Men det lader ikke rigtigt til de kommer nogle bud på ham... Rygterne om Saudierne har kørt siden vinduet åbnede..
hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
Napoli have informed Liverpool tonight that Darwin Nunez deal can be considered off.
Nunez is still expected to leave #LFC this summer with Saudi clubs and more keen.
[@FabrizioRomano]
Nunez is still expected to leave #LFC this summer with Saudi clubs and more keen.
[@FabrizioRomano]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Det var bedre at foretrække, at man forhandlede en ordentlig kontrakt på plads med Luis Diaz.
Manden tjener 140.000 pund om ugen som svarer til en ugeløn på 1.200.000 kr om ugen. Han fortjener en god kontrakt.
Hvis man ser, hvad de andre spillere tjener i Liverpool FC, burde han tjene mere end f.eks Andrew Robertson og Ryan Gravenbech som tjener snart 1.500.000 kr om ugen. Han er mere værd end dem.
Han har vist sin værdi gang på gang i Liverpool trøjen.
Desuden er salgsprisen på ham fuldstændig latterlig når man ser, hvad vi betaler for f.eks Florian Wirtz som kostede over 1.3 milliarder kr som er fuldstændig sindssyg.
Luis Diaz er en af verdens bedste kantspillere på den plads.
Manden tjener 140.000 pund om ugen som svarer til en ugeløn på 1.200.000 kr om ugen. Han fortjener en god kontrakt.
Hvis man ser, hvad de andre spillere tjener i Liverpool FC, burde han tjene mere end f.eks Andrew Robertson og Ryan Gravenbech som tjener snart 1.500.000 kr om ugen. Han er mere værd end dem.
Desuden er salgsprisen på ham fuldstændig latterlig når man ser, hvad vi betaler for f.eks Florian Wirtz som kostede over 1.3 milliarder kr som er fuldstændig sindssyg.
Uenig. Set i den forgangne sæsons lys, så er Gravenberch mere uerstattelig end Diaz. Derfor har jeg det fint med han tjener mere end ham. Jeg har stadig lidt med Diaz' slutprodukt.Buller skrev: ↑torsdag, 17. jul, 2025 17:12Det var bedre at foretrække, at man forhandlede en ordentlig kontrakt på plads med Luis Diaz.
Og så skal det ikke være nogen hemmelighed at jeg er smask forelsket i Robbo. Ja, han er faldet i niveau. Men jeg tror ikke man skal undervurdere hans betydning som leder. Og med den store udskiftning der sker denne sommer, så tror jeg vi skal holde godt fat i de gamle.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Bekymrende så stille der er om Nunez.
Napoli skal først lige liste Osimhen af til Gala.Hr. Drejer skrev:Bekymrende så stille der er om Nunez.
Sent from my iPhone using Tapatalk