På den anden side kan det være en ”gratis” måde at få Sakho i form på efter en lang pause. Jeg ville i hvert fald være nervøs for at lade ham spille sig i form i vores forsvar …….Emmy skrev:Det er ufatteligt hvis vi lejer vores bedste forsvarsspiller ud. I forvejen er det ringe, men lad os da gøre det både tyndere besat og endnu dårligere.
Klopp er lidt en gåde for mig med det forsvar pt
hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
Hvorfor? Nu det jo ikke ligefrem fordi vores nuværende forsvar har været prangende.jockey skrev:På den anden side kan det være en ”gratis” måde at få Sakho i form på efter en lang pause. Jeg ville i hvert fald være nervøs for at lade ham spille sig i form i vores forsvar …….Emmy skrev:Det er ufatteligt hvis vi lejer vores bedste forsvarsspiller ud. I forvejen er det ringe, men lad os da gøre det både tyndere besat og endnu dårligere.
Det synes jeg omvendt næsten altid man skal når en stor klub, taber point, uanset hvad navn manageren har. Jeg tænkte da også mit da Lucas var ved at blive solgt for små mønter, og det var ikke positivt. jeg tænkte også om Klopp havde tabt sutten forleden efter Burnley nederlaget, og såmænd også efter forsvaret lod 3 gå ind mod Arse, der var jeg også kritisk omkring Klopp. Jeg fatter ikke at man kan stole blindt på en anden person, hvis ikke det er ens familie, eller meget tæt ven. Men det er vel godt at være mere godttoende end jeg er....MåskeAndreasN skrev: Ikke fordi vi skal sætte spørgsmålstegn ved Klopp

Verden er smask fuld af hyklere....
Hvad er der sket mellem Klopp og Sakho. VIl han lejer Sakho ud ??
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg synes bare ikke rigtigt, at man kan sætte spørgsmålstegn ved beslutninger, man ikke har den fjerneste idé om, hvorfor er blevet taget og på hvilken baggrund. Derfor kan de jo godt undre.Thommo skrev:Det synes jeg omvendt næsten altid man skal når en stor klub, taber point, uanset hvad navn manageren har. Jeg tænkte da også mit da Lucas var ved at blive solgt for små mønter, og det var ikke positivt. jeg tænkte også om Klopp havde tabt sutten forleden efter Burnley nederlaget, og såmænd også efter forsvaret lod 3 gå ind mod Arse, der var jeg også kritisk omkring Klopp. Jeg fatter ikke at man kan stole blindt på en anden person, hvis ikke det er ens familie, eller meget tæt ven. Men det er vel godt at være mere godttoende end jeg er....MåskeAndreasN skrev: Ikke fordi vi skal sætte spørgsmålstegn ved Klopp
Og så vil jeg gerne frabede mig, at du lægger ord i munden på mig. Jeg har ikke sagt, at jeg stoler blindt på Klopp eller nogen andre.
Liverpool Football Klopp
Det har du ret i, men jeg mener, at Sakho er en spiller, der er voldsomt afhængig af, at være i form for at spille godt. Så selvom det burde være en umulighed, er jeg bange for at forsvaret ville blive endnu dårligere med en Sakho ude af form.Pede skrev:Hvorfor? Nu det jo ikke ligefrem fordi vores nuværende forsvar har været prangende.jockey skrev:På den anden side kan det være en ”gratis” måde at få Sakho i form på efter en lang pause. Jeg ville i hvert fald være nervøs for at lade ham spille sig i form i vores forsvar …….Emmy skrev:Det er ufatteligt hvis vi lejer vores bedste forsvarsspiller ud. I forvejen er det ringe, men lad os da gøre det både tyndere besat og endnu dårligere.
Modtaget, tolkede nok dit indlæg forkert i så fald.AndreasN skrev: Og så vil jeg gerne frabede mig, at du lægger ord i munden på mig. Jeg har ikke sagt, at jeg stoler blindt på Klopp eller nogen andre.
Verden er smask fuld af hyklere....
Er personligt lidt overrasket over den udvikling. Mest af alt fordi, at Sakho (som jeg sandt for dyden ikke selv er specielt imponeret over) har præsteret ret godt, siden Klopp tog over.Aggerdoo skrev:Stoke vil leje Sakho. Fint, ud med ham ASAP.
http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... red-escap/
Men enten vurderer Klopp, at Lovren, Matip, Klavan og Lucas bare er bedre på pladsen. Eller også er Klopp yderst utilfreds med enten Sakho's indstilling eller attitude. Eller, hvis jeg må tage sølvpapirshatten på, også kan Klopp ikke tilgive Sakho for at tage det stof, som udelukkede ham fra blandt andet EL-finalen, uden at tale med klubben, på trods af at han er blevet frifundet.
Naturligvis med forbehold for, at rygtet har noget på sig.
Kloppite
Ja Sakho mangler kamptræning og vigtigst af alt: fitness ifølge Hr. Klopp.Kelly skrev:Hvad er der sket mellem Klopp og Sakho. VIl han lejer Sakho ud ??
You'r Never Walk Alone. ///
I lighed med Mourinho og Pep, så er Klopp også en hård hund. Jeg tror det også handler om at statuere et eksempel over truppen og i særdeleshed spilleren selv.texy skrev:Er personligt lidt overrasket over den udvikling. Mest af alt fordi, at Sakho (som jeg sandt for dyden ikke selv er specielt imponeret over) har præsteret ret godt, siden Klopp tog over.Aggerdoo skrev:Stoke vil leje Sakho. Fint, ud med ham ASAP.
Men enten vurderer Klopp, at Lovren, Matip, Klavan og Lucas bare er bedre på pladsen. Eller også er Klopp yderst utilfreds med enten Sakho's indstilling eller attitude. Eller, hvis jeg må tage sølvpapirshatten på, også kan Klopp ikke tilgive Sakho for at tage det stof, som udelukkede ham fra blandt andet EL-finalen, uden at tale med klubben, på trods af at han er blevet frifundet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Du tror helt seriøst, at han udlejes for at få kamptræning??DAGGER! skrev:Ja Sakho mangler kamptræning og vigtigst af alt: fitness ifølge Hr. Klopp.Kelly skrev:Hvad er der sket mellem Klopp og Sakho. VIl han lejer Sakho ud ??

Jeg synes, det er lige drastisk nok at leje en spiller ud for at statuere et eksempel. Især på en position, hvor man er yderst sårbar, og man - om man kan lide ham eller ej - må sige, at det er en spiller, der banker brutalt på til en startplads. Jeg synes, det er røvmærkeligt.Jesper skrev:I lighed med Mourinho og Pep, så er Klopp også en hård hund. Jeg tror det også handler om at statuere et eksempel over truppen og i særdeleshed spilleren selv.texy skrev:Er personligt lidt overrasket over den udvikling. Mest af alt fordi, at Sakho (som jeg sandt for dyden ikke selv er specielt imponeret over) har præsteret ret godt, siden Klopp tog over.Aggerdoo skrev:Stoke vil leje Sakho. Fint, ud med ham ASAP.
Og jeg køber ikke, at det er fordi, han vil have ham i form. Du lejer ikke en stor profil ud for at få ham i form. Især ikke på en plads, hvor der uomtvisteligt vil komme chancer, fordi konkurrencen er så svag. Jeg ser han som en færdig mand i klubben. Desværre.
Liverpool Football Klopp
-
Hmm, er ikke helt tryg ved tanken om at leje Sakho ud.. Hvad nu hvis Lovren og Matip blev skadet på samme tid, så står vi tilbage med Klavan og Lucas
Ikke ligefrem en drømmeduo i forsvaret!

Ikke ligefrem en drømmeduo i forsvaret!
Det er komplet tåbeligt at leje Sakho ud. Vores trup bliver tyndere, vores forsvar bliver ringere og det her med signalværdi må Klopp ordne på anden vis. Han skulle gerne have andre værktøjer end fyresedler at gøre brug af for at vise sin autoritet. Jeg vil blive voldsomt skuffet hvis det ender ud i et lejemål.
"We're not racist, we only hate the mancs"