Jeg tror desværre ikke selv meget på alle skriverierne om Fede. Det virker til at være den klassiske stil med en masse røg uden ild.texy skrev:Jeg er helt enig. Synes også, at hans profil som spiller afviger fra de mange andre targets, der har været nævnt.TG12 skrev: ↑torsdag, 29. jun, 2023 17:12Så er der rygter om Dominik Szoboszlai.
Han er på papiret spænende - men jeg synes faktisk ikke vores køb fra Red Bull klubberne har været ubetingede successer. Så jeg er lidt luren ved at lægge et stort beløb i RB igen, selvom han er spænende, men altså det var keita også.
https://theathletic.com/4647063/2023/06 ... b-leipzig/
Det rygte, som Emmy kom på banen med (Fede Valverde), må dog gerne have noget på sig. Tvivler dog stærkt.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Rygterne om Dominik Szoboszlai tager til. Nu skriver pålidelige BBC, at Klubben har holdt møde med Szoboszlai's bagland/rådgivere, og skriver også, at Liverpool er i kontakt med Leipzig:
https://www.bbc.com/sport/football/66063877
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Mon ikke han bliver for dyr? Vi har jo ikke rigtig nogle spillere som kan sælges dyrt...Cynwal skrev: ↑fredag, 30. jun, 2023 13:48Rygterne om Dominik Szoboszlai tager til. Nu skriver pålidelige BBC, at Klubben har holdt møde med Szoboszlai's bagland/rådgivere, og skriver også, at Liverpool er i kontakt med Leipzig:
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg kender ikke meget til ham. Men jeg har læst mig til, at han er løbestærk og han skyder ofte udefra. Han beskrives som en angrebsivrig midtbanespiller. Klopp vil gerne have initiativet tilbage. Rygterne siger at han vil koste omkring £50 M.Cynwal skrev: ↑fredag, 30. jun, 2023 13:48Rygterne om Dominik Szoboszlai tager til. Nu skriver pålidelige BBC, at Klubben har holdt møde med Szoboszlai's bagland/rådgivere, og skriver også, at Liverpool er i kontakt med Leipzig:
Velkommen til Szobo Spændende….
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi gider åbenbart ikke forhandle med Leipzig. Vi har ifølge Romano og Joyce aktiveret hans frikøbsklausul
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Here we go på Szabo. 70m €.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Er jeg fuldstændig tosset, hvis jeg - ud fra nogen af de klip jeg har set med ham - synes at han minder mig om en ung Steven Gerrard? Han ser ud til at sparke fantastisk til bolden med hans højreben, og han smadrer gerne igennem fra et stykke uden for straffesparksfeltet. Hans dødbolde ser også ud til at ligge godt, og så ser det ud til at han besidder den samme positive vildskab, som Gerrard øste ud af i store mængder.
Jeg glæder mig i den grad til at se ham i preseason, hvis altså Klubben får de sidste brikker til at falde på plads.
Jeg glæder mig i den grad til at se ham i preseason, hvis altså Klubben får de sidste brikker til at falde på plads.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Enig og han er vildt spændende. Jeg troede slet ikke det var en reel mulighed, at hente ham for Liverpool.Cynwal skrev: ↑fredag, 30. jun, 2023 23:11Er jeg fuldstændig tosset, hvis jeg - ud fra nogen af de klip jeg har set med ham - synes at han minder mig om en ung Steven Gerrard? Han ser ud til at sparke fantastisk til bolden med hans højreben, og han smadrer gerne igennem fra et stykke uden for straffesparksfeltet. Hans dødbolde ser også ud til at ligge godt, og så ser det ud til at han besidder den samme positive vildskab, som Gerrard øste ud af i store mængder.
Jeg havde håbet på khephren thuram og Goncalo Inacio, mon de er urealistiske nu?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg læser flere steder en pris på maks 50 mio £. Vi ser ud til at lave endnu en god handel. Og han er god. Rigtig god. Jeg har set masser af Bundesliga kampe med ham og han kan noget vi godt kan bruge.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Redtothebone
Han har et Gerrard citat tatoveret på armen, fantastik nyhed.Cynwal skrev: ↑fredag, 30. jun, 2023 23:11Er jeg fuldstændig tosset, hvis jeg - ud fra nogen af de klip jeg har set med ham - synes at han minder mig om en ung Steven Gerrard? Han ser ud til at sparke fantastisk til bolden med hans højreben, og han smadrer gerne igennem fra et stykke uden for straffesparksfeltet. Hans dødbolde ser også ud til at ligge godt, og så ser det ud til at han besidder den samme positive vildskab, som Gerrard øste ud af i store mængder.
Så er der kun plads til en udlænding mere som er over 21, så vidt jeg kan forstå.
Lad os få en centerforsvar ind, så er vi klar til at vinde den pis liga
YNWA
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Måske lidt mere Coutinho faktisk. Han er ikke så komplet en spiller som Gerrard var, her tænker jeg på de defensive evner som Gerrard var i besiddelse af.Cynwal skrev: ↑fredag, 30. jun, 2023 23:11Er jeg fuldstændig tosset, hvis jeg - ud fra nogen af de klip jeg har set med ham - synes at han minder mig om en ung Steven Gerrard? Han ser ud til at sparke fantastisk til bolden med hans højreben, og han smadrer gerne igennem fra et stykke uden for straffesparksfeltet. Hans dødbolde ser også ud til at ligge godt, og så ser det ud til at han besidder den samme positive vildskab, som Gerrard øste ud af i store mængder.
En klassisk Liverpool-signing når det er bedst: en ikke-hypet spiller med kvalitet i begyndelsen af 20’erne til en fornuftig pris. Når man ser nærmere på hans kvaliteter og stats i Bundesligaen ligner det et masterstroke. Han er dygtig med bolden ved fødderne og er utrolig veltimet i sine bevægelser, han har god fart for en midtbanespiller og en sparketeknik i særklasse. Dertil er han hårdtarbejdende og tager ansvar - 22 år og kaptajn for Ungarn er stærkt.
Det ser yderst lovende ud!
Det ser yderst lovende ud!
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Hmm at blive sammenlignet med to af de spillere jeg synes var blandt de bedste med bolden overhovedet , er ikke så ringe endda. Nå jeg troede også Keita var næsten så god som Ste G, det er han måske også i et multivers, who knows.Fowler89 skrev: ↑fredag, 30. jun, 2023 23:40Måske lidt mere Coutinho faktisk. Han er ikke så komplet en spiller som Gerrard var, her tænker jeg på de defensive evner som Gerrard var i besiddelse af.Cynwal skrev: ↑fredag, 30. jun, 2023 23:11Er jeg fuldstændig tosset, hvis jeg - ud fra nogen af de klip jeg har set med ham - synes at han minder mig om en ung Steven Gerrard? Han ser ud til at sparke fantastisk til bolden med hans højreben, og han smadrer gerne igennem fra et stykke uden for straffesparksfeltet. Hans dødbolde ser også ud til at ligge godt, og så ser det ud til at han besidder den samme positive vildskab, som Gerrard øste ud af i store mængder.
Jeg er reelt overrasket over det lader til Klopp vil til at spille med fodboldspillere på midten fremfor rugbrødsspillere....Hvis det virkelig er sandt, kommer jeg ligefrem til at glæde mig over, hvem som mon spiller på midten i den og den kamp, de sidste 3-4 år har det været hip som hap for mig, i og med nul mål og nul assist var summen efter 95 minutter fra midtbanen.
Verden er smask fuld af hyklere....