Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 13. maj, 2025 12:46

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 13. maj, 2025 12:52

Redtothebone skrev:
tirsdag, 13. maj, 2025 12:18
Cynwal skrev:
tirsdag, 13. maj, 2025 10:06
Redtothebone skrev:
tirsdag, 13. maj, 2025 09:39
Synes Frimpong rygterne bliver nævnt flere og flere steder, han bliver jo godt nok mere brugt på midtbanen i Leverkusen, men hvis Slot vil have ham så er jeg helt tryg :)
Har Slot noget historik for at spille 3-5-2?

Jeg tænker noget i retning af:

--------------------Alisson---------------------
------Konate---------VVD----------Huijsen------
Frimpong-Szoboszlai-Gavenberch-Mac Allisster-Kerkez
---------Mo Salah--------------Luis Siaz---------
Nej det har han ikke sådan officielt, men vi har jo flere gange i år set Gravenberch glide ned imellem Konate og Virgil, hvor backerne så går længere frem på banen.

I Feyenoord brugte Slot, Geertruida som var pænt offensiv, men mere traditonel back så vidt jeg ved.

Når man ser på markedet, så er det virkeligt også svært at finde kvalitets højre back, der kan være til salg, så måske det også kan tvinge Slot til at tænke nye løsninger, måske kan Bradley og Frimpong være på banen samtidig...

En anden ting jeg har hæftet mig ved i år er de tendenser vi ser hos specielt PSG og Barcelona, der ofte faktisk spiller uden decideret angribere, men hvor de 3-4 forreste skifter plads indbyrdes i løbet af kampene, hvor der så bliver brugt en kantspiller på toppen, det kan feks være Dembele eller Ferran Torres. Der er udgangspunktet ofte en 4-2-3-1.

Er spændt på at se hvilke type spiller Slot henter til klubben, Feyenoord fans siger jo at Slot hold bliver endnu bedre i sæson 2. Selvom der er meget snak om Isak og Gyökeres, så bliver jeg ikke overrasket over hvis Slot hentet nye offensive spiller der kan spiller flere pladser.
Interessant indlæg og analyse. Synes også at kunne mindes, at Fabinho eller Henderson også gik ned og dækkede rummet af, når Alexander-Arnold (hvem er det, siger I så nok) tog sine løb frem i banen. Så det er da ikke en helt utænkelig tanke, du har der, omvendt er Cynwals 3-5-2 også interessant, men den kræver selvfølgelig, at man henter en del nye navne ind til defensiven.

Apropos PSG, så var Hakimi ekstremt offensiv mod Arsenal og scorede også et mål. Til tider lå han nærmest som kant/angriber helt fremme. Det samme så vi også med Dumfries for Inter, især mod Barcelona.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 13. maj, 2025 14:35

Der er en ret god artikel omkring Slots taktik fra hans tid i Holland
https://learning.coachesvoice.com/cv/ar ... r-tactics/

og en fra november omkring hans tid i Liverpool
https://learning.coachesvoice.com/cv/ar ... l-tactics/
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 13. maj, 2025 15:09

Redtothebone skrev:
tirsdag, 13. maj, 2025 14:35
Der er en ret god artikel omkring Slots taktik fra hans tid i Holland
https://learning.coachesvoice.com/cv/ar ... r-tactics/

og en fra november omkring hans tid i Liverpool
https://learning.coachesvoice.com/cv/ar ... l-tactics/
Tak :D
Vi SMADRER det PIShold !

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 14. maj, 2025 10:32

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 13. maj, 2025 12:52
Redtothebone skrev:
tirsdag, 13. maj, 2025 12:18
Cynwal skrev:
tirsdag, 13. maj, 2025 10:06
Redtothebone skrev:
tirsdag, 13. maj, 2025 09:39
Synes Frimpong rygterne bliver nævnt flere og flere steder, han bliver jo godt nok mere brugt på midtbanen i Leverkusen, men hvis Slot vil have ham så er jeg helt tryg :)
Har Slot noget historik for at spille 3-5-2?

