af JudgeArdaStudge » tirsdag, 02. sep, 2025 14:09
@TG:
Der er helt sikkert forskel på, hvordan klubber behandler spillere alt efter om de kan bruges eller ej og hvor villige de er til at holde på de spillere. Suarez sagen er jo et godt eksempel, hvor vi bakkede ham op med statement-t-shirts, hvorimod der ikke var meget støtte til Flanagan. Ikke derved sagt, jeg mener de to ting er sammenlignelige, men lur mig om ikke, vi havde været opsatte på at hjælpe Flanagan, hvor forkasteligt det end havde været, hvis han var et stort asset for klubben.
Greenwood har også kun en karriere i dag, fordi han er en dygtig fodboldspiller. Arsenal vendte også det blinde øje til Parteys retsag og spillede ham uge ind og uge ud, fordi han var en nødvendighed for dem på banen.
Chelsea sendte jo også Jackson til Bayern, for så at afbryde skiftet, efterlade ham i limbo, og så til sidst alligevel lade ham gennemføre skiftet og Man United kylede Højlund op på tribunerne indtil han gik med til at tage tilbage til Italien.
Jeg sympatiserer ikke et hak med klubberne og jeg kan godt forstå Isak. Det er cold business for begge parter. Jeg ville bare ønske, det ikke var nødvendigt og desværre også at Guehi havde gjort det samme, omvendt tror jeg Guehi ikke har følt behov for det, da hans kontrakt alligevel udløber snart.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp