Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Poul E. skrev:Robbie_God_Fowler skrev:Så vidt jeg erindrer, meldte James Pearce ud i januar, at Lucas først havde kontraktudløb i 2018. Hvis det er tilfældet, kan vi måske godt ende med at få en skilling for Lucas, eller alternativt benytte ham som breddespiller, når vi må forventes at skulle spille europæisk fodbold til næste sæson.
Til de der kan se Eurosport 2 kan jeg varmt anbefale at slå over på Mönchen Gladbach - Leipzig. Dahoud og Naby Keita tror jeg kunne være interessant at få tilført. Boldsikre spillere med det nødvendige drive til at kunne indgå i Klopp's system. Og begge med udviklingspotentiale til at kunne blive blandt de bedste på deres respektive position (8'eren).
Jeg har ledt og ledt og kan kun finde eksempler på at hans kontrakt udløber til sommer. Det her er den nyeste artikel jeg har kunnet finde hvor det er nævnt:
http://www.totalsportek.com/money/liver ... -salaries/
Transfermarkt siger også sommeren 2017, men denne artikel fra Echo siger 2018, hvilket jeg har hørt i flere podcasts også.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-12431182
Kloppite
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
Cynwal skrev:
....eller noget helt fjerde, som min fantasi ikke er i gear til - Ups: Er det ham med puddelkrøllerne, Mr. Thomson?

Ikke for at kneppe fluer konstant, men er det Thompson du mener

Verden er smask fuld af hyklere....
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Thommo skrev:Cynwal skrev:
....eller noget helt fjerde, som min fantasi ikke er i gear til - Ups: Er det ham med puddelkrøllerne, Mr. Thomson?

Nogen gange er bevinget insektkopulering på sin plads, og det var det her. Yep! Thompson it is

....eller det er i hvert fald ham, jeg også gætter på derr kan være inspirator til Phils brugernavn.
Vi SMADRER det PIShold !
-
Phil
Cynwal skrev:Thommo skrev:Cynwal skrev:

Nogen gange er bevinget insektkopulering på sin plads, og det var det her. Yep! Thompson it is

....eller det er i hvert fald ham, jeg også gætter på derr kan være inspirator til Phils brugernavn.
Jeg havde nu ikke givet mit navn så meget omtanke, så det er nu egentligt bare en henvisning til vores lille magiker: Phillipe Coutinho

-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » mandag, 20. feb, 2017 11:33
AJJ skrev:Hr. Drejer skrev:Poul E. skrev:Hr. Drejer skrev:Hvor mange penge kan vi få ind via salg? Nedenfor har jeg lavet en liste over de spillere, som jeg tror vi vil sælge til sommer, samt hvad jeg tror vi kan få for dem.
Spillere ud:
Sturridge: £20 M.
Sakho: £15 M.
Markovic: £10 M.
Flanno: £ 5 M.
Brannagan: £ 3 M.
Wisdom: £ 3 M.
Randall: £ 2 M.
I alt: £ 58 M.
Pearce mener at vi vil købe 5-6 spillere til sommer, og jeg er næsten overbevist om at vi vil slå vores transferrekord med de opskruede priser. Derfor er det vigtigt vi kan generere en del penge via salg. Ovennævnte spillere vil ikke svække vores start-11, da de ikke hører til i start-11, og alle sammen på nær Sturridge har ikke en gang spillet for vores 1. hold i denne sæson. Man kan også argumentere for at vi vil sælge en af vores målmænd og måske også Klavan.
Vi skal styrke vores midterakse; ny målmand, ny midterforsvarer, ny kontrollerende midtbanespiller og en ny angriber. Derudover håber jeg på en ny venstreback.
Er meget enig i spillersalg og priser. Tror dog også Lucas smutter tilbage til Brasilien når kontrakten udløber til sommer. Det giver ikke decideret penge til indkøb af nye spillere, men det fjerner da en løntung spiller fra lønningslisten.
Jeg forstår dog ikke at du har den eneste position (VB) hvor vi reelt ingen alternativer har som en bonusindkøbsposition. Jeg har den øverst sammen med CB må jeg indrømme. Milner er faldet meget af på den de seneste måneder....er bange for at modstanderne har fundet ud af hvordan han skal spilles...han er heller ikke så toneangivende i offensiven længere. Og så tror jeg ikke længere på at Moreno kan blive en stærkere forsvarer så han er ikke et reelt alternativ....kun i kampe hvor vi skal dominere 100%.
Hvis vi forestiller os at vi får £58m ind ved spillersalg og yderligere £50m stillet til rådighed....så er det næppe nok til mere end 3 startere...medmindre vi finder en stærk spiller der har kontraktudløb. Van Dijk og Hector kommer jo nok til at koste £65-75m tilsammen.
Mulige Bosmanspillere til klubben: Axel Witsel (CM), Gael Clichy (VB). Der er også spillere som Torres, Robben og Casillas men umiddelbart mener jeg ikke de er helt så interessante...
Ja, Lucas skulle have været med på listen
Ja, vb skal der også købes ind til. Ingen tvivl derom. Vi skal have styrket vores defensiv. Vi scorer mange mål, men der går også mange ind på os. De hold som parkerer bussen, har vi svært at score mod. Jeg håber vi går en midtbanespiller som via en aflevering kan åbne disse hold. En Mølby type.
Stewart og Ings er også kandidater til listen.
Ja, Stewart har jeg aldrig set det store i. Men det ser ud til at Klopp tror på ham. Men jeg læste et sted at Liverpool værdisætter ham til £12 M.
Ings er skadet, og jeg tror ikke han bliver solgt. Hvornår er han egentlig tilbage?
-
AJJ
Hr. Drejer skrev:AJJ skrev:Hr. Drejer skrev:Poul E. skrev:Hr. Drejer skrev:Hvor mange penge kan vi få ind via salg? Nedenfor har jeg lavet en liste over de spillere, som jeg tror vi vil sælge til sommer, samt hvad jeg tror vi kan få for dem.
Spillere ud:
Sturridge: £20 M.
Sakho: £15 M.
Markovic: £10 M.
Flanno: £ 5 M.
Brannagan: £ 3 M.
Wisdom: £ 3 M.
Randall: £ 2 M.
I alt: £ 58 M.
Pearce mener at vi vil købe 5-6 spillere til sommer, og jeg er næsten overbevist om at vi vil slå vores transferrekord med de opskruede priser. Derfor er det vigtigt vi kan generere en del penge via salg. Ovennævnte spillere vil ikke svække vores start-11, da de ikke hører til i start-11, og alle sammen på nær Sturridge har ikke en gang spillet for vores 1. hold i denne sæson. Man kan også argumentere for at vi vil sælge en af vores målmænd og måske også Klavan.
Vi skal styrke vores midterakse; ny målmand, ny midterforsvarer, ny kontrollerende midtbanespiller og en ny angriber. Derudover håber jeg på en ny venstreback.
Er meget enig i spillersalg og priser. Tror dog også Lucas smutter tilbage til Brasilien når kontrakten udløber til sommer. Det giver ikke decideret penge til indkøb af nye spillere, men det fjerner da en løntung spiller fra lønningslisten.
