Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 29. maj, 2018 23:49

YNWA! skrev:

Så hellere Oblak for de penge!
Der er som minimum 150 og velsagtens også det dobbelte af keepere i verden der er bedre end Karius og Mig, drop ham der holdt åbent hus da vi spillede mod Roma, og find en anden. Hvis RM køber en keeper, kan vi hente deres. Oblak er jo også indlysende og langt bedre end Alisson, ud fra mit beskedne kendskab til Roma keeperen, hvad får dem til at tro de kan kræve det når Oblak er billigere? jeg fatter det ikke, at de stadig er tøse fornærmede over Salah salget, men det er deres egen sag. LFC bød de accepterede i sin tid, og de slap for FFP problemer....Og nu byder vi og de siger de vil have mere end Oblak koster. Den ligger lige til højrebenet, tag en eller anden af de ihvertfald 150 der forstærker den position i LFC. Jeg får udslæt hvis Karius står i PL og CL.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 30. maj, 2018 09:49

Jeg tør slet ikke tænke på, hvad prisen for Alisson vil være, hvis han får et rigtigt godt VM og går i semifinale/finale med Brasilien....

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » onsdag, 30. maj, 2018 10:05

AJJ skrev:Jeg tør slet ikke tænke på, hvad prisen for Alisson vil være, hvis han får et rigtigt godt VM og går i semifinale/finale med Brasilien....
eller hvis han flopper :).

Jer er bekymret for at Klopp ikke har en plan B og vi må nøjes med Karius.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 38

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. maj, 2018 10:15

Kelly skrev:
AJJ skrev:Jeg tør slet ikke tænke på, hvad prisen for Alisson vil være, hvis han får et rigtigt godt VM og går i semifinale/finale med Brasilien....
eller hvis han flopper :).

Jer er bekymret for at Klopp ikke har en plan B og vi må nøjes med Karius.
Alisson er vel plan B fordi Oblak er "out of reach", eller hvad?

Jeg må indrømme at jeg er lige så nervøs for at plan B er Butland eller lign. mere end at vi må nøjes med Karius.

Er også lidt nervøs for hvad vi siger nej til ved at sige ja til Alisson. Altså i forhold til at vi så er ude af jagten når Oblak en dag vil videre eller at vi har endnu en sæson uden alternativer til kanterne.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 47

Indlæg af ilusio » onsdag, 30. maj, 2018 10:37

Jeg håber bare ikke Klopp laver en panikløsning på målmandsposten. Vi skal have den rigtige og ikke bar en ny for at vise at vi har handlet.

Er den rigtige tilgængelig, så skal vi betale ved kasse 1.

Ellers er Karius sgu nok bedre end fx Butland.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 30. maj, 2018 10:39

Thommo skrev:
YNWA! skrev:

Så hellere Oblak for de penge!
Der er som minimum 150 og velsagtens også det dobbelte af keepere i verden der er bedre end Karius og Mig, drop ham der holdt åbent hus da vi spillede mod Roma, og find en anden. Hvis RM køber en keeper, kan vi hente deres. Oblak er jo også indlysende og langt bedre end Alisson, ud fra mit beskedne kendskab til Roma keeperen, hvad får dem til at tro de kan kræve det når Oblak er billigere? jeg fatter det ikke, at de stadig er tøse fornærmede over Salah salget, men det er deres egen sag. LFC bød de accepterede i sin tid, og de slap for FFP problemer....Og nu byder vi og de siger de vil have mere end Oblak koster. Den ligger lige til højrebenet, tag en eller anden af de ihvertfald 150 der forstærker den position i LFC. Jeg får udslæt hvis Karius står i PL og CL.
Jeg er enig i Oblak er bedre end Allison. Men ikke langt bedre.

Allison er trods alt foran Ederson på det Brasilanske landshold og skal jeg være helt ærlig så ville jeg hjertens gerne bytte samtlige af vores målmænd med Ederson.

Naturligvis så jeg gerne en målmand i De Gea klassen (hvilket Oblak er), men Allison er trods alt stadig toppen af poppen, og en MARKANT forbedring af hvad vi har.

PSG lader også til at ville købe en målmand - så måske Trapp eller Areola er alternativer - de er begge opgraderinger ifht hvad vi har.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » onsdag, 30. maj, 2018 12:34

Trapp, Aerola, Oblak, Alison, Ederson.