Jeg tænker noget i retning af:

--------------------Alisson---------------------
------Konate---------VVD----------Huijsen------
Frimpong-Szoboszlai-Gavenberch-Mac Allisster-Kerkez
---------Mo Salah--------------Luis Siaz---------
Nej det har han ikke sådan officielt, men vi har jo flere gange i år set Gravenberch glide ned imellem Konate og Virgil, hvor backerne så går længere frem på banen.

I Feyenoord brugte Slot, Geertruida som var pænt offensiv, men mere traditonel back så vidt jeg ved.

Når man ser på markedet, så er det virkeligt også svært at finde kvalitets højre back, der kan være til salg, så måske det også kan tvinge Slot til at tænke nye løsninger, måske kan Bradley og Frimpong være på banen samtidig...

En anden ting jeg har hæftet mig ved i år er de tendenser vi ser hos specielt PSG og Barcelona, der ofte faktisk spiller uden decideret angribere, men hvor de 3-4 forreste skifter plads indbyrdes i løbet af kampene, hvor der så bliver brugt en kantspiller på toppen, det kan feks være Dembele eller Ferran Torres. Der er udgangspunktet ofte en 4-2-3-1.

Er spændt på at se hvilke type spiller Slot henter til klubben, Feyenoord fans siger jo at Slot hold bliver endnu bedre i sæson 2. Selvom der er meget snak om Isak og Gyökeres, så bliver jeg ikke overrasket over hvis Slot hentet nye offensive spiller der kan spiller flere pladser.
Interessant indlæg og analyse. Synes også at kunne mindes, at Fabinho eller Henderson også gik ned og dækkede rummet af, når Alexander-Arnold (hvem er det, siger I så nok) tog sine løb frem i banen. Så det er da ikke en helt utænkelig tanke, du har der, omvendt er Cynwals 3-5-2 også interessant, men den kræver selvfølgelig, at man henter en del nye navne ind til defensiven.

Apropos PSG, så var Hakimi ekstremt offensiv mod Arsenal og scorede også et mål. Til tider lå han nærmest som kant/angriber helt fremme. Det samme så vi også med Dumfries for Inter, især mod Barcelona.
Generelt synes jeg sjældent 3-5-2 giver særlig spænende fodboldj. Arne kan måske være undtagelsen Men de hold der praktisere det med success ender ofte med at være ekstremt defensive, og de hold der praktisere det mindre godt efterlader for meget plads bag de to wing-backs, som efterlader os sårbare. Derfor ville jeg være ked af at gå i den retning.

4-2-3-1, eller 4-3-3 synes jeg oftere giver en bedre balance.

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » onsdag, 14. maj, 2025 13:13

Mon ikke han bliver rocker dyr? Skiftede til Leipzig sidste sommer.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 14. maj, 2025 17:34

I følge tyske kicker så var Florian Wirtz tirsdag på besøg i Liverpool.
YNWA

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » onsdag, 14. maj, 2025 17:46

Redtothebone skrev:
onsdag, 14. maj, 2025 17:34
I følge tyske kicker så var Florian Wirtz tirsdag på besøg i Liverpool.

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 14. maj, 2025 18:00

Drømme signing

Men han skal helt sikkert til Bayern
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 14. maj, 2025 18:32

Asking price 150m

Jeg kan ikke lade være med at tænke samme hype var omkring Havertz også da han skiftede til Chelsea fra samme klub

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » onsdag, 14. maj, 2025 18:35

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » onsdag, 14. maj, 2025 21:04

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 14. maj, 2025 21:18

YNWA! skrev:
onsdag, 14. maj, 2025 21:04
Frimpong - Deal close
Interessant.... 8-)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » onsdag, 14. maj, 2025 22:53

:love3:

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » torsdag, 15. maj, 2025 08:16

Lige lidt at vågne på.

Besvar