Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 18. jul, 2016 15:08

Tom_Jorsal skrev:Jeg tror, det er den mærkeligste kommatering, jeg nogensinde har set, du lige præsterede dér, Oomph242.
Ja den skide iphone:).

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 18. jul, 2016 15:12

Er jeg den eneste der syntes vi ser svækket ud i forhold til sidste sæson?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 18. jul, 2016 15:18

Kelly skrev:Er jeg den eneste der syntes vi ser svækket ud i forhold til sidste sæson?
Jeg tror Matip og Mané er små forstærkninger. Men vores direkte konkurrenter - West Ham, Spurs og Everton ryster ikke i bukserne over vores indkøb, som må siges at ligge på det jævne.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

bblauritzen
Indlæg: 1066
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » mandag, 18. jul, 2016 15:37

Kelly skrev:Er jeg den eneste der syntes vi ser svækket ud i forhold til sidste sæson?
Jeg syntes Matip, Mané, Karuis og Grujić er gode tilføjelser til truppen, ikke verdens stjerner men bestemt heller ikke dårligere end det nuværende materiale. Hvis man så smider Ings og en forhåbentlig skades fri Sturridge oveni så syntes jeg det ser fornuftigt ud. Jeg har hele tiden syntes at truppen var til mere end de viste sidste sæson. Vi så i glimt hvad de kan i EL. Kan vi slippe for alle de skader som vi var hæmmet af sidste år så vi kan få noget kontinuitet så tror jeg godt vi kan nå langt.

Vi mangler dog stadig efter min mening en defensiv orienteret VB og så en klasse 6'er.

Jeg er, som altid, optimist..

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » mandag, 18. jul, 2016 15:47

Jeg tror ikke nogen af os har nok kendskab til Karius, Grujic, Matip og delvist Mané til at bedømme om vi er bedre stillet.
Klopp siger jo netop at det vigtigste er, at spilleren passer ind i spillestilen fremfor at være en stjerne. Og skal da lige love for at jeg ikke betegner nogen af vores indkøb som stjerner, men håber og tror skam at Klopp nok skal få dem til at blomstre.

Og til forskel fra sidste sæson så har vi nu en fit Sturridge fra start PLUS en Firmino og Lovren som ikke skal bruges månedvis på at finde formen.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » mandag, 18. jul, 2016 18:10

Oomph242 skrev:
Tom_Jorsal skrev:Jeg tror, det er den mærkeligste kommatering, jeg nogensinde har set, du lige præsterede dér, Oomph242.
Ja den skide iphone:).
Haha, jeg studser også altid over Oomphs kommatering. Den er helt væk.
Scouser by heart.

Siden 2009.

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » tirsdag, 19. jul, 2016 08:31

Gary Medel rygtes til klubben. Ved ikke, hvad jeg synes
http://www.thisisanfield.com/2016/07/ru ... ary-medel/

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11370
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 19. jul, 2016 09:10

sirsvansealot skrev:Gary Medel rygtes til klubben. Ved ikke, hvad jeg synes
http://www.thisisanfield.com/2016/07/ru ... ary-medel/
Jeg protesterer ikke det mindste, hvis der er noget som helst hold i det rygte. Alene bare det, at der er lidt fokus på at få en defensivt orienteret 6'er (når nu det ikke kunne blive Kanté).
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » tirsdag, 19. jul, 2016 10:29

Wow, hvis vi henter Gary Medel, så er vi sikre på masser af gule og et par røde kort i løbet af sæsonen! Han er en vildbasse uden lige, nok også derfor han bliver kaldt pittbul :D
Han minder på mange måder lidt om en blanding af Stig Tøfting og Thomas Gravesen :clap: Ville gerne bytte ham for Lucas da :clap:

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 19. jul, 2016 10:40

XabiAlonso#14 skrev:Wow, hvis vi henter Gary Medel, så er vi sikre på masser af gule og et par røde kort i løbet af sæsonen! Han er en vildbasse uden lige, nok også derfor han bliver kaldt pittbul :D
Han minder på mange måder lidt om en blanding af Stig Tøfting og Thomas Gravesen :clap: Ville gerne bytte ham for Lucas da :clap:
Vi mangler en vulkan der går i udbrud og driver holdet frem. Hvis han er manden så gerne. Dvs Chile har både ham og vidal. Ret vildt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » tirsdag, 19. jul, 2016 11:09

Kelly skrev:
XabiAlonso#14 skrev:Wow, hvis vi henter Gary Medel, så er vi sikre på masser af gule og et par røde kort i løbet af sæsonen! Han er en vildbasse uden lige, nok også derfor han bliver kaldt pittbul :D
Han minder på mange måder lidt om en blanding af Stig Tøfting og Thomas Gravesen :clap: Ville gerne bytte ham for Lucas da :clap:
Vi mangler en vulkan der går i udbrud og driver holdet frem. Hvis han er manden så gerne. Dvs Chile har både ham og vidal. Ret vildt.
Han er lige præcis den type ja.. Hehe, ja det er en hidsig midtbane de har i Chile :D

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » tirsdag, 19. jul, 2016 11:36

Hjertet siger ja til Medel, men hjernen spørger, er det virkelig det, vi har brug for? Teknisk er han ikke bleg for at indgå i kombinationer eller slå en lang tværaflevering, men hans positionelle udgangspunkt er udpræget defensivt bedst illustreret ved hans rolle som centerforsvar for landsholdet.