Jeg forstår dog ikke at du har den eneste position (VB) hvor vi reelt ingen alternativer har som en bonusindkøbsposition. Jeg har den øverst sammen med CB må jeg indrømme. Milner er faldet meget af på den de seneste måneder....er bange for at modstanderne har fundet ud af hvordan han skal spilles...han er heller ikke så toneangivende i offensiven længere. Og så tror jeg ikke længere på at Moreno kan blive en stærkere forsvarer så han er ikke et reelt alternativ....kun i kampe hvor vi skal dominere 100%.
Hvis vi forestiller os at vi får £58m ind ved spillersalg og yderligere £50m stillet til rådighed....så er det næppe nok til mere end 3 startere...medmindre vi finder en stærk spiller der har kontraktudløb. Van Dijk og Hector kommer jo nok til at koste £65-75m tilsammen.
Mulige Bosmanspillere til klubben: Axel Witsel (CM), Gael Clichy (VB). Der er også spillere som Torres, Robben og Casillas men umiddelbart mener jeg ikke de er helt så interessante...
Ja, Lucas skulle have været med på listen
Ja, vb skal der også købes ind til. Ingen tvivl derom. Vi skal have styrket vores defensiv. Vi scorer mange mål, men der går også mange ind på os. De hold som parkerer bussen, har vi svært at score mod. Jeg håber vi går en midtbanespiller som via en aflevering kan åbne disse hold. En Mølby type.
Stewart og Ings er også kandidater til listen.
Ja, Stewart har jeg aldrig set det store i. Men det ser ud til at Klopp tror på ham. Men jeg læste et sted at Liverpool værdisætter ham til £12 M.
Ings er skadet, og jeg tror ikke han bliver solgt. Hvornår er han egentlig tilbage?
£12 M lyder helt vildt, når man sammenligner med £13 M for Allen. Det vil være endnu bedre købmandskab end £15 M for Ibe, hvis man kan få det.
Ja, Klopp har udtalt sig positivt om Stewart ved flere lejligheder, men der er noget med ord og handlinger her. Bedømt på spillede minutter og starter, så virker troen på ham ikke så stor igen. Tag som et godt eksempel Sunderland-kampen, hvor han sad på bænken i alle 90 min. Hvis troen var der, så skulle han jo have spillet den kamp fra start.
Ift. Ings så mener jeg først, han reelt er tilbage til pre-season. Kunne man forestille sig nogenlunde samme forløb som med Flanno? Udlejning og derefter et salg - med mindre han udvikler sig helt vildt under lejemålet.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Las Palmas tabte 1-2 til Malaga i går aftes, men Mauricio Lemos scorede igen direkte på frispark. Ikke den vigtigste egenskab for en midterforsvarer, men det er godt nok spektakulært.
-
MP
Også 2 udemærkede mål fra 19-årige Tielemans i lørdags. Han var vildt hyped dengang han blot var 17, men synes ikke man har hørt så meget til ham siden. Gik hans udvikling i stå?
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » tirsdag, 21. feb, 2017 09:59
Det er to flotte mål! Han regnes stadig for et af verdens største midtbanetalenter. Men jeg tror at prismæssigt, så er han uden for vores rækkevidde.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
Hr. Drejer skrev:Det er to flotte mål! Han regnes stadig for et af verdens største midtbanetalenter. Men jeg tror at prismæssigt, så er han uden for vores rækkevidde.
Det kommer da an på prioriteringen, vil jeg påstå. til 20-22 mill £ er han vil tilgængelig, det er trods alt den belgiske liga. Men langskud, det kan jeg lide, men nu ved jeg ikke om det er de to eneste han har lavet i livet.
P.S. Mændende bag FM 2017 rater ham højt, jeg købte ham til LFC og solgte ham til chelsea for 128-130 mill £ som 22-23 årig

. Vigtig viden, ligegyldig info

Verden er smask fuld af hyklere....
-
ilusio
- Geografisk sted: Midtjylland
- Alder: 47
Der render en del talentfulde og unge offensive kræfter rundt i Leverkusen...
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
Oomph242
af Oomph242 » tirsdag, 21. feb, 2017 21:23
ilusio skrev:Der render en del talentfulde og unge offensive kræfter rundt i Leverkusen...
Og i Monaco.
-
AJJ
Oomph242 skrev:ilusio skrev:Der render en del talentfulde og unge offensive kræfter rundt i Leverkusen...
Og i Monaco.
Men dem i Monaco kan vi ikke få
-
texy
- Geografisk sted: København
Ok, så er jeg da for alvor i gang med at få øjnene op for endnu en spiller. Mbappé fra Monaco er jo helt vanvittig. Nærmest Mané version 2....
Kloppite
-
AJJ
Ja, man forstår godt sammenligningen med Henry. Vanvittig fart og sublim teknik. Nå ja, og så 18 år