hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
mortenbak

Re: hvem skal ud

Indlæg af mortenbak » mandag, 03. mar, 2025 20:15

Jeg forstår ikke det køb….
Vi har verdens 2 måske bedste målmænd. Begge PL proven.
Indrømmet jeg ser ikke spansk fodbold, så jeg ved intet om ham. Men skal dælme være god for at kunne erstatte Allison eller Kelleher.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » onsdag, 14. maj, 2025 13:29

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 15. maj, 2025 10:00

mortenbak skrev:
mandag, 03. mar, 2025 20:15
Indrømmet jeg ser ikke spansk fodbold, så jeg ved intet om ham. Men skal dælme være god for at kunne erstatte Allison eller Kelleher.

Jeg tror Liverpool har vurderet, at han et godt køb til pengene. Han er 2 år yngre end Kelleher, og har stor erfaring fra landsholdet og fra den spanske liga. Jeg tror Liverpool har tænkt, at £30 M. for ham er meget billigt. Ingen tvivl om at han er udset til at tage over efter Allison som nu har været i klubben i 7 år.

Og hvis nu Liverpool kan sælge Kelleher for £35 M. så er det jo også rigtig god business. Vi får en verdensklasse målmand + £5 M. Det er da okay :D

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 15. maj, 2025 11:02

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 15. maj, 2025 10:00
mortenbak skrev:
mandag, 03. mar, 2025 20:15

Jeg tror Liverpool har vurderet, at han et godt køb til pengene. Han er 2 år yngre end Kelleher, og har stor erfaring fra landsholdet og fra den spanske liga. Jeg tror Liverpool har tænkt, at £30 M. for ham er meget billigt. Ingen tvivl om at han er udset til at tage over efter Allison som nu har været i klubben i 7 år.

Og hvis nu Liverpool kan sælge Kelleher for £35 M. så er det jo også rigtig god business. Vi får en verdensklasse målmand + £5 M. Det er da okay :D
Indrømmet - har jeg kun set lidt af Mamadashvili, udover YouTube og enkelte kampe.

Men hans statur, og måde at være målmand på minder meget om Courtois. En KÆMPE mand der trods sin størrelse er agil, som en kat. Han har også samme begræsning i spillet med fødderne som Courtois. Courtois på toppen er den bedste shot-stopper i verden. Ali er bedre all-round. Mamadashvili kan blive en vanvittigt god målmand.

Kehellerer er rigtig nok dygtig og kunne godt være fremtidig første målmand. Men han har muligvis nået grænsen for hvor længe han gider være anden målmand. Han har trods alt haft den rolle i 4-5 år, og med hans alder er det NU han skal til at spille fast, medmindre han vil have en karierre som Martinez - der først blev 1. målmand som 28årig.

Mamadashvili kan måske bedre - grundet alderen og Ali er tættere på at "steppe-ned" acceptere 1-3 sæsoner, som andet valg før han overtager pladsen i målet.

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 15. maj, 2025 14:51

Vi kommer til at have et kæmpe luksusproblem med 3 klasse målmænd. Måske vælger de at udleje Mamardashvili en sæson længere, denne gang til en PL klub.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 15. maj, 2025 15:34

Fowler89 skrev:Vi kommer til at have et kæmpe luksusproblem med 3 klasse målmænd. Måske vælger de at udleje Mamardashvili en sæson længere, denne gang til en PL klub.

Kelleher er ikke i klubben næste sæson
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 17. maj, 2025 20:55

Jeg er også omkring 95% på Kelleher ikke er på kontrakt i LFC næste sæson. Ærgeligt da han er den næst bedste keeper jeg har set i målet i min tid som LFC´er dvs 30 år, efter Ali. jeg har nævnt til flere at jeg "næsten" håber på Alisson salg og Kelleher bliver 1. keeper. Man smider ikke så ungt guld på gaden, som jeg ser det. Ali har været skadet omkring 10 pl kampe denne sæson, og man bliver sjældent mindre skadet med alderen.Alternativt forlæng og udlej i 2 år. Er med på det er set uden at tage med hvad Kelleher har af tanker naturligvis.

Ps. men købet at Mama er nok fordi man har en aftale med Kelle, om han smutter, det ligger lidt i det køb, som jeg ser det.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 18. maj, 2025 11:16

Iflg. denne artikel: https://inews.co.uk/sport/football/emil ... la-3699807

er Kelleher på ønskelisten i Aston Villa, da Emiliano Martinez angiveligt skulle være på vej væk. Han gik i hvert fald rundt med tårer i øjnene, o gklappede ud mod publikum, i deres sidste hjemmekamp i sæsonen:

Iflg. artiklen er tæt på ½-delen af PL klubberne interesserede i Caoimhin, bl.a. Newcastle og Chelsea, og Manchester Fucking United har også vist interesse. Det sidste vil jeg have det ret stramt med!
Vi SMADRER det PIShold !

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » søndag, 18. maj, 2025 13:19

Til udlandet med Kelleher, jeg magter ikke at se ham spille for en anden engelsk klub.

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 18. maj, 2025 14:31

Fowler89 skrev:
søndag, 18. maj, 2025 13:19
Til udlandet med Kelleher, jeg magter ikke at se ham spille for en anden engelsk klub.

Tror hans værdi er langt højere ved salg til en Pl klub end en udenlandsk klub, da han tæller som homegrown.

Den ekstra “bonus” vil en spansk eller italiensk klub næppe værdsætte eller betale ekstra for.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 18. maj, 2025 23:17

Lej ham ud med betingelse af 1 valg. Han fortjener at være 1 valg!
Vi kommer til at fortryde et salg!
Just sayin….

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » tirsdag, 20. maj, 2025 11:41

mortenbak skrev:
søndag, 18. maj, 2025 23:17
Lej ham ud med betingelse af 1 valg. Han fortjener at være 1 valg!
Vi kommer til at fortryde et salg!
Just sayin….

Hvis det er Kelleher, du omtaler, så nytter en udlejning ikke. Han har blot 1 år tilbage af hans kontrakt, og jeg tror ikke han vil forlænge, hvis udsigten fortsat hedder 2. valg.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 21. maj, 2025 11:13

Der går rygter om at Barca vil byde lidt over £70 M. For Diaz.

Sælg eller behold.

Hvad siger i?

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 21. maj, 2025 11:27

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 21. maj, 2025 11:13
Der går rygter om at Barca vil byde lidt over £70 M. For Diaz.

Sælg eller behold.

Hvad siger i?
Vil kun sælge Diaz, hvis det betyder vi får en top-spiller f.eks. Isak.

Tilgengæld ville vi blive unstoppable hvis vi fik Wirtz + Isak.

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 21. maj, 2025 12:09

For 70? Sælg uden at blinke et øje

Besvar