Hvis vi skal tilføje en ekstra midtbanespiller, vil jeg umiddelbart mene, at vi skal have en spiller af Alonsos støbning, der kan tage temperaturen på kampene og sætte retningen for et til tider ungt og ukoordineret hold.

Som type er Medel dog en kærkommen modsætning til vores nuværende midtbanespillere med sin vildskab og stålvilje. Derudover han han frisk i erindringen, hvordan man vinder medaljer fra Chile og Sevilla. Især under Chiles første Copa America på hjemmebane var han for mig bedste spiller i sin rolle som sidste defensive skanse og indpisker.

Som erstatning for Allen ville det måske ikke være det værste, da hans korte spil nok kan matche Allens og han vil derudover fylde mere på midtbanen. Til gengæld vil han formentlig ikke bygge på i forhold til det offensive bidrag fra midtbanen.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 19. jul, 2016 12:32

Jeg blander mig normalt ikke i transferdiskussionerne her om sommeren, fordi det hele er en lang hypotetisk diskussion, hvor ingen ved, hvorfor man jagter en given spiller, hvorfor man har betalt så og så meget for en spiller, hvad han skal bruges til, og hvorfor han er den rigtige/forkerte spiller at hente uden, han har haft sin første boldberøring i trøjen, men nu føler jeg alligevel for at give mit besyv med.

Jeg håber personligt, at Wijnaldum og Klavan bliver vores to sidste indkøb i det her vindue. Jeg synes, begge spillere giver fin mening at hente ind, men det kræver, at der ryger en eller to ud den anden vej - i hvert fald i Wijnaldums tilfælde. Vi kommer langt fra til at spille ligeså mange kampe som sidste år, hvorfor jeg synes, det virker overdrevet at have Firmino, Coutinho, Lallana, Wijnaldum, Mané, Markovic, Ojo og Brannagan til de tre pladser bag angriberen.

De første træningskampe har givet indtrykket af, at Klopp ser Firmino som decideret angriber, hvorfor han måske skal tages ud af ligningen - i såfald forventer jeg, at Firmino, Sturridge, Origi og Ings bliver vores muligheder der. Igen må man dog sige, at fire mand til at konkurrere om én plads virker noget besynderligt i en sæson uden Europa. Jeg forventer ikke - og håber bestemt ikke - at nogle af de fire forlader os, men at afgangene skal findes i Lallana og Markovic. Konkurrencen om pladsen som angriber må bare blive hård - medmindre Klopp ser en af de fire som andet end angriber. Det er der pt. ikke noget, der tyder specielt meget på og endnu mindre tyder på, at han vil spille med mere end en angriber.

Jeg synes ikke, at vi skal hente flere, fordi der ikke er nogen grund til at søge en løsning på samtlige af vores problemer i et enkelt transfervindue. Det er for mig belastende, at vi hver sommer står og skal finde 7-8 nye spillere, fordi halvdelen af dem vi hentede året forinden ikke har slået til. Jeg håber dog på, at det er et udtryk for, at det er Klopps første sommertransfervindue, og han fra nu af kun vil supplere med enkelte spillere hvert vindue - det betyder selvfølgelig også, at hovedparten af de nye spillere skal slå til.

Der har indtilvidere ikke været nogle grunde til, at vi ikke skulle stole på Klopp, men jeg sidder alligevel med en sund skepsis over for vores trup. Modsat milliarder andre mennesker på diverse fora og sociale medier, orker jeg ikke at hidse mig op over, hvem andre klubber henter kontra, hvem vi har hentet, for det er ikke navne på et papir, der vinder kampe - selvfølgelig ser andre klubber stærke og ambitiøse ud, men jeg glæder mig til at se, hvem af de store navne, der først falder igennem. Personligt har jeg ingen fidus til Mourinho, Zlatan og resten af manchester united, men det kan da vise sig, at jeg tager fejl.

Dem der vinder fodboldkampe er dem, der har den stærkeste trænerstab, de mest fokuserede spillere og den største vindermentalitet. Dem finder man ikke nødvendigvis hos de største navne - spørg bare Wales og Island om det. Og her er vi alt andet end lige godt stillet med Klopp - så må vi se, hvor langt spillerne evner at tage den.
Liverpool Football Klopp

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » onsdag, 20. jul, 2016 08:20



Alt andet lige, en overfladisk forklaring på hvorfor vi er konkurrere mere om EL pladser end CL pladser. Navnligt hvis man kigger på de pågældende holds PL placeringer i perioden.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 20. jul, 2016 08:59

Ja. Trist. Vi diskuterer om £27 M. er for meget for Wijnaldum samtidig med at Man U betaler 1 milliard for Pogba. Det understreger bare at vi ikke kan være med der hvor det er sjovt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar