Hvem skal ind i januar vinduet 2026
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hvem skal ind i januar vinduet 2026
Håber på guehi og Elliot retur
Re: Hvem skal ind i januar vinduet 2026
Guehi og Semenyo ville være optimaltpeter42 skrev:Håber på guehi og Elliot retur
Sent from my iPhone using Tapatalk
Og hvad sker der med Konate?
Tror han vælger nye græsgange. Endnu en katastrofe at vi ikke fik guehi i sommers,
Tror han vælger nye græsgange. Endnu en katastrofe at vi ikke fik guehi i sommers,
Men det ville have været rart at guehi og Van Dijk kunne have spillet sammen
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Nogen der kender noget til belgisk fodbold? ....Club Brugge? Måske kender ham her: Joel Ordonez. 21-årig ecuadorianer:

Kan læse mig til, at han primært er højrefodet, men er Ok-god med begge ben, så han kan bruges på begge CB pladser, og kan også vikariere på en højre back, hvis det er nødvendigt. Kunne lyde som en opgradering af (næsten) altid skadede Joe Gomez, samt et tiltrængt alternativ til Konaté.
Her er link til transfermarkt-beskrivelsen:
https://www.transfermarkt.com/joel-ordo ... ler/893661

Kan læse mig til, at han primært er højrefodet, men er Ok-god med begge ben, så han kan bruges på begge CB pladser, og kan også vikariere på en højre back, hvis det er nødvendigt. Kunne lyde som en opgradering af (næsten) altid skadede Joe Gomez, samt et tiltrængt alternativ til Konaté.
Her er link til transfermarkt-beskrivelsen:
https://www.transfermarkt.com/joel-ordo ... ler/893661
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg mener vi har brug for en 6’er, en CB og en Kant.
Selvom Gravenberch gør det udmærket er vi dels tyndt besat på postitionen, og jeg synes hans drive med bolden og egenskaber fremad bliver negligeret grundet hans defensive fokus. Nu vi ser Zubimendi for Arsenal kan jeg godt begræde vi ikke fik ham - klasse spiller. Jeg synes også Rice er blevet bedre af at få Zubmendi på holdet.
En CB goes without saying, vi er én skade væk fra at måtte spille med Rhys Williams. Denne CB skal helst være VVD niveau med henblik på at erstatte ham på sigt.
En hurtig kantspiller - der gerne kan dække begge kanter, men mest presserende er en langsigtet afløser for Salah.
Jeg får næppe de ønsker opfyldt, men de ville give os bredde og noget fysik.
Selvom Gravenberch gør det udmærket er vi dels tyndt besat på postitionen, og jeg synes hans drive med bolden og egenskaber fremad bliver negligeret grundet hans defensive fokus. Nu vi ser Zubimendi for Arsenal kan jeg godt begræde vi ikke fik ham - klasse spiller. Jeg synes også Rice er blevet bedre af at få Zubmendi på holdet.
En CB goes without saying, vi er én skade væk fra at måtte spille med Rhys Williams. Denne CB skal helst være VVD niveau med henblik på at erstatte ham på sigt.
En hurtig kantspiller - der gerne kan dække begge kanter, men mest presserende er en langsigtet afløser for Salah.
Jeg får næppe de ønsker opfyldt, men de ville give os bredde og noget fysik.
Så længe Slot er træner er det spild af penge at købe ind. Han får ikke en skid ud af sine spillere.
Er lidt spændt om vi får en HB ind, bare leje i det mindste ville være fint æ. Derudover, bliver Guehi til noget?
Der kommer ikke til at ske en skid...
"We're not racist, we only hate the mancs"
Er tiliden til Slot efterhånden ikke væk?
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Det er en meget unuanceret vinkel du tager der, synes jeg.
Slot var manden, der fik gang i Gravenberchs karriere hos Liverpool, og Gravenberch spilled en 2024/25 sæson hvor han af mange blev betragtet som den bedste 6'er i PL.
