Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » lørdag, 17. dec, 2011 08:58

Tom_Jorsal skrev:hvis jeg bestemte (hvilket nok er meget godt, jeg ikke gør), så solgte vi Glen Johnson til højest bydende for at bruge Kelly og Flanagan som vores to højre backs. De er god nok og bliver endnu bedre, hvis de får spilletid.
Den er jeg bestemt ikke med på.

Hverken Flanagan eller Kelly er gode nok som backs, såfremt vi skal helt frem i tabellen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 17. dec, 2011 11:40

Thommo skrev:
Aarde skrev:
Tom_Jorsal skrev:hvis jeg bestemte (hvilket nok er meget godt, jeg ikke gør), så solgte vi Glen Johnson til højest bydende for at bruge Kelly og Flanagan som vores to højre backs. De er god nok og bliver endnu bedre, hvis de får spilletid.
:shock:
Enig Aarde, men det er ekstremt tidsbegrænset jeg er det, for Flanagan er immervæk for ung efter min mening. Men om 1-2 år er jeg helt klart med på den vogn, hvis Kelly da ikke slår igennem i midterforsvaret, inden for 1-2 år, hvad jeg ikke regner for usandsynligt. Skrtel er en af mine "½ sæsonens spillere", men han har store udfald, efter min mening. Mange forsvarer bliver bedre i 27-30 års alderen, ro, rutine og ofte lederskab, og disse ting er Skrtel begyndt at vise, så måske han er/snart bliver, stabil.....Han blev 26 igår iflg Wiki. Så måske han er på vej i stabilitets alders, jeg håber.

P.S og nu januar vinduet nærmer sig bliver Cahill vel igen emne.
Og vel er han god, men har en fornemmelse af han bliver "talt op", han er jo englænder. Vel stinker Bolton men bør han ikke vise sig som leder? jeg har mine tvivl om Cahill, men til 4-5 mill £ til Januar er han vel et sats værd. Bare han er indtillet på en bænke tjans.

P.P.S jeg har har store forventninger til Coates, og regner med ham og Agger er 1-2. valg når der er gået 3 år. Men derfor er Cahill vel okay som indskifter, hvis Skrtel og hans udsving regnes for dumpet..... Kenny´s kærlighed for britter, taler for Gary, men det er tæt veed jeg ikke håber det bliver til noget

Summasummarum, Kelly slår igennem på højre back, center er for sejt både nu og i fremtiden, det håber jeg holder vand ;)

Wilson har desværre blowet for vildt i sine 1. holdskampe, ærgeligt eftersom vi mangler en skotte på holdet. Med mangler menes han er et must ;) , Har Gary McAllister nogle sønner?.

Men er Gary ikke kåret til det bedste PL køb i 2000-10, for det var han, kåring eller ej :flag5: (forestil dig et skotsk flag,med macca i midten ;) )
Til det første markerede: Jeg har godt nok svært ved at se Bolton sælge Cahill så længe de er i nedrykningsfare. Du har ret i at det sikkert bliver et emne nu, men ser det bare ikke ske når Bolton ligger hvor de gør.
Desuden har vi et af premiers bedste forsvar. Det er der vel ingen grund til at investere i. Selvfølgelig mangler vi en "spillende" back-up til Agger, men er han stadig skadesfri til januar, ser jeg ingen grund til at splashe penge på en ny midterforsvarer - og slet ikke en gut som Cahill, der vil koste kassen hvis Bolton skal sælge i januar.

Til det andet markerede: Vi har vel Charlie Adam?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » lørdag, 17. dec, 2011 12:33

http://da.wikipedia.org/wiki/Lassana_Diarra

Hvad siger i til Lass drenge :) . Han er 26 år, har spillet i Arsenal og Chelsea og er i RM nu. TIl den defensive midtbane er han faktisk stærk.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Indlæg af » lørdag, 17. dec, 2011 12:53

Kelly skrev:http://da.wikipedia.org/wiki/Lassana_Diarra

Hvad siger i til Lass drenge :) . Han er 26 år, har spillet i Arsenal og Chelsea og er i RM nu. TIl den defensive midtbane er han faktisk stærk.
Har altid syntes godt om Lass! Jeg vil være super glad for at se ham i Liverpool trøjen.

