Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 19. sep, 2021 08:07

3 bud på en angriber i 3 forskellige prisklasser:

Liverpool transfer chases for Robert Lewandowski and Erling Haaland ignore ideal FSG move

Liverpool have been linked with Robert Lewandowski and Erling Haaland.

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... nd-FSG-SNT

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 24. sep, 2021 11:28

Niels K skrev:
søndag, 19. sep, 2021 08:07
3 bud på en angriber i 3 forskellige prisklasser:

Liverpool transfer chases for Robert Lewandowski and Erling Haaland ignore ideal FSG move

Liverpool have been linked with Robert Lewandowski and Erling Haaland.

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... nd-FSG-SNT
Lewandowski er jo en kæmpe profil og Haaland er godt på vej.

Adeyemi er spændende, jeg tænker lidt at Liverpool måske helst vil vente med ham til at bliver lidt dyrere, men har mere erfaring på højere niveau. Men det afhænger jo også lidt af prisen, men Minamino så vi jo at man gerne vil kaste terningerne hvis prisen vurderes lav nok, imens med Jonathan David så vi at til en høj pris vil man måske hellere spille lidt mere sikker på en Jota, der allerede har vist at han kan på PL niveau og betale lidt ekstra for det.

Salzburg er også i en svær gruppe i CL og kunne jo meget vel slutte på en 4. plads og så er en januar transfer pludselig en mulighed.

Adeyemi har heller ikke nogen forbindelser til Raiola så vidt jeg kan se. Han er også blevet noteret for en kamp for det tyske landshold, så det lader jo til at han ikke har tænkt sig at spille for Nigeria, hvilket er fint i forhold til fremtidige AFCONs*, transfermarkt sige også han er født i München så det giver jo mening.

*jeg ved godt at de har besluttet at spille dem om sommeren i fremtiden, men lad os nu se, det kan blive frygtelig varmt om sommeren i visse dele af det kontinent.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 26. sep, 2021 08:22

Gad vide hvad Ivan Toney skal koste ? Efter at have set Brentford nogle gange denne sæson og lidt sidste sæson, så er jeg ganske imponeret over ham. Jeg synes, han har hele pakken, og han ser ud til at blive bedre og bedre, selvom han nu møder stærkere modstandere.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 26. sep, 2021 15:56

Niels K skrev:
søndag, 26. sep, 2021 08:22
Gad vide hvad Ivan Toney skal koste ? Efter at have set Brentford nogle gange denne sæson og lidt sidste sæson, så er jeg ganske imponeret over ham. Jeg synes, han har hele pakken, og han ser ud til at blive bedre og bedre, selvom han nu møder stærkere modstandere.
Måske som afløser for en Sadio Mane, der, må vi nok indrømme, er lidt på retur?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 26. sep, 2021 19:56

YNWA! skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 11:57
Jeg har holdt øje med ham i sæsonstarten, og jeg må indrømme at jeg er blevet lidt imponeret af hans energi, gå-på-mod og han udfordrer hans direkte modstander. Han arbejder stenhårdt, og jeg synes han ligner en Klopp-spiller.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 27. sep, 2021 09:00

Hr. Drejer skrev:
søndag, 26. sep, 2021 19:56
YNWA! skrev:
onsdag, 21. jul, 2021 11:57
Jeg har holdt øje med ham i sæsonstarten, og jeg må indrømme at jeg er blevet lidt imponeret af hans energi, gå-på-mod og han udfordrer hans direkte modstander. Han arbejder stenhårdt, og jeg synes han ligner en Klopp-spiller.
Hvis det er Bowen, vi taler om (ikke ham på billedet, så jeg bliver lidt i tvivl), så har jeg også holdt øje med ham i denne sæson. Og jeg er enig i, at der er stor energi og arbejdsvilje. Men jeg ser ham altså ikke som en Liverpool-spiller. I forhold til at skulle få spilletid på Salahs plads, så synes jeg ikke, at han er målsøgende nok. Nu har han hverken fået målet eller assisten fra udligningen imod Leeds, hvilket jeg ikke helt forstår (fatter ikke, at man ikke får assisten, hvis man fremtvinger et selvmål eller et straffe). Men selvom den tæller med i min vurdering af ham, så ligner han bare ikke en spiller, der kan udvikle sig til at have et "end-product" i stil med Jota, Mané eller Salah. Så vil jeg reelt nok hellere give de få indhop/kampe til Kaide Gordon og se, om vi kan få en verdensklassespiller ud af ham.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 27. sep, 2021 10:16