Mac Allister spillede sin nok bedste sæson i Liverpool trøjen i sidste sæson. Han er så faldet i niveau i denne sæson. Kan det måske hænge sammen med, at han er blevet far for første gang, og nu har småbørn i familien?
Vi SMADRER det PIShold !
Ja, det er en unuanceret vinkel – men jeg har grundlæggende mistet troen på, at Slot er den rette manager for os. Og selvom det heldigvis ikke er mig, der træffer beslutningen, peger rygterne tydeligt på, at Slots position har været til reel debat i ledelsen. Hvor den debat er endt, ved de færreste, men netop derfor er det decideret uansvarligt at lade ham fortsætte med at bruge klubbens penge, hvis man internt stadig vurderer ham ud fra et “lad os se, om det bliver bedre”.Cynwal skrev: ↑onsdag, 14. jan, 2026 07:20Det er en meget unuanceret vinkel du tager der, synes jeg.
Slot var manden, der fik gang i Gravenberchs karriere hos Liverpool, og Gravenberch spilled en 2024/25 sæson hvor han af mange blev betragtet som den bedste 6'er i PL.
Mac Allister spillede sin nok bedste sæson i Liverpool trøjen i sidste sæson. Han er så faldet i niveau i denne sæson. Kan det måske hænge sammen med, at han er blevet far for første gang, og nu har småbørn i familien?
Hvis vi henter én eller to spillere i januar og alligevel fyrer Slot kort tid efter, har man begået en klassisk og dyr ledelsesfejl. De penge ville være langt bedre brugt ved at give en ny manager mulighed for at bygge sit eget hold – frem for at arve endnu et halvt færdigt projekt, han aldrig har bedt om.
Samtidig er jeg træt af de konstante spekulationer om spillernes privatliv og mentale tilstand som forklaring på dårlige præstationer. Det bliver hurtigt en belejlig undskyldning, når resultaterne udebliver. Især Jotas tragiske bortgang bruges igen og igen som en formildende omstændighed, og det begynder ærligt talt at ligne en bekvem fortælling mere end en reel forklaring på, hvorfor holdet præsterer under niveau.
Ja, spillerne er mennesker, og ja, de kan blive mentalt påvirket. Men vi taler også om eliteatleter, der har adgang til massiv professionel støtte – psykologer, rådgivere og et helt setup, som almindelige mennesker kun kan drømme om. Hvis noget, burde den mest oplagte måde at ære Jotas minde på være at levere med samme intensitet og kompromisløshed, som han selv stod for på banen. Alt andet risikerer at blive tom symbolik. Men hvis truppen eller enkelte spillere, nogle givetvis mere end andre, er påvirkede i en sådan grad af Jotas ALT for tidlige afgang, at det går udover deres performance - så er det managerens og hans teams opgave at adressere det og træffe beslutninger om spilletid - eller søge hjælp udefra for at hjælpe spilleren og holdet.
Det samme gælder snakken om Mac Allisters faderskab. Det er uden tvivl en stor livsændring, men lad os nu lige bevare proportionerne. Spillerne har vilkår, som er milevidt fra hverdagen for almindelige familier. Træningen starter sent, økonomien giver mulighed for al tænkelig hjælp – au pair, barnepiger, flytte familie tæt på, én forælder hjemme. Det betyder ikke, at det ikke er en omvæltning, men det er ærligt talt svært at bruge som forklaring på manglende præstationer på banen. Det er i sidste ende også Slots og trænerstabens ansvar at sikre, at spilleren er klar – både fysisk og mentalt. Jeg håber derfor, at trænerstaben har haft en dialog med Macca om den nye situation og vurderet, om han oplever et øget pres som følge heraf, så man kan støtte ham bedst muligt og samtidig sammensætte kamptruppen hensigtsmæssigt. Hvis Slot og trænerstaben ikke gør det, ja så synes jeg de fejler i deres rolle.
Kort sagt: Hvis klubben reelt tvivler på Slot, skal man stoppe med at smide flere penge efter ham nu. Og hvis man vil forklare svage præstationer, bør man kigge på det sportslige ansvar – ikke gemme sig bag følelser, tragedier og private forhold.