KingKenny94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af KingKenny94 » lørdag, 17. dec, 2011 14:47

JØ skrev:

Har altid syntes godt om Lass! Jeg vil være super glad for at se ham i Liverpool trøjen.
Er næsten sikker på vi lejer Lass til sommer, med en option med køb. Når han er i topform er han en spiller der kan spille sig på næsten alle Pl hold og det konstatere hans cv vel også.

sjampen

Indlæg af sjampen » lørdag, 17. dec, 2011 14:50

JØ skrev:

Det har været nævnt før, men jeg tror på ingen måde at Mourinho lader Lass gå, medmindre vi betaler boksen for ham, og det ser jeg ingen grund til, heller ikke selvom Lucas er skadet. Lass er Mourinhos altmuligmand og har været involveret i stort set alle deres kampe. The Chosen one ved at det kræver en god defensiv midtbanemand til at supplere deres offensive spillestil.

Jeg tror de spillere vi har størst chance for at hente er Albiol og Khedira. Jeg har ikke set Nuri Sahin spille særlig meget, men jeg ved ikke om han er skadet, eller bare ude i kulden.
Imod moderne fodbold.

KingKenny94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af KingKenny94 » lørdag, 17. dec, 2011 15:01

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » lørdag, 17. dec, 2011 16:13

ja, det passer desværre meget dårligt at Lass lige pludselig får spilletid nu op til transfervinduet. han har jo ellers tidligere været forsøgt tvunget ud af Real. Han ville være genial på lån i et halvt år fra start januar. Ellers er der igen rygter om, at De Rossi skal til City, og selvom Yaya skal til African Nations Cup, så ville De Jong efterhånden være så langt bag i køen, at han godt kunne være på vej ud af klubben - han ville også være genial på lån. Så rygter på Teamtalks hjemmeside, at QPR vil forsøge at hente ham, men han ville nok noget hellere til os og han ville være perfekt cover for Lucas.

Ellers har jeg altså stadig stor fidus til Yann Mvila og Javi Martinez. De er rigtigt spændende begge to.
Selvom de nok koster mellem 150-2oo mio, så ville det være en god investering at hente en af de to spillere.

Lc6

Indlæg af Lc6 » søndag, 18. dec, 2011 11:31

Liverpool holder et vågent øje med Mesut Özils situation i Real Madrid, efter at Jose Mourinho har advaret den tyske midtbanespiller om, at han vil blive solgt til sommer, hvis ikke hans præstationer forbedres markant.

kunne da være dejligt nok eller :P?

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » søndag, 18. dec, 2011 11:55

Et frækt bud på en måltyv, kunne måske være en kort aftale med den gamle ræv Raul? Evt. præstationsbaseret. Hans kontrakt med Schalke løber ud til sommer, så hvis de skal nå at tjene lidt på ham, skal det være nu. Han har været ret skarp for 04, så hvorfor ikke? Jeg har altid været fan.

http://www.bold.dk/nyt/Skarp-Raul-Beste ... g-i-januar
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 33

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 18. dec, 2011 12:11

Lc6 skrev:Liverpool holder et vågent øje med Mesut Özils situation i Real Madrid, efter at Jose Mourinho har advaret den tyske midtbanespiller om, at han vil blive solgt til sommer, hvis ikke hans præstationer forbedres markant.

Hvis det sker så bytter jeg alle mine julegaver, køber en stor buket blomster + verdens største chokoladeæske og sender den til King Kenny og Co.
Jeg er ubeskriveligt stor fan at Mesut! ...Men hvad er chancen, desværre :(
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 18. dec, 2011 14:10

Lc6 skrev:Liverpool holder et vågent øje med Mesut Özils situation i Real Madrid, efter at Jose Mourinho har advaret den tyske midtbanespiller om, at han vil blive solgt til sommer, hvis ikke hans præstationer forbedres markant.

Kilde? Det der lyder da helt obskurt...

Brugeravatar
John Barnes

Indlæg af John Barnes » søndag, 18. dec, 2011 20:20

KingKenny94 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=yeF8TVZcWy4

Han er jo Lucas 2.
Lass ville skam slet ikke være nogen dårlig spiller at få til klubben! Han har en fighter vilje som siger spar to og gør det faktisk ganske godt for Real Madrid og har egentlig altid været en rigtig god spiller som ingen bare rigtig har lagt mærke til. Jeg ville slet ikke ha noget imod hvis han kom til klubben! 8-)
Billede

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 18. dec, 2011 21:24

Jeg tror ikke, vi køber stort ind i januar. Jeg er faktisk ikke sikker på, at vi henter nogen overhovedet.

Hvis vi gør, bliver det naturligvis en defensivt orienteret midtbanemand for at mindske presset på først Spearings og siden både hans og Lucas' skuldre. Her er Tioté og Diamé de mest oplagte bud imo; de vil sandsynligvis (i hvert fald Diamé) være fristede af udsigten til at spille for os, og de har begge erfaring i Premier League. To faktorer, der lader til at være tæt på altafgørende for Kenny og co. Endvidere er de begge rigtigt dygtige og intelligente opryddere, der samtidig er både dynamiske og ganske efne i pasningsspillet - og de har stadig godt med år foran sig til at udvikle sig yderligere som spillere.
Mange snakker om Lass og Keita (sidstnævnte har jeg selv været varm fortaler for), men de lader desværre til trods alt stadig at spille for store roller i deres nuværende klubber, til at de vil være mulige at hente ind. Jeg kan ikke umiddelbart komme på andre interessante navne i spoiler-kategorien, der vil være til at hente i januar.

Til angrebspositionen er vi mange, der er enige om, at der kræves mere klasse, end hvad vi besidder lige nu. Jeg kan bare virkelig ikke forestille mig Kenny hente nogen ind - et indtryk hans nylige udtalelser underbygger ret godt.
.tv skrev:"Do I feel the need to go out and do something about that[vores mangled skarphed]? Aye, whichever side comes along here next, we'll ask them to come without a keeper. That’s the best way to do it, isn't it?

Irrespective of what I say, it's not going to stop speculation we are going out in January to sign Joe Bloggs up front, or whoever. I don't need to say anything. For us it was a fantastic team performance. We are quite happy. I trust the players implicitly when it comes to scoring, implicitly. I think some of the football we played in the first half was brilliant, and we won't change our beliefs or the way we play.

That's why we brought the players here in the first place, and we will stick to those principles."
Skulle vi mod al forventning være på jagt efter en goalgetter til januar, er Darren Bent, Fernando Llorente og Oscar Cardozo vel de bedste bud. De opfylder de to Kenny-kriterier, jeg omtalte tidligere, og er alle beviseligt skarpe foran mål.

Bent har været rygtet væk fra Villa i et stykke tid nu, og han må efterhånden have rutinen til at klare det pres, der følger med det at tage skridtet videre til en storklub. Endvidere er han langt mere bevægelig og bedre på bolden end Carroll, og passer således bedre end i det dynamiske og tempofyldte koncept, vi praktiserer. Spørgsmålet er, om han er for svag i pasningsspillet.

Llorente har uomtvisteligt klassen, selvom hypen omkring ham er gået lidt i sig selv de sidste års tid. Det kan være til vores fordel, både i forhold til hans prisskilt og fordi presset på ham efter et eventuelt skifte ikke vil være helt så stort. Derudover må han ligesom Bent være gammel og rutineret nok til relativt smertefrit at tage skridtet op, og så besidder han jo (sin størrelse til trods) langt mere bevægelighed og teknisk kunnen end Carroll og ville således passe ganske fint ind i vores system. Spørgsmålet er hvor meget Bilbao satser på succes i Europa League i år (og på at komme med igen næste år).

Cardozo er lidt i samme kategori som Llorente (rutineret, teknisk stærk og beviseligt kølig foran mål), omend det er en noget mere stationær spiller, vi her har med at gøre, hvilket er lidt et minus ift. vores spillestil. Minder måske for meget om Carroll, men har på den anden side en rigtigt flot track record som målscorer. Man er dog naturligvis nødt til at tage med i overvejelserne, at målene er kommet i den ikke alt for stærke portugisiske liga - der er med andre ord en potentiel Suárez-problematik.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » mandag, 19. dec, 2011 10:30

Det var sgu skægt, Aarde. Jeg sad så sent som under Wigan-Chelsea i forgårs og tænkte på hvordan Diamé mon ville gøre det i en større klub.

Besvar