Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Frimpongs frikøbsklausul kan eftersigende betales over 4 rater.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det ligger uden for retningslinjerne at gå efter manden i stedet for bolden!
Vi SMADRER det PIShold !
Kære DrejerHr. Drejer skrev: ↑fredag, 09. maj, 2025 22:51...og han røg på bænken. Han fik en sanktion. VVD prøvede det samme i Soton. Han afleverede en transfer request, men klubben gav ikke efter, og satte ham på bænken. Hvor mange kampe de kunne undvære ham, ved jeg ikke.AJJ skrev: ↑fredag, 09. maj, 2025 13:50Fx Llorente sagde i sommeren 2012, at han ville væk (til Juventus) - et år før kontrakten udløb. Det har intet med den situation at gøre, som vi diskuterer her.Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 09. maj, 2025 13:38AJJ skrev: ↑fredag, 09. maj, 2025 13:35Ingen er kommet med realistiske bud på, hvordan man forhindrer en spiller i at løbe kontrakten ud og skifte gratis.
Fowlers indlæg indeholder gode bud på de overvejelser, en klub skal gøre sig, når man fornemmer, at det er den vej, det går.
Og jeg venter stadig på de angiveligt mange eksempler, hvor det at udelukke spilleren fra kampe/træning har gjort, at spilleren har ombestemt sig og forlænget kontrakten.![]()
Du gør det med vilje. Du vil være dumstædig. Læs længere oppe. Jeg giver mange eksempler fra både England, Spanien og Italien.
Og bortset fra det ikke ligefrem det bedste eksempel på, at straffeaktioner er løsningen.
Llorente spillede som en pose nødder i sæsonen 12/13 og skiftede derefter til Juventus....
Men jo lad os da udelukke Konate fra træning og kamp, hvis han ikke forlænger over sommeren. Det skal nok hjælpe Liverpool rigtigt meget sportsligt.
ps. Og Saido Berahino lavede en decideret transfer request, fordi han var sur over, at West Brom afviste Tottenhams tilbud.
Hvor mange flere af dine gode eksempler skal jeg faktatjekke![]()
Men det her handler om spillernes egen interesser versus klubbens ditto.
Hvad med den andre eksempler. De passer ikke ind i opfattelse af virkeligheden, de er ikke fake news eller hvad du nu kalder synspunkter, som du ikke er enig i. Undersøg de italienske klubber. De gør det ofte. Nå ja, det går jo ikke for det passer ikke ned i dine små firkantede kasser af virkeligheden.
Der er masser af andre eksempler, Sulejmani, som Frank De Boer smed ned til reserverne. Hoffenheim lavede i 2013 træningshold II, for spillere som ikke længere gav sig fulgt ud, og her fandt man også spillere som ikke fornyede deres kontrakter, heriblandt Erend Derdiyok, Tim Wiese, Tobias Weis, Matthieu Delpierre.
Du bad om konkrete eksempler, det fik du, og som den bedste politiker flytter du fokus, hver gang der kommer beviser på det modsatte af hvad du står for.
Jeg har aldrig efterlyst eksempler på spillere, der har lavet ballade, skabt uro osv., fordi de ville tvinge et skifte igennem. Eller åbenlyst sagt, at de ville videre inden kontraktudløb.
Debatten handler om Trent, der passer sit arbejde og er en vigtig del af holdet, men ikke ville forlænge. Jeg kender ikke alle de eksempler, du har nævnt. Men kan du forstå, at man kan blive lidt frustreret, når man konstaterer, at de handler om nogle helt andre forløb end Trents? Seneste eksempel VvD. Måske er der nogle af de andre, der ligner Trents? Jeg ved det ikke.
Og så må du da på den baggrund hjertens gerne synes, at jeg er en ..... og et kæmpe ......
Og så er der lige det springende punkt omkring effekten af straffeaktioner, som du virker helt ligeglad med. Med mindre du mener, at "retsfølelse" også gælder i noget så trods alt uvigtigt som fodbold.
For det ender jo bare med en spiller, der underperformer og skifter alligevel.
Men igen - hører gerne eksempler på den succesfulde straffeaktion.