Man kan diskutere længe hvem der er hylde 1 eller 2. Men personligt er jeg ligeglad om det lige bliver hylde 1 eller 2 der er bedst til prisen, bare vi slipper for vores hylde 4, 5 eller 6 målmænd som vi har i øjeblikket.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » onsdag, 30. maj, 2018 12:57

Lewandowski vil gerne løses/frikøbes fra sin kontrakt i Bayern. En mulig Klopp-effekt mht tillokning?
https://www.bild.de/sport/fussball/robe ... .bild.html
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
nikand
Alder: 46

Indlæg af nikand » onsdag, 30. maj, 2018 13:52

Oblak er fantastisk. Jeg er i tvivl om hvorvidt Oblak er i så høj klasse, grundet Atleticos spillestil og lavt forsvarsspil og gode forsvar.

Oblak har jeg næsten aldrig set ‘spille’ fodbold, men redninger har han utrolig mange af.
We need a new Fowler...

Weissmuller
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 46

Indlæg af Weissmuller » onsdag, 30. maj, 2018 14:31

nikand skrev:Oblak er fantastisk. Jeg er i tvivl om hvorvidt Oblak er i så høj klasse, grundet Atleticos spillestil og lavt forsvarsspil og gode forsvar.

Oblak har jeg næsten aldrig set ‘spille’ fodbold, men redninger har han utrolig mange af.
Lige den der, syntes jeg er en rigtig god pointe. Hele Atleticos spillestil er sat op omkring et stækt forsvar. Og de er et af de bedste forsvars hold i verden.

Læste et sted, (har selvfølgelig glemt hvor det var) at Liverpool egentlig ikke tillod ret mange chancer inde i feltet, men når de gjorde, blev det altid til kæmpe chancer imod.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 38

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. maj, 2018 14:45

Cynwal skrev:Lewandowski vil gerne løses/frikøbes fra sin kontrakt i Bayern. En mulig Klopp-effekt mht tillokning?
https://www.bild.de/sport/fussball/robe ... .bild.html
Ja muligheden foreligger. En tur til PL eller en af La Liga giganterne er også det naturlige næste skridt for Lewandowski. Men jeg tror altså ikke Klopp vil bruge så mange penge på en centerforward så længe han har Firmino og tror egentlig også han rater Ings og Solanke ok højt.

Det der taler for er at Lewandowski er så meget en klassespiller at man kan rette formationen til efter ham.

Overordnet set tror jeg ikke det er noget Klopp vil gøre, men jeg ved jo reelt heller ikke hvad prisen for Lewandowski bliver, har hørt gæt på 80 millioner pund eller euro :shock: (Kan i huske hvad en 29 årig Henry gik for? 13,5 eller sådan noget).

Sidste sommer foreslog jeg godt nok at vi skulle se på Lewandowski, Moratta eller Cavani hvis vi solgte Coutinho og så bruge Firmino som hængende angriber i et 4-2-3-1 system, men Klopp er ved at få solgt sin 4-3-3 ret godt syntes jeg.

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 30. maj, 2018 15:00

Lewandowski? Been there, done that... Og for gammel og dyr.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » onsdag, 30. maj, 2018 15:23

Weissmuller skrev:
nikand skrev:Oblak er fantastisk. Jeg er i tvivl om hvorvidt Oblak er i så høj klasse, grundet Atleticos spillestil og lavt forsvarsspil og gode forsvar.

Lige den der, syntes jeg er en rigtig god pointe. Hele Atleticos spillestil er sat op omkring et stækt forsvar. Og de er et af de bedste forsvars hold i verden.

Læste et sted, (har selvfølgelig glemt hvor det var) at Liverpool egentlig ikke tillod ret mange chancer inde i feltet, men når de gjorde, blev det altid til kæmpe chancer imod.
Hvad med Cillessen
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 30. maj, 2018 17:12

Lad os se om denne bruger på liverpool-rumours.co.uk får ret :D

30 May 2018 10:30:40
Lads, Been talking to my source today (ex player) . Fekir will be done in the week. Also Liverpool looking at Alisson but Roma want crazy money. Lallana will go. West Ham and Newcastle interested.

Mid Wales Red.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 30. maj, 2018 17:38

Kelly skrev:
Weissmuller skrev:

Hvad med Cillessen
Han er ikke bedre end Karius.

Besvar