, vi får altså en midtbanespiller med lederevner, og mål i støvlerne ! ( 41 må i 109 kampe for PSV & 11 mål i 38 kampe for Newcastle) !
Sign him up Jürgen Klopp :headbang:

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 18. jul, 2016 09:25

Wijnaldum er på dagen en dygtig spiller. Det har han bevist i PSV, på landsholdet og senest sporadisk i Newcastle.

Jeg håber ikke, at Wijnaldum er alternativet til Dahoud. Som drejer er inde på, er han ikke en kontrollerende midtbanespiller, der skaber balance og styrer tempoet i spillet. Spidskompetencerne skal findes længere fremme på banen, hvor Winajldum har et slutprodukt med sit overblik for medspillere og sin målfarlighed.

Selvom Winajldum har været benyttet på den centrale midtbane, vurderer jeg ham langt fra til at være dygtig i de defensive facetter af spillet. Jeg ser ham således ikke som en løsning ved siden af Can. Vi får mest ud af at benytte ham foran vores to centrale midtbanespillere - men her er vi allerede godt besat med Milner, Lallana, Coutinho, Firmino og Mané.

Jeg håber vitterligt, at Winajldum er tiltænkt som plan b til Zielinski, og at vi stadigvæk søger den boldsikre playmaker vi i den grad mangler. Men det ser ud til at være ønsketænkning.

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 18. jul, 2016 10:18

Robbie_God_Fowler skrev:Wijnaldum er på dagen en dygtig spiller. Det har han bevist i PSV, på landsholdet og senest sporadisk i Newcastle.

Jeg håber ikke, at Wijnaldum er alternativet til Dahoud. Som drejer er inde på, er han ikke en kontrollerende midtbanespiller, der skaber balance og styrer tempoet i spillet. Spidskompetencerne skal findes længere fremme på banen, hvor Winajldum har et slutprodukt med sit overblik for medspillere og sin målfarlighed.

Selvom Winajldum har været benyttet på den centrale midtbane, vurderer jeg ham langt fra til at være dygtig i de defensive facetter af spillet. Jeg ser ham således ikke som en løsning ved siden af Can. Vi får mest ud af at benytte ham foran vores to centrale midtbanespillere - men her er vi allerede godt besat med Milner, Lallana, Coutinho, Firmino og Mané.

Jeg håber vitterligt, at Winajldum er tiltænkt som plan b til Zielinski, og at vi stadigvæk søger den boldsikre playmaker vi i den grad mangler. Men det ser ud til at være ønsketænkning.

Lad os håbe, han ikke er Coutinho's afløser. Man frygter det værste, i disse transfervinduer.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » mandag, 18. jul, 2016 11:45

Oomph242 skrev: Lad os håbe, han ikke er Coutinho's afløser. Man frygter det værste, i disse transfervinduer.
Lad os håbe, at Cou ikke er så stor en ass, at han først lokker Firminho hertil, for bagefter at skride.

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 18. jul, 2016 13:19

Bojangles skrev:
Oomph242 skrev: Lad os håbe, han ikke er Coutinho's afløser. Man frygter det værste, i disse transfervinduer.
Lad os håbe, at Cou ikke er så stor en ass, at han først lokker Firminho hertil, for bagefter at skride.

Money talks og Coutinho er jo langt fra, skide godt betalt i LFC, når man sammenligner med hvad andre får i klubben. Lallana kunne han dog også, være afløser for. Det ville sportsligt, give mere mening.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2130
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 18. jul, 2016 13:47

Jeg tror, det er den mærkeligste kommatering, jeg nogensinde har set, du lige præsterede dér, Oomph242.

Besvar