Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
JimmyR
- Geografisk sted: Aalborg
Mercu skrev:JimmyR skrev:Mercu skrev:Jeg synes Texiera er spændende, og vi kan håbe han udvikler sig som Suarez, Cavani eller lignende.
Men desværre er han et godt eksempel på vi ikke kan få etablerede stjerner og derfor må satse på unge spillere.
Jeg må desuden tilslutte mig koret af folk der håber på en forsvarspiller mere. Det kan godt være vi ikke har lukket mange mål ind, men helt ærligt. Der er virkelig mange kampe hvor vi har lukket mål ind, sm vi IKKE burde have lukket ind. Bare tænk alle vores uafgjorte imod Norwich, o.lign.
De mål vi rent faktisk har lukket ind har været dyre! Alle sammen.
Tja hele ideen i et scouting netværk og ansættelsen af en mand som Comolli, er vel at finde talenter som Texeira og købe disse inden de ryger videre til f.eks. Ajax og kommer til at koste 100 mill plus
Det kan man sige. Men at købe unge spillere er også i høj grad et lotteri. Da Spurs gav 100mio for Bale var der ingen som vidste han ville udvikle sig til det han er idag. Han kunne ligeså vel have skuffet fælt og været "værdiløs".
Jeg mener der skal være en balancegang mellem køb af talenter og køb af etablerede spillere. Talenterne lærer også af de etablerede spillere, så hvis vi vil have mest muligt ud af talenterne skal vi også have etablerede spillere.
Ja men selvom man køber en etableret spiller så er der ingen garanti for dette giver resultater (læs Torres - Chelsea)

og de etablerede spillere er generelt væsentligt dyrer end talenterne.
Helt enig, Men at vi er ved at signe Texeira viser vel bare at vi har følerne ude og prøver at fange talenterne før andre.
Men ja jeg mener også vi skal hente en etableret spiller ind til offensiven men hvis mulighederne for os i dette vindue hedder Defoe og Bent så vil jeg hellere "nøjes" med et talent fra Groningen til 6 - 7 Millioner pund.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
@ Fribytter
Jeg kar kun set Udinese i Europa i denne sæson, men jo Isla kunne godt være et supplement til Lucas, som er langt bedre end hvad vi har i Spearing. Men samtidig er han vel også, som du skriver, en slags Kuyt, thi han har erfaring med at spille på kanten uden at være specielt kreativ.
-
EgK
Ifølge forskellige rygte sider skulle ham David T(såfremt han kommer skal jeg nok lære at stave hans navn)xtz...ri...ai...xia!

ikke at det er overraskende nyt...
Man kunne virkelig håbe han kan udvikle sig i stil med Suarez - så sikre vi os en klasse spiller men sparer mellemhandleren (Ajax).
-
Juhl
Jeremy LFC
BREAKING: El País and Ovación are stating #LFC and Groningen are close to a £9million "resolution" for David Texeira.
Må da forhåbentligt være € og efter en masse klausuler.
Men dejligt at der endelig sker noget!
http://www.ovaciondigital.com.uy/120124 ... d-texeira/
-
EgK
Nu er det svært altid at bedømme ud fra videoer...
http://www.footylounge.com/films//empir ... 6b17c.html
Men i denne virker han mere som Bella i sin pågående og aggressive spillestil... Dog ikke helt så kropsstærk.
Jeg synes han virker spændende... Og fik vi både ham og Cavani ville vores lille sydamerikanske koloni være perfekt;D
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
af DAGGER! » tirsdag, 24. jan, 2012 17:19
Cavani er ren klasse, men han vil spille Champions League - Som er ikke sikkert for os. Napoli er også én af de store i Italien. Hamsik eller Hernades(staves?) fra Lazio. De er gode lækkerier, Ud med Kuyt og Maxi. De slår sikkert ikke til mere, efter for meget på "bænken". Kom igang med noget klasse - Kenny Dalglish. Drømme blive til virkelighed!

You'r Never Walk Alone. ///
-
Alonso
- Alder: 36
Hamsik spiller nu også for Napoli
Men Hernanes er ganske rigtigt en interessant spiller, ligesom det i øvrigt kan siges om Fiorentinas Stevan Jovetic.
-
steffanp
af steffanp » tirsdag, 24. jan, 2012 19:23
Lad os tag brillerne på og indse at vi købe Andy carroll, Charlie adam, Henderson, Enrique.
Andy - 300mill
Charlie - 40-60mill (tror jeg)
Henderson - 180mill
Enrique - ?
vi har købt for over 500mill. Vil sige Andy ikke har levet op til de penge vi har givet for ham, samt Charlie adam bare ikke er på Liverpool niveau.
Sparer brillerne se her!!!
Raul Albiol - CB Forsvar - Real madrid Overskud
Esteban Granero - MI midtbane - Real madrid Overskud ( Han er nok på vej )
Javier Alejandro Mascherano - Def Mi midtbane - Barcelona ( Hent ham tilbage for små penge )
Bare 3 hurtige.
Kan i komme med flere som er i overskud som vi kunne bruge, vi trænger stadig til og ryde lidt op i liverpool truppen, derved kunne vi os give en større løn.
ud med:
Maxi Rodríguez
Charlie Adam
Fábio Aurélio
Joe Cole ( Lille betaler ikke hele Joe løn i lejekontrakten )
Alberto Aquilani sælg ham eller hent ham hjem til midt banen, har han nogensinde fået chancen.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
steffanp skrev:
Javier Alejandro Mascherano - Def Mi midtbane - Barcelona ( Hent ham tilbage for små penge )
.
Hvad får dig til at tro han kan hentes for små penge, 13 kampe ud af 19 mulige i La Liga tyder på en monster pris. Og dernæst....Hvorfor skulle han skifte???? han er spansk mester, CL mester og verdensmester for klubhold? Jeg kan kun få øje på en grund, nemlig at han er verdens største LFC fan, og det har han vist bevist han ikke er.
Jeg holder på Masch er verdens bedste def midt, men det er utopi at tro han kommer tilbage, og Lucas er immervæk heller ikke så elendig endda, sagt på godt jysk.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
SeanJohn
af SeanJohn » tirsdag, 24. jan, 2012 19:31
steffanp skrev:Lad os tag brillerne på og indse at vi købe Andy carroll, Charlie adam, Henderson, Enrique.
Andy - 300mill
Henderson - 180mill
Enrique - ?
vi har købt for over 500mill. Vil sige Andy ikke har levet op til de penge vi har givet for ham, samt Charlie adam bare ikke er på Liverpool niveau.
Bare 3 hurtige.
Kan i komme med flere som er i overskud som vi kunne bruge, vi trænger stadig til og ryde lidt op i liverpool truppen, derved kunne vi os give en større løn.
ud med:
Maxi Rodríguez
Charlie Adam
Fábio Aurélio
Alberto Aquilani sælg ham eller hent ham hjem til midt banen, har han nogensinde fået chancen.
Aquamans tog er kørt, få så mange moneter for ham som muligt.
Vil fandme ikke have Mascherano tilbage. Hvad skal vi også bruge ham til når Lucas er klar? Albiol er vel også over the hill, og vil givetvis have en høj hyre for at sidde på bænken. Granero derimod håber jeg vi får ind, inden transfervinduet lukker.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
SeanJohn skrev: Albiol er vel også over the hill, og vil givetvis have en høj hyre for at sidde på bænken..
Hold dog mand, for det første er han 26 år, dernæst er han ikke just blevet slidt de sidste par år......COME ON, jeg er målløs, og synes det grænser det useriøse. Og dernæst hvorfor skulle han forlange en høj hyre? hvis han får at vide han starter på lige linie med Skrtel og Agger, gætter jeg på spilletid er vigtigere end løn.
Mit er et gæt, lige såvel som dit er. Givetvis
Edit. Skrtel har gjort det godt, men mit bud er Albiol ville blive 2. valg efter Dagger.
Men nu er Albiol, vel ikke rigtig et emne desværre, ergo tankespind
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
steffanp skrev:Lad os tag brillerne på og indse at vi købe Andy carroll, Charlie adam, Henderson, Enrique.
Andy - 300mill
Henderson - 180mill
Enrique - ?
Bare 3 hurtige.
ud med:
Maxi Rodríguez
Charlie Adam
Fábio Aurélio
Den køber jeg men de skal også hentes talenter og en angriber.
Salg af Adam er jeg HELT med på.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Fribytter
af Fribytter » tirsdag, 24. jan, 2012 20:56
Adam gjorde det fint, mens Lucas var makkeren, og Gerrard var skadet. Men med Spearing eller ingen def. midt ved sin side, så begiver Adam sig ud i noget, han ikke er god til. Det er dog kun Adam og Gerrard, der mestrer den dybe playmaker rolle i opspillet. Granero spiller længere fremme - i hvert fald for RM.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Du glemmer Henderson
Smileyen er fordi jeg ved du ikke er enig. For jeg selv mener han ville kunne mestre rollen mindst ligeså godt som Adam hvis ikke nu, så ville han i hvert fald komme til det.
-
Fribytter
af Fribytter » tirsdag, 24. jan, 2012 21:09
AJ skrev:Du glemmer Henderson
Smileyen er fordi jeg ved du ikke er enig. For jeg selv mener han ville kunne mestre rollen mindst ligeså godt som Adam hvis ikke nu, så ville han i hvert fald komme til det.
Det sidste er jeg ikke uenig i

"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."