Jeg tvivler også på, om teknikken er til øverste hylde ? Han slår mig mere som en tonsertype.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 27. sep, 2021 10:19

Brentford-spissen er Liverpool-supporter, og bilde etter kampen satte fart på spekulasjonene

Ivan Toney satte Virgil van Dijk på prøve på lørdag.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/9 ... lasjonene/

Ham er jeg temmelig begejstret over...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 12. okt, 2021 10:35

Der florerer rygter om, at Oxlade gerne vil prøve noget nyt, da spilletiden er begrænset hos os, og jeg ville ikke være ked af, hvis vi byttede ham ud med Todd Cantwell til januar eller næste sommer:

Liverpool can repeat Andy Robertson success with free transfer move for talented attacking gem

Norwich's Todd Cantwell is once again being linked with a move to Liverpool as the 23-year-old's contract expires in June 2022.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... n-21826903

I modsætning til Oxlade har han en meget fin skadeshistorik, selvom han i den grad ofte er blevet mejet ned af modstanderne - ikke mindst i Championship.
Selvom han er lidt klejn af størrelse, så giver han den gas både fremme og tilbage, han har en fremragende teknik, blik for en stikning i dybden og et ganske fint skud fra distancen.

Det kunne også være ham hér, som der er flere muller i, og som stadig leverer mål og assists, og endelig vil der være en til, der kan spille 6'eren, hvis Fabinho ikke er til rådighed.

Liverpool look set to blow Barcelona out of the water in their efforts to land AC Milan star Franck Kessie

According to El Nacional, Premier League giants Liverpool are set to spoil Barcelona’s hopes of landing AC Milan star Franck Kessie next summer.

http://www.thehardtackle.com/news/2021/ ... ck-kessie/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 12. okt, 2021 12:33

Todd Cantwell er en spændende spiller. Jeg syntes måske nok at vi er mere sårbare i Fabinho afdelingen, især efter Elliott og Jones er begyndt at træde frem.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 12. okt, 2021 14:51

Mundo Deportivo skriver at vi forhandler med Dembele om en gratis overgang til sommer (vi kan først skrive kontrakt med ham fra. 1. januar). Men hvordan har han gjort det i Barca?

https://www.liverpool.no/rykteborsen#ra ... isovergang
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 12. okt, 2021 16:16

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 12. okt, 2021 14:51
Mundo Deportivo skriver at vi forhandler med Dembele om en gratis overgang til sommer (vi kan først skrive kontrakt med ham fra. 1. januar). Men hvordan har han gjort det i Barca?

https://www.liverpool.no/rykteborsen#ra ... isovergang
Han har vidst spillet mere FIFA end rigtig fodbold. Vi har været linket til ham i hvert eneste transfervindue siden Klopp kom til Liverpool, så spørgsmålet er hvor stor interessen i virkeligheden er.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 12. okt, 2021 20:32

Mads T. skrev:
tirsdag, 12. okt, 2021 16:16
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 12. okt, 2021 14:51
Mundo Deportivo skriver at vi forhandler med Dembele om en gratis overgang til sommer (vi kan først skrive kontrakt med ham fra. 1. januar). Men hvordan har han gjort det i Barca?

https://www.liverpool.no/rykteborsen#ra ... isovergang
Han har vidst spillet mere FIFA end rigtig fodbold. Vi har været linket til ham i hvert eneste transfervindue siden Klopp kom til Liverpool, så spørgsmålet er hvor stor interessen i virkeligheden er.
Ok. Ligesom Quaresma for en del år siden.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 13. okt, 2021 08:49

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 12. okt, 2021 14:51
Mundo Deportivo skriver at vi forhandler med Dembele om en gratis overgang til sommer (vi kan først skrive kontrakt med ham fra. 1. januar). Men hvordan har han gjort det i Barca?

https://www.liverpool.no/rykteborsen#ra ... isovergang
Han har været skadet 658 dage med 12 forskellige skader de sidste 4 år, han er god men synes vi skal holde os langt væk fra ham.
YNWA

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 23. okt, 2021 10:26

Jude Bellingham til sindsygt mange penge, Ryan Gravenberch til måske det halve, og så er der Kacper Kozlowski, som koster en brøkdel, og som givetvis godt kunne affinde sig med et år eller 2 i mesterlære:

Record-breaking Liverpool transfer target 'better than Jude Bellingham' is available at bargain fee

Polish legend Zbigniew Boniek has made a bold comparison to Jude Bellingham (and Harvey Elliott) regarding Liverpool's latest transfer target, Kacper Kozlowski.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... m-21939096

Besvar