Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 03. nov, 2016 23:12

Ved godt, at det nærmest er pinligt at blive ved at kigge mod Southampton efter forstærkninger til vores hold, men jeg er VILDT imponeret af Virgil van Dijk. Jeg har endnu ikke set ham spille en dårlig kamp i denne sæson. I mine øjne er han en komplet forsvarsspiller. Høj som bare fanden og som følge deraf stærk i luften. Fysisk stærk. Hurtig. Og teknisk stærk på bolden med en god fornemmelse for det opbyggende spil.

LFC eller ej. Den mand spiller ikke i Southampton i næste sæson.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 03. nov, 2016 23:23

Mads T. skrev:
Thommo skrev:Plask er mit gæt :lol:
Vedr. Dolberg? Jeg vil vove at påstå, at han står på blokken i alle de store klubber i europa pt. Ville være et scoop hvis vi kunne hente ham.
Nej angående Aduriz,
Verden er smask fuld af hyklere....

mads2406

Indlæg af mads2406 » fredag, 04. nov, 2016 05:05

Jeg er også helt oppe at køre over Virgil van Dyke, han har godt nok været god for southampton. Især den ro han nogle gange bare piller bolden fra angriberne fra og et eminent overblik. At han så er lige over gennemsnitshøjden i Holland høj, gør det heller ikke værre.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » fredag, 04. nov, 2016 07:32

Thommo skrev:
Mads T. skrev:
Thommo skrev:Plask er mit gæt :lol:
Vedr. Dolberg? Jeg vil vove at påstå, at han står på blokken i alle de store klubber i europa pt. Ville være et scoop hvis vi kunne hente ham.
Nej angående Aduriz,
Jeg troede også det var i forhold til Dolberg, du mente :)
Jeg har set ham spille i fire kampe i denne sæson, og han har scoret i dem alle. To gange har han været kampens store oplevelse blandt andet i topkampen mod Feynoord. Det er vel ikke uden grund, at han i Holland bliver sammenlignet lidt med en helt ung van Basten...

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » fredag, 04. nov, 2016 16:18

Lad os da byde på Kasper Dolberg, hold da op et kæmpe talent i Ajax. Han scorer vel og mærke efter behag i det angreb, og med en Danny Ings ude som 4. valg, kan jeg godt se den dansker få et hav af kampe.

I så fald, en spændende spiller på 9er position - om han er et Jürgen Klopp potentiale?

Fedest for Dolberg, at han nu er blevet udtaget til det danske landshold :headbang: - som hunger efter en sulid angriber efter Bendtners skandaløse klubkarriere efter Arsenal tiden. Bendtner er klart ude af hierkivet, til en hvilken som helst top klub ligesom med Balotelli selvom talentet har været åbenløst, men personlige problemer i hverdagen har ødelagt det totalt.
You'r Never Walk Alone. ///

MP

Indlæg af MP » fredag, 04. nov, 2016 17:26

Set med danske øjne ville det være en skam hvis han skiftede til Liverpool på nuværende tidspunkt. Jeg tror det ville hæmme hans udvikling. Ingen tvivl om at han ville være 4 valg og det gav altså ikke Danny Ings andet end 10-15 min i EFL kampene.

Ser hellere han tager næste skridt ved at skifte til en klub som Saints. Hvis han fortsætter niveauet dér ja så kan vi indgå en handel med vores faste samarbejdspartner og hente ham

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » lørdag, 05. nov, 2016 03:54

Lyder godt nok spændende. Ikke lige det sted jeg regnede med at han ville forstærke først.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

XabiAlonso#14

Indlæg af XabiAlonso#14 » lørdag, 05. nov, 2016 08:22

Kom med Kasper Dolberg :flag5:

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 05. nov, 2016 08:30

YNWA! skrev:

Lyder godt nok spændende. Ikke lige det sted jeg regnede med at han ville forstærke først.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... eason.html
Lidt mere suppe på samme historie. Pointen er jo god nok og ret logisk.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. nov, 2016 08:49

Jesper skrev:
YNWA! skrev:

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... eason.html
Lidt mere suppe på samme historie. Pointen er jo god nok og ret logisk.
Og her:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-12128509?