Tror du hånden på hjertet, at det havde hjulpet Liverpool sportsligt at udelukke Trent (og VvD og Salah) fra træning og kamp fra starten af sæsonen i håb om, at de så kunne lære det og få underskrevet en ny kontrakt? Og havde de forlænget så?
Ps. Jeg blev også for polemisk i går
Vvd og Salah er en helt anden sag. De har jo aldrig nægtet at skrive under på en kontrakt? Tværtimod Salah, har ofte ytret sig om, at han er skuffet han ikke har hørt fra klubben.
Sent from my iPhone using Tapatalk
De har da alle tre fået flere kontrakttilbud, som de har afvist. Så hvad er forskellen egentlig i udgangspunktet?
Og hvad med Konate - hvornår skal han udelukkes fra kamp og træning? Han har angiveligt fået kontrakttilbud, som er afvist.
- JudgeArdaStudge
Trent har nøjagtig som de to andre fået tilbudt nye kontrakter og været i kontraktforhandlinger med klubben. Klubben har forsøgt at overtale ham til at blive, det er ikke lykkedes. Trent har jo ikke gjort noget forkert, så hvorfor skal han straffes? Hvori ligger forskellen i forløbende udover, at de to bliver og han ikke gør?
Jeg synes, at AJJ kommer med en god og valid pointe i, at Trent hverken har nægtet at spille eller forsøgt at presse et skifte igennem eller på anden måde miskrediteret sig selv eller ikke opfyldt sin kontrakt. Han har stået til rådighed hver gang der har været brug for ham og kan som resultat deraf om et par uger løfte Premier League trofæet.
Jeg mangler også eksempler, der VISER, at det er frugtbart at straffe spillere, der egentlig bare gør deres pligt indenfor den kontraktlængde de har pligt til. Det samme vil vi se med Konaté, hvis han overvejer et skifte, han vil stadig opfylde sin kontrakt og gøre god figur for klubben. Mange af de nævnte eksempler er eksempler på det modsatte.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg har ikke læst, at de har fået et tilbud de har afvist?
Jeg har aldrig sagt Konate skal udelukkes eller spillere skal straffes i øvrigt, jeg leger heller ikke djævlens advokat. Jeg har sagt, klubber bruger ofte taktiske midler som bænkening eller udelukkelse fra truppen for at lægge pres på spillere, der nægter at forlænge deres kontrakter, og at jeg er overrasket over du ikke kendte til det.
- JudgeArdaStudge
https://www.reddit.com/r/LiverpoolFC/co ... s_academy/
Frimpong blev scoutet af Liverpool, Man City og Bolton som dreng. Han fortæller i interviewet, at han valgte Liverpool, men pga afstanden og Ingen af hans forældre kunne køre ham, blev han nød til at vælge mere lokale Man City.
Det kunne godt begynde at dufte lidt af, at vi aktiverer hans frikøbsklausul. Det vil give mening og vil tilføje endnu en hollænder til holdet.
Hans manglende defensive evner skulle være voldsomt overreagerede og et klassisk eksempel på, at en fjer bliver til flere høns, når folk ikke selv følger med, men stoler blindt på, hvad andre fortæller dem.
Frimpong blev scoutet af Liverpool, Man City og Bolton som dreng. Han fortæller i interviewet, at han valgte Liverpool, men pga afstanden og Ingen af hans forældre kunne køre ham, blev han nød til at vælge mere lokale Man City.
Det kunne godt begynde at dufte lidt af, at vi aktiverer hans frikøbsklausul. Det vil give mening og vil tilføje endnu en hollænder til holdet.
Hans manglende defensive evner skulle være voldsomt overreagerede og et klassisk eksempel på, at en fjer bliver til flere høns, når folk ikke selv følger med, men stoler blindt på, hvad andre fortæller dem.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Han kan vidst ikke tale hollandsk af hvad jeg har læst på Wikipedia. Sjovt han har valgt at stille op for Holland.JudgeArdaStudge skrev:https://www.reddit.com/r/LiverpoolFC/co ... s_academy/
Jeg tror Huijsen løbet er kørt. Real Madrid har meldt sin ankomst i det løb.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Salah var bl.a. ude før jul og sige, at han og klubben var langt fra hinanden. Og der har også været rapporter om afviste tilbud. Svært at tro, at Salah og VvD ikke har afvist tilbud.Fowler89 skrev: ↑lørdag, 10. maj, 2025 13:01Jeg har ikke læst, at de har fået et tilbud de har afvist?
