Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » torsdag, 15. jun, 2017 10:42

Lacazette kunne være fantastisk at få ind, men der er mange om buddet. Nu slynger jeg lige noget helt andet ud, som måske ikke er helt gennemtænkt... Hvad med Costa? Jeg ved, manden er et svin på en bane, men han har dog lagt nogle af underneden på hylden. Han er en fantastisk spiller med en enorm vindermentalitet, og så er han til salg. Vil han forpeste omklædningsrummet? Måske, men et modsatte kan også blive tilfældet, nemlig at hans mentalitet smitter lidt af på vores pæne polerede glatbarberede marmeladedrenge... Jeg tror han kunne blive et hit på Anfield...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 15. jun, 2017 19:33

Man undres over at vi endnu ikke har lukket handlen med Salah. Skal vi sælge, før vi kan købe? Vi er åbenbart stadig sløje til at afslutte disse handler.

Jeg fik bange anelser da vores nye boos, Peter Moore, udtalte at vi ikke behøver at bruge 100 millioner, fordi Man C gør det. Jeg håber at vi bliver styrket markant, eftersom vores program næste år bliver vanskeligere.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 15. jun, 2017 23:19

Der er godt nok blevet stille. Hold da op! Jeg vil næsten antage, det er fordi, klubben er blevet mere påpasselig med læk efter van Dijk-farcen. Det prøver jeg at overbevise mig selv om.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » fredag, 16. jun, 2017 07:26

Hr. Drejer skrev:Man undres over at vi endnu ikke har lukket handlen med Salah. Skal vi sælge, før vi kan købe? Vi er åbenbart stadig sløje til at afslutte disse handler.

Jeg fik bange anelser da vores nye boos, Peter Moore, udtalte at vi ikke behøver at bruge 100 millioner, fordi Man C gør det. Jeg håber at vi bliver styrket markant, eftersom vores program næste år bliver vanskeligere.
Det handler vel egentlig om at vores prissætning at Salah er lavere end hvad Roma forlanger.
Jeg tror ikke at vores indkøbs politik er ændret når det kommer til fremgangsmåde, jeg tror dog at vi tilgengæld er interesseret i noget stører/dyre spillere end tidligere. Men de skal dog stadig ligge inden for vores prisvurdering, ellers ender vi i det her cirkus.
Det er vil ok at vi ikke vil betale mere end hvad vi vurdere at en spiller er værd.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » fredag, 16. jun, 2017 09:36

rnh skrev: [...]Det er vil ok at vi ikke vil betale mere end hvad vi vurdere at en spiller er værd.
Bestemt. Men hvis en spiller stadig har en god del tilbage af sin kontrakt, og klubben der ejer ham, faktisk ikke vil af med ham, så stiger priser jo helt automatisk. Så hvis vi vurderer, at en spiller er 30mio værd, i den perfekte verden, hvor spiller vil skifte til os, sælgende klub vil sælge ham, og vi gerne vil købe ham - ja, så kan han jo nemt koste 10mio+ mere end han ville koste, hvis det var sælgeren, der havde sat ham til salg.

Og så må vi så vurdere, om han er den rigtige. Og hvis vi allerede har vurderet, at han er den rette spiller, til at forbedre os, så må vi også strække os, for at få ham.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 16. jun, 2017 10:10

Det er fint at stå fast på en prisvurdering, så længe denne ligger indenfor rimelighedens grænser.

35 millioner pund synes dog rimeligt i et marked, hvor selvsamme klub angiveligt prisfastsætter Sakho og Markovic til henholdsvis 30 og 20 millioner pund.

MP

Indlæg af MP » fredag, 16. jun, 2017 10:18

Uanset om Salah er de ekstra millioner pund værd, så mener jeg det ville være katastrofalt at miste denne transfer ovenpå hele VVD sagen. Ikke så meget grundet tabet af spilleren, men nærmere signal værdien i at vi atter engang mister 2 top targets som ifølge medierne allerede stod med det ene ben inden for døren.
Få nu bare lukket den, så vi ikke skal tabe ansigt og brug så kræfterne på at hente en CB og VB.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 16. jun, 2017 10:19

Robbie_God_Fowler skrev:Det er fint at stå fast på en prisvurdering, så længe denne ligger indenfor rimelighedens grænser.

35 millioner pund synes dog rimeligt i et marked, hvor selvsamme klub angiveligt prisfastsætter Sakho og Markovic til henholdsvis 30 og 20 millioner pund.

