Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 01. jun, 2017 15:50

Niels K skrev:Atletico Madrid er tilsyneladende ude af kampen om Lacazette, mens Arsenal og Liverpool stadig skulle være i spil:

http://www.football.london/arsenal-fc/t ... e-13121337
Og samtidig betyder det at Mourinho må droppe tanken om Griezmann.

Lacazette synes jeg godt om. Arsenal spiller i år ikke CL men man nu godt forstå hvis en topspiller ikke kun kigger på den netop overståede sæson. Og så er historien de sidste ti år med Arsenal overfor Liverpool.

Giv det et skud Jürgen!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 01. jun, 2017 16:38

nikand skrev:
Oomph242 skrev:Juventus er eftersigende nået til enighed med Baldé og Schick... fandens som de støvsuger Serie A og for små penge.
Hvad er prisen da? Da de sidste år snuppe Pjanic og Higuain havde da tømt lommerne.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det skulle vist være omkring €20m stykket.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 02. jun, 2017 16:17

Nogen som kender noget til Bruma fra Galatasary? Han skulle eftersigende minde meget om Mané, spiller bare primært på venstrekanten.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » fredag, 02. jun, 2017 17:04

Oomph242 skrev:Nogen som kender noget til Bruma fra Galatasary? Han skulle eftersigende minde meget om Mané, spiller bare primært på venstrekanten.
Han skulle eftersigende også være tæt på at blive præsenteret i RB Leipzig.
Imod moderne fodbold.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 02. jun, 2017 17:31

sjampen skrev:
Oomph242 skrev:Nogen som kender noget til Bruma fra Galatasary? Han skulle eftersigende minde meget om Mané, spiller bare primært på venstrekanten.
Han skulle eftersigende også være tæt på at blive præsenteret i RB Leipzig.
Så kan vi jo købe ham i 2019 for £50m. Kanon deal:).

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 04. jun, 2017 08:43

Ifølge Sky forhandler Milan med Celtic om at hente Dembele.
Hvis det er sandt, burde vi så ikke blande os?? Tænker at hvis de har kapital til at hente ham, bør vi også have. Samt vi immervæk må være en mere attraktiv klub.

Har ikke set ham meget "live" da det ikke lige sådan er at se skotsk bold, men følger Celtic på de sociale medier, og udfra det er han stjernen på et hold som har kvast alt modstand i ligaen i år (jovist, så er niveauet som i Superligaen, men stadig flot som 20 årig)

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 04. jun, 2017 08:53

Belloni skrev:Ifølge Sky forhandler Milan med Celtic om at hente Dembele.
Hvis det er sandt, burde vi så ikke blande os?? Tænker at hvis de har kapital til at hente ham, bør vi også have. Samt vi immervæk må være en mere attraktiv klub.

Har ikke set ham meget "live" da det ikke lige sådan er at se skotsk bold, men følger Celtic på de sociale medier, og udfra det er han stjernen på et hold som har kvast alt modstand i ligaen i år (jovist, så er niveauet som i Superligaen, men stadig flot som 20 årig)
Nej tak. Så hellere lægge et bud på Dolberg, hvis det endelig skal være.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » søndag, 04. jun, 2017 13:07

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig hvis der er noget i den her historie.
https://www.thisisanfield.com/2017/06/l ... k-reports/

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 04. jun, 2017 13:17

rnh skrev:Jeg kunne rigtigt godt tænke mig hvis der er noget i den her historie.
Det kunne vi alle :D

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » søndag, 04. jun, 2017 13:51

Oomph242 skrev:
rnh skrev:Jeg kunne rigtigt godt tænke mig hvis der er noget i den her historie.
Jeg melder mig i koret :D
EDIT: Har fundet den artikel i Sunday Express, som "This is Anfield" quoter. Den indeholder desværre ikke andet end vage hentydninger uden kilder i stil med: "...and the Sunday Express understands that Liverpool could meet his advisors next week."
http://www.express.co.uk/sport/football ... ed-Arsenal

Er bange for det er Silly-Season varm luft click bait.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Victor1605
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Victor1605 » søndag, 04. jun, 2017 20:33

Vores offensiv ville være vanvittig, og vores bænk på næsten samme niveau :love3:

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 04. jun, 2017 20:39

Cynwal skrev:
Oomph242 skrev:
Jeg melder mig i koret :D
EDIT: Har fundet den artikel i Sunday Express, som "This is Anfield" quoter. Den indeholder desværre ikke andet end vage hentydninger uden kilder i stil med: "...and the Sunday Express understands that Liverpool could meet his advisors next week."
http://www.express.co.uk/sport/football ... ed-Arsenal

Er bange for det er Silly-Season varm luft click bait.
Sky Sport har vist også manet den til jorden... Men drømmen var god, så længe det varede :D

En Lacazette signing ville ellers have vist omverdenen, at vi satser på mere end top 4 og at vi vil være med helt i toppen af PL.... Vi må holde os til Salah, en fin spiller, men også en vi kunne få med 6-7 plads i PL....

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 04. jun, 2017 21:21

Der skrives mange steder (ved ikke om kilden er den samme), at vi er villige til at matche Chelsea's og Man City's tilbud til Soton og van Dijk. Så er det op til van Dijk at beslutte sig ud fra sportslige og personlige grunde, og der har Liverpool's forhandlere fået særdeles positive tilkendegivelser fra van Dijk lejren indtil videre.

Jeg har lidt på fornemmelsen, at vi vil gå hele vejen for at få vores primære transfer mål handlet hjem i dette vindue, så det bliver ikke økonomien, der slår os ud af kampen, men det bliver op til spillerens præferencer i sidste ende.

Salah-handlen går vel nogenlunde o-p op med et salg af Sakho, så det er bare at give den gas :)

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 04. jun, 2017 21:46

Niels K skrev:Der skrives mange steder (ved ikke om kilden er den samme), at vi er villige til at matche Chelsea's og Man City's tilbud til Soton og van Dijk. Så er det op til van Dijk at beslutte sig ud fra sportslige og personlige grunde, og der har Liverpool's forhandlere fået særdeles positive tilkendegivelser fra van Dijk lejren indtil videre.

Jeg har lidt på fornemmelsen, at vi vil gå hele vejen for at få vores primære transfer mål handlet hjem i dette vindue, så det bliver ikke økonomien, der slår os ud af kampen, men det bliver op til spillerens præferencer i sidste ende.

Salah-handlen går vel nogenlunde o-p op med et salg af Sakho, så det er bare at give den gas :)

Ja hvis vi kan sælge Sakho til den pris. Ifølge rygter har Portsmouth trukket sig grundet pris og lønkrav.
Både ham og Sturrigde er der desværre ikke mange rygter om indtil videre.

En van Dijk til £60m synes jeg er vanvid, ikke en gang Bonucci vil koste så meget.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » søndag, 04. jun, 2017 21:55

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Der skrives mange steder (ved ikke om kilden er den samme), at vi er villige til at matche Chelsea's og Man City's tilbud til Soton og van Dijk. Så er det op til van Dijk at beslutte sig ud fra sportslige og personlige grunde, og der har Liverpool's forhandlere fået særdeles positive tilkendegivelser fra van Dijk lejren indtil videre.
Ja hvis vi kan sælge Sakho til den pris. Ifølge rygter har Portsmouth trukket sig grundet pris og lønkrav.
Både ham og Sturrigde er der desværre ikke mange rygter om indtil videre.
En van Dijk til £60m synes jeg er vanvid, ikke en gang Bonucci vil koste så meget.
Måske også liige optimistisk nok af P'mouth, at tro at de kan få Sakho til League 1. :D :D ;)

Besvar