Jeg har aldrig sagt Konate skal udelukkes eller spillere skal straffes i øvrigt, jeg leger heller ikke djævlens advokat. Jeg har sagt, klubber bruger ofte taktiske midler som bænkening eller udelukkelse fra truppen for at lægge pres på spillere, der nægter at forlænge deres kontrakter, og at jeg er overrasket over du ikke kendte til det.
Og så er jeg på min side overrasket over, at du stadig ikke kan forstå den relativt simple skelnen mellem spillere som Trent (passer sit arbejde og opfylder kontrakten, men ønsker ikke at forlænge) og så den gruppe af spillere, der vil ud af deres kontrakt før tid og ender i konflikt med klubben og bliver straffet.
Og at det er straf af spillere som Trent, jeg efterlyste eksempler på.
Udgangspunktet for hele debatten var jo, at Trent skulle udelukkes fra kamp og træning allerede fra starten af sæsonen - med den eneste begrundelse, at han ikke havde forlænget! Det var den præmis, der var for debatten.
Og så skal man høre om Llorente, VvD i Southampton og alle mulige andre...
- Redtothebone
Synes Frimpong rygterne bliver nævnt flere og flere steder, han bliver jo godt nok mere brugt på midtbanen i Leverkusen, men hvis Slot vil have ham så er jeg helt tryg 

YNWA
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Har Slot noget historik for at spille 3-5-2?Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 13. maj, 2025 09:39Synes Frimpong rygterne bliver nævnt flere og flere steder, han bliver jo godt nok mere brugt på midtbanen i Leverkusen, men hvis Slot vil have ham så er jeg helt tryg![]()
Jeg tænker noget i retning af:
--------------------Alisson---------------------
------Konate---------VVD----------Huijsen------
Frimpong-Szoboszlai-Gavenberch-Mac Allisster-Kerkez
---------Mo Salah--------------Luis Siaz---------
Vi SMADRER det PIShold !
Afløser for Salah på sigt? Bruge Salah som central?
- Redtothebone
Nej det har han ikke sådan officielt, men vi har jo flere gange i år set Gravenberch glide ned imellem Konate og Virgil, hvor backerne så går længere frem på banen.Cynwal skrev: ↑tirsdag, 13. maj, 2025 10:06Har Slot noget historik for at spille 3-5-2?Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 13. maj, 2025 09:39Synes Frimpong rygterne bliver nævnt flere og flere steder, han bliver jo godt nok mere brugt på midtbanen i Leverkusen, men hvis Slot vil have ham så er jeg helt tryg![]()
Jeg tænker noget i retning af:
--------------------Alisson---------------------
------Konate---------VVD----------Huijsen------
Frimpong-Szoboszlai-Gavenberch-Mac Allisster-Kerkez
---------Mo Salah--------------Luis Siaz---------
I Feyenoord brugte Slot, Geertruida som var pænt offensiv, men mere traditonel back så vidt jeg ved.
Når man ser på markedet, så er det virkeligt også svært at finde kvalitets højre back, der kan være til salg, så måske det også kan tvinge Slot til at tænke nye løsninger, måske kan Bradley og Frimpong være på banen samtidig...
En anden ting jeg har hæftet mig ved i år er de tendenser vi ser hos specielt PSG og Barcelona, der ofte faktisk spiller uden decideret angribere, men hvor de 3-4 forreste skifter plads indbyrdes i løbet af kampene, hvor der så bliver brugt en kantspiller på toppen, det kan feks være Dembele eller Ferran Torres. Der er udgangspunktet ofte en 4-2-3-1.
Er spændt på at se hvilke type spiller Slot henter til klubben, Feyenoord fans siger jo at Slot hold bliver endnu bedre i sæson 2. Selvom der er meget snak om Isak og Gyökeres, så bliver jeg ikke overrasket over hvis Slot hentet nye offensive spiller der kan spiller flere pladser.
YNWA