Det er jo både Mané og Ings, vi mangler, og Ojo skal lige i omdrejninger og er givetvis for ung at hænge et så stort ansvar om halsen på ? Kunne det være Pulisic, vi går efter ?

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 05. nov, 2016 10:30

Nu prøvede vi jo at købe Pulisic i sommer, så det virker realistisk, at vi vil prøve det igen. Jeg er helt enig i, som jeg også har skrevet før, at vi skal have en ekstra kant ind. Men om det lige skal være en ung knøs, der lige er fyldt 18 år, ved jeg sgu ikke. Potentialet er der, men jeg vil gerne have én, der er lidt mere moden og klar.

Draxler måske, selvom han selvfølgelig koster mange penge. Bellarabi er også god.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » lørdag, 05. nov, 2016 10:46

MP skrev:Set med danske øjne ville det være en skam hvis han skiftede til Liverpool på nuværende tidspunkt. Jeg tror det ville hæmme hans udvikling. Ingen tvivl om at han ville være 4 valg og det gav altså ikke Danny Ings andet end 10-15 min i EFL kampene.

Ser hellere han tager næste skridt ved at skifte til en klub som Saints. Hvis han fortsætter niveauet dér ja så kan vi indgå en handel med vores faste samarbejdspartner og hente ham

Det kan du have ret i, men en model, hvor vi køber eksempelvis til januar, og lejer ham tilbage til Ajax i halvanden sæson kunne måske være en mulighed?

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 05. nov, 2016 11:29

Oh and sign Reus!

MP

Indlæg af MP » lørdag, 05. nov, 2016 11:41

Niche skrev:
MP skrev:Set med danske øjne ville det være en skam hvis han skiftede til Liverpool på nuværende tidspunkt. Jeg tror det ville hæmme hans udvikling. Ingen tvivl om at han ville være 4 valg og det gav altså ikke Danny Ings andet end 10-15 min i EFL kampene.

Det kan du have ret i, men en model, hvor vi køber eksempelvis til januar, og lejer ham tilbage til Ajax i halvanden sæson kunne måske være en mulighed?
Tja men synes der kan være mange usikkerheder forbundet med det. Ville Ajax være villige til at udvikle på ham fremfor deres egne talenter? Og så skal der VIRKELIG et stort talent til før at han om 1½-2 år kunne gå ind og spille fast i en klub som Liverpool. Vi er trods alt en klub som oftest har store stjerner placeret oppe i front og knap så mange bagtil :b

Jeg synes hellere Dolberg skulle gøre hvad Eriksen gjorde. Tog en sæson ekstra i Ajax, da mange store klubber var efter ham (inklusiv Liverpool). Han fandt sit niveau og vel også klubben der passede bedst til ham da Spurs var placeret i sub-toppen dér. Han var i en periode den store stjerne i Spurs og er også en sikker mand på holdkortet idag. Men samtidig vurderer jeg ham ikke god nok til at kunne tage et skridt længere op og skifte til en større klub.
Var Eriksen skiftet til Arsenal, City, Chelsea, United, Barca, Real så tror jeg han var havnet på bænken og ikke i nærheden af det niveau han har idag. Frygter Dolberg ikke får forløst sit talent, hvis ikke han først finder ud af om han har niveau til toppen eller sub-toppen.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 05. nov, 2016 12:43

Robbie_God_Fowler skrev:Oh and sign Reus!
Gammel Klopp mand i Dortmunds tiden. Det kunne være at foretrække, at give et byd på ham til Januar - Han ville helt sikkert have klassen på sigt, hvis han kom i totalt fitness til PL.

Marco Reus er dog ude med en skade 'rekonvalescens':
"Periode eller proces hvor en patient genvinder helbred og kræfter efter sygdom eller operation"
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar