+1Scouzer skrev:Jeg fatter simpethen ikke hvordan man overhovedet kan overveje at skille sig af med Milner.
Han har efter min mening gjort det rigtig godt for os og er meget stabil.
Ja han haft en formnedgang på det sidste, men det er han ikke ligefrem den eneste der har.
Han har desuden en masse en erfaring som mange af vores unge spillere drage fordel af.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- TomViolence
- Alder: 36
Re: Hvem skal ind?
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Og 2.TomViolence skrev:+1Scouzer skrev:Jeg fatter simpethen ikke hvordan man overhovedet kan overveje at skille sig af med Milner.
Ja han haft en formnedgang på det sidste, men det er han ikke ligefrem den eneste der har.
Han har desuden en masse en erfaring som mange af vores unge spillere drage fordel af.
Selvom Milner måske ikke bliver stamspiller næste sæson, afhængigt af hvem vi får hentet ind, så har han så meget at byde ind med som trupspiller, bl.a. erfaringen.
Vi har ikke mange ældre spillere på holdet, og hvis vi skal have elimineret vores svingende spil, så skal vi ikke have en gennemsnitlig trupalder på 22.
Og så er han jo altså også en dygtig fodboldspiller.
Og så er han rent faktisk den eneste på vores hold som har prøvet at vinde noget, og det tror jeg ikke man skal undervurdere. Han skal da ihvertfald blive i truppen og dele ud af sin erfaring.RedRedRed skrev:Og 2.TomViolence skrev:+1Scouzer skrev:Jeg fatter simpethen ikke hvordan man overhovedet kan overveje at skille sig af med Milner.
Selvom Milner måske ikke bliver stamspiller næste sæson, afhængigt af hvem vi får hentet ind, så har han så meget at byde ind med som trupspiller, bl.a. erfaringen.
Vi har ikke mange ældre spillere på holdet, og hvis vi skal have elimineret vores svingende spil, så skal vi ikke have en gennemsnitlig trupalder på 22.
Og så er han jo altså også en dygtig fodboldspiller.
Og 4.RedRedRed skrev:Og 2.TomViolence skrev:+1Scouzer skrev:Jeg fatter simpethen ikke hvordan man overhovedet kan overveje at skille sig af med Milner.
Desuden må folk også gerne holde op med at tale om Aubameyang. Det kommer ikke til at ske.
Det er såmænd heller ikke fordi jeg gerne vil af med ham. Jeg ville virkelig gerne beholde ham som en backup spiller der træder til efter behov.Scouzer skrev:Jeg fatter simpethen ikke hvordan man overhovedet kan overveje at skille sig af med Milner.
Men det var han i City og det var vel ret beset derfor han ville væk. Så det er mere et spørgsmål om hvad Milner vil end hvad os fans og Klopp vil...
Skal vi for alvor blande os i toppen af PL og Europa så duer det ikke med Milner fast på VB....og jeg er heller ikke så sikker på at duer med ham fast på midtbanen. I øvrigt havde jeg skrevet at Lucas ELLER Milner skal væk med de indkøb jeg foreslår. Jeg tror det ender med at Lucas smutter hjem til Brasilien når hans kontrakt udløber til sommer.....
Det kunne i øvrigt være rart hvis man kommenterede på hele mit indlæg om spillere ind og ud i stedet for at plukke "en fodnote" ud af sammenhængen...
Lucas har kontrakt til 2018. Han ender sikkert med at blive i klubben, som han plejer uanset hvor mange rygter der er.Poul E. skrev:Det er såmænd heller ikke fordi jeg gerne vil af med ham. Jeg ville virkelig gerne beholde ham som en backup spiller der træder til efter behov.Scouzer skrev:Jeg fatter simpethen ikke hvordan man overhovedet kan overveje at skille sig af med Milner.
Men det var han i City og det var vel ret beset derfor han ville væk. Så det er mere et spørgsmål om hvad Milner vil end hvad os fans og Klopp vil...
