Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Ja, vi kunne jo bakke lidt på piben, klø os bag øret og sige det går jo nok. Jeg er sg'u ikke helt sikker på, at denne attitude vinder mesterskaber, thi fodboldverdenen i dag er "skinger", og man er tvunget frem i skoen. Jeg synes, det var hyggeligere i gamle dage, hvor Borre eller Grønfeldt kommenterede tipslørdag, men den verden eksisterer ikke i dag. Så med mindre man er velassorteret på VHS-markedet, er og bliver det nødvendigt, at Liverpool er skingre på f.eks. 6'ermarkedet, hvis man vil opleve triumfer. Halvtrist men helsandt.
- Redtothebone
Det bliver dejligt at få lukket vinduet så vi kan koncentrere os om spillet på banen
YNWA
Spillet på banenRedtothebone skrev: ↑fredag, 30. aug, 2024 13:59Det bliver dejligt at få lukket vinduet så vi kan koncentrere os om spillet på banen
-
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 36
Ikke at jeg tror, det sker, men bare for at holde liv i snakken om mulige emner til vores defensive midtbane: I Kopcast har flere af værterne nævnt Ederson fra Atalanta som et godt bud på at få erstattet Fabinho - hvad tænker I om det? Jeg ser kun Liverpool efterhånden, så har ikke set Ederson i aktion(så "heldigvis" ikke nogen af vore EL-opgør mod Atalanta )
Kimmich kunne være spændende, men er nok fundet for gammel og løntung. Ugarte er for dyr i drift, og byder ikke på det kreative zubimendi kan. Guimares er bare for dyr, og mangler også det kreative. Og der må simpelthen være en grund til at ingen har opsnappet Koné, som så heller ikke byder på kreativitet fremad banen. Koopmeiners, han ville være det bedste bud på noget vi ikke allerede har, og ikke bare en skraldemand…Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 30. aug, 2024 12:50Jeg ved ikke. hmmm, måske Koopmeiners, som nu ryger til Juve. Prøve at forhøre mig om Kimmich om han har lyst til at prøve noget nyt. Manu Kone kan både spille centralt og defensiv. Guimares har gjort det godt i PL. Ugarte i PSG (ryger vist til Man U). Jeg synes der er mange muligheder. Jeg forstår ikke at vi ikke har en plan a, b eller c? Vi spørger én spiller. han siger nej, og så er sker der ikke mere i det vindue.pingel skrev: ↑fredag, 30. aug, 2024 12:06Hvem ville du købe? Som du tror ville være mulig at få fat i?Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 30. aug, 2024 11:44Vu har været efter Tchouaméni, Laiva, Caicedo og André til den position. Vi har ikke været i stand til at erstatte Fabinho, og det synes jeg er en kæmpe skandale, at vi går ind til 3 sæson uden en dissideret 6'er. Jeg vil forhåbentlig lære af tidligere, og have en plan a, b og c. Det forekommer mig bemærkelsesværdigt at vi giver et bud, spilleren takker nej, og så stopper vi med at kigge efter andre til den position i det vindue, og vi har heller ingen back-up plan. Jeg synes det er amatøragtigt ud over alle grænser!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Der er sikkert en grund til at Juve ikke vil skrive kontrakt med ham, eller opbygge et hold omkring ham. Vi har fået ham på billigsalg, måske fordi han ikke er mere værd efter hans ACL problemer. Jeg frygter lidt han er et Thiago/Keita-køb.
Men måske er han blot købt for at lægge lidt pres på Salah i hans forhandlinger med klubben. Jeg har absolut ingen forventninger til ham. Han kan kun overraske positivt.
Ja, efter den dårlige start på sæsonen, så er det bare svært at finde de positive briller frem, ikke.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 04. sep, 2024 19:37Der er sikkert en grund til at Juve ikke vil skrive kontrakt med ham, eller opbygge et hold omkring ham. Vi har fået ham på billigsalg, måske fordi han ikke er mere værd efter hans ACL problemer. Jeg frygter lidt han er et Thiago/Keita-køb.
Men måske er han blot købt for at lægge lidt pres på Salah i hans forhandlinger med klubben. Jeg har absolut ingen forventninger til ham. Han kan kun overraske positivt.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det har intet med det at gøre. Det ved du jo godt AJJAJJ skrev: ↑torsdag, 05. sep, 2024 10:34Ja, efter den dårlige start på sæsonen, så er det bare svært at finde de positive briller frem, ikke.Hr. Drejer skrev: ↑onsdag, 04. sep, 2024 19:37Der er sikkert en grund til at Juve ikke vil skrive kontrakt med ham, eller opbygge et hold omkring ham. Vi har fået ham på billigsalg, måske fordi han ikke er mere værd efter hans ACL problemer. Jeg frygter lidt han er et Thiago/Keita-køb.
Bradley spillede central midt for NordIrland i går, så måske er det en højre back - eller to - vi skal lede efter…
"Nobody wants to grow up and be a Gary Neville".
-
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 36
Kunne det ikke være frækt at lade Tsimikas smutte i vintertransfervinduet og hente danske Patrick Dorgu ind?
Endnu en Echo-journalist, der skal spankes med en våd udgave af the S**.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-29899164
Et tyndt opkog uden nyhedsværdi baseret på rygter - intet andet.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-29899164
Et tyndt opkog uden nyhedsværdi baseret på rygter - intet andet.
- Redtothebone
Nu har Zubimendi åbenbart fortrudt og vil gerne til Liverpool i næste vindue
YNWA
- JudgeArdaStudge
Redtothebone skrev: ↑torsdag, 19. sep, 2024 14:12Nu har Zubimendi åbenbart fortrudt og vil gerne til Liverpool i næste vindue
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Den så jeg også til morgen på BBC, hvor kilden var angivet til en spansk avis. når jeg så Google translatede den spanske artikel, stod der, at det var rygter,som kom fra England.JudgeArdaStudge skrev: ↑torsdag, 19. sep, 2024 16:59Redtothebone skrev: ↑torsdag, 19. sep, 2024 14:12Nu har Zubimendi åbenbart fortrudt og vil gerne til Liverpool i næste vindue
....og hvad skal vi også med en spiller som har startet med at sige nej, og så da slet ikke nu hvor Gravenberch er i fuld sving med at udvikle sig en af Europas skarpeste på pladsen?
Så jeg rider lige på kæphesten een gang til: Viktor Gyökeres var på tavlen - IGEN - for Sporting Lissabon i deres CL kamp mod Lille. Et rigtig angriber mål fra åbent spil, for i øvrigt. Det kan ses her, og målet til 2-0 er en langskudsperle, som bringer minder om Arie Haan og Søren Lerby:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Brug din magt som forbruger.