Sakho og Markovic til 30 og 20 millioner pund. Virker ikke realistisk. Vi vil rigtig gerne af med dem og der er ingen rygter om interesserede klubber... Jeg tror de er i klubben næste sæson, hvis vi står fast på de priser...

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » fredag, 16. jun, 2017 11:00

Bojangles skrev:
rnh skrev: [...]Det er vil ok at vi ikke vil betale mere end hvad vi vurdere at en spiller er værd.
Bestemt. Men hvis en spiller stadig har en god del tilbage af sin kontrakt, og klubben der ejer ham, faktisk ikke vil af med ham, så stiger priser jo helt automatisk. Så hvis vi vurderer, at en spiller er 30mio værd, i den perfekte verden, hvor spiller vil skifte til os, sælgende klub vil sælge ham, og vi gerne vil købe ham - ja, så kan han jo nemt koste 10mio+ mere end han ville koste, hvis det var sælgeren, der havde sat ham til salg.

Og så må vi så vurdere, om han er den rigtige. Og hvis vi allerede har vurderet, at han er den rette spiller, til at forbedre os, så må vi også strække os, for at få ham.
Helt enig og det er jo nok også det der er igang, men samtidig vurder man måske på om det så er beder at gå efter et alternativt emne.

Jeg tror bare at der er mange ind over beslutninger som dem og at vi ikke er en klub der forhastet købe en spiller hvis vi kke er enige i vurderingen.
Ja vi taber nogle handler på gulvet ind i mellem da det tager for lang tid at beslutte sig, men jeg tror som oftes ikke at det vurderes som et tab, men en beslutning er taget der hedder at vires max pris er nået. Vil Chelsea eller City betale mere ja så er det sådan at det er.

Van Dijk er muligvis en helt anden sag.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 16. jun, 2017 18:26

Jeg håber næste mand i klubben bliver Michael Zorc. Der mangler kompetente fodbold folk på direktionsgangen...

pingel

Indlæg af pingel » lørdag, 17. jun, 2017 15:39

Ham Gelson ser sgu god ud på You Tube ;-) Lad os købe ham og Salah, så mangler vi ikke wings foreløbig...

https://twitter.com/viktorfagerlfc/stat ... 6128059394

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 17. jun, 2017 16:25

pingel skrev:Ham Gelson ser sgu god ud på You Tube ;-) Lad os købe ham og Salah, så mangler vi ikke wings foreløbig...

God på Youtube? Hvorfor så ikke bare starte budet ved 60 mio. euro i stedet?

Victor1605
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Victor1605 » lørdag, 17. jun, 2017 17:07

pingel skrev:Ham Gelson ser sgu god ud på You Tube ;-) Lad os købe ham og Salah, så mangler vi ikke wings foreløbig...

Er fuldstændig enig, han ligner godt nok en der skal til Madrid eller Barca, men nu tror jeg desværre ikke at der er nogen på dette forum der ved nok om ham til at vurdere om han er alle pengene værd. For det første spiller han jo i en væsentligt dårligere liga, og så tror jeg desværre at han som ung spiller højst sandsynligt er svingende i sine præstationer, eftersom at det oftest er sådan når man ikke har så meget erfaring.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 17. jun, 2017 18:03

Det virker som om at Klopp har tænkt sig at satse på Sturrigde næste år. istedet for at hente en angriber til 80 mil pund.

Det ihvertfald den fornemmelse at jeg får når jeg kigger på mit twitter feed.

Han ser nok ikke at det er Sturrigde/Bobby/Origi som er problemet når vi ikke vader i chancer.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 17. jun, 2017 18:24

Wormie skrev:Det virker som om at Klopp har tænkt sig at satse på Sturrigde næste år. istedet for at hente en angriber til 80 mil pund.

Det ihvertfald den fornemmelse at jeg får når jeg kigger på mit twitter feed.

Han ser nok ikke at det er Sturrigde/Bobby/Origi som er problemet når vi ikke vader i chancer.

En Lacazette til £50m ville være rigeligt imo.

Men tror du har ret. Samt er der vel heller ikke rigtigt penge til det. Med en formodet netspend på vel omkring £60m + salg, så bliver der nok ikke over £100m til indkøb. De spillere vi vil sælge dyrt, virker ingen klubber umiddelbart interesseret i til prisen. (Sakno £30m, Markovic £20m, Sturrigde £40m).
Mon ikke vi skal et godt stykke ned i pris på alle sammen, før nogen slår til.

Besvar