Skal vi for alvor blande os i toppen af PL og Europa så duer det ikke med Milner fast på VB....og jeg er heller ikke så sikker på at duer med ham fast på midtbanen. I øvrigt havde jeg skrevet at Lucas ELLER Milner skal væk med de indkøb jeg foreslår. Jeg tror det ender med at Lucas smutter hjem til Brasilien når hans kontrakt udløber til sommer.....
Det kunne i øvrigt være rart hvis man kommenterede på hele mit indlæg om spillere ind og ud i stedet for at plukke "en fodnote" ud af sammenhængen...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Hvornår er kontrakten blevet forlænget? Det har jeg vist misset....YNWA! skrev:Lucas har kontrakt til 2018. Han ender sikkert med at blive i klubben, som han plejer uanset hvor mange rygter der er.Poul E. skrev:Det er såmænd heller ikke fordi jeg gerne vil af med ham. Jeg ville virkelig gerne beholde ham som en backup spiller der træder til efter behov.Scouzer skrev:Jeg fatter simpethen ikke hvordan man overhovedet kan overveje at skille sig af med Milner.
AJ skrev:Og 4.RedRedRed skrev:Og 2.TomViolence skrev:+1Scouzer skrev:Jeg fatter simpethen ikke hvordan man overhovedet kan overveje at skille sig af med Milner.
Desuden må folk også gerne holde op med at tale om Aubameyang. Det kommer ikke til at ske.
+ 5
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Min fejl.. Mente jeg læste i januar at hans kontrakt udløb i 2018.Poul E. skrev:Hvornår er kontrakten blevet forlænget? Det har jeg vist misset....YNWA! skrev:Lucas har kontrakt til 2018. Han ender sikkert med at blive i klubben, som han plejer uanset hvor mange rygter der er.Poul E. skrev:Scouzer skrev:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis bare vi kunne få Dele Alli. Jeg er villig til at byde Hendo/Can og en stor pose penge. Han kommer til at dominere PL de næste 10 år.
Hr. Drejer skrev:Hvis bare vi kunne få Dele Alli. Jeg er villig til at byde Hendo/Can og en stor pose penge. Han kommer til at dominere PL de næste 10 år.
Spændende hvad som gik galt for BR i den transfer.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja. Vi kunne have et dream team med alle dem han ikke tegnede kontrakt med.Oomph242 skrev:Hr. Drejer skrev:Hvis bare vi kunne få Dele Alli. Jeg er villig til at byde Hendo/Can og en stor pose penge. Han kommer til at dominere PL de næste 10 år.
Spændende hvad som gik galt for BR i den transfer.
Der kommer flere af disse talenter. Liverpool skal slå til på dem når de føler for et enormt talent. Dele har et talent enhver kan se er unikt. Jeg tror i øvrigt at Chelsea eller City henter Dele.Hr. Drejer skrev:Hvis bare vi kunne få Dele Alli. Jeg er villig til at byde Hendo/Can og en stor pose penge. Han kommer til at dominere PL de næste 10 år.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Can, OK, men jeg ville være MEGET ked af at slippe Hendo.Hr. Drejer skrev:Hvis bare vi kunne få Dele Alli. Jeg er villig til at byde Hendo/Can og en stor pose penge. Han kommer til at dominere PL de næste 10 år.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Kelly skrev:Der kommer flere af disse talenter. Liverpool skal slå til på dem når de føler for et enormt talent. Dele har et talent enhver kan se er unikt. Jeg tror i øvrigt at Chelsea eller City henter Dele.Hr. Drejer skrev:Hvis bare vi kunne få Dele Alli. Jeg er villig til at byde Hendo/Can og en stor pose penge. Han kommer til at dominere PL de næste 10 år.
Jeg synes bare ikke vi er skide gode til, at slå til i rette tid. Hverken før eller under Klopp.
Havde lidt håbet på, at det var de store unge talenter Klopp gik efter. Men indtil videre, er der ikke meget